Dostawa środków trwałych, surowców i materiałów

Data publikacji 2018-07-26
Data zakończenia 2018-08-03 00:00:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu
Miejscowość Zamość
Województwo lubelskie
Branża
  • Wyroby elektryczne,
  • Mikroelektroniczne maszyny i aparatura oraz mikrosystemy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 595242-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 445100008, 442125004, 317121104, 316822105, 426310008, 443152003, 146220007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków trwałych, surowców i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia prac przedwdrożeniowych, z podziałem na nw. części:
Część 1 zamówienia: Dostawa materiałów
Część 2 zamówienia: Dostawa podzespołów układu elektronicznego FPGA oraz toru optycznego
Część 3 zamówienia: Dostawa narzędzi
Część 4 zamówienia: Dostawa elementów mechanicznych i elektronicznych sortera fasoli
Część 5 zamówienia: Dostawa szlifierki
Część 6 zamówienia: Dostawa elektrod do napawania
Część 7 zamówienia: Dostawa materiałów do tłoczników
w związku z realizacją projektu „Wsparcie zarządzania badaniami naukowymi i komercjalizacja wyników prac B+R w jednostkach naukowych i przedsiębiorstwach” współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014–2020 (Działanie 4.4).
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. W związku z tym, każdą wyspecyfikowaną część należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienie), wszystkie zapisy znajdujące się w siwz, dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część lub na cały przedmiot zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zawiera:
załącznik nr 1.1 do siwz – dot. części 1 zamówienia;
załącznik nr 1.2 do siwz – dot. części 2 zamówienia;
załącznik nr 1.3 do siwz – dot. części 3 zamówienia;
załącznik nr 1.4 do siwz – dot. części 4 zamówienia;
załącznik nr 1.5 do siwz – dot. części 5 zamówienia;
załącznik nr 1.6 do siwz – dot. części 6 zamówienia;
załącznik nr 1.7 do siwz – dot. części 7 zamówienia;
W opisie przedmiotu zamówienia określone zostały minimalne parametry techniczno-jakościowe oraz inne wymagania jakie środki trwałe /surowce/materiały muszą spełnić.
Oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany i wolny od wad.
Wykonawca zaproponuje przedmiot zamówienia o parametrach/warunkach nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym: załącznik nr 2 do siwz.
4.Cześć 1 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 14 dni (od dnia udzielenia zamówienia)
Cześć 2 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 30 dni (od dnia udzielenia zamówienia)
Cześć 3 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 14 dni (od dnia udzielenia zamówienia)
Cześć 4 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 45 dni (od dnia udzielenia zamówienia)
Cześć 5 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 30 dni (od dnia udzielenia zamówienia)
Cześć 6 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 30 dni (od dnia udzielenia zamówienia)
Cześć 7 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 30 dni (od dnia udzielenia zamówienia)
5.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: 1) Nazwa kryterium: Cena oferty, Waga 60 % , Maksymalna liczba punktów 60; Zasady oceny Zamawiający zawarł w rozdziale XII pkt 2 siwz. Liczba punktów, jaką można uzyskać zostanie wyliczona wg wzoru wskazanego w rozdziale XII pkt 2 siwz. 2) Nazwa kryterium: Termin realizacji, Waga 20 % , Maksymalna liczba punktów 20; Zasady oceny Zamawiający zawarł w rozdziale XII pkt 2 siwz. Liczba punktów, jaką można uzyskać zostanie wyliczona wg wzoru wskazanego w rozdziale XII pkt 2 siwz. 3) Nazwa kryterium: Okres gwarancji, Waga 20 % , Maksymalna liczba punktów 20; Zasady oceny Zamawiający zawarł w rozdziale XII pkt 2 siwz. Liczba punktów, jaką można uzyskać zostanie wyliczona wg wzoru wskazanego w rozdziale XII pkt 2 siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 79a522f9-b563-4a36-b447-8e615d765762
Biuletyn 595242-N-2018
Zamawiajacy nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu
Regon 6004411400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Pereca
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Zamość
