| GuidZP400 |
a8994ed7-8101-4d60-a9de-b96275d7ae48
|
| Biuletyn |
589691-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Centrum Obsługi Administracji Rządowej
|
| Regon |
1226172500000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Powsińska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
69/71
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
02-903
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 694 61 18
|
| Zamawiajacy fax |
22 694 61 21
|
| Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@centrum.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.centrum.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
| Informacje dodatkowe zamawiajacy |
Zamawiającym jest Główny Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa, al. Jana Pawła II 11, 00-828 Warszawa w imieniu i na rzecz którego działa: Centrum Obsługi Administracji Rządowej, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, tel. 022 694 61 18, faks: 022 694 61 21
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.zamowienia.gov.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zamowienia.gov.pl
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
www.zamowienia.gov.pl
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawę sprzętu na potrzeby modernizacji infrastruktury sieciowej GIORiN
|
| Numer referencyjny |
2018/31
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu na potrzeby modernizacji infrastruktury sieciowej GIORiN w podziale na części:
Część I - zakup i dostawa urządzeń brzegowych firewall
Część II - zakup i dostawa aktywnych urządzeń sieciowych przełączniki (switch)
Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ - Istotnych postanowieniach umowy oraz Załączniku nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
|
| Cpv glowny przedmiot |
32424000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2018-09-30T00:00:00+02:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie warunków udziału w postępowaniu.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie warunków udziału w postępowaniu.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie warunków udziału w postępowaniu.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. W przypadku dostępności dokumentu, o którym mowa w zdaniu poprzednim, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych niniejszy dokument.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej podpisane przez osoby uprawnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym, następujące dokumenty: 1) Formularza oferty wraz z Formularzem cenowym, stanowiącym integralną część Formularza oferty - Załącznik nr 3 do SIWZ, 2) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale IX ust. 1 SIWZ, 3) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, z których wynika prawo do podpisania oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych
i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 4) Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian treści Umowy. Warunki zmiany umowy, szczegółowo określono w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2018-07-24T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa urządzeń brzegowych firewall
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32424000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ - Istotnych postanowieniach umowy oraz Załączniku nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa aktywnych urządzeń sieciowych przełączniki (switch)
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32424000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ - Istotnych postanowieniach umowy oraz Załączniku nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
|
| | |