platforma zakupowa jako usługa zdalnego udostępnienia, poprzez sieć Internet, oprogramowania do obsługi procesów zakupowych

Data publikacji 2018-08-01
Data zakończenia 2018-08-16 00:00:00
Instytucja Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Dostawcy usług aplikacyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 596765-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724160009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa udostępnienia Zamawiającemu do użytkowania gotowych (pracujących produkcyjnie) modułów oprogramowania PLATFORMY ZAKUPOWEJ, jako usługi zdalnego udostępnienia, poprzez sieć Internet, oprogramowania Wykonawcy do obsługi procesów zakupowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 33c35770-d3fc-4e9a-b57a-99be03f724ef
Biuletyn 596765-N-2018
Zamawiajacy nazwa Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
Regon 14088677100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wieżowa
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02147
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 574 62 44
Zamawiajacy fax 22 574 63 59
Zamawiajacy email zp@pansa.pl
Adres strony url http://www.pansa.pl/
Adres strony internetowej http://bip.pansa.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa osoba prawna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.pansa.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.pansa.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu platforma zakupowa jako usługa zdalnego udostępnienia, poprzez sieć Internet, oprogramowania do obsługi procesów zakupowych
Numer referencyjny AMZP-2222-15/72/2018
Czy dialog techniczny 1
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest usługa udostępnienia Zamawiającemu do użytkowania gotowych (pracujących produkcyjnie) modułów oprogramowania PLATFORMY ZAKUPOWEJ, jako usługi zdalnego udostępnienia, poprzez sieć Internet, oprogramowania Wykonawcy do obsługi procesów zakupowych.
Cpv glowny przedmiot 72416000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 48
Informacje na temat katalogow 1. Przewidywana jest sekwencyjna realizacja prac analitycznych, konfiguracji i uruchomienia modułów aplikacji. Szczegółowy harmonogram powyższych prac i prowadzenia warsztatów zostanie opracowany z Wykonawcą niezwłocznie po zawarciu umowy. 2. Prace analityczne, konfiguracja i uruchomienie funkcjonalności zostaną wykonane w terminie nie dłuższym niż 90 dni od dnia zawarcia umowy – termin ten stanowi kryterium oceny ofert. 3. Użytkowanie (dzierżawa) modułu/ów uruchomionej platformy zakupowej planowane jest od 01.09.2018r. lub od zakończenia uruchomienia pierwszego z modułów (jeśli nastąpi później niż 01.09.2018r.), do upływu terminu 48 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał lub wykonuje co najmniej 2 (dwie) usługi (umowy) zdalnego udostępnienia, poprzez sieć Internet, gotowego oprogramowania do obsługi procesów zakupowych SaaS, użytkownikom zobligowanym do stosowania ustawy PZP, obejmujące zakresem część lub całość funkcjonalności odpowiadających funkcjonalnościom obowiązkowym stanowiącym przedmiot zamówienia i obsługiwane przez min. 350 użytkowników każda.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZNAJDUJE SIĘ W ROZDZIALE VI SIWZ.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1.Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – z podaniem przedmiotu usługi (ze wskazaniem liczby użytkowników systemu), dat wykonania (od-do), podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (nazwa, adres i telefon) – 1 egzemplarz, datowany i odpowiednio podpisany - opracowany wg druku dołączonego do SIWZ - załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Dowodów określających czy usługi uwzględnione w wykazie, o którym mowa w pkt 1. - powyżej zostały należycie wykonane. Dowodami są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, z tym że w odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych, nadal wykonywanych dokumenty te powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w lit. a) powyżej. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zostały wcześniej wykonane usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 1. powyżej, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w punkcie 2.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W celu potwierdzenia, że oferowana usługa spełnia wymagania Zamawiającego, określone w SIWZ, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona przeprowadzi testy potwierdzające funkcjonalności zaoferowanej platformy zakupowej. Testy przeprowadzone zostaną w siedzibie Zamawiającego na dostarczonym i skonfigurowanym przez Wykonawcę środowisku. 2. W czasie testów Zamawiający zweryfikuje poprawność i zgodność działania funkcjonalności i wymagań przewidzianych dla nw. procesów: 2.1. wystawienie i workflow dowolnej akceptacji wniosku zakupowego, 2.2. przygotowanie i przeprowadzenie postępowania PZP w trybie przetargu nieograniczonego 3. W wyniku niewykonania lub negatywnego wyniku testów, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jako niespełniającą wymagań określonych w OPZ (załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Szczegółowe informacje dotyczące testów, które zostaną przeprowadzone na potwierdzenie, że oferowana usługa odpowiada wymaganiom Zamawiającego zostały opisane w rozdziale 4. OPZ (załącznik nr 1 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione W terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, Wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - opracowane wg druku dołączonego do SIWZ – załącznik nr 5 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 3. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego, Aleje Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa – rachunek 03 1130 1017 0025 0094 4820 0013. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w budynku Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej przy ul. Wieżowej 8, 02-147 Warszawa lub umieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium – postępowanie nr AMZP-2222-15/72/2018” dołączonej do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 3 powyżej, beneficjentem takich dokumentów musi być Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, a złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. 8. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ, spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy, wszelkich zmian dopuszczalnych z mocy prawa i nie wymagających przewidzenia w SIWZ, a także zmian których zakres, charakter i warunki wprowadzenia przewidziano w istotnych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
IV 4 4 data 2018-08-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Funkcjonalności fakultatywne
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Czas usunięcia wad
Znaczenie 6,00
  
Kryteria Termin uruchomienia wszystkich modułów – min. 50 dni, maks. 90 dni
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Poziom dostępności koniecznej aplikacji, min. 95%
Znaczenie 4,00
  
Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 50,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)