1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, zgodnie z opisem w SIWZ oraz Formularzem asortymentowo-cenowym zawartym w zał. nr 2 do SIWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ oraz w załącznikach stanowiących integralną część SIWZ.
3. Wykonawca będzie dostarczał jednostkowe zamówienia, do poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego (zlokalizowanych na terenie kampusu należącego do Zamawiającego, znajdującego się we Wrocławiu), na podstawie jednostkowych zamówień składnych przez pracowników komórek organizacyjnych Zamawiającego. Zamówienia nie będą dokonywane za pośrednictwem jednego koordynatora, lecz bezpośrednio przez poszczególnych użytkowników sprzętu. Dostawa materiałów eksploatacyjnych będzie realizowana sukcesywnie (w formie dostaw częściowych) w ramach aktualnego zapotrzebowania zgłaszanego przez daną komórkę organizacyjną Zamawiającego.
4. Zamawiający nie posiada zaplecza magazynowego, w którym Wykonawca mógłby zdeponować zamawiane materiały eksploatacyjne.
5. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji jednostkowego zamówienia, niezależnie od jego wartości, bezpośrednio do komórki organizacyjnej Zamawiającego składającej zamówienie,
w terminie do 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Koszty transportu zamówionych materiałów eksploatacyjnych niezależnie od wartości poszczególnych zamówień ponosi Wykonawca. Zamawiający planuje ograniczenie częstotliwości i liczby dostaw do okresów miesięcznych.
6. W przypadku dostarczenia niekompletnej partii zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia brakującego asortymentu, na swój koszt, w terminie do 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia braku.
7. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych dostarczonych materiałów eksploatacyjnych Wykonawca zobowiązuje się do ich wymiany na materiał eksploatacyjny wolny od wad, na swój koszt, w terminie do 7 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji.
8. Wykonawca musi zapewnić, iż różnorodność oferowanych materiałów eksploatacyjnych nie ulegnie zmianie w czasie trwania umowy. Niedopuszczalna jest zmiana asortymentu na asortyment tańszy o gorszej jakości niż objęty postępowaniem przetargowym, bądź też oferowanie asortymentu o gorszej jakości po ustalonej cenie przetargowej.
9. Wykonawca obowiązany będzie do dostarczenia raportów osobie upoważnionej przez Zamawiającego w wersji elektronicznej (plik Excel lub inny z możliwością edycji danych) najpóźniej w piątym dniu roboczym każdego miesiąca tj.:
a. raportu z realizacji zamówień za poprzedni miesiąc,
b. raportu zawierającego ilości wykorzystanych poszczególnych pozycji umowy dla danego materiału eksploatacyjnego,
c. raportu zbiorczego zawierającego ilości wykorzystanych poszczególnych pozycji umowy dla całego czasu jej realizacji.
10. Raport zbiorczy zawierający ilości wykorzystanych poszczególnych pozycji umowy dla całego czasu jej realizacji Wykonawca dostarczy w terminie do 7 dni od daty zakończenia realizacji umowy
11. Zamówienia będą zgłaszane wyłącznie za pomocą udostępnionej przez Wykonawcę platformy internetowej, której działanie obligatoryjnie winno opierać się na następujących założeniach:
a. utworzony na niej profil Zamawiającego obejmować będzie wyłącznie katalog materiałów eksploatacyjnych objętych postępowaniem przetargowym;
b. składający Zamówienie powinien mieć możliwość wyszukania danego materiału eksploatacyjnego zarówno poprzez podanie numeru katalogowego materiału eksploatacyjnego, jak i poprzez podanie nazwy bądź części nazwy danego materiału eksploatacyjnego;
c. każdy materiał eksploatacyjny powinien zostać opisany poprzez wskazanie co najmniej: nazwy danego materiału eksploatacyjnego, jego pojemności i/lub wydajności oraz poprzez wskazanie, czy jest to materiał eksploatacyjny oryginalny czy też nie (np. wskazanie producenta);
d. każdy materiału eksploatacyjnego powinien mieć podaną cenę jednostkową brutto;
e. zamawianie asortymentu spoza oferty przetargowej, a zatem z pełnego katalogu Wykonawcy, nie będzie możliwe;
f. formularz zamówienia poza opisem zamawianego materiału eksploatacyjnego, liczbą sztuk, ceną jednostkową brutto (zgodną z przedstawioną przez Wykonawcę ofertą), wartością sumaryczną w każdej pozycji oraz podsumowaniem zamówienia, musi zawierać pole do edycji dla pracownika Zamawiającego umożliwiające wpisanie minimalnie nazwy komórki organizacyjnej, imienia i nazwiska osoby składającej zamówienia i numeru MPK wskazującego na źródło finansowania zamówienia.
