Przedmiot zamówienia obejmuje zakup sprzętu i aparatury medycznej na oddziały szpitalne Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. wraz z dostawą, transportem, rozładunkiem, montażem i uruchomieniem do lokalizacji przy ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, Budynek Główny (Część 1 – Izba Przyjęć, piwnica; Część 2 – Izba Przyjęć, piwnica; Część 3 – Oddział Położniczo-Ginekologiczny (3 szt.), II piętro; Izba Przyjęć (1 szt.), parter; Poradnia Chirurgii Ogólnej (1 szt.), piwnica; Oddział Chirurgii Ogólnej (1 szt.), parter; Część 4 – Blok Operacyjny, parter; Część 5 – Poradnia Kardiologiczna, I piętro; Część 6 – Pracownia Endoskopii, I piętro; Część 7 – Pracownia Endoskopii, I piętro; Część 8 – Oddział Położniczo-Ginekologiczny, II piętro), a w Części 4, 5, 7, 8 także szkoleniem personelu w zakresie prawidłowej obsługi urządzenia/aparatury.
Przedmiot zamówienia podzielony został na osiem części:
- Część 1 – aparat EKG 1 szt.
- Część 2 – kardiomonitor 1 szt.
- Część 3 – lampa zabiegowa 6 szt.
- Część 4 – aparat do znieczulania 1 szt.
- Część 5 – holter 2 szt.
- Część 6 – ssak przenośny 1 szt.
- Część 7 – myjnia endoskopowa 1 szt.
- Część 8 – łóżko porodowe 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Parametry techniczne dla danej Części.
Przedmiot zamówienia musi spełniać minimalne wymagania określone w Załączniku nr 7 Parametry techniczne. Spełnianie ww. wymagań Wykonawca potwierdzi wpisując odpowiedź twierdzącą (TAK) lub podając parametr w tabeli. Nie spełnienie któregokolwiek z parametrów wymaganych (granicznych), czy wpisanie negatywnej odpowiedzi (NIE) bądź pozostawienie pola bez wpisu spowoduje odrzucenie oferty.
Dotyczy wszystkich części: przedmiot zamówienia musi być wyrobem medycznym, fabrycznie nowym, objęty minimum 24 miesięczną gwarancją od podpisania protokołu odbioru bez uwag, powinien posiadać oznakowanie CE.
Serwis gwarancyjny musi być świadczony zgodnie z zapisem § 3 umowy – Załącznik nr 2 Wzór umowy. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 221000 euro.
Wymagany termin realizacji zamówienia dla Części:
- 1 - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy;
- 2 - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy;
- 3 - do 21 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy;
- 4 - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy;
- 5 - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy;
- 6 - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy;
- 7 - do 42 dni kalendarzowe licząc od dnia zawarcia umowy;
- 8 - do 42 dni kalendarzowe licząc od dnia zawarcia umowy.
|
GuidZP400 |
74690784-2290-430e-9f1a-b5496ce02e71
|
Biuletyn |
594490-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital w Knurowie Sp. z o.o.
|
Regon |
24129721700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Niepodległości
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Knurów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44190
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 331 93 34
|
Zamawiajacy fax |
32 331 93 04
|
Zamawiajacy email |
szpitalwknurowie@wp.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalknurow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka prawa handlowego podlega na podstawie art. 3 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalknurow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalknurow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Niepodległości 8, 44 - 190 Knurów, Budynek Zarządu, I piętro , Sekretariat, pokój nr 24
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu i aparatury medycznej
|
Numer referencyjny |
DZ/5/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup sprzętu i aparatury medycznej na oddziały szpitalne Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. wraz z dostawą, transportem, rozładunkiem, montażem i uruchomieniem do lokalizacji przy ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, Budynek Główny (Część 1 – Izba Przyjęć, piwnica; Część 2 – Izba Przyjęć, piwnica; Część 3 – Oddział Położniczo-Ginekologiczny (3 szt.), II piętro; Izba Przyjęć (1 szt.), parter; Poradnia Chirurgii Ogólnej (1 szt.), piwnica; Oddział Chirurgii Ogólnej (1 szt.), parter; Część 4 – Blok Operacyjny, parter; Część 5 – Poradnia Kardiologiczna, I piętro; Część 6 – Pracownia Endoskopii, I piętro; Część 7 – Pracownia Endoskopii, I piętro; Część 8 – Oddział Położniczo-Ginekologiczny, II piętro), a w Części 4, 5, 7, 8 także szkoleniem personelu w zakresie prawidłowej obsługi urządzenia/aparatury.
Przedmiot zamówienia podzielony został na osiem części:
- Część 1 – aparat EKG 1 szt.
- Część 2 – kardiomonitor 1 szt.
- Część 3 – lampa zabiegowa 6 szt.
- Część 4 – aparat do znieczulania 1 szt.
- Część 5 – holter 2 szt.
- Część 6 – ssak przenośny 1 szt.
- Część 7 – myjnia endoskopowa 1 szt.
- Część 8 – łóżko porodowe 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Parametry techniczne dla danej Części.
