GuidZP400 |
e095da43-8930-44d8-8190-97b3295b7d90
|
Biuletyn |
594932-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 2
|
Regon |
367066167
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pułaskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
25
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-337
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
85 7465505
|
Zamawiajacy fax |
85 7465630
|
Zamawiajacy email |
zsps2@um.bialystok.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sp14-bialystok.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 2 w Białymstoku, ul. Pułaskiego 25, 15-337 Białystok
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku przy ul. Pułaskiego 25 w Białymstoku.
2. Zakres zamówienia obejmuje 7 części:
1) I część - mięso, drób, kiełbasy, wędliny,
2) II część - warzywa, owoce, ziemniaki, jaja,
3) III część - mleko i produkty mleczne,
4) IV część - produkty spożywcze różne,
5) V część - pieczywo i artykuły piekarskie,
6) VI część - mrożonki warzywne i owocowe,
7) VII część - ryby mrożone.
3. Rodzaj artykułów żywnościowych i ich przewidywana ilość w okresie obowiązywania umowy w poszczególnych częściach zamówienia zostały opisane w zestawieniach rodzajowo-ilościowych (formularzach cenowych), stanowiących zał. nr 1-7 do SIWZ.
Przewidywane ilości produktów w zestawieniach rodzajowo – ilościowych zostały podane w celu obliczenia ceny ofertowej i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania wobec wykonawcy w każdej części zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-08-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
w celu potwierdzenia warunku (w zakresie każdej części zamówienia), wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonuje) co najmniej dwie dostawy trwające nieprzerwanie przez okres nie krótszy niż 7 miesięcy i polegające na sukcesywnym dostarczaniu artykułów żywnościowych.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Przez jedną dostawę należy rozumieć dostawę świadczoną na podstawie jednej umowy. Zamawiający nie dopuszcza łączenia, w celu spełnienia powyższego warunku, dostaw trwających krócej niż wymagany okres.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej określony wyżej zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z członków konsorcjum zrealizował (realizuje) co najmniej dwie dostawy określone wyżej (zapis stosuje się odpowiednio do innych podmiotów).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Wykonawca składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Uwaga: W przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, skorzysta
z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych.
2. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione
w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem, zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby -
- wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
3. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 1. Zapisy w pkt 2 stosuje się odpowiednio.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej:
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wg załącznika nr 11 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału
w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie wstępne,
o którym mowa w Rozdz. VII pkt 1 SIWZ (na lub wg załącznika nr 9 do SIWZ);
2. W przypadku, gdy wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów, wykonawca zobowiązany jest:
1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu wykonawcy, składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu
i niepodlegania wykluczeniu (na lub wg załącznika nr 9 do SIWZ);
2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania (w załączniku nr 9 do SIWZ),
3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg załącznika nr 12 do SIWZ), które określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu
zamówienia publicznego;
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.
3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji
z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wraz
z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu (na lub wg załącznika nr 10 do SIWZ).
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz
z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z par. 10 umowy:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w następującym zakresie i okolicznościach:
1) zmiany gramatur poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia lub zmiana dostarczanego produktu na inny - w przypadku wycofania z obrotu na rynku lub wstrzymania albo zaprzestana produkcji, pod warunkiem zaproponowania produktu spełniającego warunki jakościowe pierwotnego artykułu, z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych, a w przypadku zmiany gramatury - w cenie podanej w formularzu cenowym po przeliczeniu na aktualną wielkość opakowania,
2) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności w zakresie prawa żywnościowego, mających wpływ na realizację przedmiotu umowy.
3. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie podwykonawcy wskazanego w § 7 umowy, zgodnie z ofertą, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniu warunków określonych w § 7 ust. 4 umowy.
4. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie innego podmiotu wskazanego w § 8 umowy, zgodnie z ofertą, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniu warunków określonych w § 8 ust. 2 umowy.
5. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 2, 3 i 4, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez Stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie przez Strony stosownego protokołu wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
6. Jeżeli wskutek okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, zachodzi konieczność zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, Wykonawca przedłoży do akceptacji Zamawiającego uzasadnienie (z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany) oraz kalkulację opracowaną na podstawie zaoferowanych cen jednostkowych za poszczególne produkty i określonych w formularzu cenowym, a w innym przypadku – kalkulację wg cen nie wyższych od cen rynkowych, zaakceptowanych przez Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2018-08-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
mięso, drób, kiełbasy, wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj artykułów żywnościowych i ich przewidywana ilość w okresie obowiązywania umowy zostały opisane w zestawieniu rodzajowo-ilościowym (formularzu cenowym), stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ.
Przewidywane ilości produktów w zestawieniu rodzajowo – ilościowym zostały podane w celu obliczenia ceny ofertowej i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania wobec wykonawcy.
Zamawiający przewiduje następującą częstotliwość dostawy artykułów żywnościowych: 4 razy w tygodniu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
warzywa, owoce, ziemniaki, jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj artykułów żywnościowych i ich przewidywana ilość w okresie obowiązywania umowy zostały opisane w zestawieniu rodzajowo-ilościowym (formularzu cenowym), stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ.
Przewidywane ilości produktów w zestawieniu rodzajowo – ilościowym zostały podane w celu obliczenia ceny ofertowej i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania wobec wykonawcy.
Zamawiający przewiduje następującą częstotliwość dostawy artykułów żywnościowych: 3 - 4 razy w tygodniu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
mleko i produkty mleczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj artykułów żywnościowych i ich przewidywana ilość w okresie obowiązywania umowy zostały opisane w zestawieniu rodzajowo-ilościowym (formularzu cenowym), stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ.
Przewidywane ilości produktów w zestawieniu rodzajowo – ilościowym zostały podane w celu obliczenia ceny ofertowej i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania wobec wykonawcy.
Zamawiający przewiduje następującą częstotliwość dostawy artykułów żywnościowych: 1 - 2 razy w tygodniu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
produkty spożywcze różne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj artykułów żywnościowych i ich przewidywana ilość w okresie obowiązywania umowy zostały opisane w zestawieniu rodzajowo-ilościowym (formularzu cenowym), stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ.
Przewidywane ilości produktów w zestawieniu rodzajowo – ilościowym zostały podane w celu obliczenia ceny ofertowej i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania wobec wykonawcy.
Zamawiający przewiduje następującą częstotliwość dostawy artykułów żywnościowych: 1 raz w tygodniu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
pieczywo i artykuły piekarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj artykułów żywnościowych i ich przewidywana ilość w okresie obowiązywania umowy zostały opisane w zestawieniu rodzajowo-ilościowym (formularzu cenowym), stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ.
Przewidywane ilości produktów w zestawieniu rodzajowo – ilościowym zostały podane w celu obliczenia ceny ofertowej i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania wobec wykonawcy.
Zamawiający przewiduje następującą częstotliwość dostawy artykułów żywnościowych: codziennie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
mrożonki warzywne i owocowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj artykułów żywnościowych i ich przewidywana ilość w okresie obowiązywania umowy zostały opisane w zestawieniu rodzajowo-ilościowym (formularzu cenowym), stanowiącym zał. nr 6 do SIWZ.
Przewidywane ilości produktów w zestawieniu rodzajowo – ilościowym zostały podane w celu obliczenia ceny ofertowej i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania wobec wykonawcy.
Zamawiający przewiduje następującą częstotliwość dostawy artykułów żywnościowych: 1 - 2 razy w tygodniu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
ryby mrożone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj artykułów żywnościowych i ich przewidywana ilość w okresie obowiązywania umowy zostały opisane w zestawieniu rodzajowo-ilościowym (formularzu cenowym), stanowiącym zał. nr 7 do SIWZ.
Przewidywane ilości produktów w zestawieniu rodzajowo – ilościowym zostały podane w celu obliczenia ceny ofertowej i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania wobec wykonawcy.
Zamawiający przewiduje następującą częstotliwość dostawy artykułów żywnościowych: 1 raz w tygodniu.
|
| |