1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w  Łodzi. Zamówienie podzielone jest na 4 części: 
Część 1 – nośniki danych. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr N1 
Część 2 – hub, kable, przejściówki. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr P2. 
Część 3 – klawiatury i myszy. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr K3. 
Część 4 – system nagłośnienia do komputera. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr A4. 
 
2.	Warunki płatności oraz pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy będący załącznikiem do SIWZ. Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją wzoru umowy oraz warunków SIWZ. 
3.	W załącznikach N1, P2, K3, A4, podane są minimalne wymagania i parametry techniczne jakim ma odpowiadać oferowany przez Wykonawcę sprzęt, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele  
np. o wydajniejszych procesorach (przy zachowaniu technologii), większej pamięci RAM, większym dysku HDD, nie krótszej gwarancji itp. 
4.	Wykonawca w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SIWZ, zobowiązany jest wskazać model i cenę oferowanego urządzenia. Formularz cenowy musi być podpisany przez Wykonawcę pod rygorem nieważności. 
5.	Wykonawca zapewni pełną dokumentację standardowo dostarczaną przez producentów. Dokumentacja ta dostarczona będzie w języku polskim. 
6.	Szczegółowe zasady dotyczące odbioru przedmiotu umowy zostały określone  
we wzorze umowy. 
7.	Dostarczony Zamawiającemu przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, oryginalnie zapakowany, nie starszy niż sześć miesięcy od daty produkcji sprzętu. 
8.	Dostarczony sprzęt komputerowy będzie posiadał oznakowanie CE.  
9.	Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści wszelkiej dokumentacji  
oraz specyfikacjach, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane Polskie Normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza normy, metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określające jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp.  
W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek 
i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. 
10.	Warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego 
i Wykonawcę protokołu odbioru dostawy po pozytywnym uruchomieniu urządzenia. 
 | 
			
		
		
			                									
						| GuidZP400 | 
						
															c60b9371-79ab-4bdd-96e6-58596752e734
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															597996-N-2018
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															27579000000
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | 
						
															ul. Wojska Polskiego
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 
						
															121
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Łódź
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															91726 
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															łódzkie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															42 2547408, centrala 2547598
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy fax | 
						
															422 547 418
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl
													 | 
					
							                									
						| Adres strony url | 
						
															www.asp.lodz.pl
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															0%
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 
						
															8
													 | 
					
							                									
						| Rodzaj zamawiajacego inny | 
						
															uczelnia publiczna
													 | 
					
							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | 
						
															www.asp.lodz.pl
													 | 
					
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															www.asp.lodz.pl
													 | 
					
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															Oferty należy składać w formie pisemnej osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca
													 | 
					
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 
						
															Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi 91-726 Łódź, ul. Wojska Polskiego 121, Kancelaria V piętro pok. 501
													 | 
					
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w  Łodzi
													 | 
					
							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															KBZ.261.16.2018
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy podzielone na czesci | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy | 
						
															4
													 | 
					
							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w  Łodzi. Zamówienie podzielone jest na 4 części:
Część 1 – nośniki danych. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr N1
Część 2 – hub, kable, przejściówki. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr P2.
Część 3 – klawiatury i myszy. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr K3.
Część 4 – system nagłośnienia do komputera. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr A4.
2.	Warunki płatności oraz pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy będący załącznikiem do SIWZ. Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją wzoru umowy oraz warunków SIWZ.
3.	W załącznikach N1, P2, K3, A4, podane są minimalne wymagania i parametry techniczne jakim ma odpowiadać oferowany przez Wykonawcę sprzęt, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele 
np. o wydajniejszych procesorach (przy zachowaniu technologii), większej pamięci RAM, większym dysku HDD, nie krótszej gwarancji itp.
4.	Wykonawca w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SIWZ, zobowiązany jest wskazać model i cenę oferowanego urządzenia. Formularz cenowy musi być podpisany przez Wykonawcę pod rygorem nieważności.
5.	Wykonawca zapewni pełną dokumentację standardowo dostarczaną przez producentów. Dokumentacja ta dostarczona będzie w języku polskim.
6.	Szczegółowe zasady dotyczące odbioru przedmiotu umowy zostały określone 
we wzorze umowy.
7.	Dostarczony Zamawiającemu przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, oryginalnie zapakowany, nie starszy niż sześć miesięcy od daty produkcji sprzętu.
8.	Dostarczony sprzęt komputerowy będzie posiadał oznakowanie CE. 
9.	Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści wszelkiej dokumentacji 
oraz specyfikacjach, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane Polskie Normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza normy, metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określające jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. 
W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek
i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ.
10.	Warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego
i Wykonawcę protokołu odbioru dostawy po pozytywnym uruchomieniu urządzenia.
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															30200000-1
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															0,00
													 | 
					
