Dostawa wyposażenia dla Klubu Zakole zlokalizowanego w Krakowie przy ul. Zakole 31 stanowiącego jednostkę organizacyjną Ośrodka Kultury Kraków – Nowa Huta w Krakowie, w podziale na 3 części: część 1 - dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń techniki scenicznej / urządzeń audio – video, część 2 - dostawa i montaż mebli gotowych, część 3 - wykonanie, dostawa i montaż mebli na wymiar wraz z wyposażeniem AGD.

Data publikacji 2018-07-25
Data zakończenia 2018-08-09 00:00:00
Instytucja Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble,
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 594551-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 323420002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wyposażenia dla Klubu Zakole zlokalizowanego w Krakowie przy ul. Zakole 31 stanowiącego jednostkę organizacyjną Ośrodka Kultury Kraków – Nowa Huta w Krakowie, w podziale na 3 części:

Część 1 – dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń techniki scenicznej / urządzeń audio – video,

Część 2 – dostawa i montaż mebli gotowych,

Część 3 – wykonanie, dostawa i montaż mebli na wymiar wraz z wyposażeniem AGD.
Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia ujęte zostały w:
Dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 5.1. (dla części 1), 5.2. (dla części 2) oraz 5.3 (dla części 3) do SIWZ
Istotnych postanowieniach umowy (IPU) - zał. nr 1 do SIWZ
Wiążącymi i nadrzędnymi będą w kolejności zapisy: umowy, dokumentacji projektowej, pozostałe załączniki do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 683e5e77-9bf3-4539-ba53-995a37a2c6fb
Biuletyn 594551-N-2018
Zamawiajacy nazwa Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta
Regon 35100119200000
Zamawiajacy adres ulica Os. Zgody
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31949
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 644 24 32
Zamawiajacy fax 12 644 24 32
Zamawiajacy email beata.gorycka@krakownh.pl
Adres strony url www.krakownh.pl
Adres strony internetowej narzedzia http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=466&mmi=9143
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samorządowa instytucja kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=466&mmi=9143
Dostep do dokumentow ograniczony nie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny zgodnie z art. 18 pkt 4 ustawy z dnia 22.06.2016r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niektórych ustaw (Dz. U. 2016r. poz. 1020 z późn. zm.) zamawiający dopuszcza składanie ofert w niniejszym postępowaniu pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej podpisanej własnoręcznym podpisem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ośrodek Kultury Kraków - Nowa Huta, Os. Zgody 1, 31-949 Kraków, sekretariat pok. nr 2
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia dla Klubu Zakole zlokalizowanego w Krakowie przy ul. Zakole 31 stanowiącego jednostkę organizacyjną Ośrodka Kultury Kraków – Nowa Huta w Krakowie, w podziale na 3 części: część 1 - dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń techniki scenicznej / urządzeń audio – video, część 2 - dostawa i montaż mebli gotowych, część 3 - wykonanie, dostawa i montaż mebli na wymiar wraz z wyposażeniem AGD.
Numer referencyjny DA 261.1.2.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wyposażenia dla Klubu Zakole zlokalizowanego w Krakowie przy ul. Zakole 31 stanowiącego jednostkę organizacyjną Ośrodka Kultury Kraków – Nowa Huta w Krakowie, w podziale na 3 części: Część 1 – dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń techniki scenicznej / urządzeń audio – video, Część 2 – dostawa i montaż mebli gotowych, Część 3 – wykonanie, dostawa i montaż mebli na wymiar wraz z wyposażeniem AGD. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia ujęte zostały w: Dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 5.1. (dla części 1), 5.2. (dla części 2) oraz 5.3 (dla części 3) do SIWZ Istotnych postanowieniach umowy (IPU) - zał. nr 1 do SIWZ Wiążącymi i nadrzędnymi będą w kolejności zapisy: umowy, dokumentacji projektowej, pozostałe załączniki do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1. Część 1 - nie później niż w terminie do dnia 18.09.2018r. Termin realizacji części 1 zamówienia podlega ocenie w kryterium oceny oferty. 