Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w II połowie 2018 roku z podziałem na części

Data publikacji 2018-07-16
Data zakończenia 2018-07-26 00:00:00
Instytucja Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589549-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu z podziałem na części:
Część nr I
Obejmuje zakup i dostawę artykułów promocyjnych dla Departamentu Rolnictwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4A do SIWZ.
Zamawiający wymaga załączenia do oferty próbek produktów wskazanych w poz. 1,2, 3, 4, 5, 6 tabeli (załącznika nr 4A do SIWZ) w celu potwierdzenia zgodności oferty z treścią SIWZ.
Załączone do oferty próbki będą oceniane w kryterium jakościowym pod kątem i na warunkach opisanych w rozdziale XIII SIWZ
Wymagane próbki stanowią treść oferty i nie będą podlegać uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust 3 ustawy Pzp.
Nie załączenie do oferty wymaganych próbek lub załączenie próbek niezgodnych z treścią SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Próbki będą Stanowic punkt odniesienia przy odbiorze przez Zamawiającego przedmiotu umowy (co do tożsamości asortymentu).

Część nr II DR i BO
Obejmuje zakup i dostawę artykułów promocyjnych dla Departamentu Rolnictwa oraz Biura Organizacyjnego Obchodów 100. Rocznicy Wybuchu Powstania Wielkopolskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4B do SIWZ.

Część nr III GM, KS
Obejmuje zakup i dostawę artykułów promocyjnych dla Gabinetu Marszałka oraz Kancelarii Sejmiku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4C do SIWZ.

Część nr IV BO
Obejmuje zakup i dostawę toreb bawełnianych na potrzeby Biura Organizacyjnego Obchodów 100. Rocznicy Wybuchu Powstania Wielkopolskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4D do SIWZ.
Zamawiający wymaga załączenia do oferty próbki torby w celu potwierdzenia zgodności oferty z treścią SIWZ. Załączona do oferty próbka będzie oceniana w kryterium jakościowym, pod kątem i na warunkach opisanych w rozdziale XIII SIWZ.
Wymagana próbka stanowi treść oferty i nie będzie podlegała uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
Nie załączenie do oferty próbki lub załączenie próbki niezgodnej z treścią SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Próbki będą Stanowic punkt odniesienia przy odbiorze przez Zamawiającego przedmiotu umowy (co do tożsamości asortymentu).

Część nr V DSR, BIWW
Obejmuje zakup i dostawę artykułów promocyjnych dla Departamentu Środowiska oraz Biura Informacyjnego Województwa Wielkopolskiego w Brukseli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4E do SIWZ.

