Zakup sprzętu i aparatury medycznej

Data publikacji 2018-07-25
Data zakończenia 2018-08-03 00:00:00
Instytucja Szpital w Knurowie Sp. z o.o.
Miejscowość Knurów
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 594490-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331720006, 331232000, 331232103, 331000001, 331230008, 331911006, 331921003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup sprzętu i aparatury medycznej na oddziały szpitalne Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. wraz z dostawą, transportem, rozładunkiem, montażem i uruchomieniem do lokalizacji przy ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, Budynek Główny (Część 1 – Izba Przyjęć, piwnica; Część 2 – Izba Przyjęć, piwnica; Część 3 – Oddział Położniczo-Ginekologiczny (3 szt.), II piętro; Izba Przyjęć (1 szt.), parter; Poradnia Chirurgii Ogólnej (1 szt.), piwnica; Oddział Chirurgii Ogólnej (1 szt.), parter; Część 4 – Blok Operacyjny, parter; Część 5 – Poradnia Kardiologiczna, I piętro; Część 6 – Pracownia Endoskopii, I piętro; Część 7 – Pracownia Endoskopii, I piętro; Część 8 – Oddział Położniczo-Ginekologiczny, II piętro), a w Części 4, 5, 7, 8 także szkoleniem personelu w zakresie prawidłowej obsługi urządzenia/aparatury.
Przedmiot zamówienia podzielony został na osiem części:
- Część 1 – aparat EKG 1 szt.
- Część 2 – kardiomonitor 1 szt.
- Część 3 – lampa zabiegowa 6 szt.
- Część 4 – aparat do znieczulania 1 szt.
- Część 5 – holter 2 szt.
- Część 6 – ssak przenośny 1 szt.
- Część 7 – myjnia endoskopowa 1 szt.
- Część 8 – łóżko porodowe 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Parametry techniczne dla danej Części.
Przedmiot zamówienia musi spełniać minimalne wymagania określone w Załączniku nr 7 Parametry techniczne. Spełnianie ww. wymagań Wykonawca potwierdzi wpisując odpowiedź twierdzącą (TAK) lub podając parametr w tabeli. Nie spełnienie któregokolwiek z parametrów wymaganych (granicznych), czy wpisanie negatywnej odpowiedzi (NIE) bądź pozostawienie pola bez wpisu spowoduje odrzucenie oferty.
Dotyczy wszystkich części: przedmiot zamówienia musi być wyrobem medycznym, fabrycznie nowym, objęty minimum 24 miesięczną gwarancją od podpisania protokołu odbioru bez uwag, powinien posiadać oznakowanie CE.
Serwis gwarancyjny musi być świadczony zgodnie z zapisem § 3 umowy – Załącznik nr 2 Wzór umowy. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 221000 euro.
Wymagany termin realizacji zamówienia dla Części:
- 1 - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy;
- 2 - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy;
- 3 - do 21 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy;
- 4 - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy;
- 5 - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy;
- 6 - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy;
- 7 - do 42 dni kalendarzowe licząc od dnia zawarcia umowy;
- 8 - do 42 dni kalendarzowe licząc od dnia zawarcia umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 74690784-2290-430e-9f1a-b5496ce02e71
Biuletyn 594490-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital w Knurowie Sp. z o.o.
Regon 24129721700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Knurów
Zamawiajacy kod pocztowy 44190
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 331 93 34
Zamawiajacy fax 32 331 93 04
Zamawiajacy email szpitalwknurowie@wp.pl
Adres strony url www.szpitalknurow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka prawa handlowego podlega na podstawie art. 3 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalknurow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalknurow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Niepodległości 8, 44 - 190 Knurów, Budynek Zarządu, I piętro , Sekretariat, pokój nr 24
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu i aparatury medycznej
Numer referencyjny DZ/5/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje zakup sprzętu i aparatury medycznej na oddziały szpitalne Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. wraz z dostawą, transportem, rozładunkiem, montażem i uruchomieniem do lokalizacji przy ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, Budynek Główny (Część 1 – Izba Przyjęć, piwnica; Część 2 – Izba Przyjęć, piwnica; Część 3 – Oddział Położniczo-Ginekologiczny (3 szt.), II piętro; Izba Przyjęć (1 szt.), parter; Poradnia Chirurgii Ogólnej (1 szt.), piwnica; Oddział Chirurgii Ogólnej (1 szt.), parter; Część 4 – Blok Operacyjny, parter; Część 5 – Poradnia Kardiologiczna, I piętro; Część 6 – Pracownia Endoskopii, I piętro; Część 7 – Pracownia Endoskopii, I piętro; Część 8 – Oddział Położniczo-Ginekologiczny, II piętro), a w Części 4, 5, 7, 8 także szkoleniem personelu w zakresie prawidłowej obsługi urządzenia/aparatury. Przedmiot zamówienia podzielony został na osiem części: - Część 1 – aparat EKG 1 szt. - Część 2 – kardiomonitor 1 szt. - Część 3 – lampa zabiegowa 6 szt. - Część 4 – aparat do znieczulania 1 szt. - Część 5 – holter 2 szt. - Część 6 – ssak przenośny 1 szt. - Część 7 – myjnia endoskopowa 1 szt. - Część 8 – łóżko porodowe 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Parametry techniczne dla danej Części. Przedmiot zamówienia musi spełniać minimalne wymagania określone w Załączniku nr 7 Parametry techniczne. Spełnianie ww. wymagań Wykonawca potwierdzi wpisując odpowiedź twierdzącą (TAK) lub podając parametr w tabeli. Nie spełnienie któregokolwiek z parametrów wymaganych (granicznych), czy wpisanie negatywnej odpowiedzi (NIE) bądź pozostawienie pola bez wpisu spowoduje odrzucenie oferty. Dotyczy wszystkich części: przedmiot zamówienia musi być wyrobem medycznym, fabrycznie nowym, objęty minimum 24 miesięczną gwarancją od podpisania protokołu odbioru bez uwag, powinien posiadać oznakowanie CE. Serwis gwarancyjny musi być świadczony zgodnie z zapisem § 3 umowy – Załącznik nr 2 Wzór umowy. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 221000 euro. Wymagany termin realizacji zamówienia dla Części: - 1 - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy; - 2 - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy; - 3 - do 21 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy; - 4 - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy; - 5 - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy; - 6 - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy; - 7 - do 42 dni kalendarzowe licząc od dnia zawarcia umowy; - 8 - do 42 dni kalendarzowe licząc od dnia zawarcia umowy.
