GuidZP400 |
87b3703a-f28b-4aed-81d3-69eb05ad7995
|
Biuletyn |
598017-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Łowicki
|
Regon |
75014776800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stanisławskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łowicz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
99400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
468 375 902
|
Zamawiajacy fax |
468 375 015
|
Zamawiajacy email |
rip@powiatlowicki.pl
|
Adres strony url |
www.powiat.lowicz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt „Umiem, wiem, potrafię – nowoczesna infrastruktura szkolna kluczem do rozwoju młodego człowieka”, w ramach którego realizowane jest niniejsze zamówienie, otrzymał wsparcie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie VII.4 Edukacja, Poddziałanie VII.4.3 Edukacja ogólna.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
Nie dotyczy.
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.powiat.lowicz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Łowiczu, ul. Stanisławskiego 30, 99- 400 Łowicz (kancelaria)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa łóżek wraz z materacami do Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Kiernozi w ramach projektu pn. „Umiem, wiem, potrafię – nowoczesna infrastruktura szkolna kluczem do rozwoju młodego człowieka”
|
Numer referencyjny |
IZP.272.25.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 74 szt. łóżek metalowych, jednoosobowych
wraz z materacami do internatu Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Kiernozi w ramach projektu
pn. „Umiem, wiem, potrafię – nowoczesna infrastruktura szkolna kluczem do rozwoju młodego człowieka”.
Miejsce dostawy:
Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Kiernozi
ul. Sobocka 2b
99-412 Kiernozia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający udziela zamówień na dostawy mebli w częściach. Jedna z nich stanowi przedmiot niniejszego zamówienia.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 2 dostawy mebli, lub mebli i materaców, lub materaców.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na potencjał innych podmiotów, warunek zostanie spełniony wyłącznie jeżeli:
co najmniej jeden z tych podmiotów w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał w sposób należyty
co najmniej 2 dostawy mebli, lub mebli i materaców, lub materaców.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów (jeżeli zamawiający nie może pozyskać tych informacji z ogólnodostępnych, bezpłatnych, internetowych baz danych). Jeżeli ww. osoby/osoba działa na podstawie pełnomocnictwa, to musi ono obejmować umocowanie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Wraz z pełnomocnictwem należy złożyć dokumenty, z których będzie wynikać, że osoby/osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentacji Wykonawcy w dacie jego udzielania.
|
Znaczenie warunkow wykonawcow |
Nie dotyczy. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego.
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
Nie dotyczy. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
|
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
Nie dotyczy. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
Nie dotyczy.
|
Elementy aukcji elektronicznej |
Nie dotyczy.
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
Nie dotyczy.
|
Informaje przebiegu aukcji |
Nie dotyczy.
|
Warunki do licytacji |
Nie dotyczy.
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
Nie dotyczy.
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
Nie dotyczy.
|
Warunki zamkniecia aukcji |
Nie dotyczy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
|
IV 3 1 etapy negocjacji |
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
|
IV 3 2 opis potrzeb |
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
|
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
|
IV 3 2 wstepny harmonogram |
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
|
IV 3 2 EtapyDialogu |
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
|
IV 4 6 |
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
|
IV 4 7 |
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
|
IV 4 8 |
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
|
IV 4 9 |
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
|
IV 4 12 |
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
|
IV 4 13 |
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
|
IV IstotnePostanowienia |
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
|
IV 4 14 |
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej z Wykonawcą umowy w stosunku
do treści oferty, na której podstawie dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji wystąpienia okoliczności określonych w ust. 2 oraz w ustawie Prawo zamówień publicznych.
2. Strony mają prawo do przedłużenia terminu realizacji umowy o okres trwania przyczyn,
z powodu których będzie zagrożone jego dotrzymanie, w następujących sytuacjach:
1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu realizacji umowy będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający lub Użytkownik,
2) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. Przez pojęcie siły wyższej strony uznają wydarzenie lub okoliczność o charakterze nadzwyczajnym, którego wystąpienie jest niezależne od stron i któremu nie mogą one zapobiec
przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności za siłę wyższą uznaje się: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki, które uniemożliwiają wykonywanie przedmiotu umowy.
3. Strony mają prawo do zmiany rodzaju rozwiązań technicznych lub parametrów zaoferowanych
w ofercie:
1) w przypadku, gdy parametry techniczne mebli będą korzystniejsze dla Zamawiającego
niż zaoferowane w ofercie, będą spełniały wymagania określone w SIWZ, a cena nie ulegnie zmianie,
2) w przypadku pojawienia się na rynku sprzętu/wyposażenia nowszej generacji pozwalającego
na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego Przedmiotu Umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości, lub podniesienie walorów estetycznych, a cena nie ulegnie zmianie,
3) w przypadku konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Nie dotyczy.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Nie dotyczy.
|
IV 4 4 data |
2018-08-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|