ZAKUP SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA W.SZ.S IM. NMP W CZĘSTOCHOWIE

Data publikacji 2018-07-12
Data zakończenia 2018-07-20 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584193-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest: ZAKUP SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA W.SZ.S IM. NMP W CZĘSTOCHOWIE, w ilościach i asortymencie:
Część Nr 1 - URZĄDZENIE DO AKTYWNEJ REGULACJI TEMPERATURY PACJENTA – 1 SZT
Część Nr 2 - BRONCHOFIBEROSKOP – 1 SZT
Część nr 3 - SSAK ELEKTRYCZNY – 5 SZT
Część Nr 4 - DERMTOM DO PRZESZCZEPU SKÓRY – 1 SZT
Część nr 5 - WIERTARKA ORTOPEDYCZNA – 1 SZT
Część nr 6 - LAMPA CZOŁOWA OPERACYJNA – 1 SZT
2.Przedmiot zamówienia opisany szczegółowo w Załączniku Nr 6 do SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w Załączniku Nr 7 – wzór umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bf8601bc-cfbb-42a4-929d-c7dec9607633
Biuletyn 584193-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
Regon 128105300000
Zamawiajacy adres ulica Bialska
Zamawiajacy adres numer domu 104
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 673 753
Zamawiajacy fax 343 651 756
Zamawiajacy email szp@data.pl
Adres strony url www.szpitalparkitka.com.pl
Adres strony internetowej www.szpitalparkitka.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalparkitka.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta, poczta kurierska, osobiście
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA W.SZ.S IM. NMP W CZĘSTOCHOWIE
Numer referencyjny DAZ.26.052.2018r
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest: ZAKUP SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA W.SZ.S IM. NMP W CZĘSTOCHOWIE, w ilościach i asortymencie: Część Nr 1 - URZĄDZENIE DO AKTYWNEJ REGULACJI TEMPERATURY PACJENTA – 1 SZT Część Nr 2 - BRONCHOFIBEROSKOP – 1 SZT Część nr 3 - SSAK ELEKTRYCZNY – 5 SZT Część Nr 4 - DERMTOM DO PRZESZCZEPU SKÓRY – 1 SZT Część nr 5 - WIERTARKA ORTOPEDYCZNA – 1 SZT Część nr 6 - LAMPA CZOŁOWA OPERACYJNA – 1 SZT 2.Przedmiot zamówienia opisany szczegółowo w Załączniku Nr 6 do SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w Załączniku Nr 7 – wzór umowy.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen SIWZ. rozdz. VII ust.3.1)-w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia -odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem); ust.4-Zamawiający w oparciu o przepisy art. 25a ust. 5 ustawy PZP nie żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składał oświadczenie o którym mowa w rozdz. VII ust. 1 – dotyczące podwykonawców; ust. 5-W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ (oryginał) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia z postępowania; ust.6-Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę; ust.8-W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty; ust.9-Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdz. VII ust. 3 pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; ust.10-Dokument, o którym mowa w ust. 9, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; ust. 11-Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 10 stosuje się.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci SIWZ rozdz. VII ust. 3.2)-w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w SIWZ, a) Oświadczenie przedmiotowe Wykonawcy – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ (oryginał); b) opis przedmiotu zamówienia, np.: katalogi / foldery / prospekty / informacje/ oświadczenie wykonawcy, potwierdzające spełnienie wszystkich opisanych przez Zamawiającego parametrów i wymagań określonych w tabeli parametrów technicznych (Załącznik Nr 6), z zaznaczeniem pozycji której dotyczą. Dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem;
Inne dokumenty niewymienione SIWZ rozdz. VII ust. 1-W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wraz z ofertą należy złożyć: - wypełnione aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku Nr 3 do SIWZ( oryginał); ust. 2-W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23, ustawy PZP stosownie do art. 24 ust. 11 ustawy PZP, Wykonawca przekaże Zamawiającemu: - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących: kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ (oryginał).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Charakter zmian oraz warunki ich wprowadzenia określa Załącznik Nr 7 do SIWZ
IV 4 4 data 2018-07-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa URZĄDZENIE DO AKTYWNEJ REGULACJI TEMPERATURY PACJENTA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia opisany szczegółowo w Załączniku Nr 6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa BRONCHOFIBEROSKOP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia opisany szczegółowo w Załączniku Nr 6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa SSAK ELEKTRYCZNY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia opisany szczegółowo w Załączniku Nr 6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa DERMTOM DO PRZESZCZEPU SKÓRY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia opisany szczegółowo w Załączniku Nr 6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa WIERTARKA ORTOPEDYCZNA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia opisany szczegółowo w Załączniku Nr 6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa LAMPA CZOŁOWA OPERACYJNA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia opisany szczegółowo w Załączniku Nr 6 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)