Część nr VI
Obejmuje wykonanie i dostawę roll-upów oraz ścianek tekstylnych dla departamentów UMWW w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4F do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e0947130-a865-4ca4-8ba9-f826de06c6e1
Biuletyn 589549-N-2018
Zamawiajacy nazwa Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
Regon 63125781600000
Zamawiajacy adres ulica al. Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61714
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 626 70 80
Zamawiajacy fax 61 626 70 81
Zamawiajacy email kancelaria@umww.pl; marcin.kozubowicz@umww.pl
Adres strony url www.umww.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu WRPO na lata 2014-2020; Projekt: Informacja i promocja WRPO 2014-2020 w latach 2015-2023-IZ
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umww.pl; zakładka: zamówienia publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny obowiązuje forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu, al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań, Sekretariat Biura Zamówień Publicznych
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w II połowie 2018 roku z podziałem na części
Numer referencyjny BZP-III.272.5.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu z podziałem na części: Część nr I Obejmuje zakup i dostawę artykułów promocyjnych dla Departamentu Rolnictwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4A do SIWZ. Zamawiający wymaga załączenia do oferty próbek produktów wskazanych w poz. 1,2, 3, 4, 5, 6 tabeli (załącznika nr 4A do SIWZ) w celu potwierdzenia zgodności oferty z treścią SIWZ. Załączone do oferty próbki będą oceniane w kryterium jakościowym pod kątem i na warunkach opisanych w rozdziale XIII SIWZ Wymagane próbki stanowią treść oferty i nie będą podlegać uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust 3 ustawy Pzp. Nie załączenie do oferty wymaganych próbek lub załączenie próbek niezgodnych z treścią SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty. Próbki będą Stanowic punkt odniesienia przy odbiorze przez Zamawiającego przedmiotu umowy (co do tożsamości asortymentu). Część nr II DR i BO Obejmuje zakup i dostawę artykułów promocyjnych dla Departamentu Rolnictwa oraz Biura Organizacyjnego Obchodów 100. Rocznicy Wybuchu Powstania Wielkopolskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4B do SIWZ. Część nr III GM, KS Obejmuje zakup i dostawę artykułów promocyjnych dla Gabinetu Marszałka oraz Kancelarii Sejmiku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4C do SIWZ. Część nr IV BO Obejmuje zakup i dostawę toreb bawełnianych na potrzeby Biura Organizacyjnego Obchodów 100. Rocznicy Wybuchu Powstania Wielkopolskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4D do SIWZ. Zamawiający wymaga załączenia do oferty próbki torby w celu potwierdzenia zgodności oferty z treścią SIWZ. Załączona do oferty próbka będzie oceniana w kryterium jakościowym, pod kątem i na warunkach opisanych w rozdziale XIII SIWZ. Wymagana próbka stanowi treść oferty i nie będzie podlegała uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Nie załączenie do oferty próbki lub załączenie próbki niezgodnej z treścią SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty. Próbki będą Stanowic punkt odniesienia przy odbiorze przez Zamawiającego przedmiotu umowy (co do tożsamości asortymentu). Część nr V DSR, BIWW Obejmuje zakup i dostawę artykułów promocyjnych dla Departamentu Środowiska oraz Biura Informacyjnego Województwa Wielkopolskiego w Brukseli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4E do SIWZ. Część nr VI Obejmuje wykonanie i dostawę roll-upów oraz ścianek tekstylnych dla departamentów UMWW w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4F do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu wykazania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do złożenia: 1 Próbek wybranych artykułów promocyjnych, które Wykonawca dostarczy Zamawiającemu (dotyczy części nr III (zgodnie z zał. nr 4C do SIWZ; pakiet GM poz. nr 9-10); Zamawiający wezwie do ich złożenia Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona- art. 26 ust.2 ustawy Pzp. 2 Kolorowych, czytelnych wydruków fotografii produktów, które Wykonawca dostarczy Zamawiającemu (dotyczy części nr II (zgodnie z zał. nr 4B do SIWZ), części nr III (zgodnie z zał. nr 4C do SIWZ; pakiet KS, poz. 4-8); części V (zgodnie z zał. nr 4E do SIWZ), części nr VI (zgodnie z zał. nr 4F do SIWZ poz. 2-4)). Zamawiający wezwie do ich złożenia Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona- art. 26 ust.2 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione 1 Formularz ofertowy zgodny z zał. nr 1 do SIWZ, (składany wraz z ofertą); 2 Formularz cenowy zgodny z załącznikiem nr 5 do SIWZ (składany wraz z ofertą); 3 dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych (składane wraz z ofertą); 4 Próbki produktów (dotyczy części I i części IV zmówienia) (składane wraz z ofertą). 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 2B do SIWZ (Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższy dokument w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-07-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa artykułów promocyjnych dla Departamentu Rolnictwa.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-14T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga załaczenia do oferty próbek
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę artykułów promocyjnych dla Departamentu Rolnictwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4A do SIWZ. Zamawiający wymaga załączenia do oferty próbek produktów wskazanych w poz. 1,2, 3, 4, 5, 6 tabeli (załącznika nr 4A do SIWZ) w celu potwierdzenia zgodności oferty z treścią SIWZ. Załączone do oferty próbki będą oceniane w kryterium jakościowym pod kątem i na warunkach opisanych w rozdziale XIII SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa artykułów promocyjnych dla Departamentu Rolnictwa oraz Biura Organizacyjnego Obchodów 100. Rocznicy Wybuchu Powstania Wielkopolskiego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Część nr II DR i BO- obejmuje zakup i dostawę artykułów promocyjnych dla Departamentu Rolnictwa oraz Biura Organizacyjnego Obchodów 100. Rocznicy Wybuchu Powstania Wielkopolskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4B do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa artykułów promocyjnych dla Gabinetu Marszałka oraz Kancelarii Sejmiku.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy produktów z pakietu KS (poz. nr 1-8 zał. nr 4C do SIWZ) musi nastąpić nie później niż do dnia 6 wrzesnia 2018 r.
Zalacznik krotki opis Część nr III GM, KS- obejmuje zakup i dostawę artykułów promocyjnych dla Gabinetu Marszałka oraz Kancelarii Sejmiku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4C do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa toreb bawełnianych na potrzeby Biura Organizacyjnego Obchodów 100. Rocznicy Wybuchu Powstania Wielkopolskiego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-06T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga załaczenia do oferty próbki.
Zalacznik krotki opis Część nr IV BO- obejmuje zakup i dostawę toreb bawełnianych na potrzeby Biura Organizacyjnego Obchodów 100. Rocznicy Wybuchu Powstania Wielkopolskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4D do SIWZ. Zamawiający wymaga załączenia do oferty próbki torby w celu potwierdzenia zgodności oferty z treścią SIWZ. Załączona do oferty próbka będzie oceniana w kryterium jakościowym, pod kątem i na warunkach opisanych w rozdziale XIII SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa artykułów promocyjnych dla Departamentu Środowiska oraz Biura Informacyjnego Województwa Wielkopolskiego w Brukseli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Produkty z Pakietu BIWW należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w Brukseli
Zalacznik krotki opis Część nr V DSR, BIWW- obejmuje zakup i dostawę artykułów promocyjnych dla Departamentu Środowiska oraz Biura Informacyjnego Województwa Wielkopolskiego w Brukseli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4E do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Wykonanie i dostawa roll-upów oraz ścianek tekstylnych dla departamentów UMWW w Poznaniu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Część nr VI- obejmuje wykonanie i dostawę roll-upów oraz ścianek tekstylnych dla departamentów UMWW w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4F do SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)