GuidZP400 |
e0947130-a865-4ca4-8ba9-f826de06c6e1
|
Biuletyn |
589549-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
|
Regon |
63125781600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Niepodległości
|
Zamawiajacy adres numer domu |
34
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61714
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 626 70 80
|
Zamawiajacy fax |
61 626 70 81
|
Zamawiajacy email |
kancelaria@umww.pl; marcin.kozubowicz@umww.pl
|
Adres strony url |
www.umww.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
WRPO na lata 2014-2020; Projekt: Informacja i promocja WRPO 2014-2020 w latach 2015-2023-IZ
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.umww.pl; zakładka: zamówienia publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
obowiązuje forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu, al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań, Sekretariat Biura Zamówień Publicznych
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w II połowie 2018 roku z podziałem na części
|
Numer referencyjny |
BZP-III.272.5.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu z podziałem na części:
Część nr I
Obejmuje zakup i dostawę artykułów promocyjnych dla Departamentu Rolnictwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4A do SIWZ.
Zamawiający wymaga załączenia do oferty próbek produktów wskazanych w poz. 1,2, 3, 4, 5, 6 tabeli (załącznika nr 4A do SIWZ) w celu potwierdzenia zgodności oferty z treścią SIWZ.
Załączone do oferty próbki będą oceniane w kryterium jakościowym pod kątem i na warunkach opisanych w rozdziale XIII SIWZ
Wymagane próbki stanowią treść oferty i nie będą podlegać uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust 3 ustawy Pzp.
Nie załączenie do oferty wymaganych próbek lub załączenie próbek niezgodnych z treścią SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Próbki będą Stanowic punkt odniesienia przy odbiorze przez Zamawiającego przedmiotu umowy (co do tożsamości asortymentu).
Część nr II DR i BO
Obejmuje zakup i dostawę artykułów promocyjnych dla Departamentu Rolnictwa oraz Biura Organizacyjnego Obchodów 100. Rocznicy Wybuchu Powstania Wielkopolskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4B do SIWZ.
Część nr III GM, KS
Obejmuje zakup i dostawę artykułów promocyjnych dla Gabinetu Marszałka oraz Kancelarii Sejmiku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4C do SIWZ.
Część nr IV BO
Obejmuje zakup i dostawę toreb bawełnianych na potrzeby Biura Organizacyjnego Obchodów 100. Rocznicy Wybuchu Powstania Wielkopolskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4D do SIWZ.
Zamawiający wymaga załączenia do oferty próbki torby w celu potwierdzenia zgodności oferty z treścią SIWZ. Załączona do oferty próbka będzie oceniana w kryterium jakościowym, pod kątem i na warunkach opisanych w rozdziale XIII SIWZ.
Wymagana próbka stanowi treść oferty i nie będzie podlegała uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
Nie załączenie do oferty próbki lub załączenie próbki niezgodnej z treścią SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Próbki będą Stanowic punkt odniesienia przy odbiorze przez Zamawiającego przedmiotu umowy (co do tożsamości asortymentu).
Część nr V DSR, BIWW
Obejmuje zakup i dostawę artykułów promocyjnych dla Departamentu Środowiska oraz Biura Informacyjnego Województwa Wielkopolskiego w Brukseli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4E do SIWZ.
Część nr VI
Obejmuje wykonanie i dostawę roll-upów oraz ścianek tekstylnych dla departamentów UMWW w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4F do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu wykazania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do złożenia:
1 Próbek wybranych artykułów promocyjnych, które Wykonawca dostarczy Zamawiającemu (dotyczy części nr III (zgodnie z zał. nr 4C do SIWZ; pakiet GM poz. nr 9-10); Zamawiający wezwie do ich złożenia Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona- art. 26 ust.2 ustawy Pzp.
2 Kolorowych, czytelnych wydruków fotografii produktów, które Wykonawca dostarczy Zamawiającemu (dotyczy części nr II (zgodnie z zał. nr 4B do SIWZ), części nr III (zgodnie z zał. nr 4C do SIWZ; pakiet KS, poz. 4-8); części V (zgodnie z zał. nr 4E do SIWZ), części nr VI (zgodnie z zał. nr 4F do SIWZ poz. 2-4)). Zamawiający wezwie do ich złożenia Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona- art. 26 ust.2 ustawy Pzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1 Formularz ofertowy zgodny z zał. nr 1 do SIWZ, (składany wraz z ofertą);
2 Formularz cenowy zgodny z załącznikiem nr 5 do SIWZ (składany wraz z ofertą);
3 dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych (składane wraz z ofertą);
4 Próbki produktów (dotyczy części I i części IV zmówienia) (składane wraz z ofertą).
5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 2B do SIWZ (Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższy dokument w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-07-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa artykułów promocyjnych dla Departamentu Rolnictwa.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-14T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga załaczenia do oferty próbek
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę artykułów promocyjnych dla Departamentu Rolnictwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4A do SIWZ.
Zamawiający wymaga załączenia do oferty próbek produktów wskazanych w poz. 1,2, 3, 4, 5, 6 tabeli (załącznika nr 4A do SIWZ) w celu potwierdzenia zgodności oferty z treścią SIWZ.
Załączone do oferty próbki będą oceniane w kryterium jakościowym pod kątem i na warunkach opisanych w rozdziale XIII SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa artykułów promocyjnych dla Departamentu Rolnictwa oraz Biura Organizacyjnego Obchodów 100. Rocznicy Wybuchu Powstania Wielkopolskiego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-24T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr II DR i BO- obejmuje zakup i dostawę artykułów promocyjnych dla Departamentu Rolnictwa oraz Biura Organizacyjnego Obchodów 100. Rocznicy Wybuchu Powstania Wielkopolskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4B do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa artykułów promocyjnych dla Gabinetu Marszałka oraz Kancelarii Sejmiku.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy produktów z pakietu KS (poz. nr 1-8 zał. nr 4C do SIWZ) musi nastąpić nie później niż do dnia 6 wrzesnia 2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr III GM, KS- obejmuje zakup i dostawę artykułów promocyjnych dla Gabinetu Marszałka oraz Kancelarii Sejmiku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4C do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa toreb bawełnianych na potrzeby Biura Organizacyjnego Obchodów 100. Rocznicy Wybuchu Powstania Wielkopolskiego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-06T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga załaczenia do oferty próbki.
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr IV BO- obejmuje zakup i dostawę toreb bawełnianych na potrzeby Biura Organizacyjnego Obchodów 100. Rocznicy Wybuchu Powstania Wielkopolskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4D do SIWZ.
Zamawiający wymaga załączenia do oferty próbki torby w celu potwierdzenia zgodności oferty z treścią SIWZ. Załączona do oferty próbka będzie oceniana w kryterium jakościowym, pod kątem i na warunkach opisanych w rozdziale XIII SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa artykułów promocyjnych dla Departamentu Środowiska oraz Biura Informacyjnego Województwa Wielkopolskiego w Brukseli
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Produkty z Pakietu BIWW należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w Brukseli
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr V DSR, BIWW- obejmuje zakup i dostawę artykułów promocyjnych dla Departamentu Środowiska oraz Biura Informacyjnego Województwa Wielkopolskiego w Brukseli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4E do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Wykonanie i dostawa roll-upów oraz ścianek tekstylnych dla departamentów UMWW w Poznaniu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr VI- obejmuje wykonanie i dostawę roll-upów oraz ścianek tekstylnych dla departamentów UMWW w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4F do SIWZ.
|
| |