Dostawa wyposażenia siłowni wewnętrznej oraz dostawa strojów sportowych dla Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie

Data publikacji 2018-07-26
Data zakończenia 2018-08-03 00:00:00
Instytucja Powiatowy Zespół Szkół Nr 4 im. J. Wejhera w Wejherowie
Miejscowość Wejherowo
Województwo pomorskie
Branża
  • Odzież sportowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 595034-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 374000002, 184120000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia sportowego do wewnętrznej siłowni nowo wybudowanego kompleksu sportowego oraz dostawa strojów sportowych dla Powiatowego Zespołu Szkół Nr 4 w Wejherowie.
2. Przedmiot zamówienia musi spełniać minimalne wymagania w zakresie parametrów oraz spełniać wymagania w zakresie ilości zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do specyfikacji: nr 8a – dla cz.I, 8b – dla cz. II .
3. Zamówienie jest podzielone na 2 części:

a) Cz. I - Wyposażenie siłowni.
CPV: 37400000-2 Artykuły i sprzęt sportowy
37442000-8 Ciężarki i sprzęt do ćwiczeń na wytrzymałość
37440000-4 Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

b) Cz. II– Stroje sportowe.
CPV: 18412000-0 odzież sportowa
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania „prawa opcji” i zwiększenia zamówienia w trakcie trwania umowy dodatkowo o :
a) w cz.I WYPOSAŻENIE SIŁOWNI – poz. 31 urządzenie na przywodziciela/odwodziciela uda o maksymalnie 1 szt.
b) w cz.II w dziale STROJE SPORTOWE – poz. 1 bluza dresowa reprezentacyjna o maksymalnie 5 szt., poz.2 – komplety sportowe: koszulki sportowe z kr. rękawem i spodenki sportowe krótkie o maksymalnie 5 kompletów, poz.3 - komplety sportowe: koszulki sportowe z kr. rękawem i spodenki sportowe krótkie o maksymalnie 5 kompletów, poz. 4 - zestaw kompletów koszykarskich o maksymalnie 10 kompletów, poz. 5 – bluza bramkarska damska, bluza bramkarska męska, spodnie bramkarskie o maksymalnie 2 szt. każdego elementu, poz. 6 koszulki do biegania z nadrukiem damska o maksymalnie 5 szt. i męska o maksymalnie 5 szt.
Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować zamówienie opcjonalne na warunkach wynikających z zawartej umowy i po cenach określonych w złożonej przez wykonawcę ofercie. Asortymentu objętego „opcją” nie należy wliczać do ceny oferty. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego w przypadku gdy zamawiający z prawa opcji nie skorzysta.
Uwaga!!! Wartości przedmiotu zamówienia przewidzianego „ opcją” nie należy wliczać do ceny oferty, którą Wykonawca wpisze w formularzu ofertowym i cenowym.
5. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca jest zobowiązany:
a) Cz.I – dostarczyć w umownym terminie , rozładować i wnieść do wskazanego miejsca w siedzibie zamawiającego zamawiany sprzęt sportowy do siłowni, zmontować sprzęt, jeżeli jest on dostarczony w elementach, ustawić , uruchomić i przeszkolić nauczycieli wychowania fizycznego;
b) Cz.II- dostarczyć w umownym terminie stroje w nowych, nienaruszonych opakowaniach z widocznym oznaczeniem rozmiarowym.
6. Wszystkie koszty związane z obowiązkami , o których mowa w pkt. 4.11 leżą po stronie Wykonawcy.
7. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy w nowych, nienaruszonych opakowaniach, musi być wykonany zgodnie z wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do danego wyrobu, wolny od wad, odpowiadać normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych, posiadać aktualne aprobaty techniczne, gwarancje producenta, niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa oraz winien spełniać wszelkie wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami dla tego typu wyrobów i nie może być przedmiotem roszczeń osób trzecich.
