Dostawa sprzętu komputerowego i innych urządzeń elektronicznych, dla szkół podstawowych w Gminie Jasło

Data publikacji 2018-07-26
Data zakończenia 2018-08-03 00:00:00
Instytucja Gmina Jasło
Miejscowość Jasło
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 595162-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i innych urządzeń elektronicznych dla szkół podstawowych w Gminie Jasło. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ oraz we wzorze umowy.
Miejsce dostawy:
1) Szkoła Podstawowa w Niepli- Niepla 195, 38-203 Szebnie
2) Szkoła Podstawowa w Jareniówce- Jareniówka, 38-200 Jasło
3) Szkoła Podstawowa im. Macieja Rataja w Opaciu- 38-211 Jasło, Opacie
4) Szkoła Podstawowa nr 1 w Osobnicy- 38-241 Osobnica, Osobnica 99
5) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Osobnicy- Osobnica 389, 38 – 241 Osobnica
6) Szkoła Podstawowa w Trzcinicy- Trzcinica 72, 38-207 Przysieki
7) Szkoła Podstawowa im. Piotra Skargi w Warzycach- 38-200 Jasło, Warzyce 205

Wykonawca winien udzielić gwarancji na dostarczony asortyment na okres: min. 12 miesięcy chyba że w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ) wskazano inny termin gwarancji, wówczas obowiązuje termin gwarancji wskazany w SOPZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 90ddc467-780b-400f-94b0-8fa36eee6bb0
Biuletyn 595162-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Jasło
Regon 54139700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Słowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Jasło
Zamawiajacy kod pocztowy 38200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 134 436 669
Zamawiajacy fax 134 436 635
Zamawiajacy email henryk.motkowicz@urzad.gminajaslo.pl
Adres strony url https://www.gminajaslo.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. „Nowa jakość kształcenia w Gminie Jasło” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://gminajaslo.bip.gov.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://gminajaslo.bip.gov.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i innych urządzeń elektronicznych, dla szkół podstawowych w Gminie Jasło
Numer referencyjny PFiK.042/9.2.2.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i innych urządzeń elektronicznych dla szkół podstawowych w Gminie Jasło. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ oraz we wzorze umowy. Miejsce dostawy: 1) Szkoła Podstawowa w Niepli- Niepla 195, 38-203 Szebnie 2) Szkoła Podstawowa w Jareniówce- Jareniówka, 38-200 Jasło 3) Szkoła Podstawowa im. Macieja Rataja w Opaciu- 38-211 Jasło, Opacie 4) Szkoła Podstawowa nr 1 w Osobnicy- 38-241 Osobnica, Osobnica 99 5) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Osobnicy- Osobnica 389, 38 – 241 Osobnica 6) Szkoła Podstawowa w Trzcinicy- Trzcinica 72, 38-207 Przysieki 7) Szkoła Podstawowa im. Piotra Skargi w Warzycach- 38-200 Jasło, Warzyce 205 Wykonawca winien udzielić gwarancji na dostarczony asortyment na okres: min. 12 miesięcy chyba że w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ) wskazano inny termin gwarancji, wówczas obowiązuje termin gwarancji wskazany w SOPZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Do formularza oferty należy załączyć wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA wg wzoru stanowiącego odpowiednio załącznik nr 2 do SIWZ 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy (jeśli dotyczy)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej: 1) zmiana terminu umowy w przypadku: a. niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.). b. niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest konsekwencją opóźnienia przez Zamawiającego w realizacji prac koniecznych do prawidłowego odbioru (przyjęcia) przedmiotu umowy. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w pkt 1, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty: 2) zmiana terminu płatności w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych, 3) zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych, 4) zmiana wynagrodzenia zmiana urzędowej stawki podatku VAT, Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych ust. 3 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. Wszelkie zmiany umowy nie mogą być niezgodne z przepisami upzp i wymagają one formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-08-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Serwis posprzedażny
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)