GuidZP400 |
4a5f52e3-7e3a-4656-b239-1d23c31ba1d0
|
Biuletyn |
589642-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
|
Regon |
157700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-059
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
(12)6173595
|
Zamawiajacy fax |
(12)6173595
|
Zamawiajacy email |
dzp@agh.edu.pl
|
Adres strony url |
www.dzp.agh.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
wwww.dzp.agh.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
30-059 Kraków, Al. Mickiewicza 30, paw. C-2, pok. 117
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa i montaż kompletu dwóch zasilaczy awaryjnych UPS dla inwestycji pn. Budowa budynku dla Wydziału Informatyki Elektroniki i Telekomunikacji AGH - KC-zp.272-370/18
|
Numer referencyjny |
KC-zp.272-370/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie awaryjnych zasilaczy UPS (2 sztuki każdy o mocy 60kVA i parametrach zgodnie z parametrami z opisu technicznego z załączonej dokumentacji) dla nowobudowanego budynku Wydziału Informatyki Elektroniki i Telekomunikacji AGH, przy ulicy Czarnowiejskiej pomiędzy budynkami 70 i 76 w Krakowie.
W ofercie należy uwzględnić:
• montaż i uruchomienie wraz z wniesieniem ww. elementów,
• uruchomienie urządzeń i ustawienie parametrów pracy wg wytycznych Zamawiającego,
• szkolenie trzech pracowników (użytkowników) w zakresie użytkowania, obsługi i konserwacji urządzeń,
• dostarczenie instrukcji użytkowania i konserwacji w języku polskim.
1. Osoby które będą wykonywać montaż przedmiotu zamówienia:
a/co najmniej jedna osoba posiadająca aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń na stanowisku DOZORU (D) w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci „GRUPA 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną” minimum dla: urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV; aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w punktach powyższych;
b/ co najmniej jedna osoba posiadająca aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń na stanowisku EKSPLOATACJI (E) w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci „GRUPA 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną” minimum dla urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV; aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w punktach powyższych;
Zakres uprawnień pomiarowych: pomiary w pełnym zakresie do 1kV
Dopuszcza się posiadanie uprawnień D i E przez jedna osobę.
|
Cpv glowny przedmiot |
31682530-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-10-30T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 30 października 2018 r. (rozpoczęcie montażu nie wcześniej niż 3 września 2018 r.).
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał co najmniej 2 (dwie) dostawy polegające na dostawie UPS wraz z montażem na łączną kwotę co najmniej 100 000,00 zł.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert– zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz Oferty sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ oraz załącznik nr 1a – Szczegółowa kalkulacja cenowa,
2. Szczegółowa specyfikacja techniczna – zał. Nr 6 do SIWZ
3. Upoważnienie-pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza;
4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego;
5. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie:
a. terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana:
• następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu,
• następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
b. jakości lub innych parametrów urządzeń zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana:
• niedostępnością na rynku urządzeń/części urządzeń wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku tych urządzeń/części urządzeń;
• pojawieniem się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy,
• pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie,
pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej.
c. zmiany stawki podatku VAT w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy,
d. osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały co najmniej takie uprawnienia, które potwierdzają spełnienie warunku w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia w zakresie osób.
e. powierzenie określonego zakresu podwykonawcy lub zmiany zakresu części prac powierzonych podwykonawcy w przypadku, gdy wprowadzenie nowego podwykonawcy zapewni lepszą realizację danej części zamówienia.
Warunkiem dokonania zmian, o których mowa jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2018-07-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Wybrany w drodze postępowania przetargowego Wykonawca winien przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu kserokopie aktualnych świadectw kwalifikacyjnych osób, które będą wykonywać przedmiot zamówienia - zgodnie z wymogiem określonym w pkt III specyfikacji
|