GuidZP400 |
1e5dce58-e033-480e-b7aa-565b4390a80b
|
Biuletyn |
587532-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupsku
|
Regon |
77097910500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Tuwima
|
Zamawiajacy adres numer domu |
37
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Słupsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
76200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
(059) 87 74 500
|
Zamawiajacy fax |
(059) 84 74 510
|
Zamawiajacy email |
przetargi@spmzoz-slupsk.pl
|
Adres strony url |
www.spmzoz-slupsk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spmzoz-slupsk.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spmzoz-slupsk.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego do SPMZOZ w Słupsku (II)
|
Numer referencyjny |
ZP-M-381-14/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Oferty lub wnioski |
2
|
Maksymalna liczba czesci |
7
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego do SPMZOZ w Słupsku podzielony na 7 zadań:
• Zadanie 1 – dostawa unitu stomatologicznego
• Zadanie 2 – dostawa spirometru
• Zadanie 3 – dostawa asystora trzyszufladowego
• Zadanie 4 – dostawa krzesła do zdjęć rtg
• Zadanie 5– dostawa wagi ręczna do ważenia niemowląt
• Zadanie 6– dostawa wózka inwalidzkiego
• Zadanie 7– dostawa wagi niemowlęcej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań znajduje się w załącznikach nr 2.1 – 2.7 do SIWZ.
Dostawa sprzętu odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy oraz na jego koszt i ryzyko do obiektów SMZOZ w Słupsku wskazanych w załącznikach nr 2.1 – 2.7 do SIWZ.
Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako wyrób medyczny (dotyczy tylko wyrobów medycznych)
Przedmiot zamówienia ma być kompletny tj. w stanie umożliwiającym jego użytkowanie bez ograniczeń, zgodnie z jego przeznaczeniem, z chwilą dostarczenia.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
35
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji dla Zadania 1-7 jest jednym z kryteriów oceny ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że:
dla Zadania 1: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną dostawę unity stomatologicznego o wartości nie mniejszej niż 40 000 złotych brutto, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane.
dla Zadań 2-7 - Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Celem potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie z przesłankami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Celem potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w SIWZ, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie wykazu dostaw zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Celem potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie:
a) dla oferowanego sprzętu medycznego
certyfikatu CE, atestu i/ lub deklaracji zgodności, bądź aktualnego dokumentu
rejestracyjnego wydawanego przez upoważnione do tego jednostki, dopuszczające sprzęt do sprzedaży i stosowania w lecznictwie na terenie Polski;
b) karty katalogowe/ foldery ze zdjęciem (rysunkiem) oferowanych produktów wraz z nazwą producenta i numerami katalogowymi z dokładnym opisem w języku polskim z zaznaczeniem, którego zadania zamówienia dotyczą – Zamawiający dopuszcza by karty katalogowe, opisy były na płycie CD
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawca musi dostarczyć do oferty następujące oświadczenia :
1. Wypełniony formularz oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik 1 do SIWZ – dotyczy wszystkich Zadań,
2. Wypełniony formularz oferowanych przedmiotów - wg wzoru stanowiącego Załącznik 2.1 – 2.7 do SIWZ (tylko w zakresie zadań na które składana jest oferta) – dotyczy wszystkich Zadań,
3. Wypełnione oświadczenie - wg wzoru stanowiącego Załącznik 3 do SIWZ – dotyczy wszystkich Zadań,
4. Wypełnione oświadczenie - wg wzoru stanowiącego Załącznik 4 do SIWZ – dotyczy wyłącznie zadania nr 1
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w punkcie 6.1 podpunkt 3 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
Na żądanie zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenie o którym mowa w punkcie punkcie 6.1 podpunkt 3 niniejszej SIWZ.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Jeżeli wykonawca nie złoży dokumentów o których mowa w punkcie 6. 1. niniejszej SIWZ lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa ten sam komplet dokumentów co wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie.
W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, które stanowią załączniki numer 6 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-07-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
dostawa unitu stomatologicznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa unitu stomatologicznego zgodnie z złącznikiem 2.1 do SIWZ - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
dostawa spirometru
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa spirometru zgodnie z załącznikiem 2.2 do SIWZ - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
dostawa asystora trzyszufladowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa asystora trzyszufladowego zgodnie z załącznikiem 2.3 do SIWZ - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
dostawa krzesła do zdjęć rtg
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa krzesła do zdjęć rtg zgodnie z załącznikiem 2.4 do SIWZ - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
dostawa wagi ręczna do ważenia niemowląt
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa wagi ręczna do ważenia niemowląt zgodnie z załącznikiem nr 2.5 do SIWZ - 5 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
dostawa wózka inwalidzkiego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa wózka inwalidzkiego zgodnie z zał. 2.6 do SIWZ - 4 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
dostawa wagi niemowlęcej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa wagi niemowlęcej zgodnie z zął. 2.7 do SIWZ - 1 szt.
|
| |