GuidZP400 |
b065013b-5666-4a76-8c09-96f47f5e467b
|
Biuletyn |
595357-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Polskie Wydawnictwo Muzyczne
|
Regon |
36371711300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Krasińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11 a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-111
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 422 70 44,
|
Zamawiajacy fax |
12 422 01 74
|
Zamawiajacy email |
zamowienia_publiczne@pwm.com.pl ,
|
Adres strony url |
www.pwm.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja Kultury podległa Ministerstwu Kultury i Dziedzidztwa Narodowego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pwm.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pwm.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, w języku polskim
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
na adres Polskie Wydawnictwo Muzyczne, al. Krasińskiego 11a, 31 -111 Kraków, pok 107
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zaprojektowanie, budowa oraz wdrożenie nowej platformy e-commerce oraz wsparcie techniczne dla tej platformy dla Polskiego Wydawnictwa Muzycznego.
|
Numer referencyjny |
ZZP.261.27.2018
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie, budowa oraz wdrożenie nowej platformy e-commerce oraz wsparcie techniczne dla tej platformy dla Polskiego Wydawnictwa Muzycznego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: załącznik nr 2 do SIWZ tj. Opis przedmiotu zamówienia, załącznik nr 6 do SIWZ tj. Wzór umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
72243000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, na podstawie art. 67 ust 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji projektu zgodnie z ofertą Wykonawcy, przy czym nie dłużej niż do 12 miesięcy od zawarcia umowy.
Wsparcie techniczne podstawowe do 12 miesięcy od zawarcia umowy.
Dodatkowe wsparcie techniczne – zgodnie z ofertą Wykonawcy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
3.1.1 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną (1) usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, to jest zaprojektowanie, budowa oraz wdrożenie nowej platformy e-commerce ze wsparciem technicznym, przy czym:
a) wartość każdej wykonywanej usługi wynosiła minimum 150 000,00 zł brutto
UWAGA! Przez jedną usługę Zamawiający rozumie jeden/ą kontrakt/umowę. W przypadku zamówień, które są wykonywane nadal, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że od dnia rozpoczęcia wykonywania wykazywanej usługi, na dzień składania ofert w niniejszym postępowaniu, zamówienie zostało zrealizowane - na kwotę minimum 150 000,00 zł brutto
W przypadku gdy Wykonawca dla potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu jw. załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż zloty polski , ma obowiązek przeliczyć je na PLN. Do przeliczenia należy zastosować średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu
a) zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia , w przypadku gdy umowa trwa nadal należy przyjąć aktualna datę w której nastąpiło spełnienie lub przekroczenie wartości, o której mowa w warunku udziału w postępowaniu;
b) w przypadku braku publikacji kursów walut NBP obowiązujących w dniach, o których mowa w pkt a) powyżej, zastosowanie mają kursy ostatnio ogłoszone, przed ww. dniami zgodnie z treścią § 8 pkt 5 Uchwały Nr 51/2002 Zarządu Narodowego Banku Polskiego z dnia 23.09.2002 r. w sprawie sposobu wyliczania i ogłaszania bieżących kursów walut obcych (Dz. Urz. NBP 2013.18).
Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3.1.2 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, będą to:
a) minimum trzech (3) programistów, z których każdy posiada następujące kwalifikacje i doświadczenie:
- wykształcenie wyższe techniczne
- co najmniej 3 lata doświadczenia w programowaniu open sourcowych platform e-commerce, zintegrowanych z aplikacjami zewnętrznymi takimi jak CRM, ERP, których wydajność pozwala na obsłużenie ruchu na poziomie 500 jednoczesnych użytkowników
b)minimum jednego (1) Project Managera, posiadającego co najmniej 3 lata doświadczenia w metodykach zwinnych (Agile i / lub Scrum) oraz w koordynowaniu prac związanych z zaprojektowaniem, budową oraz wdrożeniem platformy e-commerce.
