rozbudowa istniejącego systemu do utrzymania i obsługi małych zwierząt laboratoryjnych wraz z montażem i uruchomieniem we wskazanych pomieszczeniach w Centrum Nowych Technologii UW – postępowanie 2

Data publikacji 2018-07-18
Data zakończenia 2018-07-26 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Warszawski
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 590838-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391800007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa posiadanego sytemu poprzez zakup i dostawę dodatkowych elementów, w pełni kompatybilnych z w/w posiadanym systemem.
2. Zarówno posiadane przez Zamawiającego elementy systemu, jak i elementy nowe, zaoferowane w niniejszym postępowaniu, muszą być wzajemnie zastępowalne i mieć możliwość wielokrotnego montażu zarówno w starym jak i nowym systemie bez dodatkowych adapterów i jakichkolwiek modyfikacji.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ.
4. Pozostałe informacje podane w SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d8e15e4f-c7f7-4f33-b336-23234b1085e1
Biuletyn 590838-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Warszawski
Regon 125800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Krakowskie Przedmieście
Zamawiajacy adres numer domu -
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00927
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 55 43 625, 22 55 43 626,
Zamawiajacy fax 22 55 43 605
Zamawiajacy email zp@cent.uw.edu.pl,
Adres strony url www.uw.edu.pl
Adres strony internetowej http://dzp.uw.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://dzp.uw.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://dzp.uw.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny zgodnie z wymaganiami SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Warszawski - Centrum Nowych Technologii, ul. Banacha 2c, 02‐097 Warszawa, budynek B, IV piętro, pokój 04.110
Nazwa nadana zamowieniu rozbudowa istniejącego systemu do utrzymania i obsługi małych zwierząt laboratoryjnych wraz z montażem i uruchomieniem we wskazanych pomieszczeniach w Centrum Nowych Technologii UW – postępowanie 2
Numer referencyjny CeNT-361-24/2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa posiadanego sytemu poprzez zakup i dostawę dodatkowych elementów, w pełni kompatybilnych z w/w posiadanym systemem. 2. Zarówno posiadane przez Zamawiającego elementy systemu, jak i elementy nowe, zaoferowane w niniejszym postępowaniu, muszą być wzajemnie zastępowalne i mieć możliwość wielokrotnego montażu zarówno w starym jak i nowym systemie bez dodatkowych adapterów i jakichkolwiek modyfikacji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ. 4. Pozostałe informacje podane w SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39180000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Szczegółowe informacje podane w SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione zgodnie z wymaganiami SIWZ
Czy wadium 1
Wadium 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości 1.100,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc sto 00/100) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium. 2. Pozostałe informacje podane w SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji: 1) zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy (adres siedziby, Regon, NIP, nr rachunku bankowego), 2) zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki realizacji umowy. 3) zmiany parametrów materiałów zaproponowanych w ofercie na elementy równoważne lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowane elementy zostały wycofane z produkcji. Parametry nowych materiałów wymagają uzgodnienia i akceptacji Zamawiającego.
IV 4 4 data 2018-07-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 6 6 1. Zamawiający pracuje (z wyjątkiem świąt oraz dni wolnych określonych w Zarządzeniu Rektora UW Nr 81 z dn. 14 listopada 2017 r. w sprawie dni wolnych od pracy w 2018 roku) od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 17.00. Zarządzenie dostępne na stronie internetowej UW http://www.monitor.uw.edu.pl/Lists/Uchway/AllItems.aspx. 2. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: zgodnie z zapisami w SIWZ. 3. Wszystkie niezbędne informacje zostały podane w SIWZ.

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 0,60
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 0,20
  
Kryteria termin wykonania
Znaczenie 0,20
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)