g. formularz zamówienia zostanie automatycznie wygenerowany w systemie i przesłany Wykonawcy oraz osobie składającej zamówienie;
h. zamówienia będzie można składać za pomocą platformy przez całą dobę, 7 dni w tygodniu;
i. dostęp do platformy muszą posiadać wszystkie jednostki Zamawiającego (ok. 130 komórek organizacyjnych w około 10 budynkach na kampusie Zamawiającego);
j. na platformie internetowej musi zostać utworzona zakładka dla upoważnionego pracownika Zamawiającego, która pozwoli mu na stały podgląd elektroniczny stanu realizacji umowy z uwzględnieniem wszystkich zrealizowanych zamówień;
k. Wykonawca w ciągu maksymalnie 21 dni od daty podpisania umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do akceptacji ostateczny layout platformy;
l. wygląd, funkcjonalność i szczegółowy opis działania ww. platformy, musi zostać uzgodniony i zaakceptowany przez upoważnionego pracownika Zamawiającego;
UWAGA: termin przedstawienia Zamawiającemu ostatecznego layoutu platformy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, w związku z tym Wykonawca w zał. nr 1 do SIWZ (Formularz ofertowy) wskaże ten termin.
|
GuidZP400 |
8c43e242-302b-4c63-a23f-2a690f040069
|
Biuletyn |
594676-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
|
Regon |
153100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Komandorska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
118/120
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53-345
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 36 80 493
|
Zamawiajacy email |
dzp@ue.wroc.pl
|
Adres strony url |
http://www.ue.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://zamowieniapubliczne.ue.wroc.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zamowieniapubliczne.ue.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu Dział Zamówień Publicznych, ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław, bud A, wejście A1, pok. 24
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
|
Numer referencyjny |
K-DZP.362.1.24.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, zgodnie z opisem w SIWZ oraz Formularzem asortymentowo-cenowym zawartym w zał. nr 2 do SIWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ oraz w załącznikach stanowiących integralną część SIWZ.
3. Wykonawca będzie dostarczał jednostkowe zamówienia, do poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego (zlokalizowanych na terenie kampusu należącego do Zamawiającego, znajdującego się we Wrocławiu), na podstawie jednostkowych zamówień składnych przez pracowników komórek organizacyjnych Zamawiającego. Zamówienia nie będą dokonywane za pośrednictwem jednego koordynatora, lecz bezpośrednio przez poszczególnych użytkowników sprzętu. Dostawa materiałów eksploatacyjnych będzie realizowana sukcesywnie (w formie dostaw częściowych) w ramach aktualnego zapotrzebowania zgłaszanego przez daną komórkę organizacyjną Zamawiającego.
4. Zamawiający nie posiada zaplecza magazynowego, w którym Wykonawca mógłby zdeponować zamawiane materiały eksploatacyjne.
5. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji jednostkowego zamówienia, niezależnie od jego wartości, bezpośrednio do komórki organizacyjnej Zamawiającego składającej zamówienie,
w terminie do 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Koszty transportu zamówionych materiałów eksploatacyjnych niezależnie od wartości poszczególnych zamówień ponosi Wykonawca. Zamawiający planuje ograniczenie częstotliwości i liczby dostaw do okresów miesięcznych.
