Dostawa fabrycznie nowych symulatorów wysokiej wierności do Centrum Symulacji Medycznej

Data publikacji 2018-08-01
Data zakończenia 2018-08-09 00:00:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
Miejscowość Łomża
Województwo podlaskie
Branża
  • Meble przedszkolne,
  • Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 597879-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391612006, 323331007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych symulatorów wysokiej wierności do Centrum Symulacji Medycznej według poniższego podziału:
1.1 Zadanie nr 1 – Dostawa symulatora pacjenta dorosłego Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali symulacji wysokiej wierności symulatora pacjenta dorosłego w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 1 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.2 Zadanie nr 2 – Dostawa symulatora dziecka Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali symulacji wysokiej wierności symulatora dziecka w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 2 załącznika nr 2 do SIWZ.
1.3 Zadanie nr 3 – Dostawa symulatora niemowlęcia Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali symulacji wysokiej wierności symulatora niemowlęcia w ilości 1 szt.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 3 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.4 Zadanie nr 4 - Dostawa stanowiska sterowania Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali symulacji wysokiej wierności stanowiska sterowania, na które składają się: urządzenie sterujące (1 szt); kamera obrotowa ptz (5 szt); oprogramowanie do rejestracji sesji wysokiej wierności (1 szt) ; system nagłośnienia instruktora – interkom (1szt); system rejestracji dźwięków z sali zajęciowej (1 szt) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 4 załącznika nr 2 do SIWZ. 2. Postępowanie realizowane jest w ramach realizowanego przez Państwową Wyższą Szkołę Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży projektu pn. „Centrum Symulacji Medycznej przy PWSIiP w Łomży” nr POWR.05.03.00-00-0085/17 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa V. Wsparcie dla obszaru zdrowia, działanie 5.3 – Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych. 3. Wykonawca dokona instalacji i uruchomienia wszystkich urządzeń będących przedmiotem zamówienia, oraz przeprowadzi szkolenie personelu Zmawiającego (około 17 osób) z zakresu działania, obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia w stopniu gwarantującym poprawną eksploatację przedmiotu zamówienia przez ten personel. Ilość godzin szkolenia Wykonawca ustali w zależności od stopnia skomplikowania obsługi i konserwacji, jednak ilość godzin ww. szkolenia nie może być krótsza niż 8 h. 4. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji przetargowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". 5. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. W takim przypadku Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji przetargowej .
6. Dostarczony sprzęt będący przedmiotem zamówienia ma być nie używany (fabrycznie nowy), w pełni sprawny i wolny od wad prawnych i fizycznych, odpowiadający standardom jakościowym i technicznym, wynikających z funkcji i przeznaczenia tego sprzętu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 34330215-f558-46b9-983d-db85d9f2e8f6
Biuletyn 597879-N-2018
Zamawiajacy nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
Regon 45120274000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Akademicka
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Łomża
Zamawiajacy kod pocztowy 18400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 862 155 953
Zamawiajacy fax 862 156 601
Zamawiajacy email emichalak@pwsip.edu.pl
Adres strony url www.pwsip.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „Centrum Symulacji Medycznej przy PWSIiP w Łomży” nr POWR.05.03.00-00-0085/17 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa V. Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.3 – Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pwsip.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pwsip.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2012r - prawo pocztowe (tj. Dz.U z 2016, poz. 1113) lub osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, pokój nr 124 I piętro (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa fabrycznie nowych symulatorów wysokiej wierności do Centrum Symulacji Medycznej
Numer referencyjny KZp.2730.13.18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych symulatorów wysokiej wierności do Centrum Symulacji Medycznej według poniższego podziału: 1.1 Zadanie nr 1 – Dostawa symulatora pacjenta dorosłego Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali symulacji wysokiej wierności symulatora pacjenta dorosłego w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 1 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.2 Zadanie nr 2 – Dostawa symulatora dziecka Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali symulacji wysokiej wierności symulatora dziecka w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 2 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.3 Zadanie nr 3 – Dostawa symulatora niemowlęcia Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali symulacji wysokiej wierności