GuidZP400 |
2989aa39-46b7-49cd-956c-c86869a8adf7
|
Biuletyn |
595176-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Grudziądzki
|
Regon |
87111861000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Małomłyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Grudziądz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
86300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
56 45 14 400
|
Zamawiajacy fax |
56 45 14 401
|
Zamawiajacy email |
promocja@powiatgrudziadzki.pl
|
Adres strony url |
www.bip.powiatgrudziadzki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiatgrudziadzki.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Tak W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się zgodnie z wyborem Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 z późn. zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2017 r. poz. 1219 z późn. zm.), adres e-mail: bip@powiatgrudziadzki.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiat Grudziądzki, ul. Małomłyńska 1, 86 - 300 Grudziądz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostosowanie istniejącej szczegółowej wysokościowej osnowy geodezyjnej do obowiązującego Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 października 2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych wraz z założeniem i pomiarem osnowy wielofunkcyjnej na terenie powiatu grudziądzkiego
|
Numer referencyjny |
PR.272.1.4.2018
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostosowanie istniejącej szczegółowej wysokościowej osnowy geodezyjnej do obowiązującego Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 października 2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych wraz
z założeniem i pomiarem osnowy wielofunkcyjnej na terenie powiatu grudziądzkiego”.
2. Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa:
- Załącznik nr 8 do siwz. – Warunki techniczne,
- Załącznik nr 7 do siwz. – projekt umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
72312000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają wymagane uprawnienia tj. jedną osobę z uprawnieniami zawodowymi w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 3 „geodezyjne pomiary podstawowe” oraz dwiema osobami z uprawnieniami zawodowymi w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 „geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne” (lub uprawnienia równoważne wydane w innym kraju przez odpowiednie instytucje lub organy)
b) wykonał, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, niżej wymienione usługi przy czym wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zrealizowali łącznie niżej wymienione usługi tj.
- 1 usługę, polegającą na opracowaniu projektu przeliczenia obowiązującej w PODGiK osnowy wysokościowej do Państwowego Systemu Odniesień Przestrzennych PL-EVRF2007-NH o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto dla dowolnego PODGiK w Polsce,
- 2 usługi, polegające na wykonaniu realizacji szczegółowej osnowy geodezyjnej (stabilizacja, pomiar i wyrównanie) o wartości nie mniejszej niż 200 000.00 zł brutto każda, dla dowolnego PODGiK w Polsce.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia dokumentów:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp;
b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
d) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1785 z późn. zm.).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia dokumentów:
a) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 5 do siwz.
b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości usług których dotyczyły, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 6 do siwz.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ponadto Wykonawca w ofercie składa:
1) formularz ofertowy na załączonym druku stanowiącym załącznik nr 1 do siwz.,
2) dowód wniesienia wadium,
3) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp - jeżeli dotyczy;
4) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli dotyczy;
5) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby wykonawcy składającego ofertę - jeżeli dotyczy.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące złotych 00/100)
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wykonawca złoży dokument w formie oryginału potwierdzającego wniesienie wadium w siedzibie Zamawiającego, ul. Małomłyńska 1, 86 – 300 Grudziądz, pok. nr 220. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Łasinie, nr rachunku 42 9500 0008 0007 1198 2000 0270, z dopiskiem na przelewie: Wadium – „Dostosowanie istniejącej szczegółowej wysokościowej osnowy geodezyjnej do obowiązującego Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 października 2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych wraz z założeniem i pomiarem osnowy wielofunkcyjnej na terenie powiatu grudziądzkiego” Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę i godzinę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego, a nie datę wydania dyspozycji przelewu. Kopię poświadczoną za zgodność
z oryginałem należy załączyć do oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany umowy w następujących okolicznościach:
1) niezależnego od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy i któremu nie można było zapobiec mino dochowania należytej staranności;
2) terminu wykonania przedmiotu umowy, z przyczyn określonych powyżej;
3) zmiany warunków i terminów płatności w związku z wcześniejszym lub późniejszym wykonaniem prac;
4) zmiany podwykonawcy, na zasoby którego Wykonawca powołał się w ofercie w celu wykazania się spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Do zmiany takiej może dojść na prośbę Wykonawcy wyłącznie w uzasadnionym przypadku i pod warunkiem wskazania przez niego innego Podwykonawcy, spełniającego warunek udziału w postępowaniu do spełnienia, którego wskazany był w ofercie Podwykonawca- zmiana nie będzie podstawą do wydłużenia terminu realizacji zamówienia, i zakresu usług im powierzonych;
5) zmiany obowiązującej stawki VAT, jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zmianę koszów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę;
6) zmiany personelu (uprawnieni geodeci) przy czym kwalifikacje wskazanych osób muszą być takie same lub wyższe.
|
IV 4 4 data |
2018-08-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Grudziądzki ul. Małomłyńska 1, 86 – 300 Grudziądz.
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Powiecie Grudziądzkim jest Pan Dawid Banasiak – dawid.banasiak@powiatgrudziadzki.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostosowanie istniejącej szczegółowej wysokościowej osnowy geodezyjnej do obowiązującego Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 października 2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych wraz z założeniem i pomiarem osnowy wielofunkcyjnej na terenie powiatu grudziądzkiego” nr sprawy PR.272.1.4.2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|