GuidZP400 |
74f03b47-1454-466f-9cf9-4ae738afe679
|
Biuletyn |
595395-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
|
Regon |
28836600028
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wybrzeże Armii Krajowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gliwice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44101
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 2789171, 2789172, 2789193,
|
Zamawiajacy fax |
032 2789197, 2789198
|
Zamawiajacy email |
przetargi@io.gliwice.pl
|
Adres strony url |
www.io.gliwice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
instytut badawczy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.io.gliwice.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej w języku polskim
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, Budynek Główny Dyrekcji, Parter, Kancelaria p. 134
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa stołu terapeutycznego do TBI dla Zakładu Radioterapii Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach
|
Numer referencyjny |
DO/DZ-381-1-118/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa stołu terapeutycznego do TBI dla Zakładu Radioterapii Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału
w Gliwicach.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załącznik nr 2 do SIWZ, tj. „Specyfikacja asortymentowo-cenowa” oraz załącznik nr 3 do SIWZ, tj. „Parametry techniczne”.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
3
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie dostawy sprzętu pomocniczego i / lub akcesoriów do radioterapii na łączną wartość nie mniejszą niż 50 000,00 zł brutto.
W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu jw. załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, ma obowiązek przeliczyć je na PLN. Do przeliczenia należy zastosować średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa powyżej zostanie spełniony jeżeli Wykonawcy ci wykażą łącznie jego spełnienie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (rozdział VI pkt 2 ppkt 2 SIWZ)
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzającego ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wskazany powyżej wykaz należy przedstawić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularze:
1) „Oferta Przetargowa” - załącznik nr 1 do SIWZ,
2) „Specyfikacja asortymentowo-cenowa” – załącznik nr 2 do SIWZ,
3) „Parametry techniczne” – załącznik nr 3 do SIWZ,
4) oświadczenie dot. przesłanek do wykluczenia – załącznik nr 4 do SIWZ,
5) oświadczenie dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 5 do SIWZ,
6) zobowiązanie podmiotu trzeciego o oddaniu do dyspozycji Wykonawcy zasobów w przypadku,
gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22
a ustawy Pzp – załącznik nr 7 do SIWZ,
7) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa do podpisania oferty i załączników.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zgodnie ze Wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ
§ 8 ZMIANY UMOWY
1. Z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej, zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza jednak możliwość zmiany w treści niniejszej umowy jedynie w następujących przypadkach:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
2) obniżenia ceny dostawy przy zachowaniu jakości zaoferowanego sprzętu.
3. Zmiana określona w ust. 2 pkt 1) powyżej obowiązuje z datą wprowadzenia jej w życie na podstawie przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-08-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
ofertę należy złożyć w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|