Dostawa sprzętu szpitalnego

Data publikacji 2018-07-16
Data zakończenia 2018-07-24 00:00:00
Instytucja 6 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Dęblin
Województwo lubelskie
Branża
  • Lampy ultrafioletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588919-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331921209, 315150009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa: ZADANIE 1 – Łóżko szpitalne – 30 szt.; ZADANIE 2 – Lampa bakteriobójcza przejezdna zamknięta z licznikiem - 6 kpl. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 (1.1; 1.2) do SIWZ. 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części (zadania) - opis poszczególnych części zamówienia zawiera załącznik nr 1 (1.1; 1.2) do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub obydwie (części) zadania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0fd641b3-183d-462e-a6c4-87b5a47bdb68
Biuletyn 588919-N-2018
Zamawiajacy nazwa 6 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 43102346700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Dęblin
Zamawiajacy kod pocztowy 08530
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 551 85 10
Zamawiajacy fax 81 551 85 10
Zamawiajacy email zamowienia_6szwzp@poczta.onet.pl
Adres strony url www.szpitaldeblin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitaldeblin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitaldeblin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wykonawcy mogą składać oferty osobiście lub przesłać na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 6 Szpital Wojskowy z Przychodnią - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 2, 08-530 Dęblin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu szpitalnego
Numer referencyjny 25/MED/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa: ZADANIE 1 – Łóżko szpitalne – 30 szt.; ZADANIE 2 – Lampa bakteriobójcza przejezdna zamknięta z licznikiem - 6 kpl. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 (1.1; 1.2) do SIWZ. 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części (zadania) - opis poszczególnych części zamówienia zawiera załącznik nr 1 (1.1; 1.2) do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub obydwie (części) zadania.
Cpv glowny przedmiot 33192120-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 149850,00
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert numer 3.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: - dla Zadania 1 – 100 000,00 zł, - dla Zadania 2 – 5 000,00 zł, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe W przypadku wartości posiadanych środków finansowych wyrażonych w innej walucie, zamawiający, w celu oceny spełnienia ww. warunku, dokona przeliczenia tych wartości wg. kursu z dnia, w którym nastąpiło otwarcie ofert na podstawie Tabeli kursów średnich NBP publikowanych na stronie internetowej: http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, minimum 3 (trzy) dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem Zamawiający uzna dostawy rzeczy o takim samym przeznaczeniu i spełniających taką samą funkcję jak przedmiot zamówienia dla poszczególnych zadań to jest dla Zadania 1 będzie to dostawa łóżek szpitalnych, dla Zadania 2 dostawa lamp bakteriobójczych. Wartość każdej (pojedynczej) dostawy winna być nie mniejsza niż: - dla Zadania 1 – 100 000,00 zł - dla Zadania 2 – 5 000,00 zł. Zamawiający nie uzna przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu kilku zsumowanych dostaw, których łączna wartość wynosiła kwoty konieczne dla potwierdzenia spełnienia dla poszczególnych zadań. UWAGA Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części (zadań) jednocześnie, a na potwierdzenie spełnienia warunku posiada jedną dostawę (oraz np. poświadczenia), wartość tej dostawy winna być nie mniejsza niż łączna kwota wykonanych dostaw, wymagana w celu potwierdzenia spełnienia warunku dla części (zadań), na które składana jest oferta z zastrzeżeniem, że dostawa ta spełnia wymagania odnośnie rodzaju dostaw. W przypadku wartości dostaw wyrażonej w innej walucie, Zamawiający, w celu oceny spełnienia ww. warunku, dokona przeliczenia tych wartości wg. kursu z dnia, w którym nastąpiło otwarcie ofert, na podstawie Tabeli kursów średnich NBP publikowanych na stronie internetowej: http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy, 2.informacja w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający przedkłada w załączeniu wzór Informacji w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej stanowiący – załącznik nr 6 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu potwierdzenia znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający żąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia posiadania zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający żąda wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Certyfikaty zgodności albo deklaracje zgodności, potwierdzające oznakowanie dokładnie oznaczonego produktu medycznego, będącego przedmiotem dostawy – znakiem zgodności CE. W przypadku zestawów różnych urządzeń, Zamawiający wymaga, aby z treści certyfikatu bądź deklaracji zgodności jasno wynikało jakich urządzeń dotyczą. 2. Materiały firmowe producenta lub autoryzowanego przedstawiciela (foldery, karty techniczne itp.) potwierdzające zaoferowane parametry techniczne. Zamawiający żąda wskazania w treści folderów potwierdzanych parametrów oraz numerów punktu tabeli zawierającej opis oferowanego przedmiotu. Brak wskazania przez Wykonawcę w treści folderów potwierdzanych parametrów oraz numerów punktu tabeli zawierającej opis oferowanych przedmiotów, spowoduje wezwanie do wyjaśnienia w trybie art. 26 ust. 4 ustawy PZP. Brak wyczerpującej (potwierdzającej) odpowiedzi zostanie uznany za podstawę do wezwania do uzupełnienia dokumentu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy PZP ze wszystkimi wynikającymi z tego faktu konsekwencjami.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, zastrzega się możliwość dokonania zmian treści umowy w zakresie: 1.1. zmiany terminu wykonania umowy – gdy z powodu działania siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, bądź gdy niewykonanie umowy w terminie wyniknie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 1.2.innych istotnych postanowień umowy - gdy ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, 1.3.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 2. Zmiany postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
IV 4 4 data 2018-07-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ZADANIE 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192120-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 142350,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert numer 3.
Zalacznik krotki opis Łóżko szpitalne – 30 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1.1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ZADANIE 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31515000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7500,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert numer 3.
Zalacznik krotki opis Lampa bakteriobójcza przejezdna zamknięta z licznikiem - 6 kpl. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1.2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Warunki gwarancji i serwisu
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)