Dostawy wyposażenia BHP w postaci odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego

Data publikacji 2018-07-16
Data zakończenia 2018-07-26 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Odzież specjalna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587942-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 184100006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyposażenia BHP w postaci odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego, według opisu asortymentu i ilości wskazanych w załącznikach nr 2.1 – 2.2 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
Rozmiar i kolor zamawianej odzieży oraz obuwia nie będzie miał wpływu na cenę asortymentu.
Ilości zamawianego asortymentu przedstawione w załącznikach 2.1 – 2.2 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie.
Faktyczna ilość i rodzaj asortymentu zależna będzie od potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw roszczeń ze strony Wykonawcy.
Rozliczenie za wykonaną dostawę zostanie dokonane na podstawie potwierdzonej faktury.
Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie.
Oferowany asortyment musi być fabrycznie nowy, kompletny oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wniesienie dostarczonego towaru do pomieszczeń wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego.
Asortyment musi spełniać wszystkie warunki techniczne, użytkowe i jakościowe określone przez zamawiającego w „Formularzu asortymentowo – cenowym”
Wykonawca na dostarczony asortyment udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia dostawy z zastrzeżeniem sytuacji, kiedy okres gwarancji udzielonej przez producenta danego produktu jest dłuższy, to obowiązuje gwarancja producenta.
Podane przez Zamawiającego nazwy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie asortymentu równoważnego na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy.
Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazany w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, a w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanego asortymentu, to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany asortyment jest równoważny do określonego w SIWZ.
UWAGA: Na podstawie art. 24aa ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału
w postępowaniu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0d8eb1e6-ef7f-45bb-a134-074b4a5cd171
Biuletyn 587942-N-2018
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
Regon 47075497600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lutomierska 108/112
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 91048
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 652 295
Zamawiajacy fax 426 652 080
Zamawiajacy email zampub@ld.policja.gov.pl
Adres strony url http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, Sekcja ds. Funduszy Pomocowych i Zamówień Publicznych, ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź,
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy wyposażenia BHP w postaci odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego
Numer referencyjny FZ-2380/48/18/IG
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyposażenia BHP w postaci odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego, według opisu asortymentu i ilości wskazanych w załącznikach nr 2.1 – 2.2 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy. Rozmiar i kolor zamawianej odzieży oraz obuwia nie będzie miał wpływu na cenę asortymentu. Ilości zamawianego asortymentu przedstawione w załącznikach 2.1 – 2.2 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Faktyczna ilość i rodzaj asortymentu zależna będzie od potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw roszczeń ze strony Wykonawcy. Rozliczenie za wykonaną dostawę zostanie dokonane na podstawie potwierdzonej faktury. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. Oferowany asortyment musi być fabrycznie nowy, kompletny oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem. Przedmiot zamówienia obejmuje również wniesienie dostarczonego towaru do pomieszczeń wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Asortyment musi spełniać wszystkie warunki techniczne, użytkowe i jakościowe określone przez zamawiającego w „Formularzu asortymentowo – cenowym” Wykonawca na dostarczony asortyment udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia dostawy z zastrzeżeniem sytuacji, kiedy okres gwarancji udzielonej przez producenta danego produktu jest dłuższy, to obowiązuje gwarancja producenta. Podane przez Zamawiającego nazwy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie asortymentu równoważnego na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazany w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, a w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanego asortymentu, to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany asortyment jest równoważny do określonego w SIWZ. UWAGA: Na podstawie art. 24aa ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Cpv glowny przedmiot 18410000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 18
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy należycie wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie 5 dostaw (odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - odpowiednio do danej części zamówienia),o łącznej wartości równej bądź wyższej: Zadanie nr 1 –Suma wartości 5 dostaw musi być równa bądź wyższa niż 35 000,00 zł brutto Zadanie nr 2 - Suma wartości 5 dostaw musi być równa bądź wyższa niż 15 000,00 zł brutto Wykonawcy zobowiązani są do załączenia dowodów potwierdzających należyte wykonanie dostaw zwłaszcza w zakresie rzetelności i terminowości ich wykonania. W przypadku dostaw nadal wykonywanych należy podać, na jaką kwotę zrealizowano dostawy do upływu terminu składania ofert. Zamawiający, jako dowody rozumie referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywane referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywane referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zał. nr 8 do SIWZ - wzór umowy
IV 4 4 data 2018-07-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia BHP w postaci odzieży roboczej i ochronnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18410000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyposażenia BHP w postaci odzieży roboczej i ochronnej dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego, według opisu asortymentu i ilości wskazanych w załącznikach nr 2.1 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy. Rozmiar i kolor zamawianej odzieży oraz obuwia nie będzie miał wpływu na cenę asortymentu. Ilości zamawianego asortymentu przedstawione w załącznikach 2.1 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Faktyczna ilość i rodzaj asortymentu zależna będzie od potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw roszczeń ze strony Wykonawcy. Rozliczenie za wykonaną dostawę zostanie dokonane na podstawie potwierdzonej faktury. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. Oferowany asortyment musi być fabrycznie nowy, kompletny oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem. Przedmiot zamówienia obejmuje również wniesienie dostarczonego towaru do pomieszczeń wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Asortyment musi spełniać wszystkie warunki techniczne, użytkowe i jakościowe określone przez zamawiającego w „Formularzu asortymentowo – cenowym” Wykonawca na dostarczony asortyment udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia dostawy z zastrzeżeniem sytuacji, kiedy okres gwarancji udzielonej przez producenta danego produktu jest dłuższy, to obowiązuje gwarancja producenta. Podane przez Zamawiającego nazwy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie asortymentu równoważnego na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazany w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, a w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanego asortymentu, to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany asortyment jest równoważny do określonego w SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia BHP w postaci obuwia roboczego i ochronnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18410000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyposażenia BHP w postaci odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego, według opisu asortymentu i ilości wskazanych w załącznikach nr 2.2 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy. Rozmiar i kolor zamawianej odzieży oraz obuwia nie będzie miał wpływu na cenę asortymentu. Ilości zamawianego asortymentu przedstawione w załącznikach 2.2 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Faktyczna ilość i rodzaj asortymentu zależna będzie od potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw roszczeń ze strony Wykonawcy. Rozliczenie za wykonaną dostawę zostanie dokonane na podstawie potwierdzonej faktury. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. Oferowany asortyment musi być fabrycznie nowy, kompletny oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem. Przedmiot zamówienia obejmuje również wniesienie dostarczonego towaru do pomieszczeń wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Asortyment musi spełniać wszystkie warunki techniczne, użytkowe i jakościowe określone przez zamawiającego w „Formularzu asortymentowo – cenowym” Wykonawca na dostarczony asortyment udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia dostawy z zastrzeżeniem sytuacji, kiedy okres gwarancji udzielonej przez producenta danego produktu jest dłuższy, to obowiązuje gwarancja producenta. Podane przez Zamawiającego nazwy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie asortymentu równoważnego na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazany w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, a w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanego asortymentu, to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany asortyment jest równoważny do określonego w SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)