GuidZP400 |
99ee2cd3-f86d-4455-b3a2-d62565403d10
|
Biuletyn |
594058-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika
|
Regon |
31340800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tarnów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
14 63 10 341
|
Zamawiajacy fax |
146 310 337
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@ssz.tar.pl
|
Adres strony url |
www.ssz.tar.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ssz.tar.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ssz.tar.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca do Budynku Dyrekcji (Budynek A), pokój nr 11
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
33-100 Tarnów, ul.Szpitalna 13
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy szwów chirurgicznych, podwiązek, rurek silikonowych do podtrzymywania naczyń oraz chirurgicznego wosku kostnego
|
Numer referencyjny |
AE/ZP-27-62/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawy szwów chirurgicznych, podwiązek, rurek silikonowych do podtrzymywania naczyń oraz chirurgicznego wosku kostnego dla Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 11 Pakietów. Zakres rzeczowy ujęty w Pakietach nr 1-11 oraz parametry określa Formularz Cenowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona jest zobowiązany złożyć na wezwanie Zamawiającego dokonane przed udzieleniem zamówienia następujące oświadczenia w formie pisemnej i dokumenty:
1.1 Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany w zakresie Pakietów Nr 1-11 asortyment do obrotu i używania na terenie RP, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2017 poz. 211 z późn.zm.), które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie (według Załącznika Nr 4 do SIWZ).
1.2 Oświadczenie Wykonawcy, że gwarantuje, iż warunki transportu zamawianych w zakresie Pakietów Nr 1-11 wyrobów będą zgodne z zaleceniami producenta.(według Załącznika Nr 4 do SIWZ).
1.3 Wyciągi ze stron katalogowych (w języku polskim) zaoferowanych w zakresie Pakietów Nr 1-11 produktów.
1.4 Próbki asortymentu ujętego w:
Pakiecie nr 10 - po jednej saszetce z pozycji: 1, 3
Pakiecie nr 11 - po jednej saszetce z pozycji: 1
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca oznaczył złożone próbki numerem pakietu oraz pozycji, której dotyczą. Próbki podczas badania ulegną zużyciu i zniszczeniu.
Złożone próbki z Pakietu Nr 10 i 11 winny być oryginalnie zapakowane i oznaczone identycznie z oznaczeniami przedmiotu zamówienia, który będzie dostarczany Zamawiającemu w przypadku wyboru oferty Wykonawcy.
Oświadczenia i dokumenty, o których mowa wyżej aktualne na dzień ich złożenia Wykonawca złoży w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni.
|
Inne dokumenty niewymienione |
UWAGA. Zamawiający informuje, iż oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.III.3 ogłoszenia, ze względu na fakt, że Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczy tylko oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu. 1. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty w formie pisemnej aktualne na dzień składania ofert oświadczenie: 1.1 Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art.25a ust.1 ustawy (według Załącznika Nr 2 do SIWZ) w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.23 ustawy Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w formie pisemnej następującego oświadczenia: 2.1 Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według Załącznika Nr 3 do SIWZ). Oświadczenie, o którym mowa wyżej Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Z uwzględnieniem punktu XIV.8 SIWZ oraz art.144 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zmiany umowy w stosunku do treści złożonej oferty