8. Zamawiający wymaga , aby wraz z dostawą dla cz.I Wykonawca dostarczył instrukcje obsługi w języku polskim

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5c584496-8546-4254-88ef-eb7b373aa160
Biuletyn 595034-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiatowy Zespół Szkół Nr 4 im. J. Wejhera w Wejherowie
Regon 19891800000
Zamawiajacy adres ulica Sobieskiego
Zamawiajacy adres numer domu 344
Zamawiajacy miejscowosc Wejherowo
Zamawiajacy kod pocztowy 84-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 586 722 415,
Zamawiajacy fax 586 722 095
Zamawiajacy email sekretariat@zspg4.wejher.pl,
Adres strony url www.pzs4.wejher.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pzs4.wejher.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowy Zespół Szkół Nr 4 im. J. Wejhera , ul. Sobieskiego 344, 84-200 Wejherowo
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia siłowni wewnętrznej oraz dostawa strojów sportowych dla Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie
Numer referencyjny PZS4.271.2.6.2018.EC
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci NIE
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zamawiający nie wprowadza takiego ograniczenia.
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia sportowego do wewnętrznej siłowni nowo wybudowanego kompleksu sportowego oraz dostawa strojów sportowych dla Powiatowego Zespołu Szkół Nr 4 w Wejherowie. 2. Przedmiot zamówienia musi spełniać minimalne wymagania w zakresie parametrów oraz spełniać wymagania w zakresie ilości zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do specyfikacji: nr 8a – dla cz.I, 8b – dla cz. II . 3. Zamówienie jest podzielone na 2 części: a) Cz. I - Wyposażenie siłowni. CPV: 37400000-2 Artykuły i sprzęt sportowy 37442000-8 Ciężarki i sprzęt do ćwiczeń na wytrzymałość 37440000-4 Sprzęt do ćwiczeń fizycznych b) Cz. II– Stroje sportowe. CPV: 18412000-0 odzież sportowa 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania „prawa opcji” i zwiększenia zamówienia w trakcie trwania umowy dodatkowo o : a) w cz.I WYPOSAŻENIE SIŁOWNI – poz. 31 urządzenie na przywodziciela/odwodziciela uda o maksymalnie 1 szt. b) w cz.II w dziale STROJE SPORTOWE – poz. 1 bluza dresowa reprezentacyjna o maksymalnie 5 szt., poz.2 – komplety sportowe: koszulki sportowe z kr. rękawem i spodenki sportowe krótkie o maksymalnie 5 kompletów, poz.3 - komplety sportowe: koszulki sportowe z kr. rękawem i spodenki sportowe krótkie o maksymalnie 5 kompletów, poz. 4 - zestaw kompletów koszykarskich o maksymalnie 10 kompletów, poz. 5 – bluza bramkarska damska, bluza bramkarska męska, spodnie bramkarskie o maksymalnie 2 szt. każdego elementu, poz. 6 koszulki do biegania z nadrukiem damska o maksymalnie 5 szt. i męska o maksymalnie 5 szt. Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować zamówienie opcjonalne na warunkach wynikających z zawartej umowy i po cenach określonych w złożonej przez wykonawcę ofercie. Asortymentu objętego „opcją” nie należy wliczać do ceny oferty. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego w przypadku gdy zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Uwaga!!! Wartości przedmiotu zamówienia przewidzianego „ opcją” nie należy wliczać do ceny oferty, którą Wykonawca wpisze w formularzu ofertowym i cenowym. 5. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca jest zobowiązany: a) Cz.I – dostarczyć w umownym terminie , rozładować i wnieść do wskazanego miejsca w siedzibie zamawiającego zamawiany sprzęt sportowy do siłowni, zmontować sprzęt, jeżeli jest on dostarczony w elementach, ustawić , uruchomić i przeszkolić nauczycieli wychowania fizycznego; b) Cz.II- dostarczyć w umownym terminie stroje w nowych, nienaruszonych opakowaniach z widocznym oznaczeniem rozmiarowym. 6. Wszystkie koszty związane z obowiązkami , o których mowa w pkt. 4.11 leżą po stronie Wykonawcy. 7. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy w nowych, nienaruszonych opakowaniach, musi być wykonany zgodnie z wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do danego wyrobu, wolny od wad, odpowiadać normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych, posiadać aktualne aprobaty techniczne, gwarancje producenta, niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa oraz winien spełniać wszelkie wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami dla tego typu wyrobów i nie może być przedmiotem roszczeń osób trzecich. 8. Zamawiający wymaga , aby wraz z dostawą dla cz.I Wykonawca dostarczył instrukcje obsługi w języku polskim
