Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż regałów archiwalnych przesuwnych wraz z podłogą systemową oraz szaf metalowych na potrzeby magazynu archiwaliów Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych z siedzibą w Opolu przy ul. Minorytów 3

Data publikacji 2018-07-16
Data zakończenia 2018-07-24 00:00:00
Instytucja Centralne Muzeum Jeńców Wojennych
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Regały biurowe,
  • Systemy aktowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589556-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391311000, 391322008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż regałów archiwalnych przesuwnych wraz z podłogą systemową oraz szaf metalowych na potrzeby magazynu archiwaliów Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych z siedzibą w Opolu przy ul. Minorytów 3.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części, w tym:
Część 1: Dostawa i montaż regałów archiwalnych przesuwnych wraz z podłogą systemową
Część 2: Dostawa i montaż szaf metalowych (szaf kartotekowych i szafy na mapy).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt. IV SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5b0182a1-87a5-4809-bcb1-27ac516bb9bf
Biuletyn 589556-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centralne Muzeum Jeńców Wojennych
Regon 27610400000
Zamawiajacy adres ulica Minorytów
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-017
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 774 539 216,
Zamawiajacy fax 774 539 216
Zamawiajacy email e.przybylska@cmjw.pl,
Adres strony url http://cmjw.biuletyn.info.pl/43/116/przetarg-nieograniczony.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Prace konserwatorskie oraz ekspozycja edukacyjna na terenie byłego obozu jenieckiego Stalag 318/VIII F (344) (Łambinowice) wraz z modernizacją budynku i otoczenia Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych w Opolu i zakupem niezbędnego wyposażenia” w ramach RPO WO na lata 2014-2020"
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa Instytucja Kultury
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://cmjw.biuletyn.info.pl/43/116/przetarg-nieograniczony.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centralne Muzeum Jeńców Wojennych, ul. Minorytów 3, 45-017 Opole
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż regałów archiwalnych przesuwnych wraz z podłogą systemową oraz szaf metalowych na potrzeby magazynu archiwaliów Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych z siedzibą w Opolu przy ul. Minorytów 3
Numer referencyjny 26.6.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż regałów archiwalnych przesuwnych wraz z podłogą systemową oraz szaf metalowych na potrzeby magazynu archiwaliów Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych z siedzibą w Opolu przy ul. Minorytów 3. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części, w tym: Część 1: Dostawa i montaż regałów archiwalnych przesuwnych wraz z podłogą systemową Część 2: Dostawa i montaż szaf metalowych (szaf kartotekowych i szafy na mapy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt. IV SIWZ
Cpv glowny przedmiot 39131100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Maksymalny termin zamówienia w części 1 i 2 do 7 tygodni od dnia podpisania umowy. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowy opis oceny ofert w tym kryterium zawarty jest w Punkcie XIII niniejszej SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz „Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy”, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 5.1 lub 5.2 do SIWZ).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz „Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 2) ustawy”, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 5.1 lub 5.2 do SIWZ).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, z należytą starannością: a) w Części 1: − co najmniej jedną dostawę obejmującą dostarczenie regałów przesuwnych wraz z montażem, na kwotę co najmniej 40.000,00 zł brutto b) w Części 2: − co najmniej jedną dostawę obejmujące dostarczenie szaf metalowych, na kwotę co najmniej 50.000,00 zł brutto Oświadczenie Wykonawcy zgodne z Załącznikiem nr 5.1 lub 5.2 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 PZP oraz art. 24 ust. 5 PZP: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Zakresie warunkow udzialu 2) w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu opisanych przez Zamawiającego w Punkcie VI SIWZ wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w tym: − w Części 1: co najmniej jedną dostawę obejmującą dostarczenie regałów przesuwnych wraz z montażem, na kwotę co najmniej 40.000,00 zł brutto − w Części 2: co najmniej jedną dostawę obejmujące dostarczenie szaf metalowych, na kwotę co najmniej 50.000,00 zł brutto Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, noszących znamiona siły wyższej – uprawniających Strony do zmiany Umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, 2) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji Umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla Zamawiającego, w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone. 2. Podstawą do dokonania zmian, o których jest mowa w ust. 1, jest złożenie wniosku przez jedną ze Stron i jego akceptacja przez drugą Stronę.
IV 4 4 data 2018-07-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych z art. 13 RODO 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy że administratorem danych osobowych przetwarzanych w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Centralne Muzeum Jeńców Wojennych z siedzibą w Opolu, przy ul. Minorytów 3. 2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z Administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pisząc na adres cmjw@cmjw.pl lub telefonując pod numer: 77 453 78 72 3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z póź. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, 6. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Każdy udostępniający dane osobowe posiada prawo: 1) dostępu do swoich danych osobowych, 2) do sprostowania swoich danych osobowych, 3) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, oraz do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących narusza przepisy RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż regałów archiwalnych przesuwnych wraz z podłogą systemową
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39131100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 49
Zalacznik krotki opis Regały przesuwne dwustronne 7 szt. o charakterystyce i parametrach jak w pkt. IV.2. SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż szaf metalowych (szaf kartotekowych i szafy na mapy)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39132200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 49
Zalacznik krotki opis Szafa kartotekowa 7-szufladowa 30 szt., szafa na materiały (mapy, plakaty) 1 szt. o charakterystyce i parametrach jak w pkt. IV.2. SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)