Dostawa, montaż i rozruch sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, urządzenia wielofunkcyjnego, sprzętu multimedialnego i nagłośnieniowego oraz pozostałych pomocy dydaktycznych

Data publikacji 2018-07-12
Data zakończenia 2018-07-20 00:00:00
Instytucja Powiat Kościerski
Miejscowość Kościerzyna
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587813-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008, 323424006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i rozruch sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, urządzenia wielofunkcyjnego, sprzętu multimedialnego i nagłośnieniowego oraz pozostałych pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Kompetencje na +” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020). 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część I– sprzęt i oprogramowania komputerowe, urządzenia wielofunkcyjne i matematyczne Część II – sprzęt multimedialny, podzespoły i akcesoria Część III – sprzęt nagłośnieniowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b568082c-a404-4b34-b5c4-f6d81a65d548
Biuletyn 587813-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Kościerski
Regon 19167511000000
Zamawiajacy adres ulica ul. 3 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 9 C
Zamawiajacy miejscowosc Kościerzyna
Zamawiajacy kod pocztowy 83-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 680 18 40
Zamawiajacy fax 58 680 18 58
Zamawiajacy email zp1@powiatkoscierski.pl
Adres strony url www.koscierzyna.e-bip.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „Kompetencje na +” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020).
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.koscierzyna.e-bip.eu
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.koscierzyna.e-bip.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Składanie ofert odbywa się w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Adres: Starostwie Powiatowym w Kościerzynie, ul. 3 Maja 9 C, 83-400 Kościerzyna. pok, nr 2
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, montaż i rozruch sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, urządzenia wielofunkcyjnego, sprzętu multimedialnego i nagłośnieniowego oraz pozostałych pomocy dydaktycznych
Numer referencyjny ZP.272.31.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i rozruch sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, urządzenia wielofunkcyjnego, sprzętu multimedialnego i nagłośnieniowego oraz pozostałych pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Kompetencje na +” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020). 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część I– sprzęt i oprogramowania komputerowe, urządzenia wielofunkcyjne i matematyczne Część II – sprzęt multimedialny, podzespoły i akcesoria Część III – sprzęt nagłośnieniowy
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 10
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu dołączone do oferty.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu dołączone do oferty
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw sprzętu komputerowego polegających na dostawie i montażu sprzętu komputerowego. 2. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego, w oparciu o informacje zawarte w: a) oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2,3,4,5,6 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 2) zmiany wysokości wynagrodzenia w wyniku faktycznie wykonanych dostaw, tj. podsumowania ilości faktycznie wykonanych dostaw, 3) zmiany przepisów prawa mających istotny wpływ na realizację umowy, 4) polepszenia parametrów technicznych dostawy; 5) przedłużenia okresu gwarancji lub poprawienia jej warunków. 2. Zmiana, o której mowa w ust. 1 pkt 1, dotyczyć będzie wynagrodzenia umownego należnego za dostawy wykonane po dacie zawarcia aneksu do umowy. 3. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy, które nie dotyczą treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną, danych teleadresowych, osób wskazanych do kontaktów między stronami. 4. Strona wnioskująca o zmianę postanowień zawartej umowy obowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust.1. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być sporządzony w formie pisemnej. 5. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-07-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa sprzęt i oprogramowania komputerowe, urządzenia wielofunkcyjne i matematyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis sprzęt i oprogramowania komputerowe, urządzenia wielofunkcyjne i matematyczne
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa sprzęt multimedialny, podzespoły i akcesoria
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal Pln
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis sprzęt multimedialny, podzespoły i akcesoria
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa sprzęt nagłośnieniowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32342400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis sprzęt nagłośnieniowy
  

Criterion

Kryteria termin płatności faktur
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)