Dostawa papierów medycznych (DFP.271.131.2018.AJ)

Data publikacji 2018-07-26
Data zakończenia 2018-08-03 00:00:00
Instytucja Szpital Uniwersytecki w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 594410-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa papierów medycznych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 907f2cb4-412c-40bb-9db2-5ade517281b4
Biuletyn 594410-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Uniwersytecki w Krakowie
Regon 28868500000
Zamawiajacy adres ulica Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 36
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-501
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 012 424 71 21,012 424 70 46
Zamawiajacy fax 012 424 71 22, 012 424 71 20
Zamawiajacy email info@su.krakow.pl
Adres strony url www.su.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia http://www.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa papierów medycznych (DFP.271.131.2018.AJ)
Numer referencyjny DFP.271.131.2018.AJ
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa papierów medycznych.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 148771,36
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 3 stosuje się.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego: Materiały firmowe – np. foldery, katalogi, materiały informacyjne, karty charakterystyki, ulotki, instrukcje lub wyciągi z instrukcji, dokumentacja techniczna, świadectwa rejestracji, oświadczenia producenta – potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie do oferty wypełnionego dokumentu w formie elektronicznej na płycie CD/DVD. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Arkusz cenowy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie do oferty wypełnione dokumenty w formie elektronicznej na płycie CD/DVD. (arkusz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania). 3. Oświadczenie w zakresie podanym w załączniku nr 2 do specyfikacji. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie to składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii: 4.1. dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. 4.2. dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium dla poszczególnych części wynosi: część 1 - 1 100,00 zł część 2 - 1 100,00 zł część 3 - 50,00 zł część 4 - 10,00 zł część 5 - 20,00 zł część 6 - 800,00 zł
Aukcja elektroniczna 1
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona www.soldea.pl
Elementy aukcji elektronicznej W toku aukcji elektronicznej stosowane będzie jedynie kryterium ceny.
Informaje udostepnione wykonawcom Informacja o ofercie wykonawcy, jej punktacji i klasyfikacji w rankingu ofert oraz o punktacji najkorzystniejszej oferty, informacja o terminie otwarcia i zamknięcia aukcji. Przez cały czas trwania aukcji do jej zamknięcia.
Informaje przebiegu aukcji Aukcja rozpocznie się w wyznaczonym w zaproszeniu terminie. Zaproszenie będzie zawierać także planowany termin zakończenia aukcji. Jeżeli w wyznaczonym w zaproszeniu czasie pojawi się oferta dowolnego wykonawcy to nastąpi dogrywka opisana niżej w sposobie zakończenia aukcji elektronicznej. Oferty muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Podpisanie oferty nie jest jednoznaczne z jej przyjęciem. Każda złożona (wysłana) oferta przed przyjęciem będzie automatycznie weryfikowana w zakresie ważności podpisu elektronicznego.
Warunki do licytacji Wykonawca po zalogowaniu do systemu będzie miał możliwość składania kolejnych ofert od momentu otwarcia aukcji. Warunkiem przyjęcia oferty przez system będzie to by była ona korzystniejsza od poprzedniej oferty wykonawcy. Kolejne oferty muszą być obniżane co najmniej o wartość postąpienia. Drugim warunkiem przyjęcia oferty jest jej złożenie w trakcie trwania aukcji. Minimalne wysokości postąpień zostaną ustalone w oparciu o najniższą cenę spośród złożonych ofert, niepodlegających odrzuceniu w zakresie każdej aukcji z osobna według poniższego schematu: Przedział, w którym mieści się najniższa cena spośród złożonych ofert - Wartość postąpienia: do 100,00 zł - 1,00 zł; od 100,01 zł do 500,00 zł - 10,00 zł; od 500,01 zł do 1.000,00 zł - 50,00 zł; od 1.000,01 zł do 5.000,00 zł - 100,00 zł; od 5.000,01 zł do 10.000,00 zł - 200,00 zł; od 10.000,01 zł do 20.000,00 zł - 500,00 zł; od 20.000,01 zł do 50.000,00 zł - 1.000,00 zł; od 50.000,01 zł do 100.000,00 zł - 2.000,00 zł; od 100.000,01 zł do 500.000,00 zł - 3.000,00 zł; od 500.000,01 zł do 1.000.000,00 zł - 5.000,00 zł; od 1.000.000,01 zł do 5.000.000,00 zł - 7.000,00 zł; od 5.000.000,01 zł do 10.000.000,00 zł - 10.000,00 zł; od 10.000.000,01 zł - 20.000,00 zł. Sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczanie postąpień na punktową ocenę oferty, z uwzględnieniem punktacji otrzymanej przed otwarciem aukcji. Ocenie będzie podlegać cena brutto, podobnie jak w fazie poprzedzającej przeprowadzenie aukcji. Punktacja będzie dokonana z dokładnością do 8 miejsc po przecinku.