2. Część 2 – w terminie do dnia 19.09.2018r. 3. Część 3 – nie później niż w terminie do dnia 28.09.2018r. Termin realizacji części 3 zamówienia podlega ocenie w kryterium oceny oferty. Uwaga!!! Termin wykonania przedmiotu umowy rozumiany jest jako zgłoszenie gotowości do odbioru przedmiotu umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ z zaznaczeniem, na którą część lub części Wykonawca składa ofertę; 2. jeżeli dotyczy - Pełnomocnictwo – do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; 3. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się skorzystanie z druków oświadczeń stanowiących załączniki nr 2A i 2B do SIWZ); Jeżeli dotyczy, czyli w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te winny potwierdzać brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (art. 25a ust. 6 ustawy Pzp).Oświadczenie może być złożone odrębnie przez każdego Wykonawcę lub w imieniu wszystkich Wykonawców przez pełnomocnika, ewentualnie wszyscy Wykonawcy mogą złożyć niniejsze oświadczenie na jednym dokumencie. 4. jeżeli dotyczy, czyli w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach innych podmiotów na zasadzie wskazanej w art. 22a ustawy Pzp - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jako dowód polegania przez Wykonawcę w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu. W przypadku gdy zdolności techniczne lub zawodowe, innego podmiotu nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub złożył zobowiązanie do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże że spełnia warunki udziału w postępowaniu w tym zakresie 5. zamawiajacy dopuszcza złożenie wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej , w sytuacji gdy wykonawca nienależy do żadnej grupy kapitałowej (zał. nr 4 do SIWZ, zaznaczyć pkt 1 oświadczenia) 6. po otwarciu ofert - o ile wykonawca nie złożył w ofertą oświadczenia z pkt 5 powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu - bez dodatkowego wezwania - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o których mowa powyżej w pkt. 3 oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia (zaleca się skorzystanie z druku oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). powyższe oświadczenie nie będzie wmagane jeśli w postępowaniu wpłynie tylko jedna oferta. Jeżeli dotyczy, czyli w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. konsorcjum) powyższe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie może być złożone odrębnie przez każdego Wykonawcę lub w imieniu wszystkich Wykonawców przez pełnomocnika, ewentualnie wszyscy Wykonawcy mogą złożyć niniejsze oświadczenie na jednym dokumencie.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1)Dla części 1 – 600,00 złotych (słownie: sześćset złotych 00/100). 2)Dla części 2 – 1 150,00 złotych (słownie: jeden tysiąc sto pięćdziesiąt złotych 00/100). 3)Dla części 3 – 350,00 złotych (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100). na warunkach szczegółowo okrełśonych w SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zakres dopuszczalnych zmian umowy zosał zawarty w zął. nr 1 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy
IV 4 4 data 2018-08-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Uzupełnienie informacji zawartych w sekcji IV.2.2) ogłoszenia Kryteria oceny ofert dla części 1: cena 60 % , termin realizacji - 20%, okres gwarancji - 20% Kryteria oceny ofert dla części 2: cena 60 %, okres gwarancji - 40% Kryteria oceny ofert dla części 3: cena 60 % , termin realizacji - 20%, okres gwarancji - 20% Wizja lokalna - Zamawiający informuje Wykonawców o ich uprawnieniu do przeprowadzenia wizji lokalnej. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, a także zdobył, na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszelkie potrzebne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Wykonawca może skorzystać z wizji lokalnej, która została zaplanowana: o godzinie 10.00 w dniu: 31 lipca - miejsce spotkania: budynek Klubu Zakole ul. Zakole 31 w Krakowie.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń techniki scenicznej / urządzeń audio – video
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32342000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń techniki scenicznej / urządzeń audio – video
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa i montaż mebli gotowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-19T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis dostawa i montaż mebli gotowych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa wykonanie, dostawa i montaż mebli na wymiar wraz z wyposażeniem AGD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis wykonanie, dostawa i montaż mebli na wymiar wraz z wyposażeniem AGD
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)