Dostawa 40 sztuk komputerów typu All-in-One

Data publikacji 2018-07-16
Data zakończenia 2018-07-24 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589627-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych tj. wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2018r., nieużywanych i sprawnych technicznie komputerów typu All in One oraz usługi gwarancyjne dla tych urządzeń.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 08b16881-8171-46c1-9713-c953a3683bb2
Biuletyn 589627-N-2018
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Regon 36318962500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowy Świat
Zamawiajacy adres numer domu 6/12
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 583 88 28
Zamawiajacy fax 22 583 88 50
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@mgm.gov.pl
Adres strony url www.mgm.gov.pl
Adres strony internetowej nie dotyczy
Adres strony internetowej narzedzia nie dotyczy
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia gospodarkamorska.bip.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja gospodarkamorska.bip.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej, zgodnie z zasadami okreslonymi w rozdziale 7 SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa (Kancelaria Główna Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa 40 sztuk komputerów typu All-in-One
Numer referencyjny BA.ZZP.2610.8.2018.MC
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych tj. wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2018r., nieużywanych i sprawnych technicznie komputerów typu All in One oraz usługi gwarancyjne dla tych urządzeń.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 136600,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Jednym z kryteriów oceny ofert jest "Termin dostawy". Wobec czego wykonawca może zobowiązać się do wykonania zamówienia w terminie krótszym niż 21 dni
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków w powyższym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków w powyższym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków w powyższym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ wraz z załącznikiem tj. Formularzem Oferty Technicznej stanowiącym załącznik nr 1 do Formularza Ofertowego, b) wskazanie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (w treści formularza ofertowego), c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 5.1 SIWZ oraz w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia, powoływania się wykonawcy na zasoby innych podmiotów stosownie do pkt. 4.2 SIWZ, dokumenty odpowiednio wymienione w pkt 5.2 SIWZ oraz dowody/zobowiązanie, o których mowa w pkt. 4.3 lit. a. SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Jeżeli jakikolwiek podzespół oferowanych przez wykonawcę komputerów stacjonarnych w okresie od zawarcia umowy do jej realizacji będzie niedostępny dla wykonawcy z przyczyn od wykonawcy niezależnych, w szczególności zostanie wycofany z produkcji lub sprzedaży wykonawca zaproponuje inny podzespół o parametrach i wydajności, co najmniej na poziomie podzespołu pierwotnie oferowanego. Jeżeli zamawiający wyrazi zgodę na zamontowanie nowego podzespołu umowa zostanie odpowiednio zmieniona, z zastrzeżeniem, że zamawiający może nie wyrazić zgody wyłącznie w przypadku, gdy nowy podzespół nie będzie posiadał parametrów i wydajności, co najmniej na poziomie podzespołu pierwotnie oferowanego.
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 4 4 data 2018-07-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Użyte w niniejszym ogłoszeniu określenia mają następujące znaczenie: a. „ustawa” – ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579, ze zm.), b. „SIWZ” – niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, c. „zamówienie” – zamówienie publiczne, którego przedmiot został opisany w Rozdziale 2 niniejszej SIWZ, d. „postępowanie” – postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ, e. „zamawiający” – Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej.

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 16,00
  
Kryteria Wydłużenie okresu obowiązywania gwarancji
Znaczenie 24,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)