GuidZP400 |
e4459301-3d0e-4b67-a83e-163e6e74c3ca
|
Biuletyn |
589517-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Sępopol
|
Regon |
53028700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 11 Listopada
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sępopol
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
11-210
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
897 613 181
|
Zamawiajacy fax |
896 790 821
|
Zamawiajacy email |
sekretarz@sepopol.pl
|
Adres strony url |
www.bip.sepopol.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014 - 2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.sepopol.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.sepopol.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Sępopolu, ul. 11 Listopada 7, 11-210 Sępopol
|
Nazwa nadana zamowieniu |
E-GMINA - rozwój i poprawa dostępności elektronicznych usług administrarcji publicznej dla mieszkanców Gminy Sępopol
|
Numer referencyjny |
Or.III.271.1.8.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem dostawy jest:
1) zakup licencji centralnej platformy e-usług mieszkańców,
2) wdrożenie centralnej platformy e-usług mieszkańca,
3) modernizacja systemu dziedzinowego,
4) zakup licencji elektronicznego systemu obiegu dokumentów,
5) wdrożenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów,
6) opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP – 5 PD,
7) opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP – 3 PD,
8) opracowanie dokumentacji SZBI,
9) modernizacja strony www do wymagań WCAG 2.0. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu wraz z minimalnymi wymaganiami określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-10-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia. Za spełnienie warunków uznane będzie złożenie oświadczenia w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, ze:
1.jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarantowaną na jedną i wszystkie zdarzenia na kwotę, minimum100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).Polisa musi być ważna lub odnawialna przez cały okres trwania realizacji zamówienia, do czasu odbioru końcowego usług.
2.posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
- w zakresie wiedzy i doświadczenia - dla uznania że Wykonawca spełnia warunek posiadania doświadczenia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składani ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej dwie polegające na dostawie i wdrożeniu systemów informatycznych (w tym co najmniej dwie usługi polegające na dostawie i wdrożeniu systemów informatycznych (w tym co najmniej jeden, zintegrowany z ePUAP i systemem dziedzinowym obejmującym podatki, portal udostępniony w sieci Internet prezentujący stan zobowiązań wraz z mechanizmem płatności elektronicznych) o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda.
-w zakresie potencjału kadrowego – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówieniu, w tym: - co najmniej jedna osoba tz. kierownika projektu- posiadająca minimum 2-letnie doświadczenie w kierowaniu projektami wdrożenia systemów informatycznych, - co najmniej jedna osoba tz. kierownik programistów – posiadający minimum 2 letnie doświadczenie w kierowaniu zespołów programistów bądź wdrożeniowców. -co najmniej jedna osoba tz. wdrożeniowca systemów informatycznych – posiadających minimum 2 letnie doświadczenie we wdrożeniu systemów informatycznych Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez jedną osobę ale co najwyżej dwóch funkcji przy spełnieniu ww. doświadczenia.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca zobowiązany jest złożyć odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. Dokument powinien być złożony w formie oryginału lub kopia poświadczona za godność z oryginałem.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykaz dostaw i usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych , w okresie ostatnich 3lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencji bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 3) W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający będzie żądał przedstawienia dokumentów potwierdzających: a) iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. Polisa musi być ważna lub odnawialna przez cały okres trwania realizacji zamówienia b) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przez upływem terminu składania ofert w zakresie określonym przez Zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Jeżeli uprawnienia do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty, wówczas do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) W przypadku spółki cywilnej należy przedłożyć stosowne umocowanie do reprezentowania wspólników spółki tj. umowa spółki cywilnej lub uchwała wspólników lub pełnomocnictwo.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1.Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych), zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy pzp.
2.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, określonym w postępowaniu w rozdziale 7.
3.Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach:
1/ pieniądzu,
2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3/ gwarancjach bankowych,
4/ gwarancjach ubezpieczeniowych,
5/ poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 poz. 110).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Bank Spółdzielczy w Bartoszycach Oddział w Sępopolu Nr 71885500042004000853160003
(przy wnoszeniu wadium należy podać „wadium– przetarg nieograniczony E-GMINA Nr Or.III.271.1.8.2018 . Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu.
5. Wadium przelane na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć jako kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączyć do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot bez dekompletowania oferty. Jeśli Wykonawca do oferty dołączy oryginalny dokument, nie zostanie on zwrócony Wykonawcy.
7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszelkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wykonawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego.
8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a ustawy prawo zamówień publicznych.
9. Okoliczności i zasady zwrotu oraz zatrzymanie wadium określa ustawa.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne dla stron postanowienia zostały zawarte we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ustawy w sposób określony w wymienionym projekcie.
|
IV 4 4 data |
2018-07-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|