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego a) system operacyjny Windows 7/8/10; b przeglądarka internetowa IE / FireFox, Edge, Chrome. Zalecamy aktualizowanie na bieżąco wersji przeglądarek; c) przeglądarka musi obsługiwać protokół szyfrowania TLS 1.0 (najnowsze wersje przeglądarek); d) zainstalowane bezpłatne oprogramowanie Java (Oracle, wersja 32-bitowa); e) włączona obsługa kodu JavaScript. Stabilne połączenie z internetem; f) wyłączona obsługa przez serwer proxy; g) kwalifikowany podpis elektroniczny; h) zastosowanie się do aktualnych zaleceń na stronie operatora aukcji (www.soldea.pl).
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja a) wykonawcy dopuszczeni do aukcji otrzymają od Zamawiającego poufne identyfikatory, komplety login-hasło, umożliwiające im zalogowanie do systemu aukcyjnego EPP (www.soldea.pl). b) przed przystąpieniem do aukcji Wykonawcy przeprowadzają proces rejestracji zgodnie z instrukcją operatora platformy. c) dokonanie procesu rejestracji jest warunkiem koniecznym udziału w aukcji. d) wykonawca ma możliwość przeprowadzenia rejestracji od momentu otrzymania wraz z zaproszeniem poufnego identyfikatora. W toku rejestracji Wykonawca testuje posiadany podpis elektroniczny. e) zaproszenia do udziału w aukcji elektronicznej, zawierające, między innymi, poufne identyfikatory, zostaną przekazane wykonawcom przez Zamawiającego drogą elektroniczną na adres e-mail wykonawcy, wskazany w formularzu oferty, a jeżeli wykonawca nie posiada możliwości odbioru e-mail, zaproszenie i identyfikatory zostaną przesłane na nr faksu wskazany w formularzu oferty.
IV aukcja jednoetapowa 1
IV aukcja jednoetapowa czas 15 min
Warunki zamkniecia aukcji Jeżeli w okresie 5 min. przed planowanym terminem zamknięcia aukcji nie zostanie złożona jakakolwiek nowa oferta to aukcja zakończy się w planowanym terminie. Jeżeli natomiast w okresie 5 minut przed planowanym terminem zamknięcia aukcji zostanie złożona nowa oferta dowolnego wykonawcy to aukcja będzie trwała dalej i zakończy się dopiero, gdy w ustalonym czasie 5 minut nie pojawi się żadna nowa oferta któregokolwiek wykonawcy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst reguluje wzór umowy będący załącznikiem nr 3 do Specyfikacji
IV 4 4 data 2018-08-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 54237,80
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1 Papier do posiadanego Videoprintera Mitsubishi K 65 HM 110X20. Wymagany oryginał - 100 szt. 2 Papier do posiadanego Videoprintera Mitsubishi CK 30S. Wymagany oryginał - 10 szt. 3 Papier do posiadanego Videoprintera Mitsubishi K 61 B 110X20 - 2 700 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 51826,20
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1 Papier do posiadanego Videoprintera Sony UPP-110HD 110X20. Wymagany oryginał. - 600 szt. 2 Papier do posiadanego Videoprintera Sony UPP 110HA 110X20. Wymagany oryginał. - 10 szt. 3 Papier do posiadanego Videoprintera Sony UPP 210 210x25. Wymagany oryginał, czułość 210 HD. - 120 szt. 4 Papier do posiadanego Videoprintera Sony UPP 725 A. Wymagany oryginał. - 5 szt. 5 Papier USG do posiadanego Videoprintera Sony UPP-110HG 110X8. Wymagany oryginał. - 100 szt. 6 Papier do posiadanego Videoprintera Sony - UPP-84 HG- 84X12,5. Wymagany oryginał. - 80 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2735,10
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1 Papier do posiadanego EKG Marquette 210X280X300. Wymagany oryginał. - 90 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 428,60