							                							                									
						| Okres w dniach | 
						
															10
													 | 
					
							                									
						| Okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu 
													 | 
					
							                									
						| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu 
													 | 
					
							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu 
													 | 
					
							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | 
						
															1
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | 
						
															odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp 
													 | 
					
							                									
						| Wykaz potwierdzenie okolicznosci | 
						
															W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym przez Zamawiającego wymaganiom należy przedłożyć: specyfikacje techniczne, karty katalogowe oferowanego sprzętu komputerowego, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego (Zamawiający dopuszcza przedstawienie dokumentów w języku angielskim)
													 | 
					
							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 
						
															Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe | 
						
															nie dotyczy
													 | 
					
							                									
						| Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe | 
						
															nie dotyczy
													 | 
					
							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| IV 3 1 dodatkowe informacje | 
						
															nie dotyczy
													 | 
					
							                									
						| IV 3 2 DodatkoweInformacje | 
						
															nie dotyczy
													 | 
					
							                									
						| IV 3 3 DodatkoweInfo | 
						
															nie dotyczy
													 | 
					
							                									
						| IV LicytacjeDodatkoweInformacje | 
						
															nie dotyczy
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 
						
															1. Strony ustalają, iż przez zmiany istotne Umowy przyznające prawo do jej zmiany rozumieją:
a. zmiana terminów realizacji dostaw nie powodująca zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, a spowodowana okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi od Zamawiającego jak i od Wykonawcy;
b. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania Umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany. Prawo zmiany nie obejmuje zmiany Umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług.
c. zmiana jakości lub innych parametrów urządzeń zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana: 
- niedostępnością na rynku urządzeń wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku tych urządzeń; 
- pojawieniem się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy, 
- pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie.
2. Zmiany, o których mowa powyżej muszą zostać udokumentowane. Pismo (wniosek) dotyczące ww. zmian wraz z uzasadnieniem, strona występująca z wnioskiem zobowiązana jest złożyć drugiej stronie.
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 data | 
						
															2018-08-09T00:00:00+02:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 godzina | 
						
															10:00
													 | 
					
							                							                									
						| IV 4 4 jezyki | 
						
															polski z zastrzeżeniem pkt 7 SIWZ
													 | 
					
							                									
						| IV 4 5 okres | 
						
															30
													 | 
					
							                							                							                							                									
									
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					1
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					nośniki danych
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					30200000-1
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik okres w dniach | 
									
																					10
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Zamówienie podzielone jest na części: Część 1 – Nośniki danych. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr N1 do SIWZ. 
																			 | 
								
														
						|   |   | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					2
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					HUB, kable i przejściówki
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					30200000-1
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik okres w dniach | 
									
																					10
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Zamówienie podzielone jest na części: Część 2 – HUB, kable i przejściówki. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr P2. 
																			 | 
								
														
						|   |   | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					3
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					klawiatury i myszy
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					30200000-1
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik okres w dniach | 
									
																					10
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Zamówienie podzielone jest na części: Część 3 – Klawiatury i myszy. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr K3. 
																			 | 
								
														
						|   |   | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					4
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					system nagłośnienia do komputera
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					30200000-1
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik okres w dniach | 
									
																					10
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Zamówienie podzielone jest na części: Część 4 – system nagłośnienia do komputera. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr A4. 
																			 | 
								
														
						|   |   |