GuidZP400 |
7698d8e4-c91c-4efc-9b0e-a2834affae1b
|
Biuletyn |
590912-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego
|
Regon |
491893180
|
Zamawiajacy adres ulica |
Jagiellońska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
33
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Sącz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 18 41 41 600
|
Zamawiajacy fax |
+48 18 41 41 700
|
Zamawiajacy email |
bziecina@nowosadecki.pl, mzelasko@nowosadecki.pl
|
Adres strony url |
www.bip.nowosadecki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.nowosadecki.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta wraz w wymienionym w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp oświadczeniem oraz pełnomocnictwa wnoszone są do zamawiającego wyłącznie w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zamówienie na dostawę wyposażenia budynku oświatowego oraz sali gimnastycznej wraz z zapleczem w Liceum Ogólnokształcącym w Grybowie
|
Numer referencyjny |
ZPI.272.15.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Zamawiajacy nie zastrzega sobie prawa do udzielenia łącznie części lub grup części.
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy.
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia budynku oświatowego oraz sali gimnastycznej wraz z zapleczem w Liceum Ogólnokształcącym w Grybowie.
Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę:
I. w ramach Części 1 – Dostawa wyposażenia dydaktycznego:
1) Krzesło 250 szt.
2) Krzesło tapicerowane 40 szt.
3) Stolik dwuosobowy 130 szt.
4) Biurko 19 szt.
5) Stolik 16 szt.
6) Regał biblioteczny 25 szt.
7) Regał na segregatory 6 szt.
8) Godło 25 szt.
9) Ławka z wieszakami 2-metrowa 32 szt.
10) Biurko pod komputer 32 szt.
11) Regał 4-drzwiowy 1 szt.
12) Regał 4-drzwiowy z witryną otwartą 1 szt.
13) Stojak na mapy 1 szt.
14) Wieszak na mapy 1 szt.
15) Manualny ekran projekcyjny 10 szt.
16) Stół konferencyjny (typ 1) 4 szt.
17) Stół konferencyjny (typ 2) 2 szt.
18) Krzesło konferencyjne (typ 1) 25 szt.
19) Krzesło konferencyjne (typ 2) 9 szt.
20) Stolik kwadratowy 4 szt.
21) Szafa aktowa 4 szt.
22) Szafa ubraniowa z drzwiami płytowymi uchylnymi 1 szt.
23) Biurko w kształcie litery L ramowe (typ 1) 1 szt.
24) Biurko w kształcie litery L ramowe (typ 1) 2 szt.
25) Kontener mobilny (typ 1) 1 szt.
26) Kontener mobilny (typ 2) 2 szt.
27) Krzesło obrotowe 3 szt.
28) Krzesło 4 szt.
29) Panel działowy między biurkami 2 szt.
II. w ramach Części 2 – Dostawa wyposażenia sportowego:
1) Materac gimnastyczny 6 szt.
2) Wózek na materace 1 szt.
3) Kozioł gimnastyczny 1 szt.
4) Równoważnia gimnastyczna 5 m 1 szt.
5) Odskocznia gimnastyczna 1 szt.
6) Skrzynia gimnastyczna trapezowa 5 częściowa z wózkiem 1 szt.
7) Ławka gimnastyczna drewniana 2 szt.
8) Drążek zakładany na drabinkę gimnastyczną 1 szt.
9) Płotek treningowy 4 szt.
10) Stół do tenisa stołowego 6 szt.
11) Siatki na stoły do tenisa 6 szt.
12) Tablica wyników do gier sportowych 2 szt.
13) Drabinka koordynacyjna 4 m 2 szt.
14) Pachołek 10 szt.
15) Bramka do unihokeja 2 szt.
16) Piłka do unihokeja 10 szt.
17) Blok startowy treningowy 2 szt.
18) Pałeczki sztafetowe 1 kmpl.
19) Kula treningowa z tworzywa 3 kg 1 szt.
20) Kula treningowa z tworzywa 4 kg 1 szt.
21) Kula treningowa z tworzywa 5 kg 1 szt.
22) Kula treningowa z tworzywa 6 kg 1 szt.
23) Poprzeczka do skoku wzwyż 2 szt.
24) Stojak do skoku wzwyż 1 szt.
25) Zeskok do skoku wzwyż treningowy 2 szt.
