GuidZP400 |
f3abf777-4a74-4113-8e5a-650f8ae63ea4
|
Biuletyn |
594263-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
|
Regon |
000308637
|
Zamawiajacy adres ulica |
Żeromskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
22
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Mielec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
39-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
177800146,
|
Zamawiajacy fax |
+48(17)7800146
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpital.mielec.pl,
|
Adres strony url |
http://www.szpital.mielec.pl/index.php/bip/przetargi
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.mielec.pl/index.php/bip/przetargi
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.mielec.pl/index.php/bip/przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie. Koperta powinna być oznakowana napisem: „Przetarg nieograniczony na sprzedaż i dostawę artykułów papierniczych różnych, tonerów i tuszy, środków czystości, worków foliowych, kabli komputerowych, znak SzP.ZP.271.86.18” oraz winna być opatrzona nazwą i adresem Wykonawcy, aby można ją było zwrócić bez otwierania w przypadku otrzymania oferty przez Zamawiającego po terminie składania ofert.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego ul. Żeromskiego 22 39-300 Mielec pokój nr 1 – Administracja
|
Nazwa nadana zamowieniu |
SPRZEDAŻ I DOSTAWA ARTYKUŁÓW PAPIERNICZYCH RÓŻNYCH, TONERÓW I TUSZY, ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, WORKÓW FOLIOWYCH, KABLI KOMPUTEROWYCH
|
Numer referencyjny |
SzP.ZP.271.86.18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę artykułów papierniczych różnych, tonerów i tuszy, środków czystości, worków foliowych, kabli komputerowych. Przedmiot zamówienia ujęty w 11 grupach asortymentowych:
Grupa 1 - Tonery, tusze
Grupa 2 - Różne artykuły papiernicze i biurowe
Grupa 3 – Środki czystości
Grupa 4 – Worki foliowe
Grupa 5 – Baterie i akumulatorki,
Grupa 6 – Kable komputerowe,
Grupa 7 – Ręcznik papierowy,
Grupa 8 – Etykiety i taśmy do drukarki Zebra,
Grupa 9 – Pisak z farbą, farba do stemplowania,
Grupa 10 – Matryca, farba,
Grupa 11 – Środki czystości i pielęgnacji używane w gastronomii.
|
Cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi kopię pozwolenia albo zezwolenia na handel równoległy albo pozwolenia na obrót produktami biobójczymi w świetle Ustawy o produktach biobójczych, lub inny dokument dopuszczający Wykonawcę do sprzedaży i obrotu oferowanymi produktami biobójczymi (dotyczy Grupy 11).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy PZP.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (dotyczy Grupy 11).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Oświadczenie, że oferowany asortyment jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i posiada dokumenty wymagane przez obowiązujące prawo dla tego typu asortymentu (Załącznik nr 6 do SIWZ)
2. Dokumenty poświadczające zgodność oferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia (dotyczy Grupy 11):
- kopie stron z katalogu opisujące oferowany asortyment. Na stronie z katalogu należy czytelnie i jednoznacznie zaznaczyć każdą oferowaną pozycję asortymentową i opisać np. Grupa 1 poz.3.
