1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Kornela Makuszyńskiego w Opolu Lubelskim, ul. Szkolna 5. Zamawiający wyszczególnił sześć części zamówienia, opisanych w Części XVIII SIWZ, w następujących asortymentach:
1) Różne artykuły spożywcze, nabiał
2) Mięso, wyroby wędliniarskie i drób
3) Warzywa, owoce
4) Mrożonki
5) Pieczywo
2. Treść złożonych ofert musi być zgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) pod rygorem ich odrzucenia.
3. UWAGA: Oferty na poszczególne części zamówienia należy składać w oddzielnych kopertach.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wraz z szacunkową ilością poszczególnych produktów dla wyszczególnionych części stanowią formularze cenowe - załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, do SIWZ.
5. Wykonawca dostarcza do siedziby Zamawiającego produkty spożywcze własnym transportem, na własny koszt, w terminach, asortymencie i ilościach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie na podstawie szczegółowego zamówienia złożonego w jednej z form (pisemnie, telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną) przez Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem.
6. Zamawiający zastrzega, że ilości towarów określone w załącznikach 2a-2e są ilościami uśrednionymi i służą przede wszystkim do prawidłowej wyceny oferty. Ilości faktycznie zamawiane będą uzależnione od aktualnych potrzeb Zamawiającego, na które wpływ będzie mieć przede wszystkim liczba osób faktycznie korzystających ze stołówki.
7. Dostawa odbywa się w opakowaniu dostawcy.
8. Wykonawca zobowiązany jest rozładować towar w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar środkiem transportu, którego warunki techniczne oraz stan sanitarny zgodne są z normami sanitarnymi obowiązującymi dla tego rodzaju transportu.
10. Dostarczane produkty winny spełniać wszystkie wymogi określone w charakterystycznych dla nich obowiązujących normach Polskiego Komitetu Normalizacyjnego – między innymi powinny być dokładnie oznakowane, posiadać dokładną nazwę, termin przydatności do spożycia.
11. Towary powinny być dostarczane zgodnie z zamówieniem. W przypadku stwierdzenia dostawy produktu o nienależytej jakości Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego towaru w ciągu 1 godziny od momentu stwierdzenia wad przez Zamawiającego.
12. Zamawiający, wskazując w opisie poszczególnych produktów określenie: typu (nazwy handlowe lub nazwy producentów), zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, z zachowaniem podanych w opisie wymagań minimalnych dla danego produktu.
14. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. W takiej sytuacji Wykonawca:
a) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców;
b) w przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane, nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację zamówienia. Wykonawca będzie zawiadamiał zamawiającego o wszelkich zmianach danych, dotyczących podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców.
c) Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
15. Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie określa wymagań zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
|
GuidZP400 |
0ccddb56-2316-4447-9a37-26aa95c518ae
|
Biuletyn |
589308-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa Nr 1im. Kornela Makuszyńskiego
|
Regon |
431-26-566-7
|
Zamawiajacy adres ulica |
Szkolna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole Lubelskie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
24-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
+ 48(81)8272322, +48(81)8272322
|
Zamawiajacy fax |
+48(81)8272177
|
Zamawiajacy email |
zs1opolelub@interia.pl, zs1opolelub@interia.pl
|
Adres strony url |
www.zs1opolelub.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa Jednostka Budżetowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zs1opolelub.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zs1opolelub.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie, zgodnie zasadami określonymi w Części XI i XII SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Kornela Makuszyńskiego, ul. Szkolna 5, 24-300 Opole Lubelskie (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 1 im. Kornela Makuszyńskiego w Opolu Lubelskim, ul. Szkolna 5, 24-300 Opole Lubelskie” - Część 1 – Różne artykuły spożywcze i nabiał - Część 2 – Mięso, wyroby wędliniarskie i drób - Część 3 – Warzywa i owoce - Część 4 – Mrożonki - Część 5 – Pieczywo
|
Numer referencyjny |
S.P.1.214.1.2018JS
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Kornela Makuszyńskiego w Opolu Lubelskim, ul. Szkolna 5. Zamawiający wyszczególnił sześć części zamówienia, opisanych w Części XVIII SIWZ, w następujących asortymentach:
1) Różne artykuły spożywcze, nabiał
2) Mięso, wyroby wędliniarskie i drób
3) Warzywa, owoce
4) Mrożonki
5) Pieczywo
2. Treść złożonych ofert musi być zgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) pod rygorem ich odrzucenia.
3. UWAGA: Oferty na poszczególne części zamówienia należy składać w oddzielnych kopertach.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wraz z szacunkową ilością poszczególnych produktów dla wyszczególnionych części stanowią formularze cenowe - załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, do SIWZ.
