| GuidZP400 |
34330215-f558-46b9-983d-db85d9f2e8f6
|
| Biuletyn |
597879-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
|
| Regon |
45120274000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Akademicka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Łomża
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
18400
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
| Zamawiajacy telefon |
862 155 953
|
| Zamawiajacy fax |
862 156 601
|
| Zamawiajacy email |
emichalak@pwsip.edu.pl
|
| Adres strony url |
www.pwsip.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Projekt „Centrum Symulacji Medycznej przy PWSIiP w Łomży” nr POWR.05.03.00-00-0085/17 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa V. Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.3 – Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.pwsip.edu.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pwsip.edu.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2012r - prawo pocztowe (tj. Dz.U z 2016, poz. 1113) lub osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, pokój nr 124 I piętro (sekretariat)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa fabrycznie nowych symulatorów wysokiej wierności do Centrum Symulacji Medycznej
|
| Numer referencyjny |
KZp.2730.13.18
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych symulatorów wysokiej wierności do Centrum Symulacji Medycznej według poniższego podziału:
1.1 Zadanie nr 1 – Dostawa symulatora pacjenta dorosłego Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali symulacji wysokiej wierności symulatora pacjenta dorosłego w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 1 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.2 Zadanie nr 2 – Dostawa symulatora dziecka Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali symulacji wysokiej wierności symulatora dziecka w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 2 załącznika nr 2 do SIWZ.
1.3 Zadanie nr 3 – Dostawa symulatora niemowlęcia Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali symulacji wysokiej wierności symulatora niemowlęcia w ilości 1 szt.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 3 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.4 Zadanie nr 4 - Dostawa stanowiska sterowania Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali symulacji wysokiej wierności stanowiska sterowania, na które składają się: urządzenie sterujące (1 szt); kamera obrotowa ptz (5 szt); oprogramowanie do rejestracji sesji wysokiej wierności (1 szt) ; system nagłośnienia instruktora – interkom (1szt); system rejestracji dźwięków z sali zajęciowej (1 szt) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 4 załącznika nr 2 do SIWZ. 2. Postępowanie realizowane jest w ramach realizowanego przez Państwową Wyższą Szkołę Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży projektu pn. „Centrum Symulacji Medycznej przy PWSIiP w Łomży” nr POWR.05.03.00-00-0085/17 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa V. Wsparcie dla obszaru zdrowia, działanie 5.3 – Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych. 3. Wykonawca dokona instalacji i uruchomienia wszystkich urządzeń będących przedmiotem zamówienia, oraz przeprowadzi szkolenie personelu Zmawiającego (około 17 osób) z zakresu działania, obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia w stopniu gwarantującym poprawną eksploatację przedmiotu zamówienia przez ten personel. Ilość godzin szkolenia Wykonawca ustali w zależności od stopnia skomplikowania obsługi i konserwacji, jednak ilość godzin ww. szkolenia nie może być krótsza niż 8 h. 4. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji przetargowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". 5. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. W takim przypadku Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji przetargowej .
6. Dostarczony sprzęt będący przedmiotem zamówienia ma być nie używany (fabrycznie nowy), w pełni sprawny i wolny od wad prawnych i fizycznych, odpowiadający standardom jakościowym i technicznym, wynikających z funkcji i przeznaczenia tego sprzętu.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39161200-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
60
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (dokument składany na wezwanie Zamawiającego).
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1.Formularz jakościowy wymaganych parametrów - załącznika nr 6 do SIWZ (dokument składany na wezwanie Zamawiającego). 2 Katalogi producenta lub prospektów lub folderów reklamowych - ze zdjęciami lub innych dokumentów, w których zawarte będą podstawowe informacje, dane i specyfikacje techniczne, opis przeznaczenia, sposobu użycia itp. na temat oferowanego przedmiotu zamówienia (dokument składany na wezwanie Zamawiającego). Zaleca się aby opisy danych były w j. polskim
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Aktualne pełnomocnictwo określające zakres uprawnień do podejmowania czynności prawnych, podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik) 3. Dowód wniesienia wadium, zgodnie z wymaganiami opisanymi w SIWZ. 4 Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (wzór – załącznik nr 7 do Siwz),
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Każda oferta ( każda z części) musi być zabezpieczona wadium o wartości: 1 Zadanie nr 1 – Dostawa symulatora pacjenta dorosłego – 7 000,00 zł. (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100); 2 Zadanie nr 2 – Dostawa symulatora dziecka -3 500,00 zł. (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100); 3 Zadanie nr 3 – Dostawa symulatora niemowlęcia – 3 500,00 zł. (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100); 4 Zadanie nr 4 - Dostawa stanowiska sterowania - 500,00 zł. (słownie: pięćset 0/100);
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2018-08-09T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
15:00
|
| IV 4 4 jezyki |
PL
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa symulatora pacjenta dorosłego
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39161200-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
60
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali symulacji wysokiej wierności symulatora pacjenta dorosłego w ilości 1 szt Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 1 załącznika nr 2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa symulatora dziecka
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39161200-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
60
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali symulacji wysokiej wierności symulatora dziecka w ilości 1 szt.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 2 załącznika nr 2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa symulatora niemowlęcia
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39161200-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
60
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali symulacji wysokiej wierności symulatora niemowlęcia w ilości 1 szt.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 3 załącznika nr 2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa stanowiska sterowania
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32333100-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
60
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali symulacji wysokiej wierności stanowiska sterowania, na które składają się: urządzenie sterujące (1 szt); kamera obrotowa ptz (5 szt); oprogramowanie do rejestracji sesji wysokiej wierności (1 szt) ; system nagłośnienia instruktora – interkom (1szt); system rejestracji dźwięków z sali zajęciowej (1 szt).
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 4 załącznika nr 2 do SIWZ.
|
| | |