SPRZEDAŻ I DOSTAWA ARTYKUŁÓW PAPIERNICZYCH RÓŻNYCH, TONERÓW I TUSZY, ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, WORKÓW FOLIOWYCH, KABLI KOMPUTEROWYCH

Data publikacji 2018-07-25
Data zakończenia 2018-08-02 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
Miejscowość Mielec
Województwo podkarpackie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 594263-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301920001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę artykułów papierniczych różnych, tonerów i tuszy, środków czystości, worków foliowych, kabli komputerowych. Przedmiot zamówienia ujęty w 11 grupach asortymentowych:
Grupa 1 - Tonery, tusze
Grupa 2 - Różne artykuły papiernicze i biurowe
Grupa 3 – Środki czystości
Grupa 4 – Worki foliowe
Grupa 5 – Baterie i akumulatorki,
Grupa 6 – Kable komputerowe,
Grupa 7 – Ręcznik papierowy,
Grupa 8 – Etykiety i taśmy do drukarki Zebra,
Grupa 9 – Pisak z farbą, farba do stemplowania,
Grupa 10 – Matryca, farba,
Grupa 11 – Środki czystości i pielęgnacji używane w gastronomii.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f3abf777-4a74-4113-8e5a-650f8ae63ea4
Biuletyn 594263-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
Regon 000308637
Zamawiajacy adres ulica Żeromskiego
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Mielec
Zamawiajacy kod pocztowy 39-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 177800146,
Zamawiajacy fax +48(17)7800146
Zamawiajacy email przetargi@szpital.mielec.pl,
Adres strony url http://www.szpital.mielec.pl/index.php/bip/przetargi
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.mielec.pl/index.php/bip/przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.mielec.pl/index.php/bip/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny 1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie. Koperta powinna być oznakowana napisem: „Przetarg nieograniczony na sprzedaż i dostawę artykułów papierniczych różnych, tonerów i tuszy, środków czystości, worków foliowych, kabli komputerowych, znak SzP.ZP.271.86.18” oraz winna być opatrzona nazwą i adresem Wykonawcy, aby można ją było zwrócić bez otwierania w przypadku otrzymania oferty przez Zamawiającego po terminie składania ofert.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego ul. Żeromskiego 22 39-300 Mielec pokój nr 1 – Administracja
Nazwa nadana zamowieniu SPRZEDAŻ I DOSTAWA ARTYKUŁÓW PAPIERNICZYCH RÓŻNYCH, TONERÓW I TUSZY, ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, WORKÓW FOLIOWYCH, KABLI KOMPUTEROWYCH
Numer referencyjny SzP.ZP.271.86.18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę artykułów papierniczych różnych, tonerów i tuszy, środków czystości, worków foliowych, kabli komputerowych. Przedmiot zamówienia ujęty w 11 grupach asortymentowych: Grupa 1 - Tonery, tusze Grupa 2 - Różne artykuły papiernicze i biurowe Grupa 3 – Środki czystości Grupa 4 – Worki foliowe Grupa 5 – Baterie i akumulatorki, Grupa 6 – Kable komputerowe, Grupa 7 – Ręcznik papierowy, Grupa 8 – Etykiety i taśmy do drukarki Zebra, Grupa 9 – Pisak z farbą, farba do stemplowania, Grupa 10 – Matryca, farba, Grupa 11 – Środki czystości i pielęgnacji używane w gastronomii.
Cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi kopię pozwolenia albo zezwolenia na handel równoległy albo pozwolenia na obrót produktami biobójczymi w świetle Ustawy o produktach biobójczych, lub inny dokument dopuszczający Wykonawcę do sprzedaży i obrotu oferowanymi produktami biobójczymi (dotyczy Grupy 11).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy PZP.
