„Druk publikacji dla Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w ramach realizacji Branżowych Programów Promocji ”- nr referencyjny: BOK/BR-25-67/2018

Data publikacji 2018-07-16
Data zakończenia 2018-07-26 00:00:00
Instytucja Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wydawnictwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588784-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 221200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest druk następujących pozycji:
1) Publikacja POLISH FURNITURE w ilości 3000 egzemplarzy;
2) Publikacja POLISH FASHION w ilości 3000 egzemplarzy;
3) Publikacja POLISH MEDICAL w ilości 5 000 egzemplarzy;
4) Publikacja POLISH AUTOMOTIVE INDUSTRY w ilości 1 2 00 egzemplarzy;
5) Publikacja POLISH YACHTS w ilości 5 000 egzemplarzy;
6) Publikacja POLISH COSMETICS w ilości 3 000 egzemplarzy;
7) Publikacja POLISH BIOTECH w ilości 3 000 egzemplarzy;
8) Publikacja POLISH CONSTRUCTION w ilości 5 000 egzemplarzy;
9) Publikacja POLISH MACHINE w ilości 2 600 egzemplarzy
Foldery promocyjne w języku angielskim będą wykorzystane w działaniach ukierunkowanych na promocję Polski, polskiej gospodarki oraz promocję poszczególnych branż. Publikacje będą zawierały materiały informacyjno – promocyjne w formie kolorowych zdjęć, tekstów, infografik, wykresów, tabel prezentujących daną branżę.

Folder będzie dystrybuowany podczas wszystkich działań promujących organizowanych w ramach branżowego programu promocji w celu zainteresowania i przyciągnięcia zagranicznych środowisk branżowych oraz zagranicznych klientów indywidualnych.
2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b2259cc5-e7ec-4307-b208-962d7b43741c
Biuletyn 588784-N-2018
Zamawiajacy nazwa Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.
Regon 012970669
Zamawiajacy adres ulica Bagatela
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-585
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 3349800, 3349966
Zamawiajacy fax 223 349 999
Zamawiajacy email jadwiga.turlej@paih.gov.pl
Adres strony url www.paih.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu 12. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu. "promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe - Marka Polskiej Gospodarki - Brand" to POIR.03.03.02-00-0001/15.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.paih.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.paih.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. Warszawa, 00-585, ul. Bagatela 12
Nazwa nadana zamowieniu „Druk publikacji dla Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w ramach realizacji Branżowych Programów Promocji ”- nr referencyjny: BOK/BR-25-67/2018
Numer referencyjny BOK/BR-25-67/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest druk następujących pozycji: 1) Publikacja POLISH FURNITURE w ilości 3000 egzemplarzy; 2) Publikacja POLISH FASHION w ilości 3000 egzemplarzy; 3) Publikacja POLISH MEDICAL w ilości 5 000 egzemplarzy; 4) Publikacja POLISH AUTOMOTIVE INDUSTRY w ilości 1 2 00 egzemplarzy; 5) Publikacja POLISH YACHTS w ilości 5 000 egzemplarzy; 6) Publikacja POLISH COSMETICS w ilości 3 000 egzemplarzy; 7) Publikacja POLISH BIOTECH w ilości 3 000 egzemplarzy; 8) Publikacja POLISH CONSTRUCTION w ilości 5 000 egzemplarzy; 9) Publikacja POLISH MACHINE w ilości 2 600 egzemplarzy Foldery promocyjne w języku angielskim będą wykorzystane w działaniach ukierunkowanych na promocję Polski, polskiej gospodarki oraz promocję poszczególnych branż. Publikacje będą zawierały materiały informacyjno – promocyjne w formie kolorowych zdjęć, tekstów, infografik, wykresów, tabel prezentujących daną branżę. Folder będzie dystrybuowany podczas wszystkich działań promujących organizowanych w ramach branżowego programu promocji w celu zainteresowania i przyciągnięcia zagranicznych środowisk branżowych oraz zagranicznych klientów indywidualnych. 2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 22120000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-11-23T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy na potwierdzenie zdolności zawodowej: W zakresie doświadczenia – wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali dwie dostawy/usługi o wartości min. 50 000 zł brutto każda, polegającą na wykonaniu druku folderów, ulotek itp.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz usług/dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi/dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi/dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi/dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy- wzór wykonanych usług/dostaw stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ;
Inne dokumenty niewymienione 1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w SIWZ, Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. W zakresie braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Powyższe Oświadczenia stanowią wstępne informacje potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia o którym mowa w ust.1 i w ust 2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w ust. 1 i w ust. 2. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez wezwania Zamawiającego przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Dokumenty i oświadczenia składane są w formie przewidzianej w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 2016r. poz. 1126). 8. W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentu, oświadczenia na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, z którego będą wynikać kwoty wyrażone w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia, w którym opublikowano ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z wyjątkiem zmiany danych adresowych przedstawionych w komparacji umowy oraz osób i adresów, o których mowa w §7, które to zmiany mogą być dokonywane w drodze pisemnego powiadomienia drugiej Strony, przy czym zmiana osoby wskazanej w § 17 ust.21 wymaga zgody Zamawiającego. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadkach: 1) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie; 2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej PO IR; 3) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie i załącznikach, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy i załączników w celu jednoznacznej interpretacji zapisów umowy przez Strony;
IV 4 4 data 2018-07-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Skrócenie terminu wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)