Przedmiotem zamówienia są: babeczki z ciasta kruchego z nadzieniem, babki z ciasta drożdżowego, babki piaskowe, bułki drożdżowe, ciasteczka biszkoptowe posypane makiem przekładane marmoladą, ciasteczka francuskie drobne, kokosanki, ciasteczka z ciasta kruchego o różnych kształtach i nadzieniach z posypką i/lub z polewą, rożki z ciasta francuskiego z nadzieniem, ciasta typu rożki, mini eklerki, mini ptysie, ciastka typu biskwit, eklerki podłużne, ciastka typu Gniazdko poznańskie, kremówki, napoleonki, ptysie, wuzetki, ciasta drożdżowe z kruszonką, ciasto cappucino, ciasto biszkoptowe z galaretką, Fale Dunaju, ciasto jogurtowe, keks, kremówka, makowiec, mazurek, murzynek, opium, orzechowiec, piernik, pijana wiśnia, rafaello, snikers, strucla, szarlotka, jagodzianka, drożdżówka podwójna, faworki, oponki, paszteciki drożdżowe, pączek wyborowy, pączek z ciasta drożdżowego, mini pączki z ciasta drożdżowego, rolada biszkoptowa, sernik, torty okolicznościowe. |
GuidZP400 |
f862eccf-e8ad-40bc-a8eb-88d65f67c0ff
|
Biuletyn |
594457-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
|
Regon |
121229000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Gen. Witolda Urbanowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-908
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48261837865
|
Zamawiajacy fax |
+48261839723
|
Zamawiajacy email |
dzp@wat.edu.pl
|
Adres strony url |
http://www.wat.edu.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.wat.edu.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.wat.edu.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie - Wszystkie dokumenty dotyczące oferty winny być napisane w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem, bądź nieścieralnym atramentem.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, ul. Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, z dopiskiem „Dział Zamówień Publicznych”
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa ciast i wyrobów ciastkarskich
|
Numer referencyjny |
109/DZZ/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są: babeczki z ciasta kruchego z nadzieniem, babki z ciasta drożdżowego, babki piaskowe, bułki drożdżowe, ciasteczka biszkoptowe posypane makiem przekładane marmoladą, ciasteczka francuskie drobne, kokosanki, ciasteczka z ciasta kruchego o różnych kształtach i nadzieniach z posypką i/lub z polewą, rożki z ciasta francuskiego z nadzieniem, ciasta typu rożki, mini eklerki, mini ptysie, ciastka typu biskwit, eklerki podłużne, ciastka typu Gniazdko poznańskie, kremówki, napoleonki, ptysie, wuzetki, ciasta drożdżowe z kruszonką, ciasto cappucino, ciasto biszkoptowe z galaretką, Fale Dunaju, ciasto jogurtowe, keks, kremówka, makowiec, mazurek, murzynek, opium, orzechowiec, piernik, pijana wiśnia, rafaello, snikers, strucla, szarlotka, jagodzianka, drożdżówka podwójna, faworki, oponki, paszteciki drożdżowe, pączek wyborowy, pączek z ciasta drożdżowego, mini pączki z ciasta drożdżowego, rolada biszkoptowa, sernik, torty okolicznościowe.
|
Cpv glowny przedmiot |
15812000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca posiada i będzie posiadać przez okres obowiązywania umowy oraz prześle na wezwanie Zamawiającego kopie aktualnych dokumentów wymienionych poniżej:
• Certyfikat systemu HACCP wydany przez firmy posiadające akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej akredytacji dla danego kraju, wraz oświadczeniem o prowadzeniu wewnętrznej kontroli jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji z uwzględnieniem zasad systemu HACCP, w przypadku innego języka niż polski, przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego na język polski lub Zaświadczenie/ Decyzję/ Opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzić, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP – podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia;
• Decyzję/ Zaświadczenie/ Opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli sanitarnej;
• Decyzję/ Zaświadczenie/ Opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o zatwierdzeniu minimum dwóch środków transportu do przewozu żywności wymagającej warunków chłodniczych;
• Zaświadczenie / Potwierdzenie Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych o zgłoszeniu działalności gospodarczej zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi wydane na podstawie: ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej
artykułów rolno-spożywczych;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie.
Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca:
- posiada polisę OC w zakresie prowadzonej działalności, posiadającą rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego, za szkody osobowe, zdrowotne wyrządzone przez produkty dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego (zatrucia, choroby układu trawiennego) oraz spowodowane przez niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia. Wartość polisy nie może być mniejsza niż 200.000,00 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. Polisa OC lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności, posiadający rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego, za szkody osobowe i/lub zdrowotne (np. choroby układu trawiennego) lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego i spowodowane przez niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia.
b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia – (jeżeli Wykonawca składający ofertę będzie korzystał z zasobów innych podmiotów) – załącznik nr 2B do SIWZ.
c) Certyfikat systemu HACCP wydany przez firmy posiadające akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacji dla danego kraju, wraz z oświadczeniem o prowadzeniu wewnętrznej kontroli jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji z uwzględnieniem zasad systemu HACCP, w przypadku innego języka niż polski, przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego na język polski lub Zaświadczenie/ Decyzję/ Opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP – podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia;
d) Decyzję/ Zaświadczenie/ Opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli sanitarnej;
e) Decyzję/ Zaświadczenie/ Opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o zatwierdzeniu minimum dwóch środków transportu do przewozu żywności wymagającej warunków chłodniczych;
f) Zaświadczenie / Potwierdzenie Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych o zgłoszeniu działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi wydane na podstawie: ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych;
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta składana przez Wykonawcę musi zawierać:
a) „Formularz ofertowy” stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ;
b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
c) Oświadczenie o spełnianiu warunków - stanowiące załącznik nr 2A do SIWZ.
d) „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” stanowiący załączniki nr 3 do SIWZ;
e) Oryginał poręczeń lub gwarancji stanowiących dowód wniesienia wadium. Przy wniesieniu wadium w formie pieniężnej na rachunek Zamawiającego zaleca się załączyć kopię przelewu.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości: 8.000,00zł przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 02.08.2018 r. do godz.09:00.
2.W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione:
a)w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego PEKAO S.A. Warszawa ul. Towarowa 25 Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228 z dopiskiem „wadium w przetargu na Dostawę ciast i wyrobów ciastkarskich”. Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu.
b)w formie dopuszczonej przez art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp – dowodem wniesienia wadium będzie załączony do oferty oryginał tego dokumentu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokona wyboru wykonawcy:
1.Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do dokonywania zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji asortymentu do wysokości wartości umowy.
2.Zamówienia cząstkowe będą wynikały z bieżących potrzeb Zamawiającego. W przypadku konieczności zmniejszenia dostaw, Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktycznie dostarczony przedmiot zamówienia. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego powodu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego.
3.Zmiany do umowy nie mogą obejmować zmian cen jednostkowych przedmiotu zamówienia.
4.W przypadku zmiany stawki podatku VAT, Strony przewidują zmianę wartości zamówienia o obowiązujący podatek VAT, z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzanie aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-08-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojskowa Akademia Techniczna
im. Jarosława Dąbrowskiego, ul. Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa;
administrator danych powołał inspektora ochrony danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można się skontaktować za pośrednictwem adresu e-mail: iod@wat.edu.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy 109/DZZ/2018. prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.)
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.)
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1
lit. c RODO
|