Dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów Szkoły Podstawowej w Miączynie oraz Gimnazjum im. Jana Pawła II na potrzeby realizacji projektu „Poznawać, Doświadczać, Rozumieć - wsparcie szkół w Gminie Miączyn

Data publikacji 2018-07-18
Data zakończenia 2018-07-27 00:00:00
Instytucja Gmina Miączyn
Miejscowość Miączyn
Województwo lubelskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591163-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

„Dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów Szkoły Podstawowej w Miączynie oraz Gimnazjum im. Jana Pawła II na potrzeby realizacji projektu „Poznawać, Doświadczać, Rozumieć - wsparcie szkół w Gminie Miączyn” realizowanego przez – Szkołę Podstawową w Miączynie oraz Gimnazjum im. Jana Pawła II w Miączynie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiotem zamówienia są pomoce dydaktyczne . Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ oraz wzór umowy załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c2afcfb7-2183-4937-abd8-9e68ae399578
Biuletyn 591163-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Miączyn
Regon 95036852300000
Zamawiajacy adres ulica Miączyn
Zamawiajacy adres numer domu 107
Zamawiajacy miejscowosc Miączyn
Zamawiajacy kod pocztowy 22455
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 846 180 005
Zamawiajacy fax 846 180 005
Zamawiajacy email gmina@miaczyn.eurzad.eu
Adres strony url www.miaczyn.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów Szkoły Podstawowej w Miączynie oraz Gimnazjum im. Jana Pawła II na potrzeby realizacji projektu „Poznawać, Doświadczać, Rozumieć - wsparcie szkół w Gminie Miączyn”.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia http://ugmiaczyn.bip.lubelskie.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://ugmiaczyn.bip.lubelskie.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów Szkoły Podstawowej w Miączynie oraz Gimnazjum im. Jana Pawła II na potrzeby realizacji projektu „Poznawać, Doświadczać, Rozumieć - wsparcie szkół w Gminie Miączyn
Numer referencyjny ZP.2710.6.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu „Dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów Szkoły Podstawowej w Miączynie oraz Gimnazjum im. Jana Pawła II na potrzeby realizacji projektu „Poznawać, Doświadczać, Rozumieć - wsparcie szkół w Gminie Miączyn” realizowanego przez – Szkołę Podstawową w Miączynie oraz Gimnazjum im. Jana Pawła II w Miączynie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiotem zamówienia są pomoce dydaktyczne . Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ oraz wzór umowy załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-08-20T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie dostawy pomocy dydaktycznych o wartości każdej min. brutto: zamówienia min. 40 000,00 zł brutto. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 4.2.3 SIWZ,
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-07-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)