są dopuszczalne w następujących okolicznościach: a) zmian wynikających z przekształceń własnościowych, b) zmian organizacyjno-technicznych, zmiany adresu, zmiany banku obsługującego Wykonawcę lub Zamawiającego, c) wprowadzenia zamienników np. w przypadku zakończenia, wstrzymania, wznowienia produkcji lub wycofania z obrotu przez odpowiednie organy, producenta, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia, d) zastąpienia przedmiotu umowy w części lub w całości produktem o lepszych parametrach, przy czym cena tego produktu nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia, e) zmiany numerów katalogowych produktu, f) zmian wielkości opakowania oraz wynikających z tej zmiany ilości opakowań z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny zawartej w umowie, g) obniżenia ceny, h) w przypadku braku możliwości pozyskania produktu będącego przedmiotem umowy na skutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej staranności, pod warunkiem dostarczenia zamiennika, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa od ceny oferowanego przedmiotu zamówienia, i) w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania z obrotu produktu będącego przedmiotem umowy na podstawie decyzji właściwych władz, j) zmiany terminu ważności przedmiotu zamówienia w wyjątkowych sytuacjach, w okolicznościach korzystnych dla Zamawiającego i za jego zgodą. 2. Wskazane w pkt. 1 okoliczności uzasadniające zmianę umowy, będą skutkowały zmianą umowy w następującym zakresie: a) okoliczności wskazane w pkt. 1 lit. a) i b) – wówczas w razie konieczności umowa zostanie dostosowana do ww. przekształceń własnościowych, b) okoliczności wskazane w pkt. 1 lit. c) – j) - wówczas w razie konieczności umowa zostanie zmieniona w zakresie jednego lub łącznie wszystkich elementów wskazanych w załączniku określającym zakres rzeczowy przedmiotu umowy tj. w szczególności w zakresie: nazwy producenta, ceny jednostkowej opakowania, nazwy handlowej, wielkości opakowania, liczby opakowań. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności, z wyłączeniem przypadków określonych w pkt. 1 lit c, g, h oraz j.
|
IV 4 4 data |
2018-08-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1.Wykonawca załączy do oferty:
1.1. Wypełniony i podpisany Załącznik Nr 1 do SIWZ – Formularz Cenowy.
1.2. Próbki asortymentu ujętego w:
Pakiecie nr 1 – po jednej saszetce z pozycji: 1, 2, 3, 4, 6, 8, 10, 12
Pakiecie nr 2 – po jednej saszetce z pozycji: 1, 2, 4, 5
Pakiecie nr 3 – po jednej saszetce z pozycji: 1, 2, 4, 5
Pakiecie nr 4 – po jednej saszetce z pozycji: 1, 3
Pakiecie nr 5 – po jednej saszetce z pozycji: 1, 3
Pakiecie nr 6 – po jednej saszetce z pozycji: 1
Pakiecie nr 7 – po jednej saszetce z pozycji: 1
Pakiecie nr 8 – po jednej saszetce z pozycji: 1
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca oznaczył załączone do oferty próbki numerem pakietu oraz pozycji, której dotyczą. Próbki podczas badania ulegną zużyciu i zniszczeniu.
Załączone do oferty próbki z Pakietu Nr 1-8 winny być oryginalnie zapakowane i oznaczone identycznie z oznaczeniami przedmiotu zamówienia, który będzie dostarczany Zamawiającemu w przypadku wyboru oferty Wykonawcy.
1.3. Oświadczenie, że Wykonawca zamierza zrealizować zamówienie siłami własnymi (złożone w pkt.V.1 Formularza Ofertowego), a w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom należy (w pkt.V.2 Formularza Ofertowego) wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz podać firmy tych podwykonawców.
1.4. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią specyfikacji, nie wnosi co do niej zastrzeżeń i akceptuje ogólne warunki umowy ujęte w niniejszej specyfikacji (złożone w pkt.V.3 i 4 Formularza Ofertowego).