Cpv glowny przedmiot 37400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Zamówienie musi zostać zrealizowane w ciągu maksymalnie 30 dni od podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia będzie zależał od deklaracji wykonawcy złożonej w ofercie i będzie podlegał ocenie przez zamawiającego w ramach kryteriów oceny ofert określonych w pkt. 20.3 specyfikacji.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. W celu potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał: a) dla cz. I że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną dostawę sprzętu stanowiącego wyposażenie siłowni wewnętrznej o wartości co najmniej 40 000 zł brutto. W przypadku podania wartości w innej walucie niż PLN zamawiający dokona ich przeliczenia według kursu średniego opublikowanego przez NBP z dnia będącego ostatnim dniem terminu na składanie ofert, b) dla cz. II zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: wykaz dostaw (wzór stanowi załącznik nr 6 do specyfikacji) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy – dotyczy cz.I ;
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w pkt. 18.7 specyfikacji, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (załącznik nr 5 do specyfikacji).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie: 1) zmiany wynagrodzenia, w przypadku zmiany wysokości podatku VAT, w stopniu i terminie odpowiadającym tym zmianom, przy zachowaniu ceny netto, 2) końcowego terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku: a) przejściowego braku na rynku produktów wchodzących w skład przedmiotu umowy, udokumentowanego przez Wykonawcę, b) wystąpienia okoliczności siły wyższej – jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołów, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, 3) zmiany zaoferowanego przedmiotu umowy, w przypadku wycofania z produkcji lub dystrybucji oferowanego modelu i zaproponowanie innego – przy zachowaniu wymaganych przez Zamawiającego parametrów oraz przy zachowaniu zaoferowanych cen, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia, zawartych w zapytaniu ofertowym; Wykonawca zapewni pisemnie Zamawiającego, iż zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji lub dystrybucji – przy zachowaniu zaoferowanych cen, 4) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów – przy zachowaniu zaoferowanych cen. 2. Strona wnioskująca o zmianę umowy, każdorazowo przekłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmiany do umowy.
IV 4 4 data 2018-08-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Do spraw nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie przepisy ustawy. 2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zespół Szkół nr 4 z siedzibą w Wejherowie przy ul. Sobieskiego 344; 2) dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych : iodo@pzs4.wejher.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres4 lat od zakończenia postępowania; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wyposażenie siłowni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 77367,48
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe • Okres gwarancji należy podać w miesiącach w formularzu ofertowym. Okres udzielonej gwarancji musi być taki sam dla wszystkich elementów zamówienia w danej części . Jeżeli Wykonawca poda okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie zasadą 1 rok = 12 miesięcy. • Okres gwarancji dla cz.I nie może być krótszy niż 24 miesiące i nie dłuższy niż 60 miesięcy. Jeśli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy dla cz. I Zamawiający dla potrzeb oceny oferty przyjmie odpowiednio okres 60 miesięcy, natomiast wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na zadeklarowany okres. Oferta wykonawcy, które zaproponuje krótszy termin gwarancji niż wymagany przez Zamawiającego dla danej części zostanie odrzucona, ponieważ treść oferty nie będzie odpowiadała treści specyfikacji. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 30 dni i nie krótszy niż 14 dni. Oferta wykonawcy, które zaproponuje dłuższy termin dostawy zostanie odrzucona, ponieważ jej treść oferty nie będzie odpowiadała treści specyfikacji. Jeśli Wykonawca zaoferuje termin dostawy krótszy niż 14 dni, Zamawiający dla potrzeb oceny oferty przyjmie odpowiednio termin 14 dni.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia sportowego do wewnętrznej siłowni nowo wybudowanego kompleksu sportowego Powiatowego Zespołu Szkół Nr 4 w Wejherowie. 2. Przedmiot zamówienia musi spełniać minimalne wymagania w zakresie parametrów oraz spełniać wymagania w zakresie ilości zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do specyfikacji: nr 8a. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania „prawa opcji” i zwiększenia zamówienia w trakcie trwania umowy dodatkowo o : a) w cz.I WYPOSAŻENIE SIŁOWNI – poz. 31 urządzenie na przywodziciela/odwodziciela uda o maksymalnie 1 szt. Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować zamówienie opcjonalne na warunkach wynikających z zawartej umowy i po cenach określonych w złożonej przez wykonawcę ofercie. Asortymentu objętego „opcją” nie należy wliczać do ceny oferty. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego w przypadku gdy zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Uwaga!!! Wartości przedmiotu zamówienia przewidzianego „ opcją” nie należy wliczać do ceny oferty, którą Wykonawca wpisze w formularzu ofertowym i cenowym. 6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres: a) dla cz. I – na min. 24 miesiące, przy czym okres udzielonej gwarancji będzie zależał od deklaracji wykonawcy w ofercie. Okres gwarancji będzie podlegał ocenie przez zamawiającego w ramach kryteriów oceny ofert określonych w pkt. 20.3 specyfikacji; Wykonawca jest zobowiązany udzielić na cały asortyment w danej części takiej samej gwarancji. 7. Zamawiający wymaga , aby wraz z dostawą dla cz.I Wykonawca dostarczył instrukcje obsługi w języku polskim. 8. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca jest zobowiązany: a) Cz.I – dostarczyć w umownym terminie , rozładować i wnieść do wskazanego miejsca w siedzibie zamawiającego zamawiany sprzęt sportowy do siłowni, zmontować sprzęt, jeżeli jest on dostarczony w elementach, ustawić , uruchomić i przeszkolić nauczycieli wychowania fizycznego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Stroje sportowe.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18412000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal 8647,15
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe • Okres gwarancji należy podać w miesiącach w formularzu ofertowym. Okres udzielonej gwarancji musi być taki sam dla wszystkich elementów zamówienia w danej części . Jeżeli Wykonawca poda okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie zasadą 1 rok = 12 miesięcy. • Okres gwarancji dla cz. II nie krótszy niż 12 miesięcy i nie dłuższy niż 36 miesięcy. Jeśli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy dla cz. II Zamawiający dla potrzeb oceny oferty przyjmie odpowiednio okres 36 miesięcy, natomiast wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na zadeklarowany okres. Oferta wykonawcy, które zaproponuje krótszy termin gwarancji niż wymagany przez Zamawiającego dla danej części zostanie odrzucona, ponieważ treść oferty nie będzie odpowiadała treści specyfikacji. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 30 dni i nie krótszy niż 14 dni. Oferta wykonawcy, które zaproponuje dłuższy termin dostawy zostanie odrzucona, ponieważ jej treść oferty nie będzie odpowiadała treści specyfikacji. Jeśli Wykonawca zaoferuje termin dostawy krótszy niż 14 dni, Zamawiający dla potrzeb oceny oferty przyjmie odpowiednio termin 14 dni.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa strojów sportowych dla Powiatowego Zespołu Szkół Nr 4 w Wejherowie. 2. Przedmiot zamówienia musi spełniać minimalne wymagania w zakresie parametrów oraz spełniać wymagania w zakresie ilości zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do specyfikacji 8b . 3. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca jest zobowiązany: a) Cz.II - dostarczyć w umownym terminie stroje w nowych, nienaruszonych opakowaniach z widocznym oznaczeniem rozmiarowym. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania „prawa opcji” i zwiększenia zamówienia w trakcie trwania umowy dodatkowo o : b) w cz.II w dziale STROJE SPORTOWE – poz. 1 bluza dresowa reprezentacyjna o maksymalnie 5 szt., poz.2 – komplety sportowe: koszulki sportowe z kr. rękawem i spodenki sportowe krótkie o maksymalnie 5 kompletów, poz.3 - komplety sportowe: koszulki sportowe z kr. rękawem i spodenki sportowe krótkie o maksymalnie 5 kompletów, poz. 4 - zestaw kompletów koszykarskich o maksymalnie 10 kompletów, poz. 5 – bluza bramkarska damska, bluza bramkarska męska, spodnie bramkarskie o maksymalnie 2 szt. każdego elementu, poz. 6 koszulki do biegania z nadrukiem damska o maksymalnie 5 szt. i męska o maksymalnie 5 szt. Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować zamówienie opcjonalne na warunkach wynikających z zawartej umowy i po cenach określonych w złożonej przez wykonawcę ofercie. Asortymentu objętego „opcją” nie należy wliczać do ceny oferty. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego w przypadku gdy zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Uwaga!!! Wartości przedmiotu zamówienia przewidzianego „ opcją” nie należy wliczać do ceny oferty, którą Wykonawca wpisze w formularzu ofertowym i cenowym. 6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres: a) dla cz. II – na min. 12 miesięcy , przy czym okres udzielonej gwarancji będzie zależał od deklaracji wykonawcy w ofercie. Okres gwarancji będzie podlegał ocenie przez zamawiającego w ramach kryteriów oceny ofert określonych w pkt. 20.3 specyfikacji. Wykonawca jest zobowiązany udzielić na cały asortyment w danej części takiej samej gwarancji.
  

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)