Dostawa sprzętu sieciowego

Data publikacji 2018-07-26
Data zakończenia 2018-08-03 00:00:00
Instytucja Politechnika Łódzka Centrum Komputerowe
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 595433-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sieciowego na potrzeby Politechniki Łódzkiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pn. „Specyfikacja zamawianego sprzętu – opis podstawowych parametrów technicznych” (dalej „Załącznik nr 1”).
2. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia posiadały co najmniej podstawowe parametry techniczne opisane w Załączniku nr 1.
3. Tam, gdzie w Załączniku nr 1 zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, patent, itp.) zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w opisie.
4. Miejsce dostawy: budynki Politechniki Łódzkiej w Łodzi, wyszczególnione każdorazowo w treści umowy.
5. Termin płatności:
5.1. w zakresie Zadania nr 1: do 21 dni od dnia doręczenia faktury VAT Zamawiającemu;
5.2. w zakresie pozostałych Zadań, tj. nr 2 - 8: minimum 21 dni od dnia doręczenia faktury VAT Zamawiającemu. Termin płatności we wskazanych powyżej Zadaniach stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 313fa734-2b03-4b68-8fbd-deb3b50eb65f
Biuletyn 595433-N-2018
Zamawiajacy nazwa Politechnika Łódzka Centrum Komputerowe
Regon 158300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wólczańska
Zamawiajacy adres numer domu 175
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90924
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 383 500
Zamawiajacy fax 426 312 839
Zamawiajacy email zp-ck@info.p.lodz.pl
Adres strony url www.zp.p.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zp.p.lodz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.p.lodz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny złożenie oferty osobiście, przesłanie oferty za pośrednictwem poczty
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Komputerowe PŁ, 90-924 Łódź, ul. Wólczańska 175 (sekretariat I p.)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu sieciowego
Numer referencyjny CK 6/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sieciowego na potrzeby Politechniki Łódzkiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pn. „Specyfikacja zamawianego sprzętu – opis podstawowych parametrów technicznych” (dalej „Załącznik nr 1”). 2. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia posiadały co najmniej podstawowe parametry techniczne opisane w Załączniku nr 1. 3. Tam, gdzie w Załączniku nr 1 zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, patent, itp.) zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w opisie. 4. Miejsce dostawy: budynki Politechniki Łódzkiej w Łodzi, wyszczególnione każdorazowo w treści umowy. 5. Termin płatności: 5.1. w zakresie Zadania nr 1: do 21 dni od dnia doręczenia faktury VAT Zamawiającemu; 5.2. w zakresie pozostałych Zadań, tj. nr 2 - 8: minimum 21 dni od dnia doręczenia faktury VAT Zamawiającemu. Termin płatności we wskazanych powyżej Zadaniach stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 1. Wymagany termin realizacji dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 1: do 28 dni od dnia zawarcia umowy. 2. Wymagany termin realizacji dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 2, Zadania nr 3 oraz Zadania nr 5: minimalnie do 42 dni - maksymalnie do 49 dni od dnia zawarcia umowy. Termin dostawy we wskazanych powyżej Zadaniach stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 3. Wymagany termin realizacji dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 4 oraz Zadań nr 6 - 8: minimalnie do 21 dni - maksymalnie do 28 dni od dnia zawarcia umowy. Termin dostawy we wskazanych powyżej Zadaniach stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Ocena spełnienia warunku nastąpi zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Ocena spełnienia warunku nastąpi zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Ocena spełnienia warunku nastąpi zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. specyfikacje (opisy) techniczne określające parametry urządzenia - w przypadku wątpliwości zamawiającego (po analizie danych z formularza cenowego), co do zgodności zaoferowanego przedmiotu z treścią SIWZ; 2. w zakresie urządzeń wskazanych w Zadaniu nr 2 - szczegółowa konfiguracja mechanizmu DDoS, opisanego w Załączniku nr 1 do SIWZ, w pkt 9.5 specyfikacji do Zadania nr 2, o ile zaoferowane urządzenie nie ma domyślnie włączonego tego mechanizmu
Inne dokumenty niewymienione pełnomocnictwo - w przypadkach wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Czy wadium 1
Wadium 1. W niniejszym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium w poniższym zakresie: Zadanie nr 1 - Dostawa systemu wifi – 400,00 zł; Zadanie nr 2 - Dostawa wielofunkcyjnych routerów z interfejsami 10/40/100GE – 5 400,00 zł; Zadanie nr 3 - Dostawa przełączników dostępowych z interfejsami 1/10/40GE – 1 800,00 zł; Zadanie nr 4 – Dostawa przełączników Ethernet – 600,00 zł; Zadanie nr 5 – Dostawa radiolinii – 1 400,00 zł; Zadanie nr 6 - Dostawa modułów optycznych – 1 000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, wykonawca do oferty załączy 2 egzemplarze gwarancji, tj.: kserokopię gwarancji poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę umocowaną do działania w firmie wykonawcy oraz oryginał gwarancji. Kserokopia gwarancji będzie częścią oferty, trwale z ofertą połączoną, natomiast oryginał gwarancji stanowić będzie odrębny dokument, który zostanie niezwłocznie przez zamawiającego zwrócony Gwarantowi, z chwilą wygaśnięcia odpowiedzialności Gwaranta. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Politechniki Łódzkiej: PEKAO S.A. II O/ ŁÓDŹ, NR RACH.: 25 1240 3028 1111 0000 2822 2228 z zaznaczeniem : „Wadium w przetargu nieograniczonym – Dostawa sprzętu sieciowego, Zadanie nr … (nr spr. CK 6/2018)”. Kwota wadium musi być wniesiona na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poza wypadkami przewidzianymi w Ustawie, ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie: a. zmiany danych teleadresowych Wykonawcy, b. ustawowej zmiany stawki podatku VAT, c. zmiany terminu realizacji umowy w sytuacji działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na prawa i obowiązki Stron umowy, d. innym, niż wskazany w lit. a - c, jeżeli zmiana umowy, niezależnie od jej wartości, nie jest istotna w rozumieniu art. 144 ust. 1e Ustawy. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku sprzętu wskazanego w ofercie. W sytuacji, o której mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić model będący technicznym następcą sprzętu pierwotnie zaoferowanego. W przypadku, gdy model będący następcą będzie posiadał gorsze parametry lub nie będzie posiadał wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć inny, tożsamy model o identycznych lub lepszych parametrach. 4. Przed wykonaniem dostawy, o której mowa w pkt 3, Wykonawca zobowiązany będzie do pisemnego poinformowania Zamawiającego o braku możliwości dostarczenia wskazanego w ofercie sprzętu wraz z uzasadnieniem powstałej sytuacji, wskazaniem modelu i typu sprzętu proponowanego oraz oświadczeniem, iż sprzęt tożsamy spełnia wymagania Zamawiającego opisane w SIWZ. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w okresie 2 dni roboczych od dnia otrzymania oświadczenia Wykonawcy, uznaje się za zgodę na zmianę sprzętu.
IV 4 4 data 2018-08-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Dotyczące danych osobowych wykonawców: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Łódzka Centrum Komputerowe, 90-924 Łódź, ul. Wólczańska 175; 2. kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych Zamawiającego można uzyskać za pośrednictwem adresu e-mailowego: iod@p.lodz.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), dalej „Ustawa”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: 8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: 9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa systemu wifi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 1: do 28 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa systemu wifi w ilości 1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pn. Specyfikacja zamawianego sprzętu - opis podstawowych parametrów technicznych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wielofunkcyjnych routerów z interfejsami 10/40/100GE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 49
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 2: minimalnie do 42 dni - maksymalnie do 49 dni od dnia zawarcia umowy. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Dostawa wielofunkcyjnych routerów z interfejsami 10/40/100GE w ilości 2 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pn. Specyfikacja zamawianego sprzętu - opis podstawowych parametrów technicznych.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa przełączników dostępowych z interfejsami 1/10/40GE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 49
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 3: minimalnie do 42 dni - maksymalnie do 49 dni od dnia zawarcia umowy. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Dostawa przełączników dostępowych z interfejsami 1/10/40GE w ilości 4 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pn. Specyfikacja zamawianego sprzętu - opis podstawowych parametrów technicznych.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa przełączników Ethernet
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 4: minimalnie do 21 dni - maksymalnie do 28 dni od dnia zawarcia umowy. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Dostawa przełączników Ethernet w ilości 10 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pn. Specyfikacja zamawianego sprzętu - opis podstawowych parametrów technicznych.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa radiolinii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 49
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 5: minimalnie do 42 dni - maksymalnie do 49 dni od dnia zawarcia umowy. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Dostawa radiolinii w ilości 1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pn. Specyfikacja zamawianego sprzętu - opis podstawowych parametrów technicznych.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa modułów optycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 6: minimalnie do 21 dni - maksymalnie do 28 dni od dnia zawarcia umowy. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Dostawa modułów optycznych w ilości 72 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pn. Specyfikacja zamawianego sprzętu - opis podstawowych parametrów technicznych.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa switchy i routerów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 7: minimalnie do 21 dni - maksymalnie do 28 dni od dnia zawarcia umowy. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Dostawa switchy i routerów w ilości 15 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pn. Specyfikacja zamawianego sprzętu - opis podstawowych parametrów technicznych.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa routera i patchcordów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 8: minimalnie do 21 dni - maksymalnie do 28 dni od dnia zawarcia umowy. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Dostawa routera i patchcordów w ilości 91 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pn. Specyfikacja zamawianego sprzętu - opis podstawowych parametrów technicznych.
  

Criterion

Kryteria Zadanie nr 1 - Funkcjonalność
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Zadanie nr 1 - Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Zadania nr 2 – 8: Termin wykonania
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Zadania nr 2 – 8: Termin płatności
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Zadania nr 2 – 8: Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)