1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń laboratoryjnych i medycznych w podziale na 9 (dziewięć) części zamówienia, zwanych dalej Pakietami od 1 do 9:Pakiet 1 – Dostawa aparatu do dokumentacji żeli i obrazowania Western Blot z oprogramowaniem do analizy obrazu, Pakiet 2 – Dostawa aparatu do badań auto-fluorescencji skóry AGE z oprogramowaniem, Pakiet 3 – Dostawa spektrometru Ramana z wyposażeniem, Pakiet 4 – Dostawa naczynia Dewara do przechowywania próbek w ciekłym azocie z wyposażeniem, Pakiet 5 – Dostawa komory do derywatyzacji, Pakiet 6 – Dostawa przycinarki do płytek TLC, Pakiet 7 – Dostawa szafy bezpieczeństwa do przechowywania odczynników, Pakiet 8 – Dostawa suszarki laboratoryjnej, Pakiet 9 – Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w zakresie poszczególnych części zamówienia, zwanych dalej ,,Pakietami od 1 do 9” został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1-2.9 do SIWZ.3.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) uzgodnienie terminu dostawy z Kierownikiem jednostki organizacyjnej WUM wskazanej w Protokole odbioru, przy czym w odbiorze urządzeń uczestniczy przedstawiciel Działu Aparatury i Urządzeń Technicznych WUM, ul. Żwirki i Wigury 81, 02-091 Warszawa. 2) dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w następujących jednostkach organizacyjnych WUM: a) Pakiet 1 – Klinika Immunologii, Transplantologii i Chorób Wewnętrznych, ul. Nowogrodzka 59, 02-006 Warszawa
b) Pakiet 2 – Klinika Chirurgii Ogólnej, Transplantacyjnej i Wątroby, ul. Banacha 1a, 02-097 Warszawa c) Pakiet 3 – Katedra i Zakład Chemii Nieorganicznej i Analitycznej, ul. Banacha 1, 02-097 Warszawa d) Pakiet 4 – Zakład Immunologii, blok F, ul. Jana Nielubowicza 5, 02-097 Warszawa, e) Pakiet 5 – Katedra Farmakognozji i Molekularnych Podstaw Fitoterapii, ul. Banacha 1, 02-097 Warszawa f) Pakiet 6 – Katedra i Zakład Technologii Leków i Biotechnologii Farmaceutycznej, ul. Banacha 1, 02-097 Warszawa g) Pakiet 7 - Katedra i Zakład Technologii Leków i Biotechnologii Farmaceutycznej, ul. Banacha 1, 02-097 Warszawa h) Pakiet 8 – Katedra Farmakognozji i Molekularnych Podstaw Fitoterapii, ul. Banacha 1, 02-097 Warszawa Pakiet 9 - Zakład Biologii Medycznej, ul. Nowogrodzka 73, 02-018 Warszawa. 3) instalacja – rozumiana jako rozpakowanie, montaż sprzętu, podłączenie do mediów oraz uruchomienie sprzętu i sprawdzenie poprawności jego działania (dotyczy Pakietów: 1-5, 7-9); 4) przeprowadzenie instruktażu w zakresie obsługi (dotyczy Pakietów: 1-5, 7-9); 5) wywiezienie i utylizacja opakowań, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. Zamawiający nie ma obowiązku przechowywania oryginalnych opakowań po dostarczonym przedmiocie umowy; 6)przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu (Użytkownikowi), potwierdzone Protokołem odbioru, sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Wzoru umowy. W odbiorze uczestniczyć będzie przedstawiciel Działu Aparatury Medycznej WUM, ul. Żwirki i Wigury 81, 02-091 Warszawa, tel: 22/ 57-20-831, lub/ i osoby upoważnione do odbioru w zakresie merytorycznym przedmiotu dostawy.
