GuidZP400 |
10fc79b2-6eb8-4d91-aad5-bf36c21f8c02
|
Biuletyn |
595204-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Drawski
|
Regon |
330920765
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Elizy Orzeszkowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Drawsko Pomorskie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
78-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
943630780
|
Zamawiajacy fax |
943630788
|
Zamawiajacy email |
a.gagalska@powiatdrawski.pl
|
Adres strony url |
www.powiatdrawski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
w ramach projektu: Dostosowanie infrastruktury szkolnictwa zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy na obszarze Strefy Centralnej na terenie powiatu drawskiego” realizowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Działanie 9.9 Infrastruktura szkolnictwa zawodowego w ramach Kontraktów Samorządowych
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.powiatdrawski.pl w BIP
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.powiatdrawski.pl w BIP
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres Zamawiającego - Powiat Drawski
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Plac Elizy Orzeszkowej 3 , 78-500 Drawsko Pomorskie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia pracowni szkolnictwa zawodowego do Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Drawsku Pomorskim oraz Czaplinku.
|
Numer referencyjny |
Inż.272.8.6.2017.AG
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia został podzielony na dziesięć części:
Numer części Nazwa części
I Wyposażenie pracowni diagnostyczno – konstrukcyjnej w PCKZiU
w Drawsku Pomorskim
II wyposażenie pracowni ręcznej i mechanicznej obróbki metali
w PCKZiU
III wyposażenie pracowni obróbki ręcznej i mechanicznej tworzyw sztucznych w PCKZiU
IV doposażenie pracowni stolarskiej w PCKZiU w Czaplinku
V Meble do pracowni hotelarskiej PCKZiU w Drawsku Pomorskim
VI Tekstylia do pracowni hotelarskiej PCKZiU w Drawsku Pomorskim
VII część kuchenna pracowni hotelarskiej PCKZiU w Drawsku Pomorskim
VIII sanitariaty do pracowni hotelarskiej PCKZiU w Drawsku Pomorskim
IX oświetlenie i urządzenia elektryczne do pracowni hotelarskiej PCKZiU w Drawsku Pomorskim
X wyposażenie pozostałe do pracowni hotelarskiej PCKZiU
w Drawsku Pomorskim
XI wyposażenie recepcji do pracowni hotelarskiej PCKZiU
w Drawsku Pomorskim
2. Sprzęt dostarczony w ramach niniejszego zamówienia ma być sprzętem fabrycznie nowym, tj. nieużywanym, nieuszkodzonym, nieregenerowanym, nieobciążonym prawami osób lub podmiotów trzecich oraz pochodzić z legalnego kanału sprzedaży producenta. Sprzęt powinien być dostarczony do miejsca wskazanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w nienaruszonych oryginalnych opakowaniach bez śladów ingerencji, winien posiadać odpowiednią jakość, sprawność i wydajność. Sprzęt musi być dopuszczony do obrotu na terenie Polski i posiadać wymagane deklaracje i poświadczenia polskie lub Unii Europejskiej.
3. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonać jego rozładunku i montażu (w tym złożenia poszczególnych części składowych), uruchomienia i ustawienia w wyznaczonych pomieszczeniach, sprawdzić stan techniczny przedmiotu zamówienia.
4. Wszystkie urządzenia muszą zawierać wszystkie niezbędne do podłączenia kable dostarczone przez producenta urządzenia.
5. Ilekroć Zamawiający posługuje się w niniejszej SIWZ oraz załącznikach do niej - wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia w odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia, które wskazywałyby na konkretną rzecz lub konkretnego producenta, czy dostawcę oznacza to zapis przykładowy, a wskazaniu temu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zaoferowane parametry równoważne nie mogą być gorsze od wskazanych i mają gwarantować osiągnięcie zakładanych wydajności. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
6. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia z obsługi dostarczonego sprzętu.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.