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1 Papier do posiadanej drukarki Biotronik 112X125X300 ICS 3000. Wymagany oryginał. - 10 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 935,16
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1 Rolka etykiet do posiadanego Spektrofotometru-Nanodrop-714-071400. Wymagany oryginał. - 5 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 38608,50
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1 Papier do posiadanego Progr. Medtronic 110X150X200 - 50 szt. 2 Papier do posiadanego EKG Siemens Megacard 740 210x300x200 - 15 szt. 3 Papier do posiadanego EKG Siemens Megacard 350 210x300x200 - 10 szt. 4 Papier do posiadanego EKG Siemens Sicard 460 147x100x400 - 10 szt. 5 Papier do posiadanego EKG Ascard 33 B/N 110x15 - 10 szt. 6 Papier do posiadanego EKG Ascard 4 112x25 - 8 400 szt. 7 Papier do posiadanego EKG Ascard B5 60x25 - 15 szt. 8 Papier do posiadanego EKG Ascard B5 58x25 - 30 szt. 9 Papier do posiadanego EKG Ascard 3 104x40, gładki - 10 szt. 10 Papier do posiadanego EKG Ascard 3 104x40m z nadrukiem - 10 szt. 11 Papier do posiadanego EKG BTL08-LT-LC - 210x25 - 100 szt. 12 Papier do EKG E-30 3 kanałowy 100x40 - 10 szt. 13 Papier do posiadanego EKG Hellige Cardiosmart 210x295x150 - 10 szt. 14 Papier do posiadanego EKG Deadalus/Candia 210x20 - 10 szt. 15 Papier do posiadanego KTG Hewlett Packard M 1911 A 150x100x150 (bez perforacji) - 2 000 szt. 16 Papier do posiadanego EKG Hewlett Packard M 1709 A 210x300x200 - 250 szt. 17 Papier do posiadanego KTG Hewlett Packard PERFOR. 152x100x150 - 10 szt. 18 Papier do posiadanego KTG Sonicaid Oxford Team 143x150x300 - 5 szt. 19 Papier do posiadanego KTG CadencE 31 MFM 112x90x150 szt. - 100 szt. 20 Papier do drukarki laboratoryjnej 60X30, gładki - 10 szt. 21 Papier termiczny do drukarki laboratoryjnej 57x30 B/N - 2 000 szt. 22 Papier do drukarki laboratoryjnej 110x30 B/N - 350 szt. 23 Papier do posiadanej drukarki laboratoryjnej Rapid-Lab 865 110x20, gładki - 10 szt. 24 Papier do drukarki laboratoryjnej 38x5 B/N - 10 szt. 25 Papier do drukarki laboratoryjnej 55x40, gładki - 15 szt. 26 Papier do drukarki Vitalograph 112x28,5 - 10 szt. 27 Papier do posiadanego spirometru Vitatalograph 112x25 - 70 szt. 28 Papier do posiadanej drukarki Statim 5000 SM0020 57x6 - 10 szt. 29 Papier do spirometru 112x28,5, gładki - 10 szt. 30 Papier do sterylizatora 5XL 79x30, gładki - 30 szt. 31 Papier termoczuły do posiadanej drukarki HP - 50x30, gładki - 10 szt. 32 Papier do centrali - 50x30 - HP - 8605, gładki - 10 szt. 33 Papier do posiadanego defibrylatora Combi II 50X30 - 8545, kratka - 10 szt. 34 Papier do posiadanego defibrylatora czytnika mikropłyt MARQUETTE 9402-028, 50x30 - 70 szt. 35 Papier do defibrylatora 56x30 - 50 szt. 36 Papier do defibrylatora 57x15 - 50 szt. 37 Papier do posiadanego defibrylatora CORPULS 3, 106x22 - 100 szt. 38 Papier do posiadanego defibrylatora CORPULS 3, 106x23 - 10 szt. 39 Papier do defibrylatora Zool 8000-0300, 90x90x200 - 20 szt. 40 Papier do posiadanego KTG Sonicaid Oxford Team 143x150x300 - 10 szt. 41 Papier termiczny do drukarek 57x6 B/N - 10 szt. 42 Papier termiczny do drukarki laboratoryjnej 57x20 B/N - 10 szt. 43 Papier termoczuły 110x30 do posiadanego analizatora Mini-Vidas, gładki - 10 szt. 44 Papier do posiadanego EKG ELI 250 216x279 - 10 szt.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)