GuidZP400 |
313fa734-2b03-4b68-8fbd-deb3b50eb65f
|
Biuletyn |
595433-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Łódzka Centrum Komputerowe
|
Regon |
158300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wólczańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
175
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90924
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426 383 500
|
Zamawiajacy fax |
426 312 839
|
Zamawiajacy email |
zp-ck@info.p.lodz.pl
|
Adres strony url |
www.zp.p.lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zp.p.lodz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zp.p.lodz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
złożenie oferty osobiście, przesłanie oferty za pośrednictwem poczty
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Komputerowe PŁ, 90-924 Łódź, ul. Wólczańska 175 (sekretariat I p.)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu sieciowego
|
Numer referencyjny |
CK 6/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sieciowego na potrzeby Politechniki Łódzkiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pn. „Specyfikacja zamawianego sprzętu – opis podstawowych parametrów technicznych” (dalej „Załącznik nr 1”).
2. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia posiadały co najmniej podstawowe parametry techniczne opisane w Załączniku nr 1.
3. Tam, gdzie w Załączniku nr 1 zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, patent, itp.) zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w opisie.
4. Miejsce dostawy: budynki Politechniki Łódzkiej w Łodzi, wyszczególnione każdorazowo w treści umowy.
5. Termin płatności:
5.1. w zakresie Zadania nr 1: do 21 dni od dnia doręczenia faktury VAT Zamawiającemu;
5.2. w zakresie pozostałych Zadań, tj. nr 2 - 8: minimum 21 dni od dnia doręczenia faktury VAT Zamawiającemu. Termin płatności we wskazanych powyżej Zadaniach stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
|
Cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Wymagany termin realizacji dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 1: do 28 dni od dnia zawarcia umowy.
2. Wymagany termin realizacji dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 2, Zadania nr 3 oraz Zadania nr 5: minimalnie do 42 dni - maksymalnie do 49 dni od dnia zawarcia umowy. Termin dostawy we wskazanych powyżej Zadaniach stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
3. Wymagany termin realizacji dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 4 oraz Zadań nr 6 - 8: minimalnie do 21 dni - maksymalnie do 28 dni od dnia zawarcia umowy. Termin dostawy we wskazanych powyżej Zadaniach stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym
zakresie
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Ocena spełnienia warunku nastąpi zgodnie z zasadą spełnia/nie
spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym
zakresie
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Ocena spełnienia warunku nastąpi zgodnie z zasadą spełnia/nie
spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym
zakresie
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Ocena spełnienia warunku nastąpi zgodnie z zasadą spełnia/nie
spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. specyfikacje (opisy) techniczne określające parametry urządzenia - w przypadku
wątpliwości zamawiającego (po analizie danych z formularza cenowego), co do zgodności
zaoferowanego przedmiotu z treścią SIWZ;
2. w zakresie urządzeń wskazanych w Zadaniu nr 2 - szczegółowa konfiguracja mechanizmu DDoS, opisanego w Załączniku nr 1 do SIWZ, w pkt 9.5 specyfikacji do Zadania nr 2, o ile zaoferowane urządzenie nie ma domyślnie włączonego tego mechanizmu
|
Inne dokumenty niewymienione |
pełnomocnictwo - w przypadkach wskazanych w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. W niniejszym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium w poniższym zakresie:
Zadanie nr 1 - Dostawa systemu wifi – 400,00 zł;
Zadanie nr 2 - Dostawa wielofunkcyjnych routerów z interfejsami 10/40/100GE – 5 400,00 zł;
Zadanie nr 3 - Dostawa przełączników dostępowych z interfejsami 1/10/40GE – 1 800,00 zł;
Zadanie nr 4 – Dostawa przełączników Ethernet – 600,00 zł;
Zadanie nr 5 – Dostawa radiolinii – 1 400,00 zł;
Zadanie nr 6 - Dostawa modułów optycznych – 1 000,00 zł.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
2.1. pieniądzu,
2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
2.3. gwarancjach bankowych,
2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.).
3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, wykonawca do oferty załączy 2 egzemplarze gwarancji, tj.: kserokopię gwarancji poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę umocowaną do działania w firmie wykonawcy oraz oryginał gwarancji. Kserokopia gwarancji będzie częścią oferty, trwale z ofertą połączoną, natomiast oryginał gwarancji stanowić będzie odrębny dokument, który zostanie niezwłocznie przez zamawiającego zwrócony Gwarantowi, z chwilą wygaśnięcia odpowiedzialności Gwaranta.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Politechniki Łódzkiej:
PEKAO S.A. II O/ ŁÓDŹ, NR RACH.: 25 1240 3028 1111 0000 2822 2228
z zaznaczeniem :
„Wadium w przetargu nieograniczonym – Dostawa sprzętu sieciowego, Zadanie nr … (nr spr. CK 6/2018)”.
