GuidZP400 |
dc8e5f92-fdea-46ed-b69b-8ae9af013814
|
Biuletyn |
589277-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Medyka
|
Regon |
65090037000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Medyka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
288
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Medyka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37732
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
16 671 53 91
|
Zamawiajacy fax |
16 671 53 91
|
Zamawiajacy email |
ug_medyka@poczta.onet.pl
|
Adres strony url |
www.medyka.itl.pl/bip
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 współfinansowany ze Środków Europejskiego Fundusu Społecznego UMOWA NR: RPPK.09.02.00-18-0006/16-00 z dnia 28.06.2017 r.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Postępowanie jest prowadzone przez Gminę Medyka w części II i IV zamówieni dla Gminy Krasiczyn, z/s Krasiczyn 177, 37-741 Krasiczyn na podstawie umowy partnerskiej.
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.medyka.itl.pl/bip
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych (Dz. U z 2016 r. poz. 1020) ustaw składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Medyka, Medyka 288, 37-732 Medyka
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem" – nowe kompetencje uczniów i nauczycieli w Gminie Medyka i Krasiczyn- zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu ICT
|
Numer referencyjny |
ZP.271.19.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Jednemu wykonawcy moga być wszystkie 4 części zamówienia.
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych/naukowych oraz sprzętu ICT dla potrzeb realizacji projektu Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem" – nowe kompetencje uczniów i nauczycieli w Gminie Medyka i Krasiczyn- w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego 2. Zakres rzeczowy: I część zamówienia: dostawa pomocy naukowych dla pracowni matematyczno- przyrodniczych do szkół na terenie Gminy Medyka – Szkoła Podstawowa w Siedliskach i Gimnazjum w Medyce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zakresie części I został określony w załączniku numer 7a do niniejszej SIWZ. II część zamówienia: dostawa pomocy naukowych dla pracowni matematyczno- przyrodniczych do szkół na terenie Gminy Krasiczyn- Szkoła Podstawowa w Olszanach i Szkoła Podstawowa w Krasiczynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zakresie części I został określony w załączniku numer 7a do niniejszej SIWZ. III część zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy sprzętu ICT/ komputerowego, multimedialnego do szkół na terenie Gminy Medyka – Szkoła Podstawowa w Siedliskach i Gimnazjum w Medyce w celu podniesienia kompetencji kształcenia z wykorzystaniem ww. narzędzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II znajduje się w zał. numer 7b do niniejszej SIWZ. IV część zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy sprzętu ICT/ komputerowego, multimedialnego do szkół na terenie Gminy Krasiczyn- Szkoła Podstawowa w Olszanach i Szkoła Podstawowa w Krasiczynie w celu podniesienia kompetencji kształcenia z wykorzystaniem ww. narzędzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II znajduje się w zał. numer 7b do niniejszej SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin realizacji zamówienia w ciągu 21 dni od daty podpisania umowy (dotyczy części I, II, III i IV zamówienia) UWAGA: Skrócenie terminu wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdz. XV niniejszej SIWZ dot. Części I, II, III i Iv zamówienia.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Część I i II: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ Zamawiający uzna warunek opisany wyżej za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie pomocy dydaktycznych/naukowych dla szkół/placówek oświatowych o wartości min. 60 000 zł brutto. Część III i IV: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny i obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ. Zamawiający uzna opisany powyżej warunek za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie sprzętu ICT o wartości min.70 000 zł brutto.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Formularz ofertowy stanowiący zał. nr 1 do SIWZ 2. Kosztorys ofertowy dotyczący danej części zamówienie – zał,. nr 1a, 1b, 1c, 1d 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- zał. Nr 2 4. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania- zał. Nr 3
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Oświadczenie o nie przynależeniu do grupy kapitałowej/oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej- zał. Nr 4
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Część I i II: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ Zamawiający uzna warunek opisany wyżej za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie pomocy dydaktycznych/naukowych dla szkół /placówek oświatowych o wartości min. 60 000 zł brutto. Część III i IV: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny i obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ. Zamawiający uzna opisany powyżej warunek za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie sprzętu ICT o wartości min.70 000 zł brutto.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych – zał. nr 8
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Wadium może być wnoszone w formach dopuszczonych zgodnie z art.45 ust.6 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - dla Część I zamówienia: 5 000 zł brutto (słownie: pięć tysięcy złotych) - dla Część II zamówienia: 5 000 zł brutto (słownie: pięć tysięcy złotych) - dla Część III zamówienia: 2 000 zł brutto (słownie: dwa tysiące złotych) - dla Część IV zamówienia: 2 000 zł brutto (słownie: dwa tysiące złotych) 4. Wniesienia wadium należy dokonać w wybranej przez oferenta formie przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 13.06.2018 roku do godz. 10.00. (dot. części I, II, III i lub/ IV zamówienia) 5. Wpłaty wadium należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego: 78 9113 0004 2001 0009 0434 0024 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć –- „Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem" – nowe kompetencje uczniów i nauczycieli w Gminie Medyka i Krasiczyn- zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu ICT dotyczy części I, II, III i /lub część IV zamówienia. Za termin wniesienia wadium uznaje się, gdy kwota ujawniona będzie na koncie Zamawiającego. 6. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 7. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 8. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp, tj.: m. in.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu druku Formularza Ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: „tajemnica przedsiębiorstwa” i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze.
|
IV 4 4 data |
2018-08-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy naukowych dla pracowni matematyczno- przyrodniczych do szkół na terenie Gminy Medyka – Szkoła Podstawowa w Siedliskach i Gimnazjum w Medyce.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji zamówienia w ciągu 21 dni od daty podpisania umowy. Skrócenie terminu wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zakresie części I został określony w załączniku numer 7a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy naukowych dla pracowni matematyczno- przyrodniczych do szkół na terenie Gminy Krasiczyn- Szkoła Podstawowa w Olszanach i Szkoła Podstawowa w Krasiczynie.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji zamówienia w ciągu 21 dni od daty podpisania umowy. Skrócenie terminu wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zakresie części I został określony w załączniku numer 7a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu ICT/ komputerowego, multimedialnego do szkół na terenie Gminy Medyka – Szkoła Podstawowa w Siedliskach i Gimnazjum w Medyce w celu podniesienia kompetencji kształcenia.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji zamówienia w ciągu 21 dni od daty podpisania umowy. Skrócenie terminu wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II znajduje się w zał. numer 7b do niniejszej SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu ICT/ komputerowego, multimedialnego do szkół na terenie Gminy Krasiczyn- Szkoła Podstawowa w Olszanach i Szkoła Podstawowa w Krasiczynie w celu podniesienia kompetencji kształcenia.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji zamówienia w ciągu 21 dni od daty podpisania umowy. Skrócenie terminu wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części IV znajduje się w zał. numer 7b do SIWZ.
|
| |