Dostawa art. żywieniowych do kuchni DSOSW nr 12 dla NiS

Data publikacji 2018-07-25
Data zakończenia 2018-08-01 00:00:00
Instytucja Dolnośląski Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 12 Dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Marii Grzegorzewskiej we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 594215-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do kuchni DSOSW nr 12 dla NiS zadanie nr 6. Zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego. Raz na trzy dni Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz produktów wraz z terminem i godziną dostawy. Dostawy winne być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami. Rozliczenie dostaw będzie odbywać się raz w tygodniu, w każdy piątek następnego tygodnia. Dostawy towarów winny odpowiadać PN. Wyroby winne być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca winien posiadać atest laboratoryjny. Szczegółowy zakres ilościowo-asortymentowy (załącznik nr 7, arkusz kalkulacyjny) dostawa art. sypkich.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 16818349-a463-4771-9731-00ef046fbd54
Biuletyn 594215-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dolnośląski Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 12 Dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Marii Grzegorzewskiej we Wrocławiu
Regon 000704570
Zamawiajacy adres ulica Dworska
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 54-144
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713536469
Zamawiajacy fax 713514877
Zamawiajacy email osrodek12@gmail.com
Adres strony url www.dsosw12.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa Jednostka Budżetowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dsosw12.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dsosw12.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres DSOSW nr 12 dla Niesłyszących i Słabosłyszących we wrocławiu, Dworska 8 54-144 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa art. żywieniowych do kuchni DSOSW nr 12 dla NiS
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do kuchni DSOSW nr 12 dla NiS zadanie nr 6. Zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego. Raz na trzy dni Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz produktów wraz z terminem i godziną dostawy. Dostawy winne być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami. Rozliczenie dostaw będzie odbywać się raz w tygodniu, w każdy piątek następnego tygodnia. Dostawy towarów winny odpowiadać PN. Wyroby winne być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca winien posiadać atest laboratoryjny. Szczegółowy zakres ilościowo-asortymentowy (załącznik nr 7, arkusz kalkulacyjny) dostawa art. sypkich.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 37549,75
Waluta calosc PLN
Data rozpoczecia 2018-09-01T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat lub przed terminem składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonane należycie.
Zakresie warunkow udzialu 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta – wypełniona i podpisana przez Wykonawcę. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia a art.24 ust.1 pzp. 4. Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym. 5. Wzór umowy – parafowany przez Wykonawcę. 6. Wykaz wykonywanych i wykonanych dostaw/usług. 7. Arkusz kalkulacyjny wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. 8. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej z art. 26. ust. 2d pzp.
IV 4 4 data 2018-08-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 data 2018-09-01T00:00:00+02:00

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)