Cpv glowny przedmiot 33172000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opisy oferowanego asortymentu np. katalogi (dla każdej części do której składana jest oferta) celem potwierdzenia spełniania każdego z wymaganych przez Zamawiającego parametrów określonych w Załączniku nr 7 Parametry techniczne
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy Załącznik nr 1 – wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową lub imienną) przez Wykonawcę; 2. Parametry techniczne Załącznik nr 7 – wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową lub imienną) przez Wykonawcę; 3. Dokument, z którego wynika umocowanie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy np. KRS, CEIDG, pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej/konsorcjum. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – Załącznik nr 6.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zostały określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym w szczególności we Wzorze umowy - Załącznik nr 2
IV 4 4 data 2018-08-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Aparat EKG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33123200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje zakup sprzętu i aparatury medycznej na oddziały szpitalne Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. wraz z dostawą, transportem, rozładunkiem, montażem i uruchomieniem do lokalizacji przy ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, Budynek Główny (Część 1 – Izba Przyjęć, piwnica). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Parametry techniczne.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Kardiomonitor
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33123210-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje zakup sprzętu i aparatury medycznej na oddziały szpitalne Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. wraz z dostawą, transportem, rozładunkiem, montażem i uruchomieniem do lokalizacji przy ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, Budynek Główny (Część 2 – Izba Przyjęć, piwnica). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Parametry techniczne.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Lampa zabiegowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje zakup sprzętu i aparatury medycznej na oddziały szpitalne Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. wraz z dostawą, transportem, rozładunkiem, montażem i uruchomieniem do lokalizacji przy ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, Budynek Główny (Część 3 – Oddział Położniczo-Ginekologiczny (3 szt.), II piętro; Izba Przyjęć (1 szt.), parter; Poradnia Chirurgii Ogólnej (1 szt.), piwnica; Oddział Chirurgii Ogólnej (1 szt.), parter). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Parametry techniczne.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Aparat do znieczulania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33172000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje zakup sprzętu i aparatury medycznej na oddziały szpitalne Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. wraz z dostawą, transportem, rozładunkiem, montażem i uruchomieniem do lokalizacji przy ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, Budynek Główny (Część 4 – Blok Operacyjny, parter), a także szkoleniem personelu w zakresie prawidłowej obsługi urządzenia/aparatury. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Parametry techniczne.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Holter
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33123000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje zakup sprzętu i aparatury medycznej na oddziały szpitalne Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. wraz z dostawą, transportem, rozładunkiem, montażem i uruchomieniem do lokalizacji przy ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, Budynek Główny (Część 5 – Poradnia Kardiologiczna, I piętro), a także szkoleniem personelu w zakresie prawidłowej obsługi urządzenia/aparatury. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Parametry techniczne.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Ssak przenośny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje zakup sprzętu i aparatury medycznej na oddziały szpitalne Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. wraz z dostawą, transportem, rozładunkiem, montażem i uruchomieniem do lokalizacji przy ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, Budynek Główny (Część 6 – Pracownia Endoskopii, I piętro). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Parametry techniczne.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Myjnia endoskopowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33191100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje zakup sprzętu i aparatury medycznej na oddziały szpitalne Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. wraz z dostawą, transportem, rozładunkiem, montażem i uruchomieniem do lokalizacji przy ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, Budynek Główny (Część 7 – Pracownia Endoskopii, I piętro), a także szkoleniem personelu w zakresie prawidłowej obsługi urządzenia/aparatury. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Parametry techniczne.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Łóżko porodowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje zakup sprzętu i aparatury medycznej na oddziały szpitalne Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. wraz z dostawą, transportem, rozładunkiem, montażem i uruchomieniem do lokalizacji przy ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, Budynek Główny (Część 8 – Oddział Położniczo-Ginekologiczny, II piętro), a także szkoleniem personelu w zakresie prawidłowej obsługi urządzenia/aparatury. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Parametry techniczne.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)