Wyposażenie dwóch pracowni dydaktycznych: przyrodniczej i matematycznej

Data publikacji 2018-07-16
Data zakończenia 2018-07-24 00:00:00
Instytucja Gmina Świdnica
Miejscowość Świdnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589676-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

„Wyposażenie dwóch pracowni dydaktycznych: przyrodniczej i matematycznej” realizowane w ramach zadania pn.: „Poprawa warunków nauczania poprzez zakup wyposażenia oraz rozbudowę infrastruktury edukacyjnej przy Gimnazjum w Witoszowie Dolnym”.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych dla pracowni dydaktycznych: przyrodniczej i matematycznej Szkoły Podstawowej w Witoszowie Dolnym. Dostawę należy zrealizować do Szkoły Podstawowej w Witoszowie Dolnym, Witoszów Dolny 59-60, 58-100 Świdnica.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3e78936a-c668-4a60-b187-caca6b3ee4bc
Biuletyn 589676-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Świdnica
Regon 89071838900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Głowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Świdnica
Zamawiajacy kod pocztowy 58100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 074 8523067 w. 24
Zamawiajacy fax 074 8521226w.400
Zamawiajacy email przetargi@gmina.swidnica.pl
Adres strony url www.gmina.swidnica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Reginalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.gmina.swidnica.pl/start/przetargi/rok-2018
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny ofertę należy zlożyć w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy, parter, punkt informacyjny
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. B.Głowackiego 4, 58-100 Świdnica
Nazwa nadana zamowieniu Wyposażenie dwóch pracowni dydaktycznych: przyrodniczej i matematycznej
Numer referencyjny ZP.271.19.2018
Okreslenie przedmiotu „Wyposażenie dwóch pracowni dydaktycznych: przyrodniczej i matematycznej” realizowane w ramach zadania pn.: „Poprawa warunków nauczania poprzez zakup wyposażenia oraz rozbudowę infrastruktury edukacyjnej przy Gimnazjum w Witoszowie Dolnym”. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych dla pracowni dydaktycznych: przyrodniczej i matematycznej Szkoły Podstawowej w Witoszowie Dolnym. Dostawę należy zrealizować do Szkoły Podstawowej w Witoszowie Dolnym, Witoszów Dolny 59-60, 58-100 Świdnica. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (wzór zgodny z załącznikiem nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione 1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2. formularz cenowy – załącznik nr 1a do SIWZ 3. oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ; 4. pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 5. zobowiązanie podmioty trzeciego (jeżeli dotyczy), 6. oferowane parametry techniczne potwierdzające spełnianie przez zaproponowany asortyment wymagań określonych przez zamawiającego – wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ, 7. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. III.4 ppkt 1) niniejszego ogłoszenia, 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. III. 4 ppkt 1)niniejszego ogloszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 9. Dokument, o którym mowa w pkt. 8 a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.8, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 9 stosuje się. 11. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 12. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian umowy zgodnie z art. 144 ustawy pzp, w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków: 1) zmiana pozycji asortymentowej, wyszczególnionej w Specyfikacji dostawy – Załączniku nr 2,3 do umowy, gdy nastąpi wycofanie danego asortymentu z produkcji przez producenta lub dany artykuł nie jest już produkowany i stał się niedostępny na rynku – Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest do zaoferowania dostępnego na rynku asortymentu, spełniającego co najmniej parametry techniczne określone w Załączniku 5 do SIWZ - zmiana nie może powodować zmiany wynagrodzenia określonego w §3 ust. 1 umowy. Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu stosowne oświadczenie w tym zakresie; 2) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy; 3) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 4) zmiana treści umowy korzystna dla Zamawiającego, np. zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy, 5) wystąpienie innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy, 6) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, cena netto pozostanie bez zmian, zmieni się stawka VAT oraz cena brutto; 2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, b) zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Strona wnioskująca o zmianę Umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy. 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zawarcia aneksu na piśmie pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-07-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin płatności faktury
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)