6. W przypadku dostarczenia niekompletnej partii zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia brakującego asortymentu, na swój koszt, w terminie do 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia braku.
7. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych dostarczonych materiałów eksploatacyjnych Wykonawca zobowiązuje się do ich wymiany na materiał eksploatacyjny wolny od wad, na swój koszt, w terminie do 7 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji.
8. Wykonawca musi zapewnić, iż różnorodność oferowanych materiałów eksploatacyjnych nie ulegnie zmianie w czasie trwania umowy. Niedopuszczalna jest zmiana asortymentu na asortyment tańszy o gorszej jakości niż objęty postępowaniem przetargowym, bądź też oferowanie asortymentu o gorszej jakości po ustalonej cenie przetargowej.
9. Wykonawca obowiązany będzie do dostarczenia raportów osobie upoważnionej przez Zamawiającego w wersji elektronicznej (plik Excel lub inny z możliwością edycji danych) najpóźniej w piątym dniu roboczym każdego miesiąca tj.:
a. raportu z realizacji zamówień za poprzedni miesiąc,
b. raportu zawierającego ilości wykorzystanych poszczególnych pozycji umowy dla danego materiału eksploatacyjnego,
c. raportu zbiorczego zawierającego ilości wykorzystanych poszczególnych pozycji umowy dla całego czasu jej realizacji.
10. Raport zbiorczy zawierający ilości wykorzystanych poszczególnych pozycji umowy dla całego czasu jej realizacji Wykonawca dostarczy w terminie do 7 dni od daty zakończenia realizacji umowy
11. Zamówienia będą zgłaszane wyłącznie za pomocą udostępnionej przez Wykonawcę platformy internetowej, której działanie obligatoryjnie winno opierać się na następujących założeniach:
a. utworzony na niej profil Zamawiającego obejmować będzie wyłącznie katalog materiałów eksploatacyjnych objętych postępowaniem przetargowym;
b. składający Zamówienie powinien mieć możliwość wyszukania danego materiału eksploatacyjnego zarówno poprzez podanie numeru katalogowego materiału eksploatacyjnego, jak i poprzez podanie nazwy bądź części nazwy danego materiału eksploatacyjnego;
c. każdy materiał eksploatacyjny powinien zostać opisany poprzez wskazanie co najmniej: nazwy danego materiału eksploatacyjnego, jego pojemności i/lub wydajności oraz poprzez wskazanie, czy jest to materiał eksploatacyjny oryginalny czy też nie (np. wskazanie producenta);
d. każdy materiału eksploatacyjnego powinien mieć podaną cenę jednostkową brutto;
e. zamawianie asortymentu spoza oferty przetargowej, a zatem z pełnego katalogu Wykonawcy, nie będzie możliwe;
f. formularz zamówienia poza opisem zamawianego materiału eksploatacyjnego, liczbą sztuk, ceną jednostkową brutto (zgodną z przedstawioną przez Wykonawcę ofertą), wartością sumaryczną w każdej pozycji oraz podsumowaniem zamówienia, musi zawierać pole do edycji dla pracownika Zamawiającego umożliwiające wpisanie minimalnie nazwy komórki organizacyjnej, imienia i nazwiska osoby składającej zamówienia i numeru MPK wskazującego na źródło finansowania zamówienia.