26) Kołderka do ochrony materaca do zeskoku 1 szt.
27) Hula hop 10 szt.
28) Mata do ćwiczeń 15 szt.
29) Step do aerobiku 10 szt.
30) Hantla 2 kg 10 szt.
31) Piłka gimnastyczna 10 szt.
32) Platforma do balansowania 1 szt.
33) Bieżnia 1 szt.
34) Rower pionowy 2 szt.
35) Ergometr wioślarski 1 szt.
36) Steper 1 szt.
37) Atlas 8 – stanowiskowy 1 szt.
38) Ławka regulowana do wyciskania 1 szt.
39) Gryf 2 szt.
40) Komplet obciążeń żeliwnych 1 kmpl.
41) Stojak na obciążenia 1 szt.
42) Pasy do ćwiczeń 5 szt.
43) Hantla kompozytowa 10 kg 2 szt.
44) Hantla kompozytowa 20 kg 2 szt.
45) Hantla kompozytowa 16 kg 2 szt.
46) Hantla kompozytowa 14 kg 2 szt.
47) Regał na piłki przejezdny 1 szt.
48) Wózek na piłki zamykany składany 1 szt.
49) Treneżer 1szt.
III. w ramach Części 3 – Dostawa trybun modułowych mobilnych wraz z montażem:
1) Trybuna modułowa mobilna – L max 14 m 1 szt.
2) Trybuna modułowa mobilna – L max 4,3 m 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39160000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, bez wad, śladów używania i uszkodzeń mechanicznych, pełnowartościowy, dopuszczony do stosowania w placówce oświatowej, spełniający wymogi techniczne i ilościowe opisane w SIWZ. Wszystkie dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszystkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Przedmiot zamówienia musi posiadać zgodność z Polskimi Normami jak również z normami bezpieczeństwa.
Wykonawca zobowiązany jest w szczególności dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonać jego rozładunku i montażu urządzeń, które tego wymagają, uruchomienia, instalacji i ustawienia w wyznaczonych pomieszczeniach w budynku szkoły, sprawdzić stan techniczny przedmiotu zamówienia.
Miejsce dostawy: Liceum Ogólnokształcącego w Grybowie przy ul. Kościuszki 18, 33-300 Grybów.
Dostarczony przez wykonawcę przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 ze zmianami).
Przedmiot zamówienia musi być dostarczony wraz z odpowiednimi instrukcjami obsługi w języku polskim, certyfikatami, atestami dopuszczającymi do stosowania w szkole (o ile dotyczy).
Okres gwarancji jakości na oferowany przedmiot zamówienia musi wynosić:
a) co najmniej 2 lata od dnia dokonanego odbioru dla Części 1 i Części 2 zamówienia;
b) co najmniej 3 lata od dnia dokonanego odbioru dla Części 3 zamówienia.
(uwaga: okres gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt 19.I.2) oraz pkt 19.II.2) SIWZ)
UWAGA:
Podane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe) oraz przedstawienia graficzne mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.
W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
2. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
3. Zamawiający w trybie art. 29 ust 5 Pzp wskazuje, iż dostawa będąca przedmiotem zamówienia publicznego realizowana jest dla osób fizycznych, z wyłączeniem osób niepełnosprawnych wymagających korzystania z wyposażenia specjalistycznego dla danego rodzaju niepełnosprawności, dlatego opis przedmiotu zamówienia sporządzono z uwzględnieniem standardowych wymagań z zakresie dostępności.
4. Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi
w projektach umów, stanowiących Załącznik nr 4 do SIWZ (dla Części 1 i 2 zamówienia) oraz Załącznik nr 4a do SIWZ (dla Części 3 zamówienia).
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań,
których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań,
których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań,
których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Do oferty należy dołączyć dokument/-y wskazujący/-e, że osoba/-y podpisująca/-e ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest/są do tej czynności umocowana/-e, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego. Oferta złożona przez spółkę cywilną traktowana jest jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) należy dołączyć do oferty. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.
3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 798, ze zmianami). Formularz oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego wraz z informacją o wykonawcach, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z tych wykonawców.
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-07-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:15
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia dydaktycznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39160000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wyposażenia dydaktycznego:
1) Krzesło 250 szt.
2) Krzesło tapicerowane 40 szt.
3) Stolik dwuosobowy 130 szt.
4) Biurko 19 szt.
