Dostawa ciast i wyrobów ciastkarskich

Data publikacji 2018-07-25
Data zakończenia 2018-08-02 00:00:00
Instytucja Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wyroby ciastkarskie i ciasta

Szczegóły

Numer ogłoszenia 594457-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158120003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: babeczki z ciasta kruchego z nadzieniem, babki z ciasta drożdżowego, babki piaskowe, bułki drożdżowe, ciasteczka biszkoptowe posypane makiem przekładane marmoladą, ciasteczka francuskie drobne, kokosanki, ciasteczka z ciasta kruchego o różnych kształtach i nadzieniach z posypką i/lub z polewą, rożki z ciasta francuskiego z nadzieniem, ciasta typu rożki, mini eklerki, mini ptysie, ciastka typu biskwit, eklerki podłużne, ciastka typu Gniazdko poznańskie, kremówki, napoleonki, ptysie, wuzetki, ciasta drożdżowe z kruszonką, ciasto cappucino, ciasto biszkoptowe z galaretką, Fale Dunaju, ciasto jogurtowe, keks, kremówka, makowiec, mazurek, murzynek, opium, orzechowiec, piernik, pijana wiśnia, rafaello, snikers, strucla, szarlotka, jagodzianka, drożdżówka podwójna, faworki, oponki, paszteciki drożdżowe, pączek wyborowy, pączek z ciasta drożdżowego, mini pączki z ciasta drożdżowego, rolada biszkoptowa, sernik, torty okolicznościowe.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f862eccf-e8ad-40bc-a8eb-88d65f67c0ff
Biuletyn 594457-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Regon 121229000
Zamawiajacy adres ulica Gen. Witolda Urbanowicza
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-908
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48261837865
Zamawiajacy fax +48261839723
Zamawiajacy email dzp@wat.edu.pl
Adres strony url http://www.wat.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.wat.edu.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.wat.edu.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie - Wszystkie dokumenty dotyczące oferty winny być napisane w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem, bądź nieścieralnym atramentem.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, ul. Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, z dopiskiem „Dział Zamówień Publicznych”
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa ciast i wyrobów ciastkarskich
Numer referencyjny 109/DZZ/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są: babeczki z ciasta kruchego z nadzieniem, babki z ciasta drożdżowego, babki piaskowe, bułki drożdżowe, ciasteczka biszkoptowe posypane makiem przekładane marmoladą, ciasteczka francuskie drobne, kokosanki, ciasteczka z ciasta kruchego o różnych kształtach i nadzieniach z posypką i/lub z polewą, rożki z ciasta francuskiego z nadzieniem, ciasta typu rożki, mini eklerki, mini ptysie, ciastka typu biskwit, eklerki podłużne, ciastka typu Gniazdko poznańskie, kremówki, napoleonki, ptysie, wuzetki, ciasta drożdżowe z kruszonką, ciasto cappucino, ciasto biszkoptowe z galaretką, Fale Dunaju, ciasto jogurtowe, keks, kremówka, makowiec, mazurek, murzynek, opium, orzechowiec, piernik, pijana wiśnia, rafaello, snikers, strucla, szarlotka, jagodzianka, drożdżówka podwójna, faworki, oponki, paszteciki drożdżowe, pączek wyborowy, pączek z ciasta drożdżowego, mini pączki z ciasta drożdżowego, rolada biszkoptowa, sernik, torty okolicznościowe.
Cpv glowny przedmiot 15812000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca posiada i będzie posiadać przez okres obowiązywania umowy oraz prześle na wezwanie Zamawiającego kopie aktualnych dokumentów wymienionych poniżej: • Certyfikat systemu HACCP wydany przez firmy posiadające akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej akredytacji dla danego kraju, wraz oświadczeniem o prowadzeniu wewnętrznej kontroli jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji z uwzględnieniem zasad systemu HACCP, w przypadku innego języka niż polski, przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego na język polski lub Zaświadczenie/ Decyzję/ Opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzić, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP – podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia; • Decyzję/ Zaświadczenie/ Opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli sanitarnej; • Decyzję/ Zaświadczenie/ Opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o zatwierdzeniu minimum dwóch środków transportu do przewozu żywności wymagającej warunków chłodniczych; • Zaświadczenie / Potwierdzenie Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych o zgłoszeniu działalności gospodarczej zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi wydane na podstawie: ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca: - posiada polisę OC w zakresie prowadzonej działalności, posiadającą rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego, za szkody osobowe, zdrowotne wyrządzone przez produkty dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego (zatrucia, choroby układu trawiennego) oraz spowodowane przez niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia. Wartość polisy nie może być mniejsza niż 200.000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. Polisa OC lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności, posiadający rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego, za szkody osobowe i/lub zdrowotne (np. choroby układu trawiennego) lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego i spowodowane przez niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia. b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia – (jeżeli Wykonawca składający ofertę będzie korzystał z zasobów innych podmiotów) – załącznik nr 2B do SIWZ. c) Certyfikat systemu HACCP wydany przez firmy posiadające akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacji dla danego kraju, wraz z oświadczeniem o prowadzeniu wewnętrznej kontroli jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji z uwzględnieniem zasad systemu HACCP, w przypadku innego języka niż polski, przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego na język polski lub Zaświadczenie/ Decyzję/ Opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP – podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia; d) Decyzję/ Zaświadczenie/ Opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli sanitarnej; e) Decyzję/ Zaświadczenie/ Opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o zatwierdzeniu minimum dwóch środków transportu do przewozu żywności wymagającej warunków chłodniczych; f) Zaświadczenie / Potwierdzenie Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych o zgłoszeniu działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi wydane na podstawie: ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych;
Inne dokumenty niewymienione Oferta składana przez Wykonawcę musi zawierać: a) „Formularz ofertowy” stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. c) Oświadczenie o spełnianiu warunków - stanowiące załącznik nr 2A do SIWZ. d) „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” stanowiący załączniki nr 3 do SIWZ; e) Oryginał poręczeń lub gwarancji stanowiących dowód wniesienia wadium. Przy wniesieniu wadium w formie pieniężnej na rachunek Zamawiającego zaleca się załączyć kopię przelewu.
Czy wadium 1
Wadium 1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości: 8.000,00zł przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 02.08.2018 r. do godz.09:00. 2.W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: a)w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego PEKAO S.A. Warszawa ul. Towarowa 25 Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228 z dopiskiem „wadium w przetargu na Dostawę ciast i wyrobów ciastkarskich”. Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu. b)w formie dopuszczonej przez art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp – dowodem wniesienia wadium będzie załączony do oferty oryginał tego dokumentu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokona wyboru wykonawcy: 1.Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do dokonywania zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji asortymentu do wysokości wartości umowy. 2.Zamówienia cząstkowe będą wynikały z bieżących potrzeb Zamawiającego. W przypadku konieczności zmniejszenia dostaw, Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktycznie dostarczony przedmiot zamówienia. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego powodu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego. 3.Zmiany do umowy nie mogą obejmować zmian cen jednostkowych przedmiotu zamówienia. 4.W przypadku zmiany stawki podatku VAT, Strony przewidują zmianę wartości zamówienia o obowiązujący podatek VAT, z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzanie aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2018-08-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, ul. Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa;  administrator danych powołał inspektora ochrony danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można się skontaktować za pośrednictwem adresu e-mail: iod@wat.edu.pl  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy 109/DZZ/2018. prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.) − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.) − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)