g. formularz zamówienia zostanie automatycznie wygenerowany w systemie i przesłany Wykonawcy oraz osobie składającej zamówienie;
h. zamówienia będzie można składać za pomocą platformy przez całą dobę, 7 dni w tygodniu;
i. dostęp do platformy muszą posiadać wszystkie jednostki Zamawiającego (ok. 130 komórek organizacyjnych w około 10 budynkach na kampusie Zamawiającego);
j. na platformie internetowej musi zostać utworzona zakładka dla upoważnionego pracownika Zamawiającego, która pozwoli mu na stały podgląd elektroniczny stanu realizacji umowy z uwzględnieniem wszystkich zrealizowanych zamówień;
k. Wykonawca w ciągu maksymalnie 21 dni od daty podpisania umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do akceptacji ostateczny layout platformy;
l. wygląd, funkcjonalność i szczegółowy opis działania ww. platformy, musi zostać uzgodniony i zaakceptowany przez upoważnionego pracownika Zamawiającego;
UWAGA: termin przedstawienia Zamawiającemu ostatecznego layoutu platformy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, w związku z tym Wykonawca w zał. nr 1 do SIWZ (Formularz ofertowy) wskaże ten termin.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, przez okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy, lub do czasu wyczerpania wartości umowy (w minimum 80%), jednak nie dłużej niż przez okres 18 miesięcy. W przypadku wyczerpania wartości umowy przed upływem okresu 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy, umowa wygasa.
2. Termin realizacji jednostkowego zamówienia nie może przekroczyć 3 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na
dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu:
a. odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, w razie zaoferowania przez Wykonawcę produktów równoważnych, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie :
a. zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym lub zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez wykonawcę określonych norm zapewnienia jakości, jeżeli zamawiający odwołuje się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich seriach norm europejskich technicznych (parametry techniczne, w tym wydajność oferowanych produktów została potwierdzona badaniami wykonanymi zgodnie z normą ISO/IEC 19752, 19798 dla tonerów i ISO/IEC 24711, 24712 dla tuszy) wraz z wykazem, których pozycji asortymentowych dotyczą;
b. certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę (zgodnie z normami ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych, ISO/IEC 24711 oraz 24712 dla materiałów do drukarek atramentowych, zawierające wszystkie wymagane przez normy ISO/IEC elementy), jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami Zamawiającego określonymi w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ oraz załącznikach do niej
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
a. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego
zał. nr 1 do SIWZ,
b. wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo - cenowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ,
c. wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w rozdz. VII pkt 1 SIWZ – sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ,
d. w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty dołączyć należy pełnomocnictwo (o którym mowa w pkt 6 niniejszego rozdziału) w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,
e. pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania tej czynności nie wynika
z dokumentów rejestrowych Wykonawcy (zgodnie z pkt 5 niniejszego rozdziału).
2. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert drogą elektroniczną.
3. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca wraz z ofertą dostarczył wersję elektroniczną zał. nr 2 do SIWZ nagraną na płycie CD/DVD lub na innym nośniku danych w formacie *.xls, co pozwoli na wyeliminowanie ewentualnych omyłek rachunkowych w toku badania i oceny ofert oraz umożliwi wykorzystanie niniejszych załączników przez Zamawiającego podczas przyszłej realizacji umowy. Wykonawca może także przesłać wersję elektroniczną zał. nr 2 do SIWZ Zamawiającemu po terminie otwarcia ofert (wskazanym w rozdziale XII pkt 5 SIWZ) na adres : dzp@ue.wroc.pl.
4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zgodnie z rozdz. XII pkt 8 SIWZ), przekaże Zamawiającemu Oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, korzystając ze wzoru udostępnionego przez Zamawiającego stanowiącego zał. nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca należący do grupy kapitałowej, w ramach której przynajmniej jeden z jej członków złożył odrębną ofertę w niniejszym postępowaniu, wypełniając zał. nr 5 do SIWZ w punkcie 1 zaznacza kwadrat drugi („należymy do grupy kapitałowej”), natomiast w punkcie 2 – zgodnie ze swoim wyborem. Wykonawca należący do grupy kapitałowej, w ramach której żaden z jej członków nie złożył odrębnej oferty w niniejszym postępowaniu, wypełniając zał. nr 5 do SIWZ w punkcie 1 zaznacza kwadrat pierwszy („nie należymy do grupy kapitałowej”), natomiast punkt 2 wykreśla.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy z wybranym w wyniku niniejszego postępowania Wykonawcą, chyba, że zajdzie co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ustawy.
|
IV 4 4 data |
2018-08-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|