GuidZP400 |
e3a20e3d-93bd-48dd-a2ae-f30ce1c677b6
|
Biuletyn |
589456-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
|
Regon |
9250506200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Mogileńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Barcin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
88-190
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
52 383 34 45,
|
Zamawiajacy fax |
52 383 34 45
|
Zamawiajacy email |
mgops.barcin@admin.com.pl,
|
Adres strony url |
www.mgops.bip.barcin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa Solidarne Społeczeństwo
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mgops.bip.barcin.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Mogileńska 3, 88-190 Barcin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa produktów spożywczych do Dziennego Domu Pobytu "Zacisze" w Barcinie
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Dziennego Domu Pobytu "Zacisze". Szczegółowy przedmiot zamówienia została określony w załączniku nr 8 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca posiada doświadczenie tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę produktów spożywczych o wartości minimum 10.000,- zł
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
nie
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
|
Inne dokumenty niewymienione |
- odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw – jeżeli dotyczy;
- pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – jeżeli dotyczy;
- oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO– jeżeli dotyczy.
- oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
- w zakresie zmiany terminu płatności – w przypadku:
ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych.
- w zakresie zmiany w sposobie realizacji zamówienia polegająca na:
a)zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamienne. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych;
b) zmiany miejsca wykonania dostawy.
- w zakresie zmiany wynagrodzenia brutto :
ustawowa zmiana procentowej stawki podatku VAT.
Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
Warunki dokonania zmian:
a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności,
b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy:
- opisze zaistniałe okoliczności,
- uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności,
- obliczy koszty zmiany, jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy,
- opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy.
c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
|
IV 4 4 data |
2018-07-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|