Dostawa licencji wraz z zapewnieniem asysty i wsparcia technicznego dla systemu przyjmowania zgłoszeń od użytkowników oraz kontroli ich realizacji

Data publikacji 2018-07-26
Data zakończenia 2018-08-06 00:00:00
Instytucja Gdańskie Centrum Informatyczne
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 595253-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

DOSTAWA LICENCJI WRAZ Z ASYSTĄ I WSPARCIEM TECHNICZNYM DLA: a. 2000 licencji bezterminowych systemu ManageEngine ServiceDesk Plus MSP w zakresie kont „zasoby” lub oprogramowania równoważnego w ilości 4250 dla kont „zasoby” i 60 dla kont „serwisanci”, b. 2000 licencji bezterminowych systemu DesktopCentral MSP w zakresie kont „zasoby” lub oprogramowania równoważnego w ilości 4000 dla kont „zasoby” i 11 dla kont „serwisanci”, c. 2 licencji bezterminowych oprogramowania równoważnego do oprogramowania ManageEngine Analytics Plus w zakresie kont „serwisanci” w przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego, ASYSTA I WSPARCIE TECHNICZNE DLA AKTUALNIE POSIADANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO LICENCJI – nie dotyczy w przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego: a. ManageEngine ServiceDesk Plus MSP dla 60 kont „serwisanci” oraz 2250 kont "zasoby”, b. ManageEngine DesktopCentral MSP dla 11 kont „serwisanci” oraz 2000 kont „zasoby”, c. ManageEngine Analytics Plus dla 2 kont „serwisanci”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a6858242-6ddc-410b-9e93-abdda1ed7df9
Biuletyn 595253-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gdańskie Centrum Informatyczne
Regon 367708720
Zamawiajacy adres ulica Prof. Witolda Andruszkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-601
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 3236415,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email zp@gdansk.gda.pl,
Adres strony url www.gci.gdansk.gda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia www.gci.gdansk.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gci.gdansk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna dostarczona na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gdańskie Centrum Informatyczne ul. Prof. Witolda Andruszkiewicza 5, 80-601 Gdańsk, III piętro sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa licencji wraz z zapewnieniem asysty i wsparcia technicznego dla systemu przyjmowania zgłoszeń od użytkowników oraz kontroli ich realizacji
Numer referencyjny ZP/11/D/2018/D
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu DOSTAWA LICENCJI WRAZ Z ASYSTĄ I WSPARCIEM TECHNICZNYM DLA: a. 2000 licencji bezterminowych systemu ManageEngine ServiceDesk Plus MSP w zakresie kont „zasoby” lub oprogramowania równoważnego w ilości 4250 dla kont „zasoby” i 60 dla kont „serwisanci”, b. 2000 licencji bezterminowych systemu DesktopCentral MSP w zakresie kont „zasoby” lub oprogramowania równoważnego w ilości 4000 dla kont „zasoby” i 11 dla kont „serwisanci”, c. 2 licencji bezterminowych oprogramowania równoważnego do oprogramowania ManageEngine Analytics Plus w zakresie kont „serwisanci” w przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego, ASYSTA I WSPARCIE TECHNICZNE DLA AKTUALNIE POSIADANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO LICENCJI – nie dotyczy w przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego: a. ManageEngine ServiceDesk Plus MSP dla 60 kont „serwisanci” oraz 2250 kont "zasoby”, b. ManageEngine DesktopCentral MSP dla 11 kont „serwisanci” oraz 2000 kont „zasoby”, c. ManageEngine Analytics Plus dla 2 kont „serwisanci”.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-10-09T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. Dokumenty składane wraz z ofertą na potwierdzenie, iż oferowana dostawa produktów równoważnych spełnia wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia a. Opis oferowanego rozwiązania równoważnego, którego autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę oraz zawierać m.in. nazwę producenta, nazwę oprogramowania oraz opis parametrów potwierdzających wymagania Zamawiającego 2. Opcjonalnie, dokumenty składane wraz z ofertą: pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie). Jeśli występuje pełnomocnik, pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie). 3. Opcjonalnie, dokumenty składane wraz z ofertą: pisemne zobowiązania podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia (w formie oryginału) wraz z oświadczeniem wskazanym w pkt. III.3
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp 2) Wraz ze złożeniem oświadczenia o którym mowa w ust. 1, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub wskazuje adres strony internetowej pod którym dostępny jest właściwy odpis lub wskazuje sygnaturę postępowania Zamawiającego, z którego przedmiotowe dokumenty można pobrać a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju (dot. pkt. 3), w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy (dot. pkt. 3), nie wydaje się dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a) zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia „siły wyższej” np. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, pod warunkiem, że Wykonawca powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później niż w ciągu 2 dni od dnia ww. zdarzenia. Przesunięcie terminu następuje o liczbę dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło; b) zmiana kwoty płatności może nastąpić jedynie w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług obowiązującej na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu złożenia Oferty;
IV 6 1 sposob udostepniania 1. Wszelkie informacje i materiały uzyskane przez Wykonawcę od Zamawiającego w związku z realizacją niniejszej Umowy, mogą być wykorzystane tylko w celu realizacji niniejszej Umowy. 2. Wykonawca zabezpieczy uzyskane materiały i informacje oraz będzie zachowywać zasady najściślejszej poufności w stosunku do wszystkich ww. informacji i materiałów i nie będzie ich publikował w jakikolwiek sposób w okresie obowiązywania Umowy, jak również po jej rozwiązaniu lub wygaśnięciu, chyba że obowiązek ich ujawnienia wynika z powszechnie obowiązujących przepisów, w szczególności ustawy prawo zamówień publicznych i ustawy o dostępie do informacji publicznej. 3. Wykonawca odpowiada za podjęcie i zapewnienie wszelkich niezbędnych środków zapewniających dochowanie klauzuli poufności na warunkach określonych Umową przez jego pracowników oraz konsultantów. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do zawarcia z tymi pracownikami oraz konsultantami odrębnych umów lub klauzul w umowach już zawartych, które będą działały jak niniejsza Umowa, co do celu, warunków używania oraz udostępniania informacji i materiałów uzyskanych w związku z realizacją Umowy. 4. Strony oświadczają, że: a) przestrzegają wszelkich obowiązków wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej: „RODO”; b) wypełniły obowiązki informacyjne przewidziane w artykule 13 lub artykule 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskały w celu realizacji niniejszego zamówienia publicznego; c) przekazywane przez nie dane osobowe mogą być wykorzystane wyłącznie w celach związanych z niniejszym postępowaniem. 5. Wykonawca dla przetwarzanych danych osobowych w ramach realizacji przedmiotu umowy zapewnia wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, aby przetwarzanie danych osobowych spełniało wymogi wynikające z obowiązujących przepisów o ochronie danych osobowych w tym RODO, mających zastosowanie i chroniło prawa osób, których dane dotyczą. Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym zapisy umowy INFORMACJA O SPOSOBIE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH, ZGODNIE Z RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gdańskie Centrum Informatyczne ul. Prof. Witolda Andruszkiewicza 5, 80-601 Gdańsk; -inspektorem ochrony danych osobowych w Gdańskim Centrum Informatycznym jest Pan Krzysztof Zielonkowski tel. 693-813-043, e-mail: iod.gci@gdansk.gda.pl - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP/11/D/2018/D prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; -w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; a) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; b) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
IV 4 4 data 2018-08-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)