Dostawa sprzętu medycznego do SPMZOZ w Słupsku (II)

Data publikacji 2018-07-12
Data zakończenia 2018-07-20 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupsku
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587532-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego do SPMZOZ w Słupsku podzielony na 7 zadań:
• Zadanie 1 – dostawa unitu stomatologicznego
• Zadanie 2 – dostawa spirometru
• Zadanie 3 – dostawa asystora trzyszufladowego
• Zadanie 4 – dostawa krzesła do zdjęć rtg
• Zadanie 5– dostawa wagi ręczna do ważenia niemowląt
• Zadanie 6– dostawa wózka inwalidzkiego
• Zadanie 7– dostawa wagi niemowlęcej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań znajduje się w załącznikach nr 2.1 – 2.7 do SIWZ.
Dostawa sprzętu odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy oraz na jego koszt i ryzyko do obiektów SMZOZ w Słupsku wskazanych w załącznikach nr 2.1 – 2.7 do SIWZ.
Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako wyrób medyczny (dotyczy tylko wyrobów medycznych)
Przedmiot zamówienia ma być kompletny tj. w stanie umożliwiającym jego użytkowanie bez ograniczeń, zgodnie z jego przeznaczeniem, z chwilą dostarczenia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1e5dce58-e033-480e-b7aa-565b4390a80b
Biuletyn 587532-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupsku
Regon 77097910500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Tuwima
Zamawiajacy adres numer domu 37
Zamawiajacy miejscowosc Słupsk
Zamawiajacy kod pocztowy 76200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon (059) 87 74 500
Zamawiajacy fax (059) 84 74 510
Zamawiajacy email przetargi@spmzoz-slupsk.pl
Adres strony url www.spmzoz-slupsk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spmzoz-slupsk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spmzoz-slupsk.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego do SPMZOZ w Słupsku (II)
Numer referencyjny ZP-M-381-14/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 7
Okreslenie przedmiotu Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego do SPMZOZ w Słupsku podzielony na 7 zadań: • Zadanie 1 – dostawa unitu stomatologicznego • Zadanie 2 – dostawa spirometru • Zadanie 3 – dostawa asystora trzyszufladowego • Zadanie 4 – dostawa krzesła do zdjęć rtg • Zadanie 5– dostawa wagi ręczna do ważenia niemowląt • Zadanie 6– dostawa wózka inwalidzkiego • Zadanie 7– dostawa wagi niemowlęcej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań znajduje się w załącznikach nr 2.1 – 2.7 do SIWZ. Dostawa sprzętu odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy oraz na jego koszt i ryzyko do obiektów SMZOZ w Słupsku wskazanych w załącznikach nr 2.1 – 2.7 do SIWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako wyrób medyczny (dotyczy tylko wyrobów medycznych) Przedmiot zamówienia ma być kompletny tj. w stanie umożliwiającym jego użytkowanie bez ograniczeń, zgodnie z jego przeznaczeniem, z chwilą dostarczenia.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Informacje na temat katalogow Termin realizacji dla Zadania 1-7 jest jednym z kryteriów oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że: dla Zadania 1: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną dostawę unity stomatologicznego o wartości nie mniejszej niż 40 000 złotych brutto, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane. dla Zadań 2-7 - Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Celem potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie z przesłankami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zakresie warunkow udzialu Celem potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w SIWZ, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie wykazu dostaw zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Celem potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie: a) dla oferowanego sprzętu medycznego certyfikatu CE, atestu i/ lub deklaracji zgodności, bądź aktualnego dokumentu rejestracyjnego wydawanego przez upoważnione do tego jednostki, dopuszczające sprzęt do sprzedaży i stosowania w lecznictwie na terenie Polski; b) karty katalogowe/ foldery ze zdjęciem (rysunkiem) oferowanych produktów wraz z nazwą producenta i numerami katalogowymi z dokładnym opisem w języku polskim z zaznaczeniem, którego zadania zamówienia dotyczą – Zamawiający dopuszcza by karty katalogowe, opisy były na płycie CD
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawca musi dostarczyć do oferty następujące oświadczenia : 1. Wypełniony formularz oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik 1 do SIWZ – dotyczy wszystkich Zadań, 2. Wypełniony formularz oferowanych przedmiotów - wg wzoru stanowiącego Załącznik 2.1 – 2.7 do SIWZ (tylko w zakresie zadań na które składana jest oferta) – dotyczy wszystkich Zadań, 3. Wypełnione oświadczenie - wg wzoru stanowiącego Załącznik 3 do SIWZ – dotyczy wszystkich Zadań, 4. Wypełnione oświadczenie - wg wzoru stanowiącego Załącznik 4 do SIWZ – dotyczy wyłącznie zadania nr 1 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w punkcie 6.1 podpunkt 3 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. Na żądanie zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenie o którym mowa w punkcie punkcie 6.1 podpunkt 3 niniejszej SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli wykonawca nie złoży dokumentów o których mowa w punkcie 6. 1. niniejszej SIWZ lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa ten sam komplet dokumentów co wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, które stanowią załączniki numer 6 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-07-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa unitu stomatologicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis dostawa unitu stomatologicznego zgodnie z złącznikiem 2.1 do SIWZ - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa spirometru
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis dostawa spirometru zgodnie z załącznikiem 2.2 do SIWZ - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa asystora trzyszufladowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert
Zalacznik krotki opis dostawa asystora trzyszufladowego zgodnie z załącznikiem 2.3 do SIWZ - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa dostawa krzesła do zdjęć rtg
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert
Zalacznik krotki opis dostawa krzesła do zdjęć rtg zgodnie z załącznikiem 2.4 do SIWZ - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa dostawa wagi ręczna do ważenia niemowląt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis dostawa wagi ręczna do ważenia niemowląt zgodnie z załącznikiem nr 2.5 do SIWZ - 5 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa dostawa wózka inwalidzkiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis dostawa wózka inwalidzkiego zgodnie z zał. 2.6 do SIWZ - 4 szt.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa dostawa wagi niemowlęcej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis dostawa wagi niemowlęcej zgodnie z zął. 2.7 do SIWZ - 1 szt.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostaqwy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)