Kwota wadium musi być wniesiona na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru Wykonawcy, poza wypadkami przewidzianymi w Ustawie,
ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie: a. zmiany danych
teleadresowych Wykonawcy, b. ustawowej zmiany stawki podatku VAT, c. zmiany terminu
realizacji umowy w sytuacji działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na prawa i
obowiązki Stron umowy, d. innym, niż wskazany w lit. a - c, jeżeli zmiana umowy,
niezależnie od jej wartości, nie jest istotna w rozumieniu art. 144 ust. 1e Ustawy. 3.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaprzestania produkcji lub
wycofania z rynku sprzętu wskazanego w ofercie. W sytuacji, o której mowa powyżej,
Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić model będący technicznym następcą sprzętu
pierwotnie zaoferowanego. W przypadku, gdy model będący następcą będzie posiadał gorsze
parametry lub nie będzie posiadał wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego,
Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć inny, tożsamy model o identycznych lub
lepszych parametrach. 4. Przed wykonaniem dostawy, o której mowa w pkt 3, Wykonawca
zobowiązany będzie do pisemnego poinformowania Zamawiającego o braku możliwości
dostarczenia wskazanego w ofercie sprzętu wraz z uzasadnieniem powstałej sytuacji,
wskazaniem modelu i typu sprzętu proponowanego oraz oświadczeniem, iż sprzęt tożsamy
spełnia wymagania Zamawiającego opisane w SIWZ. Brak sprzeciwu ze strony
Zamawiającego w okresie 2 dni roboczych od dnia otrzymania oświadczenia Wykonawcy,
uznaje się za zgodę na zmianę sprzętu.
|
IV 4 4 data |
2018-08-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Dotyczące danych osobowych wykonawców: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
Zamawiający informuje, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Politechnika Łódzka Centrum Komputerowe, 90-924 Łódź, ul. Wólczańska 175; 2. kontakt z
inspektorem ochrony danych osobowych Zamawiającego można uzyskać za pośrednictwem
adresu e-mailowego: iod@p.lodz.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
niniejszego zamówienia publicznego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby
lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), dalej „Ustawa”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana
danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego - konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: 8.1. na podstawie art.
15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 8.2. na podstawie
art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 8.3. na podstawie art. 18
RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 8.4. prawo do wniesienia
skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje
Pani/Panu: 9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych; 9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO; 9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.
1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa systemu wifi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 1: do 28 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa systemu wifi w ilości 1 kpl. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
pn. Specyfikacja zamawianego sprzętu - opis podstawowych parametrów technicznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wielofunkcyjnych routerów z interfejsami 10/40/100GE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
49
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 2: minimalnie do 42 dni - maksymalnie do 49 dni od dnia zawarcia umowy. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wielofunkcyjnych routerów z interfejsami 10/40/100GE w ilości 2 kpl. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
pn. Specyfikacja zamawianego sprzętu - opis podstawowych parametrów technicznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa przełączników dostępowych z interfejsami 1/10/40GE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
49
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 3: minimalnie do 42 dni - maksymalnie do 49 dni od dnia zawarcia umowy. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa przełączników dostępowych z interfejsami 1/10/40GE w ilości 4 kpl. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
pn. Specyfikacja zamawianego sprzętu - opis podstawowych parametrów technicznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa przełączników Ethernet
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 4: minimalnie do 21 dni - maksymalnie do 28 dni od dnia zawarcia umowy. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa przełączników Ethernet w ilości 10 szt. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
pn. Specyfikacja zamawianego sprzętu - opis podstawowych parametrów technicznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa radiolinii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
49
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 5: minimalnie do 42 dni - maksymalnie do 49 dni od dnia zawarcia umowy. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa radiolinii w ilości 1 kpl. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
pn. Specyfikacja zamawianego sprzętu - opis podstawowych parametrów technicznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa modułów optycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 6: minimalnie do 21 dni - maksymalnie do 28 dni od dnia zawarcia umowy. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa modułów optycznych w ilości 72 szt. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
pn. Specyfikacja zamawianego sprzętu - opis podstawowych parametrów technicznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa switchy i routerów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 7: minimalnie do 21 dni - maksymalnie do 28 dni od dnia zawarcia umowy. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa switchy i routerów w ilości 15 szt. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
pn. Specyfikacja zamawianego sprzętu - opis podstawowych parametrów technicznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa routera i patchcordów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 8: minimalnie do 21 dni - maksymalnie do 28 dni od dnia zawarcia umowy. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa routera i patchcordów w ilości 91 szt. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
pn. Specyfikacja zamawianego sprzętu - opis podstawowych parametrów technicznych.
|
| |