Zamawiajacy kod pocztowy 22400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 084 6383555, 6383444
Zamawiajacy fax 846 383 500
Zamawiajacy email rektorat@pwszzamosc.pl
Adres strony url www.pwszzamosc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „Wsparcie zarządzania badaniami naukowymi i komercjalizacja wyników prac B+R w jednostkach naukowych i przedsiębiorstwach” współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014–2020 (Działanie 4.4)
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pwszzamosc.pl/bip
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj. Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu, ul. Pereca 2, 22-400 Zamość – w sekretariacie (pokój nr 124)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków trwałych, surowców i materiałów
Numer referencyjny AI 261-01/MF/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków trwałych, surowców i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia prac przedwdrożeniowych, z podziałem na nw. części: Część 1 zamówienia: Dostawa materiałów Część 2 zamówienia: Dostawa podzespołów układu elektronicznego FPGA oraz toru optycznego Część 3 zamówienia: Dostawa narzędzi Część 4 zamówienia: Dostawa elementów mechanicznych i elektronicznych sortera fasoli Część 5 zamówienia: Dostawa szlifierki Część 6 zamówienia: Dostawa elektrod do napawania Część 7 zamówienia: Dostawa materiałów do tłoczników w związku z realizacją projektu „Wsparcie zarządzania badaniami naukowymi i komercjalizacja wyników prac B+R w jednostkach naukowych i przedsiębiorstwach” współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014–2020 (Działanie 4.4). 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. W związku z tym, każdą wyspecyfikowaną część należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienie), wszystkie zapisy znajdujące się w siwz, dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część lub na cały przedmiot zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zawiera: załącznik nr 1.1 do siwz – dot. części 1 zamówienia; załącznik nr 1.2 do siwz – dot. części 2 zamówienia; załącznik nr 1.3 do siwz – dot. części 3 zamówienia; załącznik nr 1.4 do siwz – dot. części 4 zamówienia; załącznik nr 1.5 do siwz – dot. części 5 zamówienia; załącznik nr 1.6 do siwz – dot. części 6 zamówienia; załącznik nr 1.7 do siwz – dot. części 7 zamówienia; W opisie przedmiotu zamówienia określone zostały minimalne parametry techniczno-jakościowe oraz inne wymagania jakie środki trwałe /surowce/materiały muszą spełnić. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany i wolny od wad. Wykonawca zaproponuje przedmiot zamówienia o parametrach/warunkach nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym: załącznik nr 2 do siwz. 4.Cześć 1 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 14 dni (od dnia udzielenia zamówienia) Cześć 2 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 30 dni (od dnia udzielenia zamówienia) Cześć 3 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 14 dni (od dnia udzielenia zamówienia) Cześć 4 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 45 dni (od dnia udzielenia zamówienia) Cześć 5 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 30 dni (od dnia udzielenia zamówienia) Cześć 6 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 30 dni (od dnia udzielenia zamówienia) Cześć 7 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 30 dni (od dnia udzielenia zamówienia) 5.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: 1) Nazwa kryterium: Cena oferty, Waga 60 % , Maksymalna liczba punktów 60; Zasady oceny Zamawiający zawarł w rozdziale XII pkt 2 siwz. Liczba punktów, jaką można uzyskać zostanie wyliczona wg wzoru wskazanego w rozdziale XII pkt 2 siwz. 2) Nazwa kryterium: Termin realizacji, Waga 20 % , Maksymalna liczba punktów 20; Zasady oceny Zamawiający zawarł w rozdziale XII pkt 2 siwz. Liczba punktów, jaką można uzyskać zostanie wyliczona wg wzoru wskazanego w rozdziale XII pkt 2 siwz. 3) Nazwa kryterium: Okres gwarancji, Waga 20 % , Maksymalna liczba punktów 20; Zasady oceny Zamawiający zawarł w rozdziale XII pkt 2 siwz. Liczba punktów, jaką można uzyskać zostanie wyliczona wg wzoru wskazanego w rozdziale XII pkt 2 siwz.
