GuidZP400 |
c8348bbc-e094-4360-a093-fc7f64ac4b46
|
Biuletyn |
588301-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Bodzechów
|
Regon |
29100999800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mikołaja Reja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ostrowiec Świętokrzyski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
27400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
412 653 838
|
Zamawiajacy fax |
412 651 038
|
Zamawiajacy email |
ab@ugb.pl
|
Adres strony url |
www.bip.bodzechow.wrota-swietokrzyskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Dofinansowanie projektu RPSW.07.04.00-26-0005/16 pn „Zwiększenie dostępu do wysokiej jakości infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Bodzechów” ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 7.4 „Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej” Osi VII „Sprawne usługi publiczne”, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.bodzechow.wrota-swietokrzyskie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Bodzechów, ul. Mikołaja Reja 10, 27-400 Ostrowiec Św.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do pracowni matematycznych i przyrodniczych
|
Numer referencyjny |
ZP.271.8.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do pracowni matematycznych i przyrodniczych
Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części.
Część 1. Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni matematycznych i przyrodniczych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 5a do siwz.
Część 2. Dostawa sprzętu Technologii –Informacyjno –Komunikacyjnej (TIK) do pracowni matematycznych i przyrodniczych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 5b do siwz.
Część 3. Dostawa mebli szkolnych do pracowni matematycznych i przyrodniczych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 5c do siwz.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2018-09-28T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
nie określa się
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie określa się
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie określa się
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający żąda złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony zgodnie ze wskazaniem powyżej.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, żąda się następujących dokumentów :
Karty techniczne lub specyfikacje techniczne urządzeń oraz zdjęcia lub rysunki urządzeń nw.:
- komputer przenośny/Laptop
- projektor z uchwytem
- tablica interaktywna
ww. dokumenty mają potwierdzać wymagania techniczne określone w załączniku Nr 5b
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza zmiany do treści zawartej umowy w następujących okolicznościach :
1) jeżeli oferowany w ofercie produkt w momencie jego dostawy już nie jest produkowany, a nowy produkt odpowiada wymaganiom Zamawiającego określonym w SIWZ i gwarantuje mu osiągniecie wszystkich celów założonych dla produktu oferowanego,
2) przedłużenie terminu wykonania przedmiotu Umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie Umowy w przypadku siły wyższej lub klęski żywiołowej.
3. Przewiduje się możliwość dokonania zmiany Umowy, jeżeli zostaną spełnione łącznie poniższe warunki :
1) konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
2) łączna wartość zmian nie przekracza 10% wartości przedmiotu Umowy określonej
w § 5 ust. 1.
4. Przewiduje się możliwość dokonania zmiany Wykonawcy, z którym zawarto Umowę,
i którego ma zastąpić nowy Wykonawca :
1) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
5. O powstaniu okoliczności, które mogą mieć wpływ na zmianę treści zawartej Umowy, Strony zobowiązują się powiadamiać pisemnie.
6. Nie stanowi zmiany Umowy zmiana danych teleadresowych oraz zmiana osób reprezentujących Strony.
|
IV 4 4 data |
2018-07-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni matematycznych i przyrodniczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 5a do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu Technologii –Informacyjno –Komunikacyjnej (TIK) do pracowni matematycznych i przyrodniczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 5b do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli szkolnych do pracowni matematycznych i przyrodniczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39160000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 5c do siwz.
|
| |