|
GuidZP400 |
2b4574d2-b5f6-405b-b09e-9321a91cf15d
|
Biuletyn |
594385-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Warszawski Uniwersytet Medyczny
|
Regon |
000288917
|
Zamawiajacy adres ulica |
Żwirki i Wigury
|
Zamawiajacy adres numer domu |
61
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-091
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225720366, 225720373
|
Zamawiajacy fax |
225720363
|
Zamawiajacy email |
aez@wum.edu.pl, azp@wum.edu.pl
|
Adres strony url |
www.wum.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie w zakresie dostaw objętych: Pakietem 5 i 9 jest realizowane w ramach Programu Ministra w ramach projektu pozakonkursowego MNiSW „Wsparcie zarządzania badaniami naukowymi i komercjalizacja wyników prac B+R w jednostkach naukowych i przedsiębiorstwach” nr POIR.04.04.00-00-0004/15 realizowanego na podstawie umowy o dofinansowanie zawartej między Ministrem Nauki i Szkolnictwa Wyższego a Ministrem Rozwoju i Finansów w dniu 16 listopada 2016 r. Priorytet IV, Działanie 4.4 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wum.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pomocą operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Warszawski Uniwersytet Medyczny, Dział Zakupów Projektowych, Centrum Biblioteczno-Informacyjne ul. Żwirki i Wigury 63, 02–091 Warszawa, II piętro, pok. 207
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń laboratoryjnych i medycznych w podziale na pakiety
|
Numer referencyjny |
AZP/Z-033/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń laboratoryjnych i medycznych w podziale na 9 (dziewięć) części zamówienia, zwanych dalej Pakietami od 1 do 9:Pakiet 1 – Dostawa aparatu do dokumentacji żeli i obrazowania Western Blot z oprogramowaniem do analizy obrazu, Pakiet 2 – Dostawa aparatu do badań auto-fluorescencji skóry AGE z oprogramowaniem, Pakiet 3 – Dostawa spektrometru Ramana z wyposażeniem, Pakiet 4 – Dostawa naczynia Dewara do przechowywania próbek w ciekłym azocie z wyposażeniem, Pakiet 5 – Dostawa komory do derywatyzacji, Pakiet 6 – Dostawa przycinarki do płytek TLC, Pakiet 7 – Dostawa szafy bezpieczeństwa do przechowywania odczynników, Pakiet 8 – Dostawa suszarki laboratoryjnej, Pakiet 9 – Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w zakresie poszczególnych części zamówienia, zwanych dalej ,,Pakietami od 1 do 9” został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1-2.9 do SIWZ.3.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) uzgodnienie terminu dostawy z Kierownikiem jednostki organizacyjnej WUM wskazanej w Protokole odbioru, przy czym w odbiorze urządzeń uczestniczy przedstawiciel Działu Aparatury i Urządzeń Technicznych WUM, ul. Żwirki i Wigury 81, 02-091 Warszawa. 2) dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w następujących jednostkach organizacyjnych WUM: a) Pakiet 1 – Klinika Immunologii, Transplantologii i Chorób Wewnętrznych, ul. Nowogrodzka 59, 02-006 Warszawa
b) Pakiet 2 – Klinika Chirurgii Ogólnej, Transplantacyjnej i Wątroby, ul. Banacha 1a, 02-097 Warszawa c) Pakiet 3 – Katedra i Zakład Chemii Nieorganicznej i Analitycznej, ul. Banacha 1, 02-097 Warszawa d) Pakiet 4 – Zakład Immunologii, blok F, ul. Jana Nielubowicza 5, 02-097 Warszawa, e) Pakiet 5 – Katedra Farmakognozji i Molekularnych Podstaw Fitoterapii, ul. Banacha 1, 02-097 Warszawa f) Pakiet 6 – Katedra i Zakład Technologii Leków i Biotechnologii Farmaceutycznej, ul. Banacha 1, 02-097 Warszawa g) Pakiet 7 - Katedra i Zakład Technologii Leków i Biotechnologii Farmaceutycznej, ul. Banacha 1, 02-097 Warszawa h) Pakiet 8 – Katedra Farmakognozji i Molekularnych Podstaw Fitoterapii, ul. Banacha 1, 02-097 Warszawa Pakiet 9 - Zakład Biologii Medycznej, ul. Nowogrodzka 73, 02-018 Warszawa. 3) instalacja – rozumiana jako rozpakowanie, montaż sprzętu, podłączenie do mediów oraz uruchomienie sprzętu i sprawdzenie poprawności jego działania (dotyczy Pakietów: 1-5, 7-9); 4) przeprowadzenie instruktażu w zakresie obsługi (dotyczy Pakietów: 1-5, 7-9); 5) wywiezienie i utylizacja opakowań, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. Zamawiający nie ma obowiązku przechowywania oryginalnych opakowań po dostarczonym przedmiocie umowy; 6)przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu (Użytkownikowi), potwierdzone Protokołem odbioru, sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Wzoru umowy. W odbiorze uczestniczyć będzie przedstawiciel Działu Aparatury Medycznej WUM, ul. Żwirki i Wigury 81, 02-091 Warszawa, tel: 22/ 57-20-831, lub/ i osoby upoważnione do odbioru w zakresie merytorycznym przedmiotu dostawy.
|
Cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
b) oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku gdy w prowadzonym postępowaniu: zostanie złożona jedna oferta Wykonawca może odstąpić od złożenia ww. dokumentu. Wykonawca nie złoży ww. dokumentu z zachowaniem terminu określonego w art. 24 ust. 11, Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy, wezwie do uzupełnienia tego dokumentu wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.
c) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zgodnie z § 13 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia Dz. U. z 2016 r., poz. 1126, Zamawiający żąda: próbek, opisów, fotografii, planów, projektów, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych oraz innych podobnych materiałów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego; Celem potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załączniki nr 2.1 – 2.9 do SIWZ, odpowiednio dla Pakietów od 1 do 9 Wykonawca zobowiązany jest złożyć: karty katalogowe producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, instrukcje obsługi lub inne dokumenty producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, potwierdzające zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych ze stanem faktycznym dla oferowanych: Pakiet 1 – aparatu do dokumentacji żeli i obrazowania Western Blot z oprogramowaniem do analizy obrazu, Pakiet 2 – aparatu do badań auto-fluorescencji skóry AGE z oprogramowaniem, Pakiet 3 – spektrometru Ramana z wyposażeniem, Pakiet 4 – naczynia Dewara do przechowywania próbek w ciekłym azocie z wyposażeniem, Pakiet 5 – komory do derywatyzacji, Pakiet 6 – przycinarki do płytek TLC, Pakiet 7 – szafy bezpieczeństwa do przechowywania odczynników, Pakiet 8 – suszarki laboratoryjnej, Pakiet 9 – zamrażarki niskotemperaturowej. Dokumenty, o których mowa powyżej, w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający dopuszcza możliwość posługiwania się wydrukami ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta oferowanych urządzeń.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) zmiany modelu oferowanego urządzenia, z zastrzeżeniem, że zmiana ta nastąpi w przypadku, gdy model urządzenia został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą od ustalonej w umowie, 2) zmiany modelu, gdy model urządzenia został wycofany z dystrybucji i nie został zastąpiony przez producenta modelem należącym do tej samej linii produktowej, zmiany oferowanego urządzenia, na urządzenie posiadające co najmniej parametry takie jak model oferowany i z punktu widzenia technicznego lub technologicznego zapewnia uzyskanie korzystnej dla Zamawiającego funkcjonalności lub lepszych parametrów pracy, za cenę nie wyższą od ustalonej w umowie, 3)zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2018-08-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
I. Zamawiający wymaga z oświadczeń wyszczególnionych w części III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI wyłącznie Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu.
II. INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH Informacja skierowana do osób fizycznych, w tym prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, ujawnionych w sposób bezpośredni w związku prowadzonym postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego: Zamawiający informuje, że w przypadku: -osób fizycznych, - osób fizycznych, prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, -pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną, -członka organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osobą fizyczną, -osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przetwarza dane osobowe, które uzyskał bezpośrednio w toku prowadzonego postępowania. W związku z powyższym, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje Panią/Pana, że: 1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: WARSZAWSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa Reprezentowany przez Rektora WUM; 2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować: adres e-mail: iod@wum.edu.pl, tel.: +48 22 57 20 320; 3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy lub zasady oraz wytyczne dot. przechowywania i archiwizacji dokumentacji projektowej przekraczają 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub okres wskazany w dokumentach programów operacyjnych krajowych, regionalnych, jak i w zawieranych umowach o dofinansowanie; 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8.Posiada Pani/Pan: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9.nie przysługuje Pani/Panu: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. III. Zamawiający jednocześnie informuje, że Wykonawca ubiegając się o udzielenie niniejszego zamówienia jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub 14 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe Wykonawca bezpośrednio lub pośrednio pozyskał i których dane przekaże Zamawiającemu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO lub zgodnie z art. 13 ust. 4 RODO, osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje informacjami, o których mowa na wstępie. W świetle powyższego Wykonawca, na druku Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zobowiązany jest złożyć oświadczenie dot. wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1 – Dostawa aparatu do dokumentacji żeli i obrazowania Western Blot z oprogramowaniem do analizy obrazu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38500000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa aparatu do dokumentacji żeli i obrazowania Western Blot z oprogramowaniem do analizy obrazu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2 – Dostawa aparatu do badań auto-fluorescencji skóry AGE z oprogramowaniem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa aparatu do badań auto-fluorescencji skóry AGE z oprogramowaniem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3 – Dostawa spektrometru Ramana z wyposażeniem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38433000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa spektrometru Ramana z wyposażeniem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4 – Dostawa naczynia Dewara do przechowywania próbek w ciekłym azocie z wyposażeniem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa naczynia Dewara do przechowywania próbek w ciekłym azocie z wyposażeniem . 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5 – Dostawa komory do derywatyzacji,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa komory do derywatyzacji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6 – Dostawa przycinarki do płytek TLC
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa przycinarki do płytek TLC. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 7 – Dostawa szafy bezpieczeństwa do przechowywania odczynników
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-10-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa szafy bezpieczeństwa do przechowywania odczynników. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.7 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 8 – Dostawa suszarki laboratoryjnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa suszarki laboratoryjnej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.8 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 9 – Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa zamrażarki niskotemperaturowej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.9 do SIWZ.
|
| |