1.5. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo osoby (osób) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Oświadczenia, o których mowa w SIWZ składane przez Wykonawcę i inne podmioty, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz przez Podwykonawców, składane są w oryginale w formie pisemnej. 3. W przypadku, gdy Wykonawca dołącza do oferty kopię jakiegoś dokumentu, za wyjątkiem oświadczeń, winna być ona poświadczona “za zgodność z oryginałem” odpowiednio przez Wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane w niniejszym postępowaniu oświadczenie, o którym mowa w pkt.IV.1.2.1 SIWZ w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia oraz dokumenty wymienione w pkt.IV.1.3.1 SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot. Pozostałe dokumenty i oświadczenia przez podmioty występujące wspólnie, a oferta musi być podpisana przez pełnomocnika, o którym mowa w art.23 ust.2 ustawy.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 1 - Plecionkowy, powlekany, syntetyczny szew wchłanialny, jałowy z igłą odporną na złamanie trwale połączoną z nitką, okres wchłaniania do 70 dni, okres podtrzymywania tkanek min. 28 dni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy plecionkowych , powlekanych, syntetycznych szwów wchłanialnych , jałowych z igłami odpornymi na złamanie trwale połączonymi z nitką, okres wchłaniania do 70 dni, okres podtrzymywania tkanek min. 28 dni, w ilościach i o parametrach określonych w poz. 1-25 w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 - Syntetyczny, polipropylenowy, jednowłóknowy, niewchłanialny szew jałowy, igła odporna na złamanie trwale połączona z nitką
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy syntetycznych , polipropylenowych , jednowłóknowych , niewchłanialnych szwów jałowych, igły odporne na złamanie trwale połączone z nitką w ilościach i o parametrach określonych w poz. 1-5 w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 3 - Syntetyczny, niewchłanialny, jednowłóknowy, poliamidowy szew jałowy, igła odporna na złamanie trwale połączona z nitką
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy syntetycznych , niewchłanialnych , jednowłóknowych , poliamidowych szwów jałowych , igły odporne na złamanie trwale połączone z nitką w ilościach i o parametrach określonych w poz. 1-5 w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 4 - Syntetyczny, niewchłanialny, poliestrowy, powlekany, plecionkowy, szew jałowy z igłą odporną na złamanie trwale połączoną z nitką
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy syntetycznych , niewchłanialnych , poliestrowych , powlekanych , plecionkowych , szwów jałowych z igłami odpornymi na złamanie trwale połączonymi z nitką, w ilościach i o parametrach określonych w poz. 1-4 w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 5 - Szew syntetyczny, wchłanialny, pleciony lub monofilament, powlekany, z igłą odporną na złamanie trwale połączoną z nitką, okres podtrzymywania tkanek min. 10 dni, okres wchłaniania do 56 dni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy szwów syntetycznych, wchłanialnych, plecionych lub monofilamentów, powlekanych z igłami odpornymi na złamanie trwale połączonymi z nitką, okres podtrzymywania tkanek min. 10 dni, okres wchłaniania do 56 dni, w ilościach i o parametrach określonych w poz. 1-4 w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 6 - Szew syntetyczny, wchłanialny, monofilament, niepowlekany, z igłą odporną na złamanie trwale połączoną z nitką, okres podtrzymywania tkanek min. 28 dni, okres wchłaniania do 190 dni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy szwów syntetycznych, wchłanialnych, monofilamentów, niepowlekanych, z igłami odpornymi na złamanie trwale połączonymi z nitką, okres podtrzymywania tkanek min. 28 dni, okres wchłaniania do 190 dni, w ilościach i o parametrach określonych w poz. 1-2 w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 7 - Szew syntetyczny, niewchłanialny, monofilament, niepowlekany z igłą odporną na złamanie trwale połączoną z nitką
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy szwów syntetycznych, niewchłanialnych, monofilamentów, niepowlekanych z igłami odpornymi na złamanie trwale połączonymi z nitką, w ilościach i o parametrach określonych w poz. 1 w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 8 - Szew syntetyczny, wchłanialny, monofilament z igłą odporną na złamanie trwale połączoną z nitką, okres wchłaniania do min.56 dni - max.60 dni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy szwów syntetycznych, wchłanialnych, monofilamentów z igłami odpornymi na złamanie trwale połączonymi z nitką, okres wchłaniania do min.56 dni - max.60 dni, w ilościach i o parametrach określonych w poz. 1-2 w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 9 - Chirurgiczny wosk kostny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy chirurgicznego wosku kostnego, w ilości i o parametrach określonych w poz. 1 w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 10 - Materiały do podtrzymywania naczyń, nerwów i organów.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy materiałów do podtrzymywania naczyń, nerwów i organów, w ilości i o parametrach określonych w poz. 1-3 w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11 - Zestaw szewny niewchłanialny, metalowy, powlekany
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy zestawów szewnych niewchłanialnych, metalowych, powlekanych, w ilości i o parametrach określonych w poz. 1 w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym
|
| |