„Dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.”

Data publikacji 2018-07-18
Data zakończenia 2018-08-07 00:00:00
Instytucja Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 590828-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 195200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.Dostarczone worki muszą spełniać warunki określone w Normie europejskiej EN13592:2003+A1:2007 z listopada 2007 roku.Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i zapakowany oraz odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania oraz wymaganiom Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Szczegółowy zakres dostawy określa Opis przedmiotu zamówienia rozdział II SIWZ. Wymagany termin realizacji usługi Termin rozpoczęcia umowy ustala się od dnia podpisania umowy.Termin zakończenia przedmiotu umowy ustala się na 30 grudnia 2018 roku lub do wyczerpania środków finansowych, o których mowa w § 3 ust. 1 (projekt umowy załącznik nr 3)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 337dcdf9-63ee-4164-ae18-f5e468f864ee
Biuletyn 590828-N-2018
Zamawiajacy nazwa Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Regon 33025398400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Komunalna
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Koszalin
Zamawiajacy kod pocztowy 75724
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 943 484 444
Zamawiajacy fax 943 484 434
Zamawiajacy email Janusz.Kowalik@pgkkoszalin.pl
Adres strony url www.pgkkoszalin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pgkkoszalin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający dopuszcza przekazywanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 z późn.zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1219 z późn.zm.).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie ul. Komunalna 5 Budynek A sekretariat przedsiębiorstwa.
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.”
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.Dostarczone worki muszą spełniać warunki określone w Normie europejskiej EN13592:2003+A1:2007 z listopada 2007 roku.Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i zapakowany oraz odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania oraz wymaganiom Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Szczegółowy zakres dostawy określa Opis przedmiotu zamówienia rozdział II SIWZ. Wymagany termin realizacji usługi Termin rozpoczęcia umowy ustala się od dnia podpisania umowy.Termin zakończenia przedmiotu umowy ustala się na 30 grudnia 2018 roku lub do wyczerpania środków finansowych, o których mowa w § 3 ust. 1 (projekt umowy załącznik nr 3)
Cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-30T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 3 dostawy worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych o wartości w ramach jednego kontraktu 160.000,00 zł netto Uwaga! Nie dopuszcza się sumowania mniejszych, cząstkowych dostaw objętych odrębnymi umowami lub zleceniami) Wykonawca winien sporządzić wykaz tych dostaw na druku stanowiącym załącznik „Wykaz wykonanych dostaw” Rozdział V SIWZ tj. wykazać się należycie zrealizowanymi dostawami. Uwaga! W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu będą zawierały kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, do oceny spełniania każdego warunku zawierającego daną kwotę lub wartość, wielkości te Wykonawca przeliczy po średnim kursie waluty obcej ogłoszonym przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Do oferty Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie sporządzone zgodnie ze wzorem zawartym w Rozdziale V SIWZ. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów wymienionych w punkcie 3.3. niniejszej SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Atest higieniczny wydany przez Zakład Higieny Środowiska w Warszawie.
Inne dokumenty niewymienione W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, gdy wykonawce reprezentuje pełnomocnik Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialne.
Czy wadium 1
Wadium 9.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 zł. 9.2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 9.3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: Bank Zachodni WBK S.A nr 79150010961214700000490000 9.4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego przy czym musi to nastąpić do terminu składania ofert. Kopię dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty. 9.5. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiednie dokumenty należy złożyć w złożyć w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie, a kserokopię dołączyć do oferty. 9.6. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.7. Dowód wniesienia wadium zgodnie z zasadami wskazanymi powyżej, należy złożyć wraz z ofertą. Uwaga! Zgodnie z przepisami PZP, w świetle art. 46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszcza się wprowadzenie do niniejszej umowy zmian i uzupełnień w zakresie wskazanym w SIWZ w przypadku: 1. Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia – w przypadku wystąpienia „siły wyższej”, gdzie „siła wyższa” oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu. 2. Zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT. 3. Zmniejszenia ilości kupowanych worków , a tym samym do proporcjonalnego obniżenia wynagrodzenia opisanego w § 2 umowy, z zastrzeżeniem, że z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem Zamawiającego. 4. Zmiany parametrów technicznych worków. 5. Dostarczenia worków zamiennych o tych samych parametrach, 6. Zmianę kolorów i nadruków w ramach danego rodzaju worków. 7. Wszelkie zmiany i uzupełnienia wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony.
IV 4 4 data 2018-08-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:15
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Czas realizacji dostawy od momentu przyjęcia zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 80,00
  
Kryteria warunki płatności
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)