| GuidZP400 | 
						
															30bc7d92-b493-4e00-b74f-b0bcb9ae7a36
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															597923-N-2018
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															45120274000000
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | 
						
															ul. Akademicka
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 
						
															14
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Łomża
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															18400 
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															podlaskie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															862 155 953
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy fax | 
						
															862 156 601
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															emichalak@pwsip.edu.pl
													 | 
					
							                									
						| Adres strony url | 
						
															www.pwsip.edu.pl
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Nazwa projektu programu | 
						
															Projekt „Centrum Symulacji Medycznej przy PWSIiP w Łomży” nr POWR.05.03.00-00-0085/17 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa V. Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.3 – Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															0%
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 
						
															8
													 | 
					
							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | 
						
															www.pwsip.edu.pl
													 | 
					
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															www.pwsip.edu.pl
													 | 
					
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															Oferty skłąda się pod rygorem niewazności w formie pisemnej. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2012r - prawo pocztowe (tj. Dz.U z 2016, poz. 1113) lub osobiście, za pośrednictwem posłańca 
													 | 
					
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 
						
															Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, pokój nr 124 I piętro (sekretariat)
													 | 
					
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															Dostawa fabrycznie nowych fantomów do  Centrum Symulacji Medycznej
													 | 
					
							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															KZP.2730.14.18
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy podzielone na czesci | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych fantomów do Centrum Symulacji Medycznej według poniższego podziału:	1.1	Zadanie nr 1 – Dostawa wielofunkcyjnego zaawansowanego fantomu pielęgnacyjnego Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali umiejętności pielęgniarskich wielofunkcyjnego zaawansowanego fantomu pielęgnacyjnego w ilości 2 szt.	Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 1 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.2 Zadanie nr 2 – Dostawa fantomu symulującego proces starzenia Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali umiejętności pielęgniarskich fantomu symulującego proces starzenia w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 2 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.3	Zadanie nr 3 – Dostawa zaawansowanego fantomu ALS osoby dorosłej Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali ALS+BLS zaawansowanego fantomu ALS osoby dorosłej w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 3 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.4 Zadanie nr 4 - Dostawa zaawansowanego fantomu PALS dziecka Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali ALS+BLS zaawansowanego fantomu PALS dziecka w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 4 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.5	Zadanie nr 5 - Dostawa zaawansowanego fantomu PALS niemowlę	Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali ALS+BLS zaawansowanego fantomu PALS niemowlę w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 5 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.6	Zadanie nr 6 – Dostawa fantomu BLS dorosłego Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali ALS+BLS fantomu BLS dorosłego w ilości 2 szt.	Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 6 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.7	Zadanie nr 7 – Dostawa fantomu BLS dziecka Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali ALS+BLS fantomu BLS dziecka w ilości 2 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 7 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.8	Zadanie nr 8 – Dostawa fantomu BLS niemowlęcia Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali ALS+BLS fantomu BLS niemowlęcia w ilości 2 szt.	Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 8 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.9	Zadanie nr 9 – Dostawa fantomu noworodka pielęgnacyjny Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali do nauki umiejętności technicznych fantomu noworodka pielęgnacyjny w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 9 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.10	Zadanie nr 10 – Dostawa fantomu noworodka do nauki dostępu naczyniowego Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali do nauki umiejętności technicznych fantomu noworodka do nauki dostępu naczyniowego w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 10 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.11 Zadanie nr 11 – Dostawa fantomu wcześniaka	Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali do nauki umiejętności technicznych fantomu wcześniaka w ilości 1 szt.	Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 11 załącznika nr 2 do SIWZ. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt.1 załącznika nr 1 do SIWZ. 2.	Postępowanie realizowane jest w ramach realizowanego przez Państwową Wyższą Szkołę Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży projektu pn. „Centrum Symulacji Medycznej przy PWSIiP w Łomży” nr POWR.05.03.00-00-0085/17 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa V. Wsparcie dla obszaru zdrowia, działanie 5.3 – Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych. 3.	Wykonawca dokona instalacji i uruchomienia wszystkich urządzeń będących przedmiotem zamówienia, oraz przeprowadzi szkolenie personelu Zmawiającego (około 17 osób) z zakresu działania, obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia w stopniu gwarantującym poprawną eksploatację przedmiotu zamówienia przez ten personel. Ilość godzin szkolenia Wykonawca ustali w zależności od stopnia skomplikowania obsługi i konserwacji, jednak ilość godzin ww. szkolenia nie może być krótsza niż 8 h. 4. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji przetargowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". 5. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. W takim przypadku Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji przetargowej . 6.	Dostarczony sprzęt będący przedmiotem zamówienia ma być nie używany (fabrycznie nowy), w pełni sprawny i wolny od wad prawnych i fizycznych, odpowiadający standardom jakościowym i technicznym, wynikających z funkcji i przeznaczenia tego sprzętu. 
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															39162100-6
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															0,00
													 | 
					
							                							                									
						| Okres w dniach | 
						
															60
													 | 
					
							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | 
						
															1
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | 
						
															Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (dokument składany na wezwanie Zamawiającego).
													 | 
					
							                									
						| Wykaz potwierdzenie okolicznosci | 
						
															1. Formularz jakościowy wymaganych parametrów - załącznika nr 6 do SIWZ (dokument składany na wezwanie Zamawiającego). 2. Katalogi producenta lub prospektów lub folderów reklamowych - ze zdjęciami lub innych dokumentów, w których zawarte będą podstawowe informacje, dane i specyfikacje techniczne, opis przeznaczenia, sposobu użycia itp. na temat oferowanego przedmiotu zamówienia	(dokument składany na wezwanie Zamawiającego). Zaleca się aby opisy danych były w j. polskim
													 | 
					