8. Warunki realizacji zamówienia – dostawy zawarte zostały w istotnych postanowieniach umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39141000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku nr 4 do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy – zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: niegotowość Zamawiającego do przyjęcia dostawy, brak możliwości uruchomienia sprzętu. W przypadku wystąpienia okoliczności termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
2) Pozostałe zmiany:
a) zmiana obowiązującej stawki VAT, jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę lub jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez wykonawcę,
b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
|
IV 4 4 data |
2018-08-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie pracowni diagnostyczno – konstrukcyjnej w PCKZiU w Drawsku Pomorskim
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44512000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
1. Zasilacz laboratoryjny
2. System poduszek powietrznych SRS
3. System magistrali CAN BUS w układzie komfortu
4. Zespół napędowy silnika ZI
5. Komputer diagnostyczny z oprogramowaniem
6. Oscyloskop
7. system klimatyzacji
8. stanowisko testowania sondy lambda
9. wyposażenie narzędziowe do diagnostyki samochodowej
10 mierniki i testery do diagnostyki samochodowej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
wyposażenie pracowni ręcznej i mechanicznej obróbki metali w PCKZiU
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44512000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
1 Twardościomierz uniwersalny
2 Zestaw narzędzi monterskich – wózek narzędziowy
3 Zestaw narzędzi ślusarskich
4 Zaginarka do blachy z osprzętem
5 Hydrauliczna giętarka do rur
6 Wiertarka słupowa
7 Zestaw narzędzi do obróbki metali
8 Tokarka uniwersalna
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
wyposażenie pracowni obróbki ręcznej i mechanicznej tworzyw sztucznych w PCKZiU
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
1 Laptop
2 Rzutnik – projektor multimedialny
3 Adaptacyjne Centrum Obróbcze
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
doposażenie pracowni stolarskiej w PCKZiU w Czaplinku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44512000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
1 pilarka formatowa
tarczowa z
podcinaczem
2 okleiniarka wąskich
powierzchni
3 frezarka
dolnowrzecionowa do drewna z frezami i
wrzecionem
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Meble do pracowni hotelarskiej PCKZiU w drawsku Pomorskim
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
1 Łóżko wraz z materacem
2 Szafa ubraniowa do zabudowy
3 Wieszaki do szafy
4 Szafka nocna z szufladami
5 Bagażnik hotelowy
6 Wieszak ścienny
7 szafka na buty
8 Stolik okolicznościowy
9 Krzesła tapicerowane
10 Toaletka hotelowa
11 Narożnik - sofa
12 Fotel tapicerowany
13 Stół
14 Stół kuchenny
15 Krzesła kuchenne tapicerowane
16 Karnisz podwójny
17 Karnisz podwójny
18 Regał
19 Szafa biurowa
20 Krzesło obrotowe
21 Biurko
22 Lada recepcyjna
23 Szafka
24 Klucznica
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Tekstylia do pracowni hotelarskiej PCKZiU w Drawsku Pomorskim
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39313000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
1 Kołdra
2 Poduszka
3 Poszwa
4 Poszewka
5 Prześcieradło z gumką
6 Narzuta na łóżko
7 Koc
8 Ochraniacz na materac
9 Wykładzina dywanowa
10 Ręcznik kąpielowy
11 Ręcznik kąpielowy
12 Ręcznik kąpielowy
13 Ręcznik kąpielowy
14 Szlafrok
15 Dywaniki łazienkowe
16 zasłony
17 Wycieraczka
18 Rolety okienne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
część kuchenna pracowni hotelarskiej PCKZiU w Drawsku Pomorskim
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39141000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
1 Blat kuchenny
2 Szafka kuchenna stojąca pod blat z 4 szufladami
3 Szafka kuchenna stojąca pod blat
4 Szafki kuchenne wiszące poziome
5 Szafka kuchenna wisząca pozioma
6 Zlewozmywak
7 Zmywarka do naczyń pod blat
8 Lodówka pod blat
9 Czajnik
10 Zastawa stołowa
11 Ekspres ciśnieniowy do kawy z młynkiem i spieniaczem mleka
12 Płyta indukcyjna
13 Garnki
14 Patelnia
15 Okap kuchenny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
sanitariaty do pracowni hotelarskiej PCKZiU w drawsku Pomorskim
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39313000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
1 Kabina prysznicowa
2 Zestaw: umywalka z szafką
3 Dozownik do mydła
4 WC kompakt
5 Lustro łazienkowe
6 Suszarka hotelowa do włosów
7 Wieszaki na ręczniki
8 Szafka łazienkowa (słupek)
9 Kosz na śmieci
10 Bateria prysznicowa
11 Bateria do umywalki
12 Bateria do zlewozmywaka
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
oświetlenie i urządzenia elektryczne do pracowni hotelarskiej PCKZiU w drawsku Pomorskim
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39300000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
1 Lampa nocna
2 Lampa biurkowa
3 Lampa stojąca
4 Telewizor
5 Telewizor
6 Oświetlenie
7 Odkurzacz
8 Zegar ścienny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
wyposażenie pozostałe do pracowni hotelarskiej PCKZiU w drawsku Pomorskim
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39313000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
1 Lustro bez ramy Zamawiający wymaga dostarczenia lustra o następujących parametrach:
• wymiary: szerokość 70 cm / wysokość 100 cm
• bez ramy sztuka 1 Wyposażenie pokoju dziennego
2 fototapeta Zamawiający wymaga dostarczenia fototapetę o następujących parametrach:
• wymiar: szerokość 80cm/ długość 220 cm
• materiał: tapeta samoprzylepna
• wzór: limonka (cytryna z zieloną skórką) sztuka 1
3 Obraz Zamawiający wymaga dostarczenia obrazów o następujących parametrach:
• wymiar: 60 cm/160 cm
• motyw: pejzaż (jezioro, las)
• kolor: szary/turkus sztuka 2 Wyposażenie pokoju dziennego
4 Tabliczka z napisem „RECEPCJA” Zamawiający wymaga dostarczenia tabliczki z napisem recepcja o następujących parametrach:
• Tabliczka na stolik
• Treść tabliczki grawerowana.
• Rozmiar 30 x 15cm Sztuka 2 Wyposażenie recepcji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
wyposażenie recepcji do pracowni hotelarskiej PCKZiU w Drawsku Pomorskim
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48900000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
1 Laptop
2 Oprogramowanie do obsługi gości
3 Urządzenie wielofunkcyjne (ksero, faks, skaner, drukarka)
4 Czytnik do kart płatniczych
|
| |