Cpv glowny przedmiot 44510000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Informacje na temat katalogow Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: 1) Nazwa kryterium: Cena oferty, Waga 60 % , Maksymalna liczba punktów 60; Ocenie zostanie poddana cena brutto za realizację zamówienia, podana w „Formularzu oferty”; Zasady oceny Zamawiający zawarł w rozdziale XII pkt 2 siwz. Liczba punktów, jaką można uzyskać zostanie wyliczona wg wzoru wskazanego w rozdziale XII pkt 2 siwz. 2) Nazwa kryterium: Termin realizacji, Waga 20 % , Maksymalna liczba punktów 20; Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego „Formularza oferty” i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy; termin realizacji liczony jest w dniach kalendarzowych; Wykonawca może podać wyłącznie pełne dni kalendarzowe; Ocenie zostanie poddany termin realizacji liczony w dniach kalendarzowych, od dnia podpisania umowy do dnia realizacji zamówienia; minimalny/maksymalny termin realizacji wymagany przez Zamawiającego wynosi: Cześć 1 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni (minimalny) i nie dłuższy niż 14 dni (maksymalny); Cześć 2 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni (minimalny) i nie dłuższy niż 30 dni (maksymalny); Cześć 3 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni (minimalny) i nie dłuższy niż 14 dni (maksymalny); Cześć 4 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni(minimalny) i nie dłuższy niż 45 dni (maksymalny); Cześć 5 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni(minimalny) i nie dłuższy niż 30 dni (maksymalny); Cześć 6 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni (minimalny) i nie dłuższy niż 30 dni (maksymalny); Cześć 7 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni (minimalny) i nie dłuższy niż 30 dni (maksymalny); Zasady oceny Zamawiający zawarł w rozdziale XII pkt 2 siwz. Liczba punktów, jaką można uzyskać zostanie wyliczona wg wzoru wskazanego w rozdziale XII pkt 2 siwz. 3) Nazwa kryterium: Okres gwarancji, Waga 20 % , Maksymalna liczba punktów 20; ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego „Formularza oferty” i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy; okres gwarancji liczony jest w miesiącach; Wykonawca może podać wyłącznie pełne miesiące. Ocenie zostanie poddany okres gwarancji liczony w miesiącach, od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przez Strony umowy; część 1-7 zamówienia: nie krótszy niż 12 miesiące; Zasady oceny Zamawiający zawarł w rozdziale XII pkt 2 siwz. Liczba punktów, jaką można uzyskać zostanie wyliczona wg wzoru wskazanego w rozdziale XII pkt 2 siwz. 4)Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium. 5)Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach wszystkich kryteriów, tj. suma punktów przyznanych w kryterium „Cena oferty”, „Termin realizacji” i „Okres gwarancji”. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. 6)Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą ilość punktów (stanowiącą sumę punktów uzyskanych w ramach wszystkich kryteriów, tj. „cena oferty” , „termin realizacji” i „okres gwarancji”).
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz oferty – sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 2.Oświadczenia Wykonawcy, o których mowa w Rozdziale VII SIWZ; 3. W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez PEŁNOMOCNIKA wymagane jest dołączenie pełnomocnictwa; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 5. W terminie 3 dni od dnia opublikowania na stronie internetowej Zamawiającego http://pwszzamosc.pl/bip/ (zakładka Zamówienia publiczne – 2018) informacji o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu informacji o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informacje o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, polegających na: 1. zastąpieniu sprzętu, określonego w Ofercie Wykonawcy, innym sprzętem, w sytuacji gdy sprzęt stanowiący przedmiot umowy został wycofany z rynku lub zaprzestano produkcji, co wywołało obiektywną niemożność ich dostarczenia, a nowy sprzęt charakteryzuje się nie gorszymi parametrami/wymogami określonymi w SIWZ i nie gorszymi warunkami gwarancji; 2. przedłużeniu terminu wykonania Zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności, za które nie odpowiada Wykonawca, maksymalnie o 7 dni
IV 4 4 data 2018-08-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZACA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu (adres: Pereca 2, 22-400 Zamość, e-mail: rektorat@pwszzamosc.pl); b) Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Jarosław Martyn, tel. tel. 84 638 35 55, e-mail: martyn.jaroslaw@pwszzamosc.pl; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym o kreślonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazywane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postepowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o którym mowa w art. 14 ust.5 RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44212500-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1 do siwz. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym: załącznik nr 2 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa podzespołów układu elektronicznego FPGA oraz toru optycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31712110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa podzespołów układu elektronicznego FPGA oraz toru optycznego . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.2 do siwz. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym: załącznik nr 2 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa narzędzi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44510000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.3 do siwz. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym: załącznik nr 2 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa elementów mechanicznych i elektronicznych sortera fasoli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31682210-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów mechanicznych i elektronicznych sortera fasoli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.4 do siwz. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym: załącznik nr 2 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa szlifierki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42631000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa szlifierki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.5 do siwz. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym: załącznik nr 2 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa elektrod do napawania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44315200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektrod do napawania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.6 do siwz. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym: załącznik nr 2 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów do tłoczników
Zalacznik cpv glowny przedmiot 14622000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do tłoczników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.7 do siwz. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym: załącznik nr 2 do siwz.
  

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)