Przedmiot zamówienia musi spełniać minimalne wymagania określone w Załączniku nr 7 Parametry techniczne. Spełnianie ww. wymagań Wykonawca potwierdzi wpisując odpowiedź twierdzącą (TAK) lub podając parametr w tabeli. Nie spełnienie któregokolwiek z parametrów wymaganych (granicznych), czy wpisanie negatywnej odpowiedzi (NIE) bądź pozostawienie pola bez wpisu spowoduje odrzucenie oferty.
Dotyczy wszystkich części: przedmiot zamówienia musi być wyrobem medycznym, fabrycznie nowym, objęty minimum 24 miesięczną gwarancją od podpisania protokołu odbioru bez uwag, powinien posiadać oznakowanie CE.
Serwis gwarancyjny musi być świadczony zgodnie z zapisem § 3 umowy – Załącznik nr 2 Wzór umowy. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 221000 euro.
Wymagany termin realizacji zamówienia dla Części:
- 1 - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy;
- 2 - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy;
- 3 - do 21 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy;
- 4 - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy;
- 5 - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy;
- 6 - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy;
- 7 - do 42 dni kalendarzowe licząc od dnia zawarcia umowy;
- 8 - do 42 dni kalendarzowe licząc od dnia zawarcia umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33172000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Opisy oferowanego asortymentu np. katalogi (dla każdej części do której składana jest oferta) celem potwierdzenia spełniania każdego z wymaganych przez Zamawiającego parametrów określonych w Załączniku nr 7 Parametry techniczne
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy Załącznik nr 1 – wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową lub imienną) przez Wykonawcę;
2. Parametry techniczne Załącznik nr 7 – wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową lub imienną) przez Wykonawcę;
3. Dokument, z którego wynika umocowanie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy np. KRS, CEIDG, pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej/konsorcjum.
4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – Załącznik nr 6.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zostały określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym w szczególności we Wzorze umowy - Załącznik nr 2
|
IV 4 4 data |
2018-08-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Aparat EKG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33123200-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup sprzętu i aparatury medycznej na oddziały szpitalne Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. wraz z dostawą, transportem, rozładunkiem, montażem i uruchomieniem do lokalizacji przy ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, Budynek Główny (Część 1 – Izba Przyjęć, piwnica).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Parametry techniczne.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Kardiomonitor
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33123210-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup sprzętu i aparatury medycznej na oddziały szpitalne Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. wraz z dostawą, transportem, rozładunkiem, montażem i uruchomieniem do lokalizacji przy ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, Budynek Główny (Część 2 – Izba Przyjęć, piwnica).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Parametry techniczne.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Lampa zabiegowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup sprzętu i aparatury medycznej na oddziały szpitalne Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. wraz z dostawą, transportem, rozładunkiem, montażem i uruchomieniem do lokalizacji przy ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, Budynek Główny (Część 3 – Oddział Położniczo-Ginekologiczny (3 szt.), II piętro; Izba Przyjęć (1 szt.), parter; Poradnia Chirurgii Ogólnej (1 szt.), piwnica; Oddział Chirurgii Ogólnej (1 szt.), parter).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Parametry techniczne.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Aparat do znieczulania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33172000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup sprzętu i aparatury medycznej na oddziały szpitalne Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. wraz z dostawą, transportem, rozładunkiem, montażem i uruchomieniem do lokalizacji przy ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, Budynek Główny (Część 4 – Blok Operacyjny, parter), a także szkoleniem personelu w zakresie prawidłowej obsługi urządzenia/aparatury.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Parametry techniczne.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Holter
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33123000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup sprzętu i aparatury medycznej na oddziały szpitalne Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. wraz z dostawą, transportem, rozładunkiem, montażem i uruchomieniem do lokalizacji przy ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, Budynek Główny (Część 5 – Poradnia Kardiologiczna, I piętro), a także szkoleniem personelu w zakresie prawidłowej obsługi urządzenia/aparatury.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Parametry techniczne.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Ssak przenośny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup sprzętu i aparatury medycznej na oddziały szpitalne Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. wraz z dostawą, transportem, rozładunkiem, montażem i uruchomieniem do lokalizacji przy ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, Budynek Główny (Część 6 – Pracownia Endoskopii, I piętro).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Parametry techniczne.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Myjnia endoskopowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33191100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup sprzętu i aparatury medycznej na oddziały szpitalne Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. wraz z dostawą, transportem, rozładunkiem, montażem i uruchomieniem do lokalizacji przy ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, Budynek Główny (Część 7 – Pracownia Endoskopii, I piętro), a także szkoleniem personelu w zakresie prawidłowej obsługi urządzenia/aparatury.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Parametry techniczne.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Łóżko porodowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192100-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup sprzętu i aparatury medycznej na oddziały szpitalne Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. wraz z dostawą, transportem, rozładunkiem, montażem i uruchomieniem do lokalizacji przy ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, Budynek Główny (Część 8 – Oddział Położniczo-Ginekologiczny, II piętro), a także szkoleniem personelu w zakresie prawidłowej obsługi urządzenia/aparatury.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Parametry techniczne.
|
| |