symulatora niemowlęcia w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 3 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.4 Zadanie nr 4 - Dostawa stanowiska sterowania Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali symulacji wysokiej wierności stanowiska sterowania, na które składają się: urządzenie sterujące (1 szt); kamera obrotowa ptz (5 szt); oprogramowanie do rejestracji sesji wysokiej wierności (1 szt) ; system nagłośnienia instruktora – interkom (1szt); system rejestracji dźwięków z sali zajęciowej (1 szt) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 4 załącznika nr 2 do SIWZ. 2. Postępowanie realizowane jest w ramach realizowanego przez Państwową Wyższą Szkołę Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży projektu pn. „Centrum Symulacji Medycznej przy PWSIiP w Łomży” nr POWR.05.03.00-00-0085/17 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa V. Wsparcie dla obszaru zdrowia, działanie 5.3 – Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych. 3. Wykonawca dokona instalacji i uruchomienia wszystkich urządzeń będących przedmiotem zamówienia, oraz przeprowadzi szkolenie personelu Zmawiającego (około 17 osób) z zakresu działania, obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia w stopniu gwarantującym poprawną eksploatację przedmiotu zamówienia przez ten personel. Ilość godzin szkolenia Wykonawca ustali w zależności od stopnia skomplikowania obsługi i konserwacji, jednak ilość godzin ww. szkolenia nie może być krótsza niż 8 h. 4. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji przetargowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". 5. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. W takim przypadku Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji przetargowej . 6. Dostarczony sprzęt będący przedmiotem zamówienia ma być nie używany (fabrycznie nowy), w pełni sprawny i wolny od wad prawnych i fizycznych, odpowiadający standardom jakościowym i technicznym, wynikających z funkcji i przeznaczenia tego sprzętu.
Cpv glowny przedmiot 39161200-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (dokument składany na wezwanie Zamawiającego).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.Formularz jakościowy wymaganych parametrów - załącznika nr 6 do SIWZ (dokument składany na wezwanie Zamawiającego). 2 Katalogi producenta lub prospektów lub folderów reklamowych - ze zdjęciami lub innych dokumentów, w których zawarte będą podstawowe informacje, dane i specyfikacje techniczne, opis przeznaczenia, sposobu użycia itp. na temat oferowanego przedmiotu zamówienia (dokument składany na wezwanie Zamawiającego). Zaleca się aby opisy danych były w j. polskim
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Aktualne pełnomocnictwo określające zakres uprawnień do podejmowania czynności prawnych, podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik) 3. Dowód wniesienia wadium, zgodnie z wymaganiami opisanymi w SIWZ. 4 Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (wzór – załącznik nr 7 do Siwz),
Czy wadium 1
Wadium Każda oferta ( każda z części) musi być zabezpieczona wadium o wartości: 1 Zadanie nr 1 – Dostawa symulatora pacjenta dorosłego – 7 000,00 zł. (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100); 2 Zadanie nr 2 – Dostawa symulatora dziecka -3 500,00 zł. (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100); 3 Zadanie nr 3 – Dostawa symulatora niemowlęcia – 3 500,00 zł. (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100); 4 Zadanie nr 4 - Dostawa stanowiska sterowania - 500,00 zł. (słownie: pięćset 0/100);
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-08-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 15:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa symulatora pacjenta dorosłego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39161200-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali symulacji wysokiej wierności symulatora pacjenta dorosłego w ilości 1 szt Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 1 załącznika nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa symulatora dziecka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39161200-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali symulacji wysokiej wierności symulatora dziecka w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 2 załącznika nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa symulatora niemowlęcia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39161200-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali symulacji wysokiej wierności symulatora niemowlęcia w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 3 załącznika nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa stanowiska sterowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32333100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali symulacji wysokiej wierności stanowiska sterowania, na które składają się: urządzenie sterujące (1 szt); kamera obrotowa ptz (5 szt); oprogramowanie do rejestracji sesji wysokiej wierności (1 szt) ; system nagłośnienia instruktora – interkom (1szt); system rejestracji dźwięków z sali zajęciowej (1 szt). Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 4 załącznika nr 2 do SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)