- karty danych technicznych oferowanych wyrobów lub inny dokument, z którego wynikać będzie spełnianie wymagań przez Zamawiającego oraz skład oferowanego produktu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (Załącznik nr 5 do SIWZ).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wzór umowy zawierający wszystkie wymagane przez Zamawiającego warunki załączony jest do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ).1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
2. Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian,
b. zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
• zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego
• zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
• wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
c. zostały spełnione łącznie następujące warunki:
• konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
• wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
d. Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
• na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt a)
• w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy
• w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców
e. zmiany niezależne od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy PZP
f. łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy PZP i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:
a) zmiany asortymentu, w tym zmiany numeru katalogowego, modelu, typu produktu, na asortyment inny, lub poprzez dodanie nowego, o parametrach i funkcjonalności nie gorszych, niż wykazany w ofercie, z zastrzeżeniem, że cena tego asortymentu nie ulegnie podwyższeniu,
b) zaoferowania w wyniku postępu technologicznego produktu o lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym albo niższej, wraz ze zmianą nazwy produktu i numeru katalogowego;
c) zmiana producenta lub zaprzestanie produkcji przez dotychczasowego producenta z przyczyn niezależnych od Wykonawcy z zastrzeżeniem, że Wykonawca zaoferuje produkt równoważny o takich samych lub lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym albo niższej, wraz ze zmianą nazwy produktu i numeru katalogowego;
d) zmiana przepisów obowiązujących, mających wpływ na realizację niniejszej umowy;
e) w przypadku zmiany ceny w wyniku zmiany przepisów prawa podatkowego dotyczącej stawek VAT w okresie obowiązywania umowy, przy czym zmiana dotyczyć może wartości brutto, wartość netto pozostaje bez zmian;
f) w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy, w terminie obowiązywania umowy określonym w § 10 umowy, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu jej obowiązywania na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, nie dłużej niż do wykorzystania wartości umowy. Przedłużenie umowy następuje poprzez złożenie na piśmie oświadczenia przez Zamawiającego. Wykonawca wyraża zgodę na przedłużenie umowy w trybie opisanym w zdaniu poprzedzającym.
4. Zmiany wymienione w ust. 1 i 2 mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy, z uzasadnieniem konieczności zmiany, za zgodą Zamawiającego, w terminie do 14 dni od przesłania zawiadomienia, w formie pisemnego aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-08-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Grupa 1 - Tonery, tusze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Grupa 1 - Tonery, tusze. 58 pozycji asortymentowych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Grupa 2 - Różne artykuły papiernicze i biurowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Grupa 2 - Różne artykuły papiernicze i biurowe. 234 pozycji asortymentowych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Grupa 3 – Środki czystości
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Grupa 3 – Środki czystości. 34 pozycje asortymentowe.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Grupa 4 – Worki foliowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Grupa 4 – Worki foliowe. Wszystkie worki w opakowaniach 1 op.=10 szt. 12 pozycji asortymentowych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Grupa 5 – Baterie i akumulatorki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Grupa 5 – Baterie i akumulatorki. 8 pozycji asortymentowych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Grupa 6 – Kable komputerowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Grupa 6 – Kable komputerowe. 3 pozycje asortymentowe.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Grupa 7 – Ręcznik papierowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Ręcznik papierowy,- biały, w roli do systemu dozującego po jednym odcinku. Odcinek odcinany za pomocą gilotyny (6 szt. w kartonie)
- 2 warstwowy, biały, miękki
- wymiary odcinka po odcięciu gilotyną: 21x25 cm
- celuloza
- nasycenie bieli 86%
- długość roli 120 m, średnica rolki 19 cm
-dwie warstwy klejone za pomocą wzoru w postaci listka
- gramatura całkowita 2x20,5 g/m2
- każda rolka z wbudowanym z boku oryginalnie plugiem umożliwiającym szybkie zamontowanie roli w dozowniku
Kompatybilny z dozownikami Tork matic, które są własnością Zamawiającego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Grupa 8 – Etykiety i taśmy do drukarki Zebra
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Etykiety termotransferowe folia polietyen białe kruszące 50x30 mm kompatybilne z drukarką Zebra GK420t 1000szt-2 szt
2 Taśma woskowo-żywiczna szerokość 64 mm długość 74m, średnica wałka 12,5 mm do drukarki Zebra GK420t-2 szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Grupa 9 – Pisak z farbą, farba do stemplowania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Pisak z farbą kolor czerwony – marker do opisywania tkanin z końcówką piszącą zakończony metalową kulką o grubości 2-5 mm szt 12
2. Farba do stemplowania tkanin poj. 250 ml kolor czerwony szt 1
3. Farba do stemplowania tkanin poj. 250 ml kolor czarny szt 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Grupa 10 – Matryca, farba
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Matryca HQ 9000 Ricoh lub równoważna op 2
2. Farba czarna Ricoh HQ 9000 1000ml lub równoważna szt 10
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Grupa 11 – Środki czystości i pielęgnacji używane w gastronomii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Grupa 11 – Środki czystości i pielęgnacji używane w gastronomii. 14 pozycji asortymentowych.
|
| |