Zakresie warunkow udzialu Koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (dotyczy Grupy 11).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Oświadczenie, że oferowany asortyment jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i posiada dokumenty wymagane przez obowiązujące prawo dla tego typu asortymentu (Załącznik nr 6 do SIWZ) 2. Dokumenty poświadczające zgodność oferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia (dotyczy Grupy 11): - kopie stron z katalogu opisujące oferowany asortyment. Na stronie z katalogu należy czytelnie i jednoznacznie zaznaczyć każdą oferowaną pozycję asortymentową i opisać np. Grupa 1 poz.3. - karty danych technicznych oferowanych wyrobów lub inny dokument, z którego wynikać będzie spełnianie wymagań przez Zamawiającego oraz skład oferowanego produktu.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (Załącznik nr 5 do SIWZ).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wzór umowy zawierający wszystkie wymagane przez Zamawiającego warunki załączony jest do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ).1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 2. Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian, b. zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: • zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego • zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, • wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie c. zostały spełnione łącznie następujące warunki: • konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, • wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie d. Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: • na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt a) • w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy • w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców e. zmiany niezależne od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy PZP f. łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy PZP i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: a) zmiany asortymentu, w tym zmiany numeru katalogowego, modelu, typu produktu, na asortyment inny, lub poprzez dodanie nowego, o parametrach i funkcjonalności nie gorszych, niż wykazany w ofercie, z zastrzeżeniem, że cena tego asortymentu nie ulegnie podwyższeniu, b) zaoferowania w wyniku postępu technologicznego produktu o lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym albo niższej, wraz ze zmianą nazwy produktu i numeru katalogowego; c) zmiana producenta lub zaprzestanie produkcji przez dotychczasowego producenta z przyczyn niezależnych od Wykonawcy z zastrzeżeniem, że Wykonawca zaoferuje produkt równoważny o takich samych lub lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym albo niższej, wraz ze zmianą nazwy produktu i numeru katalogowego; d) zmiana przepisów obowiązujących, mających wpływ na realizację niniejszej umowy; e) w przypadku zmiany ceny w wyniku zmiany przepisów prawa podatkowego dotyczącej stawek VAT w okresie obowiązywania umowy, przy czym zmiana dotyczyć może wartości brutto, wartość netto pozostaje bez zmian; f) w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy, w terminie obowiązywania umowy określonym w § 10 umowy, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu jej obowiązywania na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, nie dłużej niż do wykorzystania wartości umowy. Przedłużenie umowy następuje poprzez złożenie na piśmie oświadczenia przez Zamawiającego. Wykonawca wyraża zgodę na przedłużenie umowy w trybie opisanym w zdaniu poprzedzającym. 4. Zmiany wymienione w ust. 1 i 2 mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy, z uzasadnieniem konieczności zmiany, za zgodą Zamawiającego, w terminie do 14 dni od przesłania zawiadomienia, w formie pisemnego aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2018-08-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Grupa 1 - Tonery, tusze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Grupa 1 - Tonery, tusze. 58 pozycji asortymentowych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Grupa 2 - Różne artykuły papiernicze i biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Grupa 2 - Różne artykuły papiernicze i biurowe. 234 pozycji asortymentowych.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Grupa 3 – Środki czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Grupa 3 – Środki czystości. 34 pozycje asortymentowe.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Grupa 4 – Worki foliowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Grupa 4 – Worki foliowe. Wszystkie worki w opakowaniach 1 op.=10 szt. 12 pozycji asortymentowych.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Grupa 5 – Baterie i akumulatorki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Grupa 5 – Baterie i akumulatorki. 8 pozycji asortymentowych.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Grupa 6 – Kable komputerowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Grupa 6 – Kable komputerowe. 3 pozycje asortymentowe.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Grupa 7 – Ręcznik papierowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ręcznik papierowy,- biały, w roli do systemu dozującego po jednym odcinku. Odcinek odcinany za pomocą gilotyny (6 szt. w kartonie) - 2 warstwowy, biały, miękki - wymiary odcinka po odcięciu gilotyną: 21x25 cm - celuloza - nasycenie bieli 86% - długość roli 120 m, średnica rolki 19 cm -dwie warstwy klejone za pomocą wzoru w postaci listka - gramatura całkowita 2x20,5 g/m2 - każda rolka z wbudowanym z boku oryginalnie plugiem umożliwiającym szybkie zamontowanie roli w dozowniku Kompatybilny z dozownikami Tork matic, które są własnością Zamawiającego
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Grupa 8 – Etykiety i taśmy do drukarki Zebra
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis 1. Etykiety termotransferowe folia polietyen białe kruszące 50x30 mm kompatybilne z drukarką Zebra GK420t 1000szt-2 szt 2 Taśma woskowo-żywiczna szerokość 64 mm długość 74m, średnica wałka 12,5 mm do drukarki Zebra GK420t-2 szt
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Grupa 9 – Pisak z farbą, farba do stemplowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Pisak z farbą kolor czerwony – marker do opisywania tkanin z końcówką piszącą zakończony metalową kulką o grubości 2-5 mm szt 12 2. Farba do stemplowania tkanin poj. 250 ml kolor czerwony szt 1 3. Farba do stemplowania tkanin poj. 250 ml kolor czarny szt 1
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Grupa 10 – Matryca, farba
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Matryca HQ 9000 Ricoh lub równoważna op 2 2. Farba czarna Ricoh HQ 9000 1000ml lub równoważna szt 10
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Grupa 11 – Środki czystości i pielęgnacji używane w gastronomii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Grupa 11 – Środki czystości i pielęgnacji używane w gastronomii. 14 pozycji asortymentowych.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)