Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem" – nowe kompetencje uczniów i nauczycieli w Gminie Medyka i Krasiczyn- zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu ICT

Data publikacji 2018-07-16
Data zakończenia 2018-08-01 00:00:00
Instytucja Gmina Medyka
Miejscowość Medyka
Województwo podkarpackie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589277-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych/naukowych oraz sprzętu ICT dla potrzeb realizacji projektu Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem" – nowe kompetencje uczniów i nauczycieli w Gminie Medyka i Krasiczyn- w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego 2. Zakres rzeczowy: I część zamówienia: dostawa pomocy naukowych dla pracowni matematyczno- przyrodniczych do szkół na terenie Gminy Medyka – Szkoła Podstawowa w Siedliskach i Gimnazjum w Medyce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zakresie części I został określony w załączniku numer 7a do niniejszej SIWZ. II część zamówienia: dostawa pomocy naukowych dla pracowni matematyczno- przyrodniczych do szkół na terenie Gminy Krasiczyn- Szkoła Podstawowa w Olszanach i Szkoła Podstawowa w Krasiczynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zakresie części I został określony w załączniku numer 7a do niniejszej SIWZ. III część zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy sprzętu ICT/ komputerowego, multimedialnego do szkół na terenie Gminy Medyka – Szkoła Podstawowa w Siedliskach i Gimnazjum w Medyce w celu podniesienia kompetencji kształcenia z wykorzystaniem ww. narzędzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II znajduje się w zał. numer 7b do niniejszej SIWZ. IV część zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy sprzętu ICT/ komputerowego, multimedialnego do szkół na terenie Gminy Krasiczyn- Szkoła Podstawowa w Olszanach i Szkoła Podstawowa w Krasiczynie w celu podniesienia kompetencji kształcenia z wykorzystaniem ww. narzędzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II znajduje się w zał. numer 7b do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dc8e5f92-fdea-46ed-b69b-8ae9af013814
Biuletyn 589277-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Medyka
Regon 65090037000000
Zamawiajacy adres ulica Medyka
Zamawiajacy adres numer domu 288
Zamawiajacy miejscowosc Medyka
Zamawiajacy kod pocztowy 37732
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 16 671 53 91
Zamawiajacy fax 16 671 53 91
Zamawiajacy email ug_medyka@poczta.onet.pl
Adres strony url www.medyka.itl.pl/bip
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 współfinansowany ze Środków Europejskiego Fundusu Społecznego UMOWA NR: RPPK.09.02.00-18-0006/16-00 z dnia 28.06.2017 r.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Postępowanie jest prowadzone przez Gminę Medyka w części II i IV zamówieni dla Gminy Krasiczyn, z/s Krasiczyn 177, 37-741 Krasiczyn na podstawie umowy partnerskiej.
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.medyka.itl.pl/bip
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych (Dz. U z 2016 r. poz. 1020) ustaw składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Medyka, Medyka 288, 37-732 Medyka
Nazwa nadana zamowieniu Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem" – nowe kompetencje uczniów i nauczycieli w Gminie Medyka i Krasiczyn- zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu ICT
Numer referencyjny ZP.271.19.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Jednemu wykonawcy moga być wszystkie 4 części zamówienia.
