GuidZP400 |
61553be4-4e8a-4a44-976a-8c613a416a51
|
Biuletyn |
587874-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Policji w Pile
|
Regon |
57029066300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Staszica
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Piła
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64-920
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
67 3522134
|
Zamawiajacy fax |
67 3522322
|
Zamawiajacy email |
edyta.zdrenka@sppila.policja.gov.pl
|
Adres strony url |
www.pila.szkolapolicji.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Szkolenie Policji
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pila.szkolapolicji.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pila.szkolapolicji.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty pisemne należy składać w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii Ogólnej Szkoły Policji w Pile.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Policji w Pile, 64-920 Piła, Plac Staszica 7
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wraz z montażem mebli pokojowych i mebli do pomieszczeń socjalnych.
|
Numer referencyjny |
392/WZ-1539/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa wraz z montażem mebli pokojowych i mebli do pomieszczeń socjalnych dla Szkoły Policji w Pile. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. Wskazane jest, aby przed złożeniem oferty, Wykonawca dokonał wizji lokalnej pomieszczeń, w celu uwzględnienia wszystkich niezbędnych uwarunkowań związanych z rzetelnym przygotowaniem oferty.
|
Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia wynosi 30 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, w tym: wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie – minimum jednej (w ramach jednej umowy) dostawy mebli na łączną kwotę minimum 70 000 zł.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć: 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie – treść wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Wykonawca w wykazie ma obowiązek podać minimum jedną dostawę mebli (w ramach jednej umowy) na łączną kwotę minimum 70 000 zł, wykonaną w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Dowodami, o których mowa powyżej, są:
a) Referencje, umowy, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,
b) Oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. a).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu wykazania, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, Wykonawca składa wraz z ofertą wizualizację zaoferowanych mebli (tj. rysunek techniczny, zdjęcia, katalogi lub grafiki będące rzeczywistym odzwierciedleniem oferowanego produktu) ze szczegółowym opisem materiałów zastosowanych do ich wykonania – dokładnie takich, jakie będą dostarczone. Zamawiający jest zobowiązany przedstawić wizualizację wszystkich mebli pokojowych oraz mebli do pomieszczeń socjalnych, będących przedmiotem zamówienia, zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ponadto Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą:
1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
2. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na dostawę, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. W przypadku nie podania okresu gwarancji na realizację dostawy Zamawiający uzna, iż Wykonawca udziela gwarancji minimalnej tj. 24 miesiące.
3. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy – wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 3 600,00 zł. Wadium należy wnieść jak niżej.
1. Wadium należy wnieść w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zmianami.).
2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego tj. Szkoła Policji w Pile, Plac Staszica 7, 64-920 Piła nr 72 1010 1469 0052 9413 9120 0000. Konto Zamawiającego jest kontem nieoprocentowanym. Zaleca się umieszczenie dopisku „dostawa mebli”. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie do dnia 20-07-2018 do godziny 10:30.
3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie, tj. najpóźniej w dniu 20-07-2018 r. o godzinie 10:30 znajdzie się na koncie Zamawiającego.
Uwaga: Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp). Z przepisu tego wynika jednoznacznie obowiązek bezgotówkowego rozliczenia wadium w drodze przelewu bankowego. Przepis ten wyraźnie wyklucza dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek Zamawiającego i to niezależnie od tego, czy wpłata taka dokonywana byłaby w kasie banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, czy też zupełnie innego banku. Przepis mówi o przelewie, a więc operacji bezgotówkowej, a nie gotówkowej. Wniesienie wadium w formie gotówkowej na rachunek Zamawiającego jest niedopuszczalną formą zabezpieczenia oferty, co w konsekwencji skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. ("Analiza wyroków sądów okręgowych oraz analiza orzecznictwa zespołów arbitrów wydanych na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych" Urząd Zamówień Publicznych 2006). Taka interpretacja ma dodatkowe potwierdzenie w treści art. 63 ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. nr 72 poz.665). Powyższe ma odzwierciedlenie w wyroku Zespołu Arbitrów z 10.10.2005r. sygn. akt UZP/ZO/0-2788/05.
4. Wadium w innej formie niż w pkt. 2 należy złożyć (oryginał) w siedzibie Zamawiającego tj. Szkoła Policji w Pile, Plac Staszica 7, 64-920 Piła - kasa Szkoły Policji w Pile, najpóźniej w dniu 20-07-2018 do godziny 10:30 lub załączyć oryginał, np. gwarancji zapłaty wadium do oferty (oryginał gwarancji wadialnej załączony do oferty zostanie przekazany do kasy Zamawiającego). Kasa jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-13:00. Wadium ma zabezpieczać interes Zamawiającego na okres wskazany w rozdziale VII SIWZ. Kserokopię gwarancji należy dołączyć do oferty. Brak dokumentu w ofercie nie spowoduje odrzucenia oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-07-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|