5) Stolik 16 szt.
6) Regał biblioteczny 25 szt.
7) Regał na segregatory 6 szt.
8) Godło 25 szt.
9) Ławka z wieszakami 2-metrowa 32 szt.
10) Biurko pod komputer 32 szt.
11) Regał 4-drzwiowy 1 szt.
12) Regał 4-drzwiowy z witryną otwartą 1 szt.
13) Stojak na mapy 1 szt.
14) Wieszak na mapy 1 szt.
15) Manualny ekran projekcyjny 10 szt.
16) Stół konferencyjny (typ 1) 4 szt.
17) Stół konferencyjny (typ 2) 2 szt.
18) Krzesło konferencyjne (typ 1) 25 szt.
19) Krzesło konferencyjne (typ 2) 9 szt.
20) Stolik kwadratowy 4 szt.
21) Szafa aktowa 4 szt.
22) Szafa ubraniowa z drzwiami płytowymi uchylnymi 1 szt.
23) Biurko w kształcie litery L ramowe (typ 1) 1 szt.
24) Biurko w kształcie litery L ramowe (typ 1) 2 szt.
25) Kontener mobilny (typ 1) 1 szt.
26) Kontener mobilny (typ 2) 2 szt.
27) Krzesło obrotowe 3 szt.
28) Krzesło 4 szt.
29) Panel działowy między biurkami 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia sportowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37400000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wyposażenia sportowego:
1) Materac gimnastyczny 6 szt.
2) Wózek na materace 1 szt.
3) Kozioł gimnastyczny 1 szt.
4) Równoważnia gimnastyczna 5 m 1 szt.
5) Odskocznia gimnastyczna 1 szt.
6) Skrzynia gimnastyczna trapezowa 5 częściowa z wózkiem 1 szt.
7) Ławka gimnastyczna drewniana 2 szt.
8) Drążek zakładany na drabinkę gimnastyczną 1 szt.
9) Płotek treningowy 4 szt.
10) Stół do tenisa stołowego 6 szt.
11) Siatki na stoły do tenisa 6 szt.
12) Tablica wyników do gier sportowych 2 szt.
13) Drabinka koordynacyjna 4 m 2 szt.
14) Pachołek 10 szt.
15) Bramka do unihokeja 2 szt.
16) Piłka do unihokeja 10 szt.
17) Blok startowy treningowy 2 szt.
18) Pałeczki sztafetowe 1 kmpl.
19) Kula treningowa z tworzywa 3 kg 1 szt.
20) Kula treningowa z tworzywa 4 kg 1 szt.
21) Kula treningowa z tworzywa 5 kg 1 szt.
22) Kula treningowa z tworzywa 6 kg 1 szt.
23) Poprzeczka do skoku wzwyż 2 szt.
24) Stojak do skoku wzwyż 1 szt.
25) Zeskok do skoku wzwyż treningowy 2 szt.
26) Kołderka do ochrony materaca do zeskoku 1 szt.
27) Hula hop 10 szt.
28) Mata do ćwiczeń 15 szt.
29) Step do aerobiku 10 szt.
30) Hantla 2 kg 10 szt.
31) Piłka gimnastyczna 10 szt.
32) Platforma do balansowania 1 szt.
33) Bieżnia 1 szt.
34) Rower pionowy 2 szt.
35) Ergometr wioślarski 1 szt.
36) Steper 1 szt.
37) Atlas 8 – stanowiskowy 1 szt.
38) Ławka regulowana do wyciskania 1 szt.
39) Gryf 2 szt.
40) Komplet obciążeń żeliwnych 1 kmpl.
41) Stojak na obciążenia 1 szt.
42) Pasy do ćwiczeń 5 szt.
43) Hantla kompozytowa 10 kg 2 szt.
44) Hantla kompozytowa 20 kg 2 szt.
45) Hantla kompozytowa 16 kg 2 szt.
46) Hantla kompozytowa 14 kg 2 szt.
47) Regał na piłki przejezdny 1 szt.
48) Wózek na piłki zamykany składany 1 szt.
49) Treneżer 1szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa trybun modułowych mobilnych wraz z montażem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37400000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa trybun modułowych mobilnych wraz z montażem:
1) Trybuna modułowa mobilna – L max 14 m 1 szt.
2) Trybuna modułowa mobilna – L max 4,3 m 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |