GuidZP400 |
458f595e-4e8b-4f53-a68d-6e07bd3264d5
|
Biuletyn |
594204-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
011035381
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kasprzaka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-211
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 38 94 808,
|
Zamawiajacy fax |
22 38 94 922
|
Zamawiajacy email |
egajowczyk@wolski.med.pl,
|
Adres strony url |
www.wolski.med.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wolski.med.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wolski.med.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów fizelinowych i artykułów jednorazowego użytku
|
Numer referencyjny |
EP/47/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa artykułów fizelinowych i artykułów jednorazowego użytku", zgodnie z załącznikiem numer 2 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia wskazanego w umowie jako początek realizacji umowy. Zamawiający wskazuje, że rozpoczęcie realizacji umowy nastąpi nie później niż od dnia 9 listopada 2018 roku, w dacie wskazanej przy podpisaniu umowy, która to data uzależniona jest od zakończenia realizacji aktualnie obowiązującej umowy (w zależności od wyczerpania zamawianego asortymentu).
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
W przypadku wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty numeru KRS, pod którym Wykonawca został zarejestrowany lub nazwy, pod którą Wykonawca został wpisany do CEiDG, zamawiający pobiera samodzielnie w/w dokumenty.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Materiały informacyjne (np. katalogi, specyfikacja techniczna, informacja od producenta), potwierdzające, że oferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby w/w dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego były odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni w prawym górnym rogu każdego dokumentu oznaczyć, którego asortymentu dotyczy dokument.
Oświadczenie o wyrobach medycznych – sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli
w imieniu Wykonawcy formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ,
2) Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli
w imieniu Wykonawcy formularz asortymentowo – cenowy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ,
3) Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy zgodnie z załącznikiem
Nr 3 do SIWZ,
4) Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy zgodnie z załącznikiem
Nr 4 do SIWZ,
5) Wypełnione i podpisane oświadczenie o wyrobach medycznych zgodnie z załącznikiem
Nr 8 do SIWZ,
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Strony przewidują następujące możliwości zmiany umowy:
1) zwiększenie lub zmniejszenie ilości asortymentu w ramach danego zadania , będącego przedmiotem umowy wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, bez zmiany wartości przedmiotu umowy w ramach danego zadania , o której mowa w § 2 ust. 1 niniejszej umowy,
2) zmniejszenia ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy,
3) zakupu towaru o tych samych parametrach, lecz niższej cenie jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie,
4) wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 niniejszej umowy, z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 niniejszej umowy,
5) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji itp., a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, na tzw. „zamiennik”, tj. asortyment równoważny, pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową netto i brutto,
6) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy wynikające ze zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową,
7) zmiany terminu realizacji umowy, w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub zmiany nie dało się przewidzieć w chwili zawierania umowy,
8) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena jednostkowa brutto, cena jednostkowa netto pozostaje bez zmian,
9) zmiany sposobu realizacji umowy, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, uzasadniona jego potrzebami,
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy o 20% wartości umowy, bez prawa dochodzenia roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę
|
IV 4 4 data |
2018-08-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
PLN
|
IV 4 5 okres |
30
|