4 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
4.1 warunki, o których mowa w pkt. 3.1.1 zostaną spełnione, jeżeli Wykonawcy ci wykażą łącznie:
• należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną (1) usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, to jest zaprojektowanie, budowa oraz wdrożenie nowej platformy e-commerce ze wsparciem technicznym, przy czym:
b) wartość każdej wykonywanej usługi wynosiła minimum 150 000,00 zł brutto
4.2 warunki, o których mowa w pkt. 3.1.2 zostaną spełnione, jeżeli Wykonawcy ci wykażą łączni, że dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, będą to::
a) minimum trzech (3) programistów, z których każdy posiada następujące kwalifikacje i doświadczenie:
- wykształcenie wyższe techniczne
- co najmniej 3 lata doświadczenia w programowaniu open sourcowych platform e-commerce, zintegrowanych z aplikacjami zewnętrznymi takimi jak CRM, ERP, których wydajność pozwala na obsłużenie ruchu na poziomie 500 jednoczesnych użytkowników
b)minimum jednego (1) Project Managera, posiadającego co najmniej 3 lata doświadczenia w metodykach zwinnych (Agile i / lub Scrum) oraz w koordynowaniu prac związanych z zaprojektowaniem, budową oraz wdrożeniem platformy e-commerce.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 2.2 dotyczących braku podstaw wykluczenia: a) Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2.2 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 4 stosuje się. 6. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający wymaga przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w pkt 2.2 7. Wykonawca nie będzie obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 8. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 9. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 10. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), skorzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 11. Oświadczenia, o których mowa w SIWZ dotyczące Wykonawcy oraz innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące Podwykonawców, składane są w oryginale. 12. Dokumenty, o których mowa w SIWZ, inne niż oświadczenia o których mowa w pkt 11 składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 13. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 14. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 15. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w SIWZ, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 16. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy Pzp. 17. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa pkt 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 18. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (spółka cywilna, konsorcjum) - art. 23 ust. 1 ustawy Pzp, w tym przypadku: 1) ustanawiają wspólnego pełnomocnika do reprezentowania ich w po¬stępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy wspólników spółki cywilnej, o ile upoważnienie / pełnomocnictwo do występowania w imieniu spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę). 2) Wykonawcy tworzący jeden podmiot są zobowiązani do przedłożenia wraz z ofertą stosownego pełnomocnictwa (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie / pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę). 3) Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę. 4) Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub jego notarialnie poświadczonej kopii. 5) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 6) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 7) Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w przepisie art. 366 KC. 8) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia mu umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 2.1 dotyczących potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu a) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych także wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ), wraz z dowodami potwierdzającymi, że ujęte w wykazie usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przy czym, dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) wykazu osób skierowanych (przewidzianych ) do realizacji zamówienia, wraz z informacjami czy te osoby posiadają wymagane kwalifikacje oraz doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, a także niezbędne do zakresu wykonywanych przez nie czynności, zgodnie z pkt 3.3.1 niniejszej SIWZ. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 10 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularze: 1) Formularz „Oferta przetargowa” - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Formularz cenowy – załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Oświadczenie dot. przesłanek do wykluczenia – załącznik nr 4 do SIWZ, 5) Oświadczenie dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 5 do SIWZ, 6) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie, 7) zobowiązanie podmiotu trzeciego o oddaniu do dyspozycji Wykonawcy zasobów w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - załącznik nr 8 do SIWZ,
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy mogą być wprowadzone w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z okoliczności określonych w art. 144 ust. 1 pkt od 2) do 6) ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w sytuacji: 1) konieczności przedłużenia terminu wykonania usług wskazanego w § 2 ust. 1 umowy lub terminów wskazanych w harmonogramie, w sytuacji zaistnienia obiektywnych okoliczności uniemożliwiających wykonanie usług w tym terminie lub w przypadku nieprzekazania przez Zamawiającego informacji lub materiałów koniecznych do wykonania usług; 2) zmiany osób wskazanych w wykazie osób pod warunkiem, że nowe osoby spełniać będą warunek potencjału osobowego opisany w postępowaniu, znak sprawy ZZP.261.19.2018; 3) zmiany lub rezygnacji z podwykonawców. W przypadku gdy podwykonawca jest podmiotem, na zasoby którego Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia dany warunek w stopniu nie mniejszym niż dotychczasowy podwykonawca. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 pkt 1 - 3 wprowadzone mogą być w przypadku zaistnienia okoliczności w nich wskazanych. Zainteresowana Strona składa pisemnie lub drogą elektroniczną wniosek zawierający opis zmiany, uzasadnienie faktyczne lub prawne, koszty wprowadzenia zmiany (jeżeli dotyczy) i inne informacje konieczne do oceny i przeprowadzenia zmiany. Druga Strona może zaakceptować wniosek, wprowadzić do niego zmiany lub go odrzucić. 4. W przypadku akceptacji wniosku Strony zawierają stosowny aneks. W przypadku wprowadzenia zmian do wniosku, Strony ustalają treść zmiany umowy, której zakres ten nie może przekroczyć granic zmian wskazanych w ust. 2. 5. Do wprowadzenia zmiany (zawarcia aneksu) nie dochodzi gdy Strona odrzuciła wniosek lub gdy Strony nie doszły do porozumienia co do treści zmiany.
|
IV 4 4 data |
2018-08-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|