							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 
						
															1. Wypełniony Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Aktualne pełnomocnictwo określające zakres uprawnień do podejmowania czynności prawnych, podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik) 3. Dowód wniesienia wadium, zgodnie z wymaganiami opisanymi w SIWZ. 4. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (wzór – załącznik nr 7 do Siwz),
													 | 
					
							                							                									
						| Czy wadium | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wadium | 
						
															Każda oferta ( każde z zadań) musi być zabezpieczona wadium o wartości: 1	Zadanie nr 1 – Dostawa wielofunkcyjnego zaawansowanego fantomu pielęgnacyjnego - 900,00 zł. (słownie: dziewięćset złotych 00/100); 2	Zadanie nr 2 – Dostawa fantomu symulującego proces starzenia – 500,00 zł. (słownie: pięćset złotych 00/100); 3	Zadanie nr 3 – Dostawa zaawansowanego fantomu ALS osoby – 1 000,00 zł. (słownie: tysiąc złotych 00/100); 4	Zadanie nr 4 - Dostawa zaawansowanego fantomu PALS dziecka- 500,00zł. (słownie: pięćset złotych 00/100); 5	Zadanie nr 5 - Dostawa zaawansowanego fantomu PALS niemowlę- 400,00zł (słownie: czterysta złotych 00/100); 6	Zadanie nr 6 – Dostawa fantomu BLS dorosłego- 500,00zł. (słownie: pięćset złotych 00/100); 7	Zadanie nr 7 – Dostawa fantomu BLS dziecka- 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100); 8	Zadanie nr 8 – Dostawa fantomu BLS niemowlęcia - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100); 9	Zadanie nr 9 – Dostawa fantomu noworodka pielęgnacyjny - 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100); 10	Zadanie nr 10 – Dostawa fantomu noworodka do nauki dostępu naczyniowego- 70,00 zł. (słownie: siedemdziesiąt złotych 00/100); 11	Zadanie nr 11 – Dostawa fantomu wcześniaka- 40,00 zł (słownie: czterdzieści złotych 00/100);
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 
						
															1
													 | 
					
							                									
									
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					1
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					Dostawa wielofunkcyjnego zaawansowanego fantomu pielęgnacyjnego
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					39162100-6
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik okres w dniach | 
									
																					60
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali umiejętności pielęgniarskich wielofunkcyjnego zaawansowanego fantomu pielęgnacyjnego w ilości 2 szt.	
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 1 załącznika nr 2 do SIWZ.
																			 | 
								
														
						|   |   | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					2
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					Dostawa fantomu symulującego proces starzenia 
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					39162100-6
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik okres w dniach | 
									
																					60
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali umiejętności pielęgniarskich fantomu symulującego proces starzenia w ilości 1 szt.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 2 załącznika nr 2 do SIWZ.
																			 | 
								
														
						|   |   | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					3
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					Dostawa zaawansowanego fantomu ALS osoby dorosłej  
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					39162100-6
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik okres w dniach | 
									
																					60
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali ALS+BLS zaawansowanego fantomu ALS osoby dorosłej w ilości 1 szt.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 3 załącznika nr 2 do SIWZ.
																			 | 
								
														
						|   |   | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					4
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					Dostawa zaawansowanego fantomu PALS dziecka
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					39162100-6
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik okres w dniach | 
									
																					60
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali ALS+BLS zaawansowanego fantomu PALS dziecka w ilości 1 szt.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 4 załącznika nr 2 do SIWZ.
																			 | 
								
														
						|   |   | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					5
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					Dostawa zaawansowanego fantomu PALS niemowlę
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					39162100-6
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik okres w dniach | 
									
																					60
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali ALS+BLS zaawansowanego fantomu PALS niemowlę w ilości 1 szt.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 5 załącznika nr 2 do SIWZ.
																			 | 
								
														
						|   |   | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					6
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					Dostawa fantomu BLS dorosłego 
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					39162100-6
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik okres w dniach | 
									
																					60
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali ALS+BLS fantomu BLS dorosłego w ilości 2 szt.	
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 6 załącznika nr 2 do SIWZ.
																			 | 
								
														
						|   |   | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					7
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					Dostawa fantomu BLS dziecka 
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					39162100-6
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik okres w dniach | 
									
																					60
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali ALS+BLS fantomu BLS dziecka  w ilości 2 szt.	
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 7 załącznika nr 2 do SIWZ.
																			 | 
								
														
						|   |   | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					8
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					Dostawa fantomu BLS niemowlęcia 
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					39162100-6
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik okres w dniach | 
									
																					60
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali ALS+BLS fantomu BLS niemowlęcia w ilości 2 szt.	
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 8 załącznika nr 2 do SIWZ.
																			 | 
								
														
						|   |   | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					9
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					Dostawa fantomu noworodka pielęgnacyjny
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					39162100-6
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik okres w dniach | 
									
																					60
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali do nauki umiejętności technicznych fantomu noworodka pielęgnacyjny w ilości 1 szt.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 9 załącznika nr 2 do SIWZ
																			 | 
								
														
						|   |   | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					10
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					Dostawa fantomu noworodka do nauki dostępu naczyniowego
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					39162100-6
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik okres w dniach | 
									
																					60
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali do nauki umiejętności technicznych fantomu noworodka do nauki dostępu naczyniowego w ilości 1 szt.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 10 załącznika nr 2 do SIWZ
																			 | 
								
														
						|   |   | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					11
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					Dostawa fantomu wcześniaka
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					39162100-6
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik okres w dniach | 
									
																					60
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali do nauki umiejętności technicznych fantomu wcześniaka w ilości 1 szt.	
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 11 załącznika nr 2 do SIWZ.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt.1 załącznika nr 1 do SIWZ.
																			 | 
								
														
						|   |   |