GuidZP400 |
d54cf723-552d-40ef-b3c1-d3501a68c067
|
Biuletyn |
595337-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gdańskie Centrum Informatyczne
|
Regon |
367708720
|
Zamawiajacy adres ulica |
Prof. Witolda Andruszkiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-601
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 3236415,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
zp@gdansk.gda.pl,
|
Adres strony url |
www.gci.gdansk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://gci.gdansk.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://gci.gdansk.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gdańskie Centrum Informatyczne ul. Prof. Witolda Andruszkiewicza 5, 80-601 Gdańsk
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa komputerów przenośnych na potrzeby zadań realizowanych przez Gdańskie Centrum Informatyczne
|
Numer referencyjny |
ZP/10/D/2018/K
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych wraz z niezbędnymi akcesoriami (w ramach zestawów nr 1 i nr 2 określonych w treści opisu przedmiotu zamówienia) na potrzeby zadań realizowanych przez Gdańskie Centrum Informatyczne, zgodnie z warunkami i wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wielkość zamówienia określa Załącznik nr 4 do SIWZ.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty produktów równoważnych w zakresie systemu operacyjnego dla wszystkich zestawów komputerowych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik do SIWZ.
4. Szczegółowe
wymagania i informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia oraz warunków płatności zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ – istotne postanowienia umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
15
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 3. Przygotowując ofertę,
Wykonawca winien dokładnie zapoznać się z zawartością wszystkich dokumentów składających się na specyfikację, którą należy odczytywać wraz z
ewentualnymi modyfikacjami i zmianami wnoszonymi przez Zamawiającego. 4. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu
zakupów. 5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia (dostawy) określono w SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU LUB Z CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1
ustawy. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w
postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy
lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia
17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 r. poz. 570). Wykonawca w takim
przypadku w treści formularza oferty winien określić adres strony internetowej pod którym dostępny jest właściwy odpis. 2. Jeżeli Wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w ust. 1 niniejszego
rozdziału – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3
Dokumenty o których mowa w ust. 2 winny być złożone wraz z tłuczeniem.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie określił szczególnych warunków udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty produktów równoważnych w przypadku systemu operacyjnego, zgodnie z opisem
przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik do SIWZ. 2. Wykonawca w formularzu oferty winien wskazać jaki rodzaj produktów oferuje
(Produkty Microsoft bądź produkty równoważne). W przypadku, gdy Wykonawca oferuje produkty równoważne Zamawiający wymaga, aby
wraz z ofertą Wykonawca dołączył dokumenty potwierdzające, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania w zakresie
równoważności opisane w SIWZ. 3. Zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 ustawy Pzp na Wykonawcy ciąży obowiązek, wykazania, że rozwiązania
równoważne spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego. 4. Zamawiający zastrzega sobie, w przypadku jakichkolwiek wątpliwości,
prawo sprawdzenia pełnej zgodności warunków i zakresu równoważności oferowanych produktów. W takim wypadku, Zamawiający wezwie
Wykonawców do przedstawienia dodatkowych dokumentów danego produktu w celu potwierdzenia spełnienia wymagań w zakresie
równoważności oraz próbek oferowanych Produktów, dla celów wykonania testów w środowiskach Zamawiającego. 4. Informacje na temat
dokumentów składanych w niniejszym postępowaniu oraz ich formie zawiera SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 7 000,00 zł
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu (przelew bankowy),
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
3. Dokument wadialny (poręczenie lub gwarancja) musi być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:
1) nazwę oraz wskazanie siedziby: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), oraz gwaranta/poręczyciela (banku, instytucji ubezpieczeniowej lub podmiotu poręczającego),
2) określenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,
3) kwotę,
4) termin ważności,
5) mieć formę oświadczenia bezwarunkowego płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez pośrednictwa banku lub innej tego typu instytucji,
6) być nieodwołalny,
7) obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp,
8) a także obejmować cały okres związania ofertą, określony w SIWZ.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na następujący rachunek Gdańskiego Centrum Informatycznego 02 1240 1268 1111 0010 7864 3106 z dopiskiem: „Wadium do przetargu: „Dostawa komputerów przenośnych na potrzeby zadań realizowanych przez Gdańskie Centrum Informatyczne - ZP/10/D/2018/K”.
5. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
6. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginał dokumentu wadium należy dołączyć do oferty.
7. Wadium wniesione w jednej z form określonych w ust. 2 pkt 2-5, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy Zamawiający otrzyma stosowny dokument przed terminem składania ofert.
8. Zaleca się, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą potwierdzenie wniesienia wadium w pieniądzu (kserokopia), nie stanowi to jednak obowiązku.
9. Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 – 4 Ustawy Pzp
10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
11. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
12. W ofercie należy wpisać nr konta, na który Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium wpłacone w pieniądzu.
13. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, zgodnie z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-08-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Otwarcie ofert nastąpi w Gdańskim Centrum Informatycznym ul. Prof. Witolda Andruszkiewicza 5, 80 – 601 Gdańsk (III piętro,
budynek - Centrum Administracyjno - Usługowe KOGA), w dniu 03.08.2018 r. o godz. 10:30. Otwarcie ofert jest jawne. Sposób przygotowania
oferty został określony w treści SIWZ. 2. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej: „RODO”. 1) Wykonawca biorący udział w postępowaniu winien znać i
przestrzegać wszelkich obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów o ochronie danych osobowych, w tym przepisów Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE; 2) Wykonawca winien wypełniać
obowiązki informacyjne przewidziane w artykule 13 lub artykule 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub
pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu; 3) Zamawiający zastrzega, że
przekazywane przez Wykonawcę dane osobowe mogą być wykorzystane wyłącznie w celach związanych z niniejszym postępowaniem; 4)
Wykonawca biorący udział w postępowaniu w treści formularza oferty składa stosowne oświadczenie w zakresie przepisów RODO; 5) Niniejsze
postanowienia dotyczące RODO mają zastosowanie również wobec podwykonawcy. Zamawiający zastrzega prawo zażądania stosowanego
oświadczenia od podwykonawcy w zakresie, o którym mowa w niniejszym ustępie. 6) Zmawiający, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informuje że: a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gdańskie
Centrum Informatyczne (dalej GCI) z siedzibą w Gdańsku (80-601) przy ul. Prof. Witolda Andruszkiewicza 5. b. w GCI powołany został inspektor
ochrony danych (IOD), z którym można kontaktować się: - listownie na adres: Gdańskie Centrum Informatyczne ul. Prof. Witolda Adruszkiewicza
5, 80-601 Gdańsk; - drogą elektroniczną na adres e-mail: iod/gci@gdansk.gda.pl c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6
ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; d. odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; e. Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas
trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych
osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g. w odniesieniu do
Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h. posiada Pani/Pan: - napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych, z zastrzeżeniem, że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, z zastrzeżeniem, że prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; - prawo do wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO; i. nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|