5. Wykonawca dostarcza do siedziby Zamawiającego produkty spożywcze własnym transportem, na własny koszt, w terminach, asortymencie i ilościach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie na podstawie szczegółowego zamówienia złożonego w jednej z form (pisemnie, telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną) przez Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem.
6. Zamawiający zastrzega, że ilości towarów określone w załącznikach 2a-2e są ilościami uśrednionymi i służą przede wszystkim do prawidłowej wyceny oferty. Ilości faktycznie zamawiane będą uzależnione od aktualnych potrzeb Zamawiającego, na które wpływ będzie mieć przede wszystkim liczba osób faktycznie korzystających ze stołówki.
7. Dostawa odbywa się w opakowaniu dostawcy.
8. Wykonawca zobowiązany jest rozładować towar w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar środkiem transportu, którego warunki techniczne oraz stan sanitarny zgodne są z normami sanitarnymi obowiązującymi dla tego rodzaju transportu.
10. Dostarczane produkty winny spełniać wszystkie wymogi określone w charakterystycznych dla nich obowiązujących normach Polskiego Komitetu Normalizacyjnego – między innymi powinny być dokładnie oznakowane, posiadać dokładną nazwę, termin przydatności do spożycia.
11. Towary powinny być dostarczane zgodnie z zamówieniem. W przypadku stwierdzenia dostawy produktu o nienależytej jakości Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego towaru w ciągu 1 godziny od momentu stwierdzenia wad przez Zamawiającego.
12. Zamawiający, wskazując w opisie poszczególnych produktów określenie: typu (nazwy handlowe lub nazwy producentów), zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, z zachowaniem podanych w opisie wymagań minimalnych dla danego produktu.
14. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. W takiej sytuacji Wykonawca:
a) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców;
b) w przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane, nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację zamówienia. Wykonawca będzie zawiadamiał zamawiającego o wszelkich zmianach danych, dotyczących podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców.
c) Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
15. Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie określa wymagań zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie będzie polegało na zwiększeniu dostawy artykułów wskazanych w części III i załącznikach 2a-2e SIWZ.
|
Data zakonczenia |
2019-08-30T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie należy wykonywać w terminie od dnia 01 września 2018 r. do dnia 30 sierpnia 2019 r. z uwzględnieniem przerw w nauce z uwagi na dni ustawowo wyznaczone jako wolne od zajęć szkolnych.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
- Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 3 do SIWZ.
- Do oferty prosimy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (np. dokumenty rejestrowe itp).
- Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, są możliwe gdy wystąpią istotne okoliczności których nie można było wcześniej przewidzieć, a które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy w części obejmującej termin wykonania, zakres rzeczowy oraz wynagrodzenie. W szczególności:
1) działanie siły wyższej,
2) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy na skutek zmiany obowiązującej stawki podatku VAT,
3) zmiany ilości (zmniejszenie lub zwiększenie) produktów objętych umową, które zostały podane szacunkowo,
4) zmiany w wysokości wynagrodzenia umownego w przypadku gdy szacowana ilość produktów dostarczonych Zamawiającemu okaże się większa lub mniejsza od podanej.
|
IV 4 4 data |
2018-07-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Różne artykuły spożywcze, nabiał
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
artykuły wymienione w załączniku nr 1a do SIWZ,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Mięso, wyroby wędliniarskie i drób
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
artykuły wymienione w załączniku nr 1b do SIWZ,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa i owoce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
artykuły wymienione w załączniku nr 1c do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Mrożonki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15896000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
artykuły wymienione w załączniku nr 1d do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
artykuły wymienione w załączniku nr 1e do SIWZ
|
| |