GuidZP400 |
0d8eb1e6-ef7f-45bb-a134-074b4a5cd171
|
Biuletyn |
587942-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
|
Regon |
47075497600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lutomierska 108/112
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
91048
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426 652 295
|
Zamawiajacy fax |
426 652 080
|
Zamawiajacy email |
zampub@ld.policja.gov.pl
|
Adres strony url |
http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, Sekcja ds. Funduszy Pomocowych i Zamówień Publicznych, ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź,
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy wyposażenia BHP w postaci odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego
|
Numer referencyjny |
FZ-2380/48/18/IG
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyposażenia BHP w postaci odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego, według opisu asortymentu i ilości wskazanych w załącznikach nr 2.1 – 2.2 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
Rozmiar i kolor zamawianej odzieży oraz obuwia nie będzie miał wpływu na cenę asortymentu.
Ilości zamawianego asortymentu przedstawione w załącznikach 2.1 – 2.2 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie.
Faktyczna ilość i rodzaj asortymentu zależna będzie od potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw roszczeń ze strony Wykonawcy.
Rozliczenie za wykonaną dostawę zostanie dokonane na podstawie potwierdzonej faktury.
Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie.
Oferowany asortyment musi być fabrycznie nowy, kompletny oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wniesienie dostarczonego towaru do pomieszczeń wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego.
Asortyment musi spełniać wszystkie warunki techniczne, użytkowe i jakościowe określone przez zamawiającego w „Formularzu asortymentowo – cenowym”
Wykonawca na dostarczony asortyment udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia dostawy z zastrzeżeniem sytuacji, kiedy okres gwarancji udzielonej przez producenta danego produktu jest dłuższy, to obowiązuje gwarancja producenta.
Podane przez Zamawiającego nazwy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie asortymentu równoważnego na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy.
Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazany w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, a w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanego asortymentu, to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany asortyment jest równoważny do określonego w SIWZ.
UWAGA: Na podstawie art. 24aa ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału
w postępowaniu.
|
Cpv glowny przedmiot |
18410000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
18
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy należycie wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie 5 dostaw (odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - odpowiednio do danej części zamówienia),o łącznej wartości równej bądź wyższej:
Zadanie nr 1 –Suma wartości 5 dostaw musi być równa bądź wyższa niż 35 000,00 zł brutto
Zadanie nr 2 - Suma wartości 5 dostaw musi być równa bądź wyższa niż 15 000,00 zł brutto
Wykonawcy zobowiązani są do załączenia dowodów potwierdzających należyte wykonanie dostaw zwłaszcza w zakresie rzetelności i terminowości ich wykonania. W przypadku dostaw nadal wykonywanych należy podać, na jaką kwotę zrealizowano dostawy do upływu terminu składania ofert. Zamawiający, jako dowody rozumie referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywane referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywane referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z zał. nr 8 do SIWZ - wzór umowy
|
IV 4 4 data |
2018-07-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia BHP w postaci odzieży roboczej i ochronnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18410000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyposażenia BHP w postaci odzieży roboczej i ochronnej dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego, według opisu asortymentu i ilości wskazanych w załącznikach nr 2.1 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
Rozmiar i kolor zamawianej odzieży oraz obuwia nie będzie miał wpływu na cenę asortymentu.
Ilości zamawianego asortymentu przedstawione w załącznikach 2.1 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie.
Faktyczna ilość i rodzaj asortymentu zależna będzie od potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw roszczeń ze strony Wykonawcy.
Rozliczenie za wykonaną dostawę zostanie dokonane na podstawie potwierdzonej faktury.
Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie.
Oferowany asortyment musi być fabrycznie nowy, kompletny oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wniesienie dostarczonego towaru do pomieszczeń wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego.
Asortyment musi spełniać wszystkie warunki techniczne, użytkowe i jakościowe określone przez zamawiającego w „Formularzu asortymentowo – cenowym”
Wykonawca na dostarczony asortyment udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia dostawy z zastrzeżeniem sytuacji, kiedy okres gwarancji udzielonej przez producenta danego produktu jest dłuższy, to obowiązuje gwarancja producenta.
Podane przez Zamawiającego nazwy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie asortymentu równoważnego na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy.
Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazany w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, a w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanego asortymentu, to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany asortyment jest równoważny do określonego w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia BHP w postaci obuwia roboczego i ochronnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18410000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyposażenia BHP w postaci odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego, według opisu asortymentu i ilości wskazanych w załącznikach nr 2.2 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
Rozmiar i kolor zamawianej odzieży oraz obuwia nie będzie miał wpływu na cenę asortymentu.
Ilości zamawianego asortymentu przedstawione w załącznikach 2.2 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie.
Faktyczna ilość i rodzaj asortymentu zależna będzie od potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw roszczeń ze strony Wykonawcy.
Rozliczenie za wykonaną dostawę zostanie dokonane na podstawie potwierdzonej faktury.
Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie.
Oferowany asortyment musi być fabrycznie nowy, kompletny oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wniesienie dostarczonego towaru do pomieszczeń wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego.
Asortyment musi spełniać wszystkie warunki techniczne, użytkowe i jakościowe określone przez zamawiającego w „Formularzu asortymentowo – cenowym”
Wykonawca na dostarczony asortyment udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia dostawy z zastrzeżeniem sytuacji, kiedy okres gwarancji udzielonej przez producenta danego produktu jest dłuższy, to obowiązuje gwarancja producenta.
Podane przez Zamawiającego nazwy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie asortymentu równoważnego na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy.
Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazany w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, a w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanego asortymentu, to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany asortyment jest równoważny do określonego w SIWZ
|
| |