Dostawa koszy i ławek wraz z montażem na terenie miasta Bydgoszczy

Data publikacji 2018-07-26
Data zakończenia 2018-08-07 00:00:00
Instytucja Urząd Miasta Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 594879-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 349284806, 391136003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa koszy i ławek wraz z montażem na terenie miasta Bydgoszczy, w zakresie i na warunkach określonych w siwz, w tym w załączniku do siwz pn. „Opis przedmiotu zamówienia”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ceab770e-5f5a-4157-a968-8b44a3252ca1
Biuletyn 594879-N-2018
Zamawiajacy nazwa Urząd Miasta Bydgoszczy
Zamawiajacy adres ulica ul. Jezuicka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85102
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 0-52 32 88 157, 5858453
Zamawiajacy fax (052) 58 58 273, 5858833
Zamawiajacy email przetargi@um.bydgoszcz.pl
Adres strony url www.bydgoszcz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.um.bydgoszcz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wydział Zamówień Publicznych ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, II piętro, pokój 208
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa koszy i ławek wraz z montażem na terenie miasta Bydgoszczy
Numer referencyjny WZP.271.38.2018.B
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa koszy i ławek wraz z montażem na terenie miasta Bydgoszczy, w zakresie i na warunkach określonych w siwz, w tym w załączniku do siwz pn. „Opis przedmiotu zamówienia”.
Cpv glowny przedmiot 34928480-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 12 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy (z zastrzeżeniem pkt. XIII.2.3 SIWZ), tj. Kryterium „termin wykonania zamówienia” – wskaźnik T – wg poniższych zasad: a) za wykonanie zamówienia w terminie do 7 tygodni licząc od daty zawarcia umowy Wykonawca otrzyma 20 pkt. b) za wykonanie zamówienia w terminie dłuższym niż 7 tygodni lecz nie przekraczającym 8 tygodni licząc od daty zawarcia umowy Wykonawca otrzyma 15 pkt. c) za wykonanie zamówienia w terminie dłuższym niż 8 tygodni lecz nie przekraczającym 9 tygodni licząc od daty zawarcia umowy Wykonawca otrzyma 10 pkt. d) za wykonanie zamówienia w terminie dłuższym niż 9 tygodni lecz nie przekraczającym 12 tygodni licząc od daty zawarcia umowy Wykonawca otrzyma 5 pkt. Zamawiający nie będzie przyznawał punktów częściowych. Oznacza to, że Wykonawca w ramach tego kryterium może otrzymać odpowiednio 5, 10, 15 albo 20 pkt. UWAGA! Maksymalny termin wykonania zamówienia wynosi 12 tygodni od daty zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu 2. Zamawiający odstępuje od opisu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu 2. Zamawiający odstępuje od opisu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu 2. Zamawiający odstępuje od opisu warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 uPzp
Zakresie warunkow udzialu -
Wykaz potwierdzenie okolicznosci -
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz ofertowy, 2) fotografie lub rysunki oferowanych koszy i ławek wraz z opisem (w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego), 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, 4) pełnomocnictwo (jeśli jest konieczne). 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt. 3) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw do wykluczenia, 6) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4) ogłoszenia - składa dokument/y wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 7) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 6), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, 8) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca będzie mógł przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Warunki umowy zostały zawarte w załączonym do siwz wzorze umowy - z tego względu, że Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę ws. zamówienia publicznego na takich warunkach jak zawarte w załączonym do siwz wzorze umowy (art. 36 ust. 1 pkt 16 uPzp). 2. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach opisanych w pkt XVI.2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV 4 4 data 2018-08-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Składanie ofert: w siedzibie Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Bydgoszczy przy ul. Grudziądzkiej 9-15, bud. B, II piętro, pok. nr 208, do dnia 7.08.2018 r. do godz. 11:00. 2. Otwarcie ofert: w siedzibie Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Bydgoszczy przy ul. Grudziądzkiej 9-15, bud. B, II piętro, pok. nr 209, dnia 7.08.2018 r. o godz. 11:15.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34928480-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 12 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy (z zastrzeżeniem pkt. XIII.2.3 SIWZ), tj. Kryterium „termin wykonania zamówienia” – wskaźnik T – wg poniższych zasad: a) za wykonanie zamówienia w terminie do 7 tygodni licząc od daty zawarcia umowy Wykonawca otrzyma 20 pkt. b) za wykonanie zamówienia w terminie dłuższym niż 7 tygodni lecz nie przekraczającym 8 tygodni licząc od daty zawarcia umowy Wykonawca otrzyma 15 pkt. c) za wykonanie zamówienia w terminie dłuższym niż 8 tygodni lecz nie przekraczającym 9 tygodni licząc od daty zawarcia umowy Wykonawca otrzyma 10 pkt. d) za wykonanie zamówienia w terminie dłuższym niż 9 tygodni lecz nie przekraczającym 12 tygodni licząc od daty zawarcia umowy Wykonawca otrzyma 5 pkt. Zamawiający nie będzie przyznawał punktów częściowych. Oznacza to, że Wykonawca w ramach tego kryterium może otrzymać odpowiednio 5, 10, 15 albo 20 pkt. UWAGA! Maksymalny termin wykonania zamówienia wynosi 12 tygodni od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis kosze
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113600-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 12 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy (z zastrzeżeniem pkt. XIII.2.3 SIWZ), tj. Kryterium „termin wykonania zamówienia” – wskaźnik T – wg poniższych zasad: a) za wykonanie zamówienia w terminie do 7 tygodni licząc od daty zawarcia umowy Wykonawca otrzyma 20 pkt. b) za wykonanie zamówienia w terminie dłuższym niż 7 tygodni lecz nie przekraczającym 8 tygodni licząc od daty zawarcia umowy Wykonawca otrzyma 15 pkt. c) za wykonanie zamówienia w terminie dłuższym niż 8 tygodni lecz nie przekraczającym 9 tygodni licząc od daty zawarcia umowy Wykonawca otrzyma 10 pkt. d) za wykonanie zamówienia w terminie dłuższym niż 9 tygodni lecz nie przekraczającym 12 tygodni licząc od daty zawarcia umowy Wykonawca otrzyma 5 pkt. Zamawiający nie będzie przyznawał punktów częściowych. Oznacza to, że Wykonawca w ramach tego kryterium może otrzymać odpowiednio 5, 10, 15 albo 20 pkt. UWAGA! Maksymalny termin wykonania zamówienia wynosi 12 tygodni od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis ławki
  

Criterion

Kryteria gwarancja jakości
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin wykonania zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)