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych/naukowych oraz sprzętu ICT dla potrzeb realizacji projektu Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem" – nowe kompetencje uczniów i nauczycieli w Gminie Medyka i Krasiczyn- w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego 2. Zakres rzeczowy: I część zamówienia: dostawa pomocy naukowych dla pracowni matematyczno- przyrodniczych do szkół na terenie Gminy Medyka – Szkoła Podstawowa w Siedliskach i Gimnazjum w Medyce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zakresie części I został określony w załączniku numer 7a do niniejszej SIWZ. II część zamówienia: dostawa pomocy naukowych dla pracowni matematyczno- przyrodniczych do szkół na terenie Gminy Krasiczyn- Szkoła Podstawowa w Olszanach i Szkoła Podstawowa w Krasiczynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zakresie części I został określony w załączniku numer 7a do niniejszej SIWZ. III część zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy sprzętu ICT/ komputerowego, multimedialnego do szkół na terenie Gminy Medyka – Szkoła Podstawowa w Siedliskach i Gimnazjum w Medyce w celu podniesienia kompetencji kształcenia z wykorzystaniem ww. narzędzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II znajduje się w zał. numer 7b do niniejszej SIWZ. IV część zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy sprzętu ICT/ komputerowego, multimedialnego do szkół na terenie Gminy Krasiczyn- Szkoła Podstawowa w Olszanach i Szkoła Podstawowa w Krasiczynie w celu podniesienia kompetencji kształcenia z wykorzystaniem ww. narzędzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II znajduje się w zał. numer 7b do niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji zamówienia w ciągu 21 dni od daty podpisania umowy (dotyczy części I, II, III i IV zamówienia) UWAGA: Skrócenie terminu wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdz. XV niniejszej SIWZ dot. Części I, II, III i Iv zamówienia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Część I i II: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ Zamawiający uzna warunek opisany wyżej za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie pomocy dydaktycznych/naukowych dla szkół/placówek oświatowych o wartości min. 60 000 zł brutto. Część III i IV: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny i obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ. Zamawiający uzna opisany powyżej warunek za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie sprzętu ICT o wartości min.70 000 zł brutto.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Formularz ofertowy stanowiący zał. nr 1 do SIWZ 2. Kosztorys ofertowy dotyczący danej części zamówienie – zał,. nr 1a, 1b, 1c, 1d 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- zał. Nr 2 4. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania- zał. Nr 3
Zakresie warunkow udzialu 1. Oświadczenie o nie przynależeniu do grupy kapitałowej/oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej- zał. Nr 4
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Część I i II: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ Zamawiający uzna warunek opisany wyżej za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie pomocy dydaktycznych/naukowych dla szkół /placówek oświatowych o wartości min. 60 000 zł brutto. Część III i IV: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny i obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ. Zamawiający uzna opisany powyżej warunek za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie sprzętu ICT o wartości min.70 000 zł brutto.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych – zał. nr 8
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Wadium może być wnoszone w formach dopuszczonych zgodnie z art.45 ust.6 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - dla Część I zamówienia: 5 000 zł brutto (słownie: pięć tysięcy złotych) - dla Część II zamówienia: 5 000 zł brutto (słownie: pięć tysięcy złotych) - dla Część III zamówienia: 2 000 zł brutto (słownie: dwa tysiące złotych) - dla Część IV zamówienia: 2 000 zł brutto (słownie: dwa tysiące złotych) 4. Wniesienia wadium należy dokonać w wybranej przez oferenta formie przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 13.06.2018 roku do godz. 10.00. (dot. części I, II, III i lub/ IV zamówienia) 5. Wpłaty wadium należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego: 78 9113 0004 2001 0009 0434 0024 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć –- „Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem" – nowe kompetencje uczniów i nauczycieli w Gminie Medyka i Krasiczyn- zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu ICT dotyczy części I, II, III i /lub część IV zamówienia. Za termin wniesienia wadium uznaje się, gdy kwota ujawniona będzie na koncie Zamawiającego. 6. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 7. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 8. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp, tj.: m. in.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności
IV 6 1 srodki ochrony Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu druku Formularza Ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: „tajemnica przedsiębiorstwa” i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze.
IV 4 4 data 2018-08-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa pomocy naukowych dla pracowni matematyczno- przyrodniczych do szkół na terenie Gminy Medyka – Szkoła Podstawowa w Siedliskach i Gimnazjum w Medyce.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia w ciągu 21 dni od daty podpisania umowy. Skrócenie terminu wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zakresie części I został określony w załączniku numer 7a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa pomocy naukowych dla pracowni matematyczno- przyrodniczych do szkół na terenie Gminy Krasiczyn- Szkoła Podstawowa w Olszanach i Szkoła Podstawowa w Krasiczynie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia w ciągu 21 dni od daty podpisania umowy. Skrócenie terminu wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zakresie części I został określony w załączniku numer 7a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu ICT/ komputerowego, multimedialnego do szkół na terenie Gminy Medyka – Szkoła Podstawowa w Siedliskach i Gimnazjum w Medyce w celu podniesienia kompetencji kształcenia.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia w ciągu 21 dni od daty podpisania umowy. Skrócenie terminu wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II znajduje się w zał. numer 7b do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu ICT/ komputerowego, multimedialnego do szkół na terenie Gminy Krasiczyn- Szkoła Podstawowa w Olszanach i Szkoła Podstawowa w Krasiczynie w celu podniesienia kompetencji kształcenia.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia w ciągu 21 dni od daty podpisania umowy. Skrócenie terminu wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części IV znajduje się w zał. numer 7b do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania zadania
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)