GuidZP400 |
80b52843-4d71-476b-a1fa-12b92a9a6d90
|
Biuletyn |
594228-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Gdańska
|
Regon |
162000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11/12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-233
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
583 472 400
|
Zamawiajacy fax |
583 472 913
|
Zamawiajacy email |
dzp@pg.gda.pl
|
Adres strony url |
www.pg.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dzp.pg.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dzp.pg.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Gdańska, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Dział Zamówień Publicznych, Gmach „B” (Budynek nr 10), pokój 213.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa wraz z montażem systemu chłodzenia do laboratorium, zlokalizowanym w budynku „Kuźnia” Politechniki Gdańskiej, w Gdańsku, ul. G. Narutowicza 11/12.
|
Numer referencyjny |
ZP/156/055/D/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę elementów systemu chłodzenia (chłodnica wentylatorowa, agregat chłodniczy) oraz ich montaż we wskazanym pomieszczeniu w budynku Kuźnia Politechniki Gdańskiej, a także ich uruchomienie i sprawdzenie prawidłowości działania systemu chłodzenia.
Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji, musi być wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich.
Oferowany przedmiot zamówienia musi być kompletny, kompatybilny i nie wymagać do prawidłowego działania dodatkowych elementów fizycznych lub dodatkowych elementów oprogramowania. Opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
42000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 10 tygodni od dnia zawarcia umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada „certyfikat przedsiębiorcy”, o którym mowa w art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubażających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2015, poz. 881).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedną dostawę urządzenia lub urządzeń chłodniczych obejmującą ich montaż, o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postepowaniu
Zamawiający żąda: A) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. W przypadku
wskazania przez Wykonawcę dostępności powyższych dokumentów, w formie elektronicznej, pod
określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający
pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Jeżeli Wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu
o którym mowa w pkt. A) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani
nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje
się dokumentu, potwierdzającego, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości zastępuje się
je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo
osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,
złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda:
a) dokumentu potwierdzającego że wykonawca posiada „certyfikat przedsiębiorcy”, o którym mowa w art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o 8 substancjach zubażających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2015, poz. 881).
b) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzonego i wypełnionego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w
okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 po opublikowaniu na stronie internetowej
przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia
informacji przekazuje zamawiającemu (w oryginale) oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy Prawo
Zamówień Publicznych (oświadczenie Wykonawca sporządza samodzielnie). W przypadku, gdy
wykonawca należy do jednej grupy kapitałowej z innym wykonawcą, który również złożył ofertę w
tym postępowaniu, wraz ze złożonym oświadczeniem Wykonawca może przedstawić dowody, że
powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o
udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów,
musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania
mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie
Wykonawca składa wraz z ofertą. 3. Wraz z ofertą Wykonawca składa pełnomocnictwo do
reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców występujących wspólnie, w przypadku, gdy ofertę
składa pełnomocnik.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:
5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
3. Dokument wadialny (poręczenie lub gwarancja) musi być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:
1) nazwę oraz wskazanie siedziby: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), oraz gwaranta/poręczyciela (banku, instytucji ubezpieczeniowej lub podmiotu poręczającego),
2) określenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,
3) kwotę,
4) termin ważności,
5) mieć formę oświadczenia samoistnego, bezwarunkowego, nieodwołalnego, płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez konieczności dołączania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów i wykazywania istnienia roszczenia,
6) obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp,
7) a także obejmować cały okres związania ofertą, określony w SIWZ.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na następujący rachunek Politechniki Gdańskiej: 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782
Bank Millennium S.A. z dopiskiem: wadium do przetargu: dostawa wraz z montażem systemu chłodzenia do laboratorium, zlokalizowanym w budynku „Kuźnia” Politechniki Gdańskiej, w Gdańsku, ul. G. Narutowicza 11/12.
, ZP/156/055/D/18,
5. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
6.W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginał dokumentu wadium należy złożyć za pokwitowaniem w kasie Kwestury Politechniki Gdańskiej Gmach B, wysoki parter lub przesłać pocztą na adres: Kwestura Politechniki Gdańskiej, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk z dopiskiem: dostawa wraz z montażem systemu chłodzenia do laboratorium, zlokalizowanym w budynku „Kuźnia” Politechniki Gdańskiej, w Gdańsku, ul. G. Narutowicza 11/12., ZP/156/055/D/18
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana umowy może być dokonana tylko za zgodą obu Stron. Wszystkie zmiany umowy dokonywane są w formie pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron.
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, dotyczących:
a) Termin realizacji umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionej okoliczności pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z:
- działania siły wyższej (klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą Zamawiającego lub Wykonawcy);
- ujawnienia się w trakcie realizacji przedmiotu umowy niezawinionych przez strony, niemożliwych do przewidzenia przeszkód formalno-prawnych, między innymi dotyczących decyzji urzędowych;
W wyżej wymienionych okolicznościach Strony ustalą nowe terminy umowne, z tym że zakres zmiany terminu musi być proporcjonalny do przyczyny jaka ją spowodowała.
W przypadku, gdy siła wyższa spowoduje przesunięcie terminu wykonania umowy przez Wykonawcę o więcej niż 30 dni, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
b) Zmiana stawki Vat:
- W przypadku zmiany obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów dotyczących wysokości stawek podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2018-08-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. miejsce otwarcia ofert: Politechnika Gdańska, Budynek Centrum Obsługi Technicznej, ul. Traugutta 99, 80-226 Gdańsk, I piętro, sala konferencyjna nr 109. Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 02.08.2018 r. o godz. 10:45
2.Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje oraz zapytania przekazywane w formie pisemnej należy kierować na adres: Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych, Gmach B (Budynek 10), pok. 213 ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk , przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej należy kierować na adres e-mail: dzp@pg.edu.pl, natomiast przekazywane za pomocą faksu należy